Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Meillä on käyty noi samat pohdinnat. Täällä myöskin 6 ja 3 vuotiaat.
Päädyttiin yrittämään kun aateltiin et jää sit harmittamaan jos ei edes yritetty, kun molemmat sen kolmannen kuitenkin tahtoisi.
Taitaa vaan jäädä kolmonen haaveeksi. Nyt on yritetty yli kaks vuotta ja yks keskenmeno (6/2020) mahtuu tälle matkalle. Ikä tulee väistämättä vastaan (37v). Mutta onpahan kuitenkin yritetty.
 
Meillä on käyty noi samat pohdinnat. Täällä myöskin 6 ja 3 vuotiaat.
Päädyttiin yrittämään kun aateltiin et jää sit harmittamaan jos ei edes yritetty, kun molemmat sen kolmannen kuitenkin tahtoisi.
Taitaa vaan jäädä kolmonen haaveeksi. Nyt on yritetty yli kaks vuotta ja yks keskenmeno (6/2020) mahtuu tälle matkalle. Ikä tulee väistämättä vastaan (37v). Mutta onpahan kuitenkin yritetty.

Voi että! Plussatuulia sinne kovasti onko aikaisemmin ollut vaikea raskautua?
 
Voi että! Plussatuulia sinne kovasti onko aikaisemmin ollut vaikea raskautua?
Joo kyllä on.
Clomifenit ja nyt myöhemmin letrozolit on aina tarvittu. Lisäks tähän yritys taipaleelle on osunu kohtukuolema (rv29), km ja kkm.
Mutta vielä täällä porskutetaan.
 
Joo kyllä on.
Clomifenit ja nyt myöhemmin letrozolit on aina tarvittu. Lisäks tähän yritys taipaleelle on osunu kohtukuolema (rv29), km ja kkm.
Mutta vielä täällä porskutetaan.


Voih oon tosi pahoillani. Jospa teilläkin sinnikkyys palkitaan vielä ❤️
 
Hei! tein uuden ketjun aiheesta ja minut neuvottiin tänne kirjoittelemaan eli ajattelin tänne kirjoitella tuntemuksia sekä saada kokemuksista ja näkemyksistä kommenttia. Sekä ehkä vähän vertaistukea ja kannustusta Beaming Face With Smiling Eyes

Meillä siis lapset 6v sekä 3v. Asutaan omakotitalossa. Makuuhuoneita on kolme joten jokaiselle siis omat. Meillä on myös alle 1v koira. Vakituiset työpaikat löytyy. Olen ollut kakkosen syntymästä saakka täysin 100% varma, että lapsiluku oli nyt tässä. Kakkosen vauva-aika oli suoraansanottuna kamalaa, ei nukkunut päivisin eikä öisin ja koin etten saanut mistään tukea, neuvolasta sanottiin "sellaista se on, kyllä ne rytmit joskus teillekkin ilmestyy". Esikoinen nukkui, söi ja oli tyytyväinen. Imettää en oikein pystynyt kummankaan kohdalla, joka on jäänyt harmittamaan, en saanut siihenkään mistään tukea enkä väsymykseni takia sitä itsekään mistään jaksanut etsiä. Rintanit ovat siis suuret, kokoa 85 I.

Nyt. Kuitenkin. Olen alkanut haaveilla kolmannesta. Olen tutkinut suurella mielenkiinnolla kuinka onnistuu imetyksessä isommilla rinnoilla, löytänyt vinkkejä ja hyvä etten ole jo kokeillut asentoja mitä on suositeltu. Kuume on siis kova Beaming Face With Smiling Eyes

Mutta. Sitten alan miettimään talomme kokoa. Ikäero muihin lapsiin tulisi olemaan aika suuri, he tarvitsevat omaa tilaa kun kolmosen olisi aika siirtyä meidän huoneesta omaan huoneeseen. Huonetta hänelle ei siis olisi, vaikka olisi meidän huoneessa kolmekin vuotta esimerkiksi. Auton varmaan joutuisi myös uusia.

Taistelen täällä kovasti järkeä ja tunnetta vastaan. Harmittaako 5 vuoden päästä kun en emme yrittäneetkään kolmosta vain siksi koska huoneita liian vähän? Olen 32vuotias. Lapsemme ovat saaneet molemmat alkunsa ensi yrittämällä.

Onko kukaan täällä samassa tilanteessa? Tuntuu että olisin täysin valmis kolmanteen lapseen. Elämä on aika helppoa tällä hetkellä, mitä nyt 3vn kanssa saanut uhman takia vääntää melkoisesti. Mutta kausia ne on nekin. Esikoinen on helppo lapsi jos niin voisi sanoa, aina ollutkin. Omaa aikaa on iltaisin, saa nukkua täysiä yöunia, päivissä on rytmi ja ennakoitavuus.. silti haluaisi vielä kokea kaiken uudestaan Beating Heart

Hei! Mulla ihan sama fiilis! Kolmas ei ole ajankohtainen ja me asutaan kolmiossa ja asunnon koko on lähinnä ainoa syy miksi kolmas tuntuu liialta joskus. Jaksaminen on jo pohdittu kun lapset isompia tulevaisuudessa.

Tuntuu itestäkin että kadutaanko me sitten joskus jos sitä kolmatta ei edes yritetty.
 
Kolmas toiveissa, iltatähti.

Ehkäisystä on luovuttu ja raskaus toiveissa.

Tein raskaustestin, sellaisen jonka pitäisi näyttää + jopa 6pv ennen kuukautisten alkua jos on raskaana.
Näitä ei muistaakseni ollut silloin kun omat lapset on tehty , joten en ehkä täysin näihin edes luota sillä...

Olen pitänyt, tai halunnut pitää rintojen kellertävää pienen pientä vuotoa alkuraskauden oireena.

Mutta samalla tiedostan, että yli 5v sitten minulta on poistettu leikkauksella kasvaimia (hyvä laatuisia) rinnoistani ja tuolloin tämmöinen "pisarointi" nänneistä oli ainoa oireeni.
Tuolloin käytin ehkäisynä hormoni kierukkaa ja nyt sitä ei siis enää ole.
Olen miettinyt, onko mahdollista että olen raskaana vai onko taas rinnoissa vikaa Anguished Face

Oletettavasti (epäsäännölliset kuukautiset) 5pv päästä pitäisi alkaa kuukautisteni..
Toivottavasti eivät ala ja olen raskaana ja tämä on vaan oire .
Jos alkaa on selvää, että joudun menemään taas lääkäriin näiden rintojeni kanssa.

En tiedä ketään kuka olisi tälläisellä "jopa 6pv ennen kuukautisten alkua" testillä plussaa saanut.
Hirvittää ajatus rintojeni "oireilusta" jos en raskaana olekkaan tiedän miten pitkä ja kivinentie tutkimukset+leikkaus+parantuminen tulee olemaan ja sekös hirvittää.

Onko kellään kokemusta siitä, että kroppa on paljastanut raskauden ennen kuin testi sitä näyttää?




Kiitos
 
Kolmas toiveissa, iltatähti.

Ehkäisystä on luovuttu ja raskaus toiveissa.

Tein raskaustestin, sellaisen jonka pitäisi näyttää + jopa 6pv ennen kuukautisten alkua jos on raskaana.
Näitä ei muistaakseni ollut silloin kun omat lapset on tehty , joten en ehkä täysin näihin edes luota sillä...

Olen pitänyt, tai halunnut pitää rintojen kellertävää pienen pientä vuotoa alkuraskauden oireena.

Mutta samalla tiedostan, että yli 5v sitten minulta on poistettu leikkauksella kasvaimia (hyvä laatuisia) rinnoistani ja tuolloin tämmöinen "pisarointi" nänneistä oli ainoa oireeni.
Tuolloin käytin ehkäisynä hormoni kierukkaa ja nyt sitä ei siis enää ole.
Olen miettinyt, onko mahdollista että olen raskaana vai onko taas rinnoissa vikaa Anguished Face

Oletettavasti (epäsäännölliset kuukautiset) 5pv päästä pitäisi alkaa kuukautisteni..
Toivottavasti eivät ala ja olen raskaana ja tämä on vaan oire .
Jos alkaa on selvää, että joudun menemään taas lääkäriin näiden rintojeni kanssa.

En tiedä ketään kuka olisi tälläisellä "jopa 6pv ennen kuukautisten alkua" testillä plussaa saanut.
Hirvittää ajatus rintojeni "oireilusta" jos en raskaana olekkaan tiedän miten pitkä ja kivinentie tutkimukset+leikkaus+parantuminen tulee olemaan ja sekös hirvittää.

Onko kellään kokemusta siitä, että kroppa on paljastanut raskauden ennen kuin testi sitä näyttää?




Kiitos
Toivotaan, että olisi raskaus. Mitä se testi siis näytti? Oliko plussa.
 
Hei! Mulla ihan sama fiilis! Kolmas ei ole ajankohtainen ja me asutaan kolmiossa ja asunnon koko on lähinnä ainoa syy miksi kolmas tuntuu liialta joskus. Jaksaminen on jo pohdittu kun lapset isompia tulevaisuudessa.

Tuntuu itestäkin että kadutaanko me sitten joskus jos sitä kolmatta ei edes yritetty.

No niinpä! Tuntuis hullulta että jättäis tekemättä vain sen takia, kun ei olis tilaa.. kuitenkaan ei lähivuosina tarvi sitä huonetta hankkia kun leikit leikitään pääosin olohuoneessa, luulisin.. mut en tiedä.. meillä myös ajatuksena, että aikaisintaan ens vuoden kesällä alettais yrittämään, että lapset olisi isompia..
 
Kolmas toiveissa, iltatähti.

Ehkäisystä on luovuttu ja raskaus toiveissa.

Tein raskaustestin, sellaisen jonka pitäisi näyttää + jopa 6pv ennen kuukautisten alkua jos on raskaana.
Näitä ei muistaakseni ollut silloin kun omat lapset on tehty , joten en ehkä täysin näihin edes luota sillä...

Olen pitänyt, tai halunnut pitää rintojen kellertävää pienen pientä vuotoa alkuraskauden oireena.

Mutta samalla tiedostan, että yli 5v sitten minulta on poistettu leikkauksella kasvaimia (hyvä laatuisia) rinnoistani ja tuolloin tämmöinen "pisarointi" nänneistä oli ainoa oireeni.
Tuolloin käytin ehkäisynä hormoni kierukkaa ja nyt sitä ei siis enää ole.
Olen miettinyt, onko mahdollista että olen raskaana vai onko taas rinnoissa vikaa Anguished Face

Oletettavasti (epäsäännölliset kuukautiset) 5pv päästä pitäisi alkaa kuukautisteni..
Toivottavasti eivät ala ja olen raskaana ja tämä on vaan oire .
Jos alkaa on selvää, että joudun menemään taas lääkäriin näiden rintojeni kanssa.

En tiedä ketään kuka olisi tälläisellä "jopa 6pv ennen kuukautisten alkua" testillä plussaa saanut.
Hirvittää ajatus rintojeni "oireilusta" jos en raskaana olekkaan tiedän miten pitkä ja kivinentie tutkimukset+leikkaus+parantuminen tulee olemaan ja sekös hirvittää.

Onko kellään kokemusta siitä, että kroppa on paljastanut raskauden ennen kuin testi sitä näyttää?




Kiitos

Oletan että negaa näytti? En oo itse saanut plussaa koskaan ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mutta tiedän muutaman ketkä on, että ei ihan mahdottomuus!
 
Kolmonen täälläkin haaveissaBeating Heart
Taustalla häärii lapset synt 2009 ja 2013 ja uusioperhekuvio ollut jo hetken aikaa hyvällä mallilla.
Ikää on itsellä 37 ja kierukka otettiin loppukesästä pois ja kondomitkin ovat vihdoin loppuneet Beaming Face With Smiling Eyes

Uskomatonta, miten se yrittämisen aloittaminen vaikuttaa henkiseen puoleen. Itse suhtauduin aikaisemmin ajatukseen asenteella "tulee jos on tullakseen" mutta nyt kun ajatus on että "yritetään", niin heti tuntuu kuin stressi valtaisi koko mielen ja kehon!

Miten ihmeessä sitä rennosti vaan antaisi asioiden tapahtua? Stressi on itselläni ainakin todella tehokas sotkemaan kroppaa ja kiertoa Confounded Face
 
Oletan että negaa näytti? En oo itse saanut plussaa koskaan ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Mutta tiedän muutaman ketkä on, että ei ihan mahdottomuus!

Nega oli ja tänään testasin aamulla ja jälleen nega.
Rinnat silti oireilee samalla tavalla ja ...

Noh huomenna olisi sitten kuukautisten alkamispäivä.
Mieli on maassa ja itkettää.
Raskaus on erittäin toivottu, hartaasti odotettu.

Rintojen vuoto voi tietysti olla myös hormonaalinen reaktio pitkään jatkuneen (13v) ehkäisyn "tulos".
Toisaalta eniten pelottaa, että se on merkki jostain aivan muusta kuin odotetusta raskaudesta tai hormonitoiminnasta.

Ei muuta kuin leuka rintaan ja eteenpäin.
 
Kolmas toiveissa, iltatähti.

Ehkäisystä on luovuttu ja raskaus toiveissa.

Tein raskaustestin, sellaisen jonka pitäisi näyttää + jopa 6pv ennen kuukautisten alkua jos on raskaana.
Näitä ei muistaakseni ollut silloin kun omat lapset on tehty , joten en ehkä täysin näihin edes luota sillä...

Olen pitänyt, tai halunnut pitää rintojen kellertävää pienen pientä vuotoa alkuraskauden oireena.

Mutta samalla tiedostan, että yli 5v sitten minulta on poistettu leikkauksella kasvaimia (hyvä laatuisia) rinnoistani ja tuolloin tämmöinen "pisarointi" nänneistä oli ainoa oireeni.
Tuolloin käytin ehkäisynä hormoni kierukkaa ja nyt sitä ei siis enää ole.
Olen miettinyt, onko mahdollista että olen raskaana vai onko taas rinnoissa vikaa Anguished Face

Oletettavasti (epäsäännölliset kuukautiset) 5pv päästä pitäisi alkaa kuukautisteni..
Toivottavasti eivät ala ja olen raskaana ja tämä on vaan oire .
Jos alkaa on selvää, että joudun menemään taas lääkäriin näiden rintojeni kanssa.

En tiedä ketään kuka olisi tälläisellä "jopa 6pv ennen kuukautisten alkua" testillä plussaa saanut.
Hirvittää ajatus rintojeni "oireilusta" jos en raskaana olekkaan tiedän miten pitkä ja kivinentie tutkimukset+leikkaus+parantuminen tulee olemaan ja sekös hirvittää.

Onko kellään kokemusta siitä, että kroppa on paljastanut raskauden ennen kuin testi sitä näyttää?




Kiitos

Mulla dpo 11 ja rinnoista tulee kolmatta päivää nestettä puristaessa, aiemmissa (tai ainakin tokassa) tämä oli oire ja nyt toiveet korkeella vaikka herkkä testi negaa näyttikin tänään... ja vähän myös pelottaa että jos menkat sieltä tuleekin niin miksi tätä nestettä tihkuu itse ollut 2v ilman ehkäisyä eikä ole muuten ollut tuollaisia ongelmia kun sinulla joten toivotaan kovasti että pieni olisi meillä matkaan tarttunut ja testit vaan urpoilee
 
Meilläkin olisi kolmas lapsi toiveissa. Meillä on ennestään 3v poika ja 1v tyttö. :Heavy Black Heart:

Tyttöä imetän vielä, se pitäisi lopettaa että saan oman hormonitoiminnan käyntiin. Minulla imetys on aina toiminut 100% ehkäisynä vaikka imetyksiä olisi esim vain kerran päivässä. Kuukautisia ei myöskään imetyksien aikana koskaan näy. Taapero ei osoita mitään merkkejä vieroittumisesta ja mä en millään raaskisi kieltää pikku söpöläiseltäni lohtumaitoa... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Toiveissa olisi päästä ennen kesää yrittämään kolmatta. Mitään ehkäisyähän meillä ei ole missään vaiheessa ollutkaan, joten pikkiriikkinen teoreettinen mahdollisuus plussallehan olisi koko ajan olemassa. :Face With Tears Of Joy::Heavy Black Heart:
 
Mulla dpo 11 ja rinnoista tulee kolmatta päivää nestettä puristaessa, aiemmissa (tai ainakin tokassa) tämä oli oire ja nyt toiveet korkeella vaikka herkkä testi negaa näyttikin tänään... ja vähän myös pelottaa että jos menkat sieltä tuleekin niin miksi tätä nestettä tihkuu itse ollut 2v ilman ehkäisyä eikä ole muuten ollut tuollaisia ongelmia kun sinulla joten toivotaan kovasti että pieni olisi meillä matkaan tarttunut ja testit vaan urpoilee

Onnessani tein testin kun menkat oli 9pv myöhässä. Nega
Kaiken kaikkiaan oli 12päivää myöhässä kun alkoivat sitten.

Ystävälle olen puhunut omasta kierrostani 28-40päivää.
En myöskään tiedosta koska ovuloin tai ovuloinko .. Lupasin itselleni että en ala tikuttamaan oviksia, mutta syön sanani ja tästä kierrosta kokeilen näyttääkö ovista edes.

En ole koskaan tiennyt milloin ovuloin eikä se aiheuta mitään "tuntemuksia"

Toivottavasti siellä plussa
 
Heippa!
Kävinkin täällä jossain vaiheessa ehkä viime vuonna kirjoittelemassa vauvakuumeesta. Nyt on taas vauvakuume iskenyt kovaa ja pikkukolmonen haaveissa. Meillä ennestään lapset 7v ja 5 v. Esikoinen erityinen.
Oma jaksaminen vauvan kanssa mietityttää, koska erityinen vaatii myös "lisäosansa" huomiota. Myös pienet asuintilat ja auton vaihto pyörivät mielessä. Mutta sitten taas, harmittaako se myöhemmin, jos ei anneta kolmannelle mahdollisuutta. :Weary Cat Face:
 
Kirjoitetaan nyt tännekin, vaikka aika hiljaista näkyy olevan. Meillä on ennestään kaksi lasta, melkein 7-vuotias eskaripoika ja 4-vuotias tyttö. Pitkään ajattelin, että meille ei enempää lapsia tule ja miehellä myös oli tämä ajatus. Nyt kuitenkin vuoden verran olen vauvakuumeillut pahasti ja tammikuun alussa käytiin miehen kanssa pitkä ja polveileva keskustelu aiheesta. Lopputulema oli, että mies suostui kolmatta yrittämään, kun se kerran on mun haave :Heartred

Yritys on siis vasta ihan alussa eikä tässä mitään kiirettä ole. Kaikki vauvakamat ehdittiin jo myydä ja lahjoittaa eteenpäin, joten nyt saa taas alkaa haalimisen alusta jos tärppää. Mies surffailee isompia autoja :D

Tähän asti olen tullut aina suht nopeasti raskaaksi, joten samaa toivotaan tietysti tälläkin kertaa. Uskomattoman kokonaisvaltaisesti ajatukset pyörii taas tämän asian ympärillä!
 
Mulla on kuus päivää sitten tullut keskenmeno itsestään kotona rv 12. Lapset on 7 ja vajaa 5. Toiveissa kolmas, jos vielä suodaan. Ikää on nimimerkin mukaisesti, mutta toivon silti. Syliin mahtuu. :folded:
 
Mulla on kuus päivää sitten tullut keskenmeno itsestään kotona rv 12. Lapset on 7 ja vajaa 5. Toiveissa kolmas, jos vielä suodaan. Ikää on nimimerkin mukaisesti, mutta toivon silti. Syliin mahtuu. :folded:

Tsemppiä hirveästi Marsku82! Jospa ensi kerralla onnistuisi paremmin ♥

Meillä on isommat lapset aika saman ikäisiä. Mun esikoinen täyttää ostin viikon päästä 7 ja kuopus on 4v ja risat. Voin vahvasti jakaa tuon olon, että syliin mahtuisi vielä yksi!
 
Takaisin
Top