Hyvän näkösiä lämpöjä kaikilla! :)
Harmi, näyttää kyl tosi hyvältä toi sun käyrä, voi miten toivon että alkaakin kohta haamu piirtyä sinne testeihin!!
Foreverfever: mä kans oon lukenu että alkoholi yleensä laskee ihmisen lämpötilaa, mut sit taas ku koitin googletella jotain "alcohol bbt" niin aika paljon oli ihmiset kommentoinu että heillä nostaa lämpöjä. Tiedä sit! Mut sulla tosi lupaavan näkönen käyrä kans! :)
Kultahippi: hyvä nousu! :) Huomenna päästään näkee miten sulla alkoholi sit vaikuttaa lämpöihin! :D
Lepus timidus: joo, jännät lämmöt, voi periaatteessa tosiaan olla viel "edellistä kiertoa"! Mut mistä tota tietää jos tuo droppi oliki uus ovulaatio tai jotai :D jännää!
Laurenski: musta on ihana kuulla sun kuulumisia, tuu ihmeessä vaan kertomaan! :) Vieläkö oot lämpöjä seurannu? Kyl seki on minust mielenkiintosta kuulla miten lämmöt raskaudessa kehittyy! :)
Me kans eilen miehen kans vähän nautiskeltiin alkoholia. Joskus aamusta heräsin ekan kerran, sillon oura näytti että olis menny lämmöt alaspäin. Mutta menin takas nukkuu muutamaks tunniks, ja sen jälkeen oura näyttikin että lämmöt meni ylöspäin. Sanosin että ehkä tän päivän arvo ei jokatapauksessa oo kauheen luotettava

ja nyt FF pisti mulle oviksen tuonne sunnuntaille! Että tiedä tässä ny sit taas yhtään mikä on totuus! Veikkaisin vähän ite kyl sitä tiistaita, kun sillon oli vähän veristä vuotoa ja kramppailua
View attachment 112186