BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei mites tässä että vieläkö on ovis tuloillaan vasta vai oliko. Heräsin 1:30 ja mittasin lämmöt, niin oli snadisti nousussa, 5:30 kokonaan herätessä oli puolen asteen nousu eiliseen. Ajattelin että ovis oli yöllä, mä kun nopeasti ovuloin yleensä. Laitoin ekan lämmön FF:n, vaikka normaalisti mittaan klo 5.

Noh aamuinen ovistesti muuttuikin ihan heti kirkuvaksi super mega plussaksi! En oo koskaan saanut noin vahvaa! Otin kuvan noin 3min kohdalla ja tuosta se vain tummeni vielä! Eggistä näyttäisi olevan hieman mikä mulle siis harvinaista. Onko plussa sittenkin nyt? Eli jos mies jaksaisi ajaa illaksi piipahtamaan niin olisko reissu turha vai oisko mahdollisuuksia hyödyntää? :tears:

Screenshot_20220423_061744_com.android.chrome.jpg IMG_20220423_062544.jpg

Aa okei! Yleensä olen saanut plussan ip/i, niin seur. aamu on ollut jo haalea, eli ei oo varmaan vaan tullut bongattua aikaisemmin.

Laitoin herutusviestiä, että tulee asap kun töistä pääsee :rolling: Tää on kyllä ihan super, oikein herkistyy kun kroppa toimii ja eggistä riittää, kun yleensä limoista ei ole voinut päätellä mitään, ainoastaan lämmöt kertoneet ovulaation tapahtuneen :D Nyt ois kuut ja tähdet niin hyvin asemissaan, toivottavasti 12h odotus ei oo liian myöhäistä :folded:

Hei mites tässä että vieläkö on ovis tuloillaan vasta vai oliko. Heräsin 1:30 ja mittasin lämmöt, niin oli snadisti nousussa, 5:30 kokonaan herätessä oli puolen asteen nousu eiliseen. Ajattelin että ovis oli yöllä, mä kun nopeasti ovuloin yleensä. Laitoin ekan lämmön FF:n, vaikka normaalisti mittaan klo 5.

Noh aamuinen ovistesti muuttuikin ihan heti kirkuvaksi super mega plussaksi! En oo koskaan saanut noin vahvaa! Otin kuvan noin 3min kohdalla ja tuosta se vain tummeni vielä! Eggistä näyttäisi olevan hieman mikä mulle siis harvinaista. Onko plussa sittenkin nyt? Eli jos mies jaksaisi ajaa illaksi piipahtamaan niin olisko reissu turha vai oisko mahdollisuuksia hyödyntää? :tears:

View attachment 112336 View attachment 112337

Oi ku on magee plussa!! Mä en oo kans ikinä saanut noin vahvaa plussaa tai muutenkaan useampaa plussaksi laskettavaa ovistesteihin niin en osaa sanoa kantaa tuohon. Muuta kuin että ehdottomasti kannattaa yrittää! :blowing: pidetään peukkuja että ajoitus osuu kohdilleen :thumbs-up:

Tämmöstä täällä, lämmöt koholla edelleen ja dpo10 ilmeisesti menossa! Uitin yhden herkän testin ja negahan se oli tietty.. edelleen ollut menkkakipumaisia tuntemuksia mahassa ja selässä joka päivä ja välillä oudon voimakkaana, ihan niinkuin olisi jo menkat :Eyes: tiputtelu siis jatkunut myös edelleen

Liitteet

• Screenshot_20220423-081131.jpg
    Screenshot_20220423-081131.jpg
    155.5 KB · Katsottu: 116
No nyt on ryhdikäs ovisplussa, lepus timidus! :D on sitä miehet tyhmemmistäkin syistä joskus ajanu pitkiä matkoja panoreissulle yhen yön takia, että kotiin vaan :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Kultahipillä näyttää tosi hyvältä! :) Voikun olis lupaavaa nippailua!!

Mä oon kans jo pari päivää testaillu negoja tässä, ku halusin taas himotestailla tauon jälkeen :D olin myös varautunu siihen et tänään olis selkeesti alhasemmat lämmöt, koska parin päivän tauon jälkeen otin taas melatoniinia ja isommalla annoksella taas, millä kuvittelin et viimeks oli iso vaikutus. Mut ei tää mikää vakava muutos ollu täl kertaa, suurinpiirtein samoissa jatkaa viel!

Screenshot_20220423-103158.png

No nyt on ryhdikäs ovisplussa, lepus timidus! :D on sitä miehet tyhmemmistäkin syistä joskus ajanu pitkiä matkoja panoreissulle yhen yön takia, että kotiin vaan :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Kultahipillä näyttää tosi hyvältä! :) Voikun olis lupaavaa nippailua!!

Mä oon kans jo pari päivää testaillu negoja tässä, ku halusin taas himotestailla tauon jälkeen :D olin myös varautunu siihen et tänään olis selkeesti alhasemmat lämmöt, koska parin päivän tauon jälkeen otin taas melatoniinia ja isommalla annoksella taas, millä kuvittelin et viimeks oli iso vaikutus. Mut ei tää mikää vakava muutos ollu täl kertaa, suurinpiirtein samoissa jatkaa viel!

View attachment 112342

Mä kyllä niin fanitan sun käppyrää, ihanaa kun lämmöt etenee niin kivasti pitkin tota luteal linea :Two-hearts:
Meinaan kans jatkaa nyt päivittäin testailuja, ei sitä voi tietää jos se eka haamu sieltä tulisikin näkyviin :smiling face with heart-eyes:

Kylläpä on jännät tilanteet täällä monella :Hugging Face: Toivottavasti Laurenskin vuodot osoittautuu harmittomaksi ja kaikki on hyvin, vaikka on kyllä inhottavan pitkä odotus tsekkaukseen.
Lepus timiduksella hieno plussa, toivottavasti eräjormat ehtii ajoissa paikalle :Runner:

Piinailijoille paljon plussatuulia :red-heart:

Mulla oli tänään kiva ylläri mittarissa, lämmöt jopa 37,0 :smiling face with heart-eyes: En muista, että olisi ennen käynyt noin korkealla, 36,9 on joskus ollut korkein. Flokin laski oviksen ja ollaan kerrankin samaa mieltä siitä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tulee taas jännä odotus testailuun :No Evil Monkey:

Screenshot_20220423-111638.jpg

Kylläpä on jännät tilanteet täällä monella :Hugging Face: Toivottavasti Laurenskin vuodot osoittautuu harmittomaksi ja kaikki on hyvin, vaikka on kyllä inhottavan pitkä odotus tsekkaukseen.
Lepus timiduksella hieno plussa, toivottavasti eräjormat ehtii ajoissa paikalle :Runner:

Piinailijoille paljon plussatuulia :red-heart:

Mulla oli tänään kiva ylläri mittarissa, lämmöt jopa 37,0 :smiling face with heart-eyes: En muista, että olisi ennen käynyt noin korkealla, 36,9 on joskus ollut korkein. Flokin laski oviksen ja ollaan kerrankin samaa mieltä siitä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tulee taas jännä odotus testailuun :No Evil Monkey:

View attachment 112343
Jee! Toivotaan että on nyt hyvä merkki tuo lämpö! :)

Kultahippi: mua kans huvittaa tuo mun käyrä, kun oon niin tottunu siihen että heittelee enemmän. Oura kun tosiaan raportoi siinä appissa yhen desimaalin tarkkuudella, niin noi on ny melkeen kaikki ollu "0,2" (pari korkeempaa menny 0,3 puolelle). Tänäänki aamulla olin ihan ?!? kun oli taas 0,2 vaikka odotin että olis vihdoin jotai muuta :D

Mulla tänään lämmöt droppas ja eilen oli ovistesti plussaa. Eli eiköhän tänään oo ovulaatiopäivä. Voi kun tänään vielä onnistuis tallettelut...:folded: on miehellä aina paineita kun on ovulaatio. :Grimacing Face: Mutta jos ei, niin ehkä tuo dpo -3 iöon vielä ok mahdollisuus silti...

Liitteet

• 20220423_124850.jpg
    20220423_124850.jpg
    179.9 KB · Katsottu: 106
No niin nyt olen satavarmasti ovuloinut, koska lämmöt nousi reippaammin, vaikka heräsin ja mittasin tuntia normaalia aikaisemmin. Eilen illaksi tuli kunnon oviskivupujakin first time ever, ei voinut erehtyä mitä tapahtuu. Herran haltuun, että miehen siittiöistä edes se yksi taivaltaisi matkan nopeasti eikä harhautuisi maisemia ihailemaan :sign17 vielä FF ei toki piirrä ovisviivaa kun se tarvitsee lisää lämpöjä mutta nyt luotto on tosi kova, että ovis tapahtui :D

Screenshot_20220424_051200_com.android.chrome.jpg

Nurpulla on niin kaunista käppyrää! Kultahipilläkin oikeinkin potentiaalinen käppyrä! Piinailijoille rauhaa ja rakkautta piinailuun :Face Massage:

Minäkin liityn piinailijoiden kerhoon! Tallettelut dpo -3 ja dpo 0. :Smiling Face With Open Mouth mutta kyllä ovis aikaistui reippaasti tässä kierrossa kun oli jo kp12.

Liitteet

• 20220424_090647.jpg
    20220424_090647.jpg
    181.7 KB · Katsottu: 113
Palaan tähän vielä, kun tilasin saman mittarin. Onko siinä kuinka kova se piippaus? Mietin siis sitä et herääkö siihen :tears:

Kauankohan kotitestillä menee, et tulee perille ..

Hyvä homma Leptus timidus :thumbs-up: (yritin tummentaa sun nimen, muttei tossa mitään tapahdu :Face Without Mouth:)

Kyselen vielä FF:stä, kun en oo sitä käyttänyt lämpöjen seurantaan ennen (flota vaan). Jos laittaa ovisplussan mut lämmöt ei vaikuta ovikselta niin pistääkö se sen oviksen siihen käyrään?
Flossa näyttää kyllä kalenterissa sen ovispäivän, mutta käyrään ei tule viivaa ellei ole selkeät lämmöt..

View attachment 112359

View attachment 112360

Molemmissa siis ovis tikutettu, oviskivut ja sama luteaali kuten aina. Lämmöt vaan heittelee. Vai vaikuttaakohan se paljonkin, että on ollut käytössä vaan yhden desimaalin mittari?

Ei se mikään kovin hiljainen ainakaan oo! Mä siis laitan sen mittarin aina heti tyynyn alle piippaamaan kun se alkaa, vaimenee kivasti siellä :tears: ja sit piippauksen loputtua luen lukemat :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: vaikka mun mies kyllä nukkuu kuin tukki, mutta varmuuden vuoksi!

Mulle on tullut aina alle viikossa kotitestiltä!

Hmm mä en kyl osaa sanoa tohon että tulkitseeko FF oviksen plussatestin perusteella vaikka lämmöt heittelis :Eyes: mä oon tammikuusta asti vasta mittaillut ja on joka kierrossa ollut aika selkeesti se nousu oviksen jälkeen niin ei oo tarvinnut miettiä..

Muokattu viimeksi:
Jeij onnea piinapäiviin Lepus timidus, Jossu123 ja Minzku!! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Tein taas negan tänään ja nyt tuli taas aika varma olo siitä ettei ole tärpännyt. Leposyke oli laskenut tänään normaaliksi ja yleensä se tapahtuu aina joitakin päiviä ennen menkkoja :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: veikkaan että lämmöt alkaa nyt myös laskemaan. Tiputtelua ollut taas selkeesti vähemmän mutta se ei kerro mulla oikein mitään :No Evil Monkey:

Mikä tilanne Nurpulla?

Liitteet

• Screenshot_20220424-091528.jpg
    Screenshot_20220424-091528.jpg
    162 KB · Katsottu: 118
Jee, lepus timidus ja jossu! Nyt sit piinailemaan :D

NewMoon: jos FF ei laittaisi omatoimisesti viivoja pelkän testin perusteella, niin siellä voi yliajaa sen niiden peruslogiikan, ja sanoa että tottele tikkua, tai manuaalisesti syöttää tieto että tuossa oli ovulaatio :)

Mulla tuli eilen illalla yhtäkkiä vahvasti olo että ei oo tärpänny! Ja tänään olikin sit lämmöt pudonnu, ja samoin mullakin leposyke laskenu ja muutki Ouran mittaamat arvot "parantunu" eli lähteny palautumaan luteaalista. Vähän varhaselta tuntuu, nyt mietityttää että mitä jos olikin ovis siinä pari päivää aiemmin? Menkat yleensä alkaa dpo15 mulla että myöhemmän ovulaation perusteella pitäs vasta keskiviikkona alkaa, mut aiemmalla vois huomenna alkaa!

Screenshot_20220424-095127.png

Täällä mennään tällästä ryhdikästä mäkeä alas :D

Screenshot_20220425-184227.png

Mutta pitääpä tulla ihmettelemään vähän tuota "Early pregnancy signs" pisteytystä minkä FF antaa tuolla Pregnancy Monitor sivulla. Mun mielest mul oli suurimman osan tätä kiertoo alhaset numerot siinä, viimeks ku pari päivää sit katoin niin jotain kakkosella alkavaa. Menin tänään kattoo taas kun on noin nätti alamäki, niin se oli vetässy yli 70 siihen! Mitäh :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: no sit huomasin et olin unohtanu eilen ja tänää merkkaa että oli muuten tender breasts. Sen jälkeen toi arvo laski 59:n :D mistähän toi noita repii :D

Oho, jatkan perään ihmettelyllä, että äsken alko jo vähän vuoto! Jos tänään alkaa menkat, niin sit tuon eka dipin jälkeen olikin ovulaatio (niinku FF arvas ovulaatiotestin perusteella)! Melkosta!! :O Mikä ihme toi toka dippi sit oli, ja miks sillon oli ovulaatiokivut ja vähän vuotoa?! :D

Mut olis ihan loistavaa jos tänään alkais! Koska se meinais että nyt ei tarvikaan olla kauheen huolissaan siitä että osuuko kierto hyvin siihen ens kuussa olevaan polyypinpoistoon! :)

Edit: tällänen on siis ovulaatiotestin kera tuo chartti:

Screenshot_20220425-192836.png

Ja nyt nousi early pregnancy signs jo 80%:iin vaikka laitoin nyt jo "spotting" tälle päivälle :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: joku hatusta vetästy numero kyllä tuo! :D

Muokattu viimeksi:
Takaisin