Millaisia raskausoireita sinulla on?

Nyt parina aamuna hampaiden pesu on saanut ihan hirveän yökkäily-refleksin aikaan Confounded Face Vaikka tänäkin aamuna heräsin aivan hyvinvoivana eikä ollut mitenkään erityisen nälkä kuten monena aamuna niin silti heti hampaita pestessä alkoi ällötys.. mistäköhän sekin johtuu?
 
Pahoinvointirannekkeista tuntuisi olevan jotain apua! Herään aina aikasin aamulla siihen että oksettaa. Oon nyt laittanut rannekkeet heti kun herään, syön pari suolakeksiä hampaat irvessä ja röyhtäilen peiton alla noin tunnin verran, ennen kun nousen syömään. Beaming Face With Smiling Eyes Sillä olen nyt saanut eilen ja tänään aamupalat alas oksentamatta. Clapping Hands Light Skin Tone Sellainen tasaisen etova olo on kyllä edelleen, mutta pääasia et saa edes vähän syötyä..

Mulla on tässä viikko vapaata ennen kun alotan uudessa työssä. Työn aloitus ei muuten juurikaan stressaa, mutta jännittää miten saan pahoinvoinnin kuriin niin, että oon työkuntoinen. Aion työpaikalla salata raskauteni niin pitkään kun pystyn. Siellä on onneksi töissä yksi hyvä ystäväni ja entinen kollegani, niin on edes joku joka tietää mun salaisuuden ja tukee. Beating Heart
 
Mulla iski tänään voimalas alakulo ja tuntuu kovin itkuinen olo olevan. Onneks ensi viikolla pääsen psykologin kanssa juttusille. Tuntuu siltä, että ei tästä raskaudesta tule yhtään mitään
 
Mulla iski tänään voimalas alakulo ja tuntuu kovin itkuinen olo olevan. Onneks ensi viikolla pääsen psykologin kanssa juttusille. Tuntuu siltä, että ei tästä raskaudesta tule yhtään mitään

Tuttuja fiiliksiä nuo epävarmuuden tunteet ja pelot :Heartred Osaatko sanoa mistä pelko kumpuaa, ettei raskaudesta tulisi mitään? Vaikka aina ei varmasti ole ns. syytäkään. Itsekin pelkään edelleen paljon sitä, että taas menee kesken. Jokaista oiretta ja oireettomuutta säikähtää. Psykologilla käynti on varmasti hyvä juttu :Heartred Oon aatellut kans varailla neuvolapsykologille aikaa.
 
Nyt on ollut aika vähän mitään oireita. Ainoastaan nälkä on kova Beaming Face With Smiling Eyes ja väsymys on kyllä normaalia suurempaa
 
Miten voikin olla näin iloinen siitä, että on huono olo. Cat With Tears Of Joy
 
Tänään on ollut etova olo poissa. Nukuin viime yön hyvin, joten ehkä sillä on osuutta asiaan. Muuten kyllä olen ollut väsynyt ja rinnat edelleen arat. On tämä alku kyllä jatkuvaa tarkkailua ja jännitystä…
 
Tänään on ollut etova olo poissa. Nukuin viime yön hyvin, joten ehkä sillä on osuutta asiaan. Muuten kyllä olen ollut väsynyt ja rinnat edelleen arat. On tämä alku kyllä jatkuvaa tarkkailua ja jännitystä…

Tolla nukkumisella muuten ehkä on osuutta asiaan! Mä oon nukkunut koko viikonlopun, siis pe töiden jälkeen oli pakko ottaa päikkärit ja koko eilisen melkeen makasin sängyn pohjalla ja nukuin ku en ois koskaan nukkunu. Tänäänkin yhdet päiväunet otin. Eilisilta meni suht hyvävointisena ja tää päivä myös ollut hyvä olo. :)

Muuten oli monta päivää tosi ällöttävää oloa ja mikään ei maistunut. Saa nähdä miten huomenna taas muuttuu vointi kun alkaa työviikko Confounded Face Etukäteen jo kauhistuttaa se pahoinvointi siellä..
 
Ja mulla siis jytkähti nenä aivan tukkoon aikalailla heti plussan jälkeen. Viime raskaudessa oli sama vaiva. En nyt saa öisin nukuttua kun nenä on niin tukossa, että joudun suun kautta hengittämään Confused Face Tosi katkonaisia yöt.
 
Ja mulla siis jytkähti nenä aivan tukkoon aikalailla heti plussan jälkeen. Viime raskaudessa oli sama vaiva. En nyt saa öisin nukuttua kun nenä on niin tukossa, että joudun suun kautta hengittämään Confused Face Tosi katkonaisia yöt.

Mä hankin apteekista sellaisen suolaliuosnenäsumutteen joka on täysin turvallinen raskaana. Nenäkannu ajaisi varmaan saman asian. Suosittelen :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: e90
Mä hankin apteekista sellaisen suolaliuosnenäsumutteen joka on täysin turvallinen raskaana. Nenäkannu ajaisi varmaan saman asian. Suosittelen :)

Kiitos vinkistä! Tutkin millanen tuo suolaliuosnenäsumute on. Nenäkannu multa löytyykin kun oon joskus siitepölyaikana sitä käyttänyt. Täytyykin taas kaivaa se kaapista Beaming Face With Smiling Eyes
 
Pahoinvointirannekkeista tuntuisi olevan jotain apua! Herään aina aikasin aamulla siihen että oksettaa. Oon nyt laittanut rannekkeet heti kun herään, syön pari suolakeksiä hampaat irvessä ja röyhtäilen peiton alla noin tunnin verran, ennen kun nousen syömään. Beaming Face With Smiling Eyes Sillä olen nyt saanut eilen ja tänään aamupalat alas oksentamatta. Clapping Hands Light Skin Tone Sellainen tasaisen etova olo on kyllä edelleen, mutta pääasia et saa edes vähän syötyä..

Mulla on tässä viikko vapaata ennen kun alotan uudessa työssä. Työn aloitus ei muuten juurikaan stressaa, mutta jännittää miten saan pahoinvoinnin kuriin niin, että oon työkuntoinen. Aion työpaikalla salata raskauteni niin pitkään kun pystyn. Siellä on onneksi töissä yksi hyvä ystäväni ja entinen kollegani, niin on edes joku joka tietää mun salaisuuden ja tukee. Beating Heart
Pitääpä etsiä itsekin pahoinvointi rannekkeet taas! Tänään on ollut sellaisia kuvotus hetkiä, että ihmettelen kuinka vielä on pystynyt ruoka sisällä. Kesken iltapalan oli pakko lähteä suihkuun, se helpotti ja pystyin syömään loppuun.
 
En oikein saanut nukuttua kunnolla, kun levottomat jalat vaivasi yöllä. Lisäksi lievää selkäsärkyä ja vuoroin kuuma/kylmä
 
Aivan tajuton väsymys koko ajan ja nälkä. Sitten sellainen kankkunen olo. Oksentaa ei ole tarvinnut. Rinnat kipeät ja maha tosi ison kokonen.
 
Ellotus on väistynyt mutta alavatsalla on päivittäin jotain pieniä tuntemuksia. Rinnoista voi tarkistaa että on edelleen raskaana kun meinaa iskeä epäusko. Tänään on ollu kiukkukertoimet pilvissä kun en oo saanut syötyä ajoissa
 
Minulla tänään ollut jopa etovasta olosta "vapaapäivä", edellisinä päivinä on ollut etovaa oloa aamusta iltaan.
Väsymystä on ja unen tarve moninkertaistunu!
Alavatsalla on ollut myös monena päivänä jomotusta ynnä muuta tuntemusta, vähän kuin ois menkat alkamassa. Mutta ei kuitenkaan niin kipeitä tuntemuksia :)

Itsellä myös mietinnässä, miten saan etovan olon pidettyä kurissa työpaikalla, pahoinvointi rannekkeet on ja toivon että ne auttaa! Valitettavasti pelkään tämän uutisen kertomisesta esimiehelleni..
 
Mulla vasta menkoista laskettuna 4+6, veikatusta oviksesta 3 pv vähemmän. Ei vielä muita oireita kuin väsymys.
 
Paniikkiketjuun jo kirjoittelinkin, täällä oireet tuntuu aaltoilevan aika kovastikin. Rinnat olleet tähän saakka tosi kipeät, mutta eilen illalla se jotenkin hävisi. Yöllä kun vaihtaa asentoa niin saatan havahtua siihen että sattuu rintoihin. Eilisen oli sitten sellasta menkkamaista kipua, joka nyt tuntu jotenki tosi pelottavalta ja luottavainen olo raskaudesta hävisi. Muutoin mitään pahoinvointia ei ole ollut, ajoittaista hyvin pientä kuvotusta lukuun ottamatta. 5+3 tänään ja olen jo sekomassaClown FaceCat With Tears Of Joy
 
Paniikkiketjuun jo kirjoittelinkin, täällä oireet tuntuu aaltoilevan aika kovastikin. Rinnat olleet tähän saakka tosi kipeät, mutta eilen illalla se jotenkin hävisi. Yöllä kun vaihtaa asentoa niin saatan havahtua siihen että sattuu rintoihin. Eilisen oli sitten sellasta menkkamaista kipua, joka nyt tuntu jotenki tosi pelottavalta ja luottavainen olo raskaudesta hävisi. Muutoin mitään pahoinvointia ei ole ollut, ajoittaista hyvin pientä kuvotusta lukuun ottamatta. 5+3 tänään ja olen jo sekomassaClown FaceCat With Tears Of Joy
Mä niin tiedän tuon tunteen. Mulla alkoi tuossa vaiheessa kevyt kuvotus ja sellainen merisairasolo on jatkunut siitä alkaen. Se painottuu kuitenkin iltaan, joten töissä pystyy olemaan, mutta kotona olen lähinnä sohvalla. Pitäisi ihan oikeasti harrastaa liikuntaa, mutta missä välissä? Aamulla pitää tehdä töitä ja illalla olen ihan vihreänä ja todella väsynyt. Toivottavasti tämä tästä taittuu.
 
Takaisin
Top