Sillä ei oo väliä käsittääkseni monelta herää, mutta kunhan mittaisi about samaan aikaan. Mulla lämpö alempi mitä normaalia aikaisemmin herää ja ylempi mitä normaalia myöhemmin. Ja sit heittelee jos nukkuu huonosti tai liian hyvin

Kainalosta ei oo myöskään niin tarkka ja on erityisen häiriöaltis tietääkseni. Ja ovistestit ei kerro tapahtuiko ovis, kertoo vain tulevasta, mutta vasta aamulämmöt paljastaa tapahtuiko se vai ei. Mullakin ollut ylläreitä pari kertaa, että ovis onkin ollut vähän oletettua myöhemmin, vaikka ovistestit viittaisi et juu ois nyt heti tulossa ja yleensä ovuloinkin nopeasti, mutta ei kroppa aina kellontarkasti pelitä.
Ompa muuten jännä että kertalaakista lävähtää noin tummaksi testi, kun yleensähän se tummenee astettain

testaatko miten usein/mihin aikoihin yleensä? Jos vertaa muiden testien kontrolliviivan vahvuuteen alimpaa testiä, niin mun kököllä puhelimella jää tulkinnan varaa onko vielä plussa. Itse jatkaisin testailua 2-3x päivässä kunnes ois tosi haalee tai haalenee kaikki selkeästi.