Himot ja ällötykset

En taaskaan syönyt kotona mitään aamupalaa ja oli sit pakko hakee kaupasta jotain kun iski työmatkalla huono olo. Pitäis oppia taas syömään aamupala. Kaupassa näin viiliksiä ja vitsi olis tehnyt mieli ostaa, mutta ihan en kehtaa syödä töissä aamupalalla mansikka viilistä 😂 mua alkaa myös pikku hiljaa kahvi ja tee etoon. Viimeks siirryin sit juomaan kahvitunneilla mehua, mutta jos nyt jo sen teen niin kaikki kyllä arvaa. Täytyy yrittää sinnitellä viä hetki.

Toi viili on kyl ollu oikeasti hyvä välipala, mulla alkaa nyt leipä tökkiä ja tekee vaan mieli syödä kaikkee raikasta ja mietoa!

Nyt tekee minunkin mieli Viilistä, mutta täällä Saksassa sitä ei tunneta. :tears: Täälläkin maistuu kaikki raikas.

Mä ootan milloin toi viili-villitys iskee muhun :Face With Tears Of Joy: appelsiinimehu on ollu tähän mennes itelle ihan ykkönen

Kauhea himo ollut eilen ja tänään johonkin mausteiseen/ itämaiseen ruokaan aaaaah pakko hakea huomenna!!! Kauhee himo!!! Mistä nää tulee tälleen🤣🙈

Tuleeko meistä tammikuisista viilin suurkuluttajia? :tears: Pian koko Suomi ihmettelee, minne katosivat Viilit kauppojen hyllyiltä. Me käydään hamstraamassa kaikki. :tears:
Luin tän samalla kun söin viiliä iltapalaksi. 😂 ihan parasta kyllä tällä hetkellä! Ja siltä varalta että oikeesti sattuisi kaupan hyllyt tyhjenee viilistä, niin sitä on onneks helppo tehdä itsekin - lusikallinen viiliä ja pari desiä maitoa sekaisin kupissa, lautanen tms päälle suojaksi ja yön yli kaappiin. Ostan yleensä pari purkkia kaupasta alkuun ja sit aikani jaksan tehdä seuraavalle päivälle viilit aina tolleen.

Luin tän samalla kun söin viiliä iltapalaksi. 😂 ihan parasta kyllä tällä hetkellä! Ja siltä varalta että oikeesti sattuisi kaupan hyllyt tyhjenee viilistä, niin sitä on onneks helppo tehdä itsekin - lusikallinen viiliä ja pari desiä maitoa sekaisin kupissa, lautanen tms päälle suojaksi ja yön yli kaappiin. Ostan yleensä pari purkkia kaupasta alkuun ja sit aikani jaksan tehdä seuraavalle päivälle viilit aina tolleen.
Täytyy pitää tää mielessä jos jossain vaiheessa elämä kääntyy siihen ettei mikään muu uppoa kuin viili! 😂

Mulla vaihtelee himot varmaa tunnin välein 😅 mutta ehkä suolaiset on se mitkä menee helpommin alas.. oliivi ja raejuusto nyt on ollut sellainen mitä pakko saada, paitsi just nyt kirjottaessa oliivin syöminen ei tulis mieleenkään! Suolakurkkua voisin syödä mutta olemme tällä hetkellä Englannissa eikä täältä saa niitä mitä haluaisin 😭

Mullakin vaihtelee tosi paljon kans tyyliin just tunnin väleinkin mitä tekee mieli😅 tänään teki kaupassa mieli lohta ja sitähän ostin ja kotona tekikin mieli tonnikalaspaghettia ihan törkeesti🤣no arvatkaa oliko pakko tehdä se spaghetti😄

Mutta nyt on kyllä selkeesti alkanut tehdä mieli makeita!! Oon himoinnut tänään mm. mokkapaloja, suklaata, kakkua ja kaikkea mahdollista. Noi mokkapalat on kyllä paha himo nyt😅🤣

Haluisin nyt ihan kauheasti semmoisia pastanyyttejä siis ravioli/canneloni/tortelloni, en tiedä mikä ero niissä on. Mutta sellasia missä olisi lihaa sisällä, miksei kaupassa ole sellaisia?:tears:

Haluisin nyt ihan kauheasti semmoisia pastanyyttejä siis ravioli/canneloni/tortelloni, en tiedä mikä ero niissä on. Mutta sellasia missä olisi lihaa sisällä, miksei kaupassa ole sellaisia?:tears:

Eikö löydy teidän kaupasta eineshyllyltä tuorepastojen kohdalta? 🤔
Tuntuu, että niitä yleensä saa kaikista kaupoista. 😀
Lidlissä ainakin on. 😉

Mulla vaihtelee myös vähän väliä himot ja ällötykset! Ei välttämättä hetken päästä enää tee yhtään mieli sellaista, jota aiemmin oli pakko saada :D

Eikö löydy teidän kaupasta eineshyllyltä tuorepastojen kohdalta? 🤔
Tuntuu, että niitä yleensä saa kaikista kaupoista. 😀
Lidlissä ainakin on. 😉
Joo, jotain löytyy, mutta niissä ei oo lihaa :Angry Face With Horns: :Angry Face With Horns:. Pitää mennä Lidliin joku päivä :tears: . Huomenna pitäs nähdä kavereita kaupungilla, kattelen ruokapaikkoja läpi ja tekis kaikkee mieli.

Joo, jotain löytyy, mutta niissä ei oo lihaa :Angry Face With Horns: :Angry Face With Horns:. Pitää mennä Lidliin joku päivä :tears: . Huomenna pitäs nähdä kavereita kaupungilla, kattelen ruokapaikkoja läpi ja tekis kaikkee mieli.

Ravintolassa ne onkin parempia, kuin nuo kaupan. ☺️👍

Minäkin olen menossa huomenna kavereiden kanssa ulos syömään, mutta fiilis on päinvastainen, koska ei tekis oikeen mitään mieli syödä. 😅

Mä luulin jo että appelssiinimehun himo meni ohi, mutta ehei! Eilen palasi rytinällä. Tänään aamulla söin jugurttia ja sit olikin hirvee pahoinvointi, niin tais mennä jugu nyt ällötysten listalle 😅

Valmislihapullat on tän päivän himo 😋😅
Mun mies osti joskus varmaan yli kaksi viikkoa sitten jääkaappiin lihapullia ajatuksena, että voin siitä napata jos meinaa pahoinvointi iskeä. No purasin palasen yhdestä ja meinasin oksentaa. Sen jälkeen niitten hajukin eto mua siellä jääkaapissa. Mies sit söi niistä osan ja loput heitettiin roskiin 😅

Mulle syöminen on kyllä tällä hetkellä pakollinen suoritus ja yritän vaan keksiä mikä olisi vähiten ällöttävää ruokaa. Toki tällä flunssalla saattaa olla myös osuutensa tän hetken fiiliksissä, mutta oli tää vähän tätä jo alkuviikostakin vaikka en sillon ollut kipeenä.

Takaisin