Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla hävisi eilen tyystin toisesta tissistä kipu.. no tänään ollut taas kipiät... molemmat. Aaltoilee oireetMulla on taas oireet kadoksissa![]()
Muuten ei kyllä oo tuntemuksia siihen suuntaan että kasvattelisi pikkuista masussaJep, pääsinpä kirjoittamasta niin alkoi etoa ja yökin tässä työpöydän ääressä ja yritän pitää aamiaisen mahassa. Myös väsymys on ihan jotain hirveetäMulla oli esikoisesta iltapahoinvointia ja silloin tuli kyllä ylöskin. Nyt ollut aamuisin pientä etovaa oloa vaan väsymyksen ja yöheräilyn lisäksi.
Mulla on ollut saman tyyppistä varmaan 1,5 viikkoa, tosin saan illalla hyvin unta jo 22 maissa. Mutta melkeinpä nukkumaanmenoajasta riippumatta herään aina kuuden aikaanOnneksi on loma, nyt kahtena yönä uni on tullut vasta puolen yön maissa mutta oon herännyt jo ennen viittä pirteänäOnko kellään muulla samaa?
Tähän saakka oli ihan sama mulla! Pari päivää oli välissä että en ois millään jaksanut herätä. Jotenkin ei uni meinaa tulla ollenkaan nyt. Mutta tuo samaan aikaan herääminen on tavallaan kiva ja toisaalta taas eiMulla on ollut saman tyyppistä varmaan 1,5 viikkoa, tosin saan illalla hyvin unta jo 22 maissa. Mutta melkeinpä nukkumaanmenoajasta riippumatta herään aina kuuden aikaan![]()
Rakko kyllä täyttyy tosi nopeasti nykyään. Ihan sama vaikka käy vessassa ennen nukkumaanmenoa, aamulla on ihan hirveä vessahätä.Itsellä alkanut tulla yöpissillä juoksemiset.. viim.yönä pariin otteeseenonneksi sain aika pian kiinni unenpäästä
![]()
Sulla onnekkaalla on super-rakko! Mulla vessan ovi avautuu 3h välein.Tähän saakka oli ihan sama mulla! Pari päivää oli välissä että en ois millään jaksanut herätä. Jotenkin ei uni meinaa tulla ollenkaan nyt. Mutta tuo samaan aikaan herääminen on tavallaan kiva ja toisaalta taas ei
Rakko kyllä täyttyy tosi nopeasti nykyään. Ihan sama vaikka käy vessassa ennen nukkumaanmenoa, aamulla on ihan hirveä vessahätä.