Mulla ehkä etova olo on hävinnyt. Toivottavasti se ei tiedä huonoa. Viiva on kuitenkin vahvistunu edelleen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla ehkä etova olo on hävinnyt. Toivottavasti se ei tiedä huonoa. Viiva on kuitenkin vahvistunu edelleen...
Mulla on nyt ollut pari päivää aika oireetonta, mikä on toisaalta ihan jees, mut mietityttää onko menossa kuitenkin kesken. Tissit toki hiukan arat ja jotain nippailuja välillä. Hitsi kun on inhottava elää epätietoisuudessa.
saa nähdä joudunko nesteytykseen niinku tokan odotus aikana. Sillon oli myös primperan hetken käytössä.Heti kun valitin niin alavatsalla taas pientä juilintaa. Joo koskaan ei oo hyväMulla on nyt ollut pari päivää aika oireetonta, mikä on toisaalta ihan jees, mut mietityttää onko menossa kuitenkin kesken. Tissit toki hiukan arat ja jotain nippailuja välillä. Hitsi kun on inhottava elää epätietoisuudessa.
Etominen ei kestänyt koko päivää, mutta oli niin voimakasta, että olin oksentaa lattialle. En kestä mitään voimakkaita tuoksuja tai alan yökätä. Mitään ei ole tullut ylös ja toivon, että saisin pidettyä sen niin. Esikoisen kohdalla en oksentanut kuin muutaman kerran, vaikka pahoinvointi oli voimakasta. En kyllä millään jaksaisi sitä pahoinvointishowta toista kerta, kesti yli raskauden puolivälin ja oli todella raskasta. 
Tänään kai 4+6 ja tissit on koko ajan ollu kipeet. Väsyttää aika usein ja nukahdan huonommin. Hirmuinen pallomaha on ollut jo pari viikkoa ja inhottaa kun aina paino nousee alusta alkaen. Huonoa oloa ei ole koskaan missään raskaudessa, luojan kiitos

: Lähipäivinä on myös tehnyt mieli makeaa (viinikumikarkkia ja suklaata), vaikka yleensä en juuri makeasta välitä. Liekö raskausoire vai jouluoireilua
:
: No on jotain pientä sentään: rinnat on olleet kipeät koko ajan, hengästyttää helposti etenkin ylämäissä tai portaissa (yks päivä hengästytti pyykkien laittaminen koneeseen), parina viime päivänä ehkä pientä ällötysoloa just sellaisina hetkinä kun edellisestä ateriasta on jo aikaa.