Raskaaksi 2021

Paljon onnea!! :love7
Tosi selvä viiva, eikä tarvii yhtään tihrustaa! :hello2Eikös sulla ollu vasta dpo9? Aika vahva viiva jo siihen nähden kyllä! :happy093.

Kiitos ja joo on kyllä ihmeen vahva :wideyed: Katoin just, et viime raskaudessa oli samanlainen DPO 11. Mut ei mitenkään voi olla enempää koska ovis + tuli 10.8 samana iltana ovis kivut. Eli päivä oli siis 11.8 ja nyt DPO 9

Hain äsken vielä 4 pregcheckiä ja 1 digin. Tein pregcheckin heti kotiin päästyä ja tässä tulos.

Tarvii sanoa et oon aika ihmeissäni, koska ajattelin että tässä kierrossa ei ole mahiksia, koska ajoitus oli niin huono.

Lisäksi ajattelin ettei nyt oo ollut edes mitään oireita, mut onhan niitä ollut.

- Hengästyminen, oli myös viime raskaudessa
- Pissa hätä koko ajan
- lisääntyneet unet
- repäisy kivut, näitä tosin on ollut myös muuten
- Viini oksetti
- maha turvoksissa.

Onnea onnea!! :smiley-angelic003 On kyllä ihmeen selkeä viiva ja noin aikasin. Mutta eipähän tarvinnut piinailla kauaa. :gen014

En pääse julkiselle tutkimuksiin koska ikä jo esteenä. Tänään kuitenkin ovislimat bongattu ja alamaha kipuilee. Ja ukkokulta saapuu vasta huomenna kotia. Onkohan liian myöhäistä huomenna?

En pääse julkiselle tutkimuksiin koska ikä jo esteenä. Tänään kuitenkin ovislimat bongattu ja alamaha kipuilee. Ja ukkokulta saapuu vasta huomenna kotia. Onkohan liian myöhäistä huomenna?

Munasoluhan on hedelmöittymiskykyinen sen 24h, joten tuskin siitä haittaakaan on, jos huomenna vähän varuiksi tallettelette :wink

ON: alavatsaa nipistelee aina sillontällön ja olin huomaavinani jotain rintojen arkuuttakin aamulla sängystä ylös noustessa. Parina päivänä oon mitannu lämmön, ku meinaa palella ja se on puolisen astetta koholla. Varovaisen toiveikas olo jatkuu, dpo9 nyt. Voi kunpa, voi kunpa...

No tulisi nyt ne menkat, niin pääsisi edes siitä viiniä juomaan... :shifty: Testi edelleen nega.

No tulisi nyt ne menkat, niin pääsisi edes siitä viiniä juomaan... :shifty: Testi edelleen nega.
Sama yäällä, petipuuhissa mies sanoi että pannaan ne aluille sit :hilarious: vähän verta tuli ja sen jälkeen taas aikamoista hiljaisuutta. Odotin että ne alkaisivat jo. Nega testi vaan lannistaa niin paljon...

Onnittelut kaikille plussanneille, pahoittelut kaikille surun kohdanneille ja tsempit piinailijoille <3

On: kp 10 menossa ja ovulaatiota odotellessa! Siskon alkuraskautta saanut ihanasti seurata :love7 Jotenki tässä kierrossa paljon tyynempi olo ja ehkä jopa toiveikas! Katsotaan mitä kierto tuo tullessaan :hello2

Meneekö täälä joku muu about samoilla kiertopäivillä?

Testaan yleensä kerran päivässä töiden jälkeen ja aloitan yleensä oireiden perusteella, koska tunnistan jo limoista, milloin on ovis tulossa. Alussa testasin noin kp10 alkaen, mutta nyt en testaa ihan niin aikaisin, jos ei ole mitään merkkejä lähestyvästä oviksesta. Suurimmalla osalla kyllä riittää, että testaa kerran päivässä, mutta voi myös olla mahdollista, että LH-huippu on niin lyhyt, että pitää testata kahdesti päivässä. Sen useammin ei kyllä tarvitse kenenkään testata. Itse olen noudattanut pakkauksen ohjeita, joiden mukaan pitäisi testata vasta kello 10:n jälkeen, mutta moni täällä kyllä bongaa ovisplussat aamuisin.

Muutamia kiertoja olen testaillut elämän aikana - mulla selkeästi ei riitä kerran päivässä aamupäivällä. Eikä 10 aikaan ole mitään jakoja testata edes, koska ei siihen aikaan ole mitään taukoja eikä vessaa ole lähellä :grin Itsellä on siis hieman nurinkurinen unirytmi töiden takia, herään hiton aikaisin, koska oltava jo työmaalla kello 6 aamulla, lisäksi liikkuva työ, enkä pääse vessaan tosta noin vaan. En ole aamun ekasta pissasta testannut, vaan toisesta pari tuntia heräämisestä. Toisen kerran sitten töiden jälkeen noin klo 16 maissa.

Sillä mieti testaisko vielä kolmannen kerran illalla, kun viime kierrossa oli tumma, muttei vielä tasavahva viiva iltapäivän testillä ja seuraavana aamuna oli jo haalea. En muista olenko koskaan saanut tasavahvoja viivoja ja oishan ne tasavahvat viivat kiva bongata. Mulla on tuo limailu yleensä ihan olematonta, joten en pysty sanomaan omien tuntemuksien perusteella milloin olisi ovis, kun ei niitä tuntemuksia ole. Todistettavasti ovis kyllä ainakin joskus tapahtuu, kun osunut gynekäyntejä sopivasti niihin aikoihin plus kierto säntillinen (paitsi tosiaan nyt kemiallisen jälkeen).

@mymlan tänään kp8 menossa täällä :)

ON: alavatsaa nipistelee aina sillontällön ja olin huomaavinani jotain rintojen arkuuttakin aamulla sängystä ylös noustessa. Parina päivänä oon mitannu lämmön, ku meinaa palella ja se on puolisen astetta koholla. Varovaisen toiveikas olo jatkuu, dpo9 nyt. Voi kunpa, voi kunpa...

Koska meinaat testata? Kerro sitten miltä näyttää :nailbiting:

Täällä dpo3, ja eilen oli koko päivän kylmä ja nännit ihan hirmu kipeät! Ja juu, mä tiedän ettei tässä vaiheessa vielä voi olla mitään oireita, mutta huomasinpahan vaan tuon erikoisen nännikivun, mistä lie sitten johtuu :joyful:

Onnittelut kaikille plussanneille, pahoittelut kaikille surun kohdanneille ja tsempit piinailijoille :Heartred

On: kp 10 menossa ja ovulaatiota odotellessa! Siskon alkuraskautta saanut ihanasti seurata :love7 Jotenki tässä kierrossa paljon tyynempi olo ja ehkä jopa toiveikas! Katsotaan mitä kierto tuo tullessaan :hello2

Meneekö täälä joku muu about samoilla kiertopäivillä?

Täällä kanssa kp 8, joten perässä tullaan. o_O

Hain äsken vielä 4 pregcheckiä ja 1 digin. Tein pregcheckin heti kotiin päästyä ja tässä tulos.

Tarvii sanoa et oon aika ihmeissäni, koska ajattelin että tässä kierrossa ei ole mahiksia, koska ajoitus oli niin huono.

Lisäksi ajattelin ettei nyt oo ollut edes mitään oireita, mut onhan niitä ollut.

- Hengästyminen, oli myös viime raskaudessa
- Pissa hätä koko ajan
- lisääntyneet unet
- repäisy kivut, näitä tosin on ollut myös muuten
- Viini oksetti
- maha turvoksissa.
Onnea vielä!! :Heartred
Ja uteliaana haluan tietää, mitä "ajoitus oli niin huono" tarkoittaa? Tikutitko oviksen ja miten peittojen heiluttelu ajoittui oviksen ympärille? :)

Onnea vielä!! :Heartred
Ja uteliaana haluan tietää, mitä "ajoitus oli niin huono" tarkoittaa? Tikutitko oviksen ja miten peittojen heiluttelu ajoittui oviksen ympärille? :)

Kiitos ! Tikutin joo ja + tuli 10.8 ja ovis siis 11.8 ja simpat lähti matkaan jo 7.8. Eli 4 päivää ennen ja ollaan jo miehen kanssa 36 ja 39 vuotiaita. Lisäksi miehellä on perussairauksia, niin ajattelin että liian pitkä aika. Ja taas kesäkuussa ajoitus meni ihan nappiin, mutta raskaus ei alkanut. Mut ei näköjään näistä ikinä tiiä :grin

Kävin jo katselemassa toukokuisia ja toivon, että moni pääsee sinne! Tein aamulla testin ja kivasti oli tummunut eilisestä :joyful:

Juu, tai riippuen ihmisestä voi olla muutama päivä ennen ja loppuu kun ovis ollut.
Eli ihan arpapeliä:rolleyes: en haluu vielä alkaa ovista tikuttaa ku se alkaa vaan stressaa mut yritän ajottaa et ois tasaseen tahtiin yritystä. Mut huomaan et oviksen aikaan on ihan törkeet himot ja niitä on nyt viikon ollu:rolleyes::grin

Täällä negatesti ja vuotoa odotellessa, niin päästään sit aloittamaan ivf…

On: vasta dpo6!! Miten maltan olla testaamatta :hilarious:
Mietin, että pitäisikö jo sunnuntaina tehdä eka kun olis dpo8. Tuskin mitään näkyy, mutta saisipahan testihimoja taltutettua. Tai sitten teen ovistestejä odotellessa kun niitä on kaapissa :hilarious:

Aika peruskierto oireiden perusteella. Alavatsaa jomottelee menkkamaisesti, elohiiri ollut eilen ja tänään alavatsalla. Pissattaa kokoajan, mutta juon varmaan vettä niin paljon, että johtuu siitä. Lisäksi vaihtelevasti runsas vv. Uutena tässä kierrossa on se, että vv on ajoittain selvästi kellertävää. Aiemmin siitä tänne jo kirjoitin, kun ekan kerran sitä ilmeni dpo4. Mutta mitään tulehdukseen viittaavia oireita ei ole, joten luulisin, että on keltarauhasen aiheuttamaa. Jännää kun ei ole ennen ollut tämmöstä. Tässä kierrossa odotukset on tosi korkealla, kun talletukset meni niin nappiin. Mutta vielä saa useemman päivän jännittää :banghead:

Muita samoilla päivillä? :anyone:)
Mulla on tänään dpo 4 pari päivää siis perässä sinua.. Tallettelut onnistuttiin ajoittamaan hyvin ja nyt jo kuvittelen jotain oireita kuten turvotus ja eilen vatsaa jotenkin kivistänyt toki voi johtua siitä että housut puristaa turvotuksen takia tänään puristaessa rinnoissa arkuutta.. Yritän ajatella ettei vielä voi olla mitään oireita... Aattelin testailla vasta viikonpäästä dpo 10 jos malttaa sinne asti :laughing001

Mites se olikaan, oliko ne ovislimat just sinä ovispäivänä?
Mulla alkoi limat kp 16 ja silloin aloin testata liuskojen sijaan digeillä. Kp 20 ja 21 sain hymynaaman ja myös limat oli huipussaan... Tuntemusten perusteella ovis olisi ollut kp 22 silloin oli vielä limoja sen jälkeen ollut aika kuivaa. Yhteensä limoja oli siis 7 päivää. Tänään dpo 4

On: vasta dpo6!! Miten maltan olla testaamatta :hilarious:
Mietin, että pitäisikö jo sunnuntaina tehdä eka kun olis dpo8. Tuskin mitään näkyy, mutta saisipahan testihimoja taltutettua. Tai sitten teen ovistestejä odotellessa kun niitä on kaapissa :hilarious:

Aika peruskierto oireiden perusteella. Alavatsaa jomottelee menkkamaisesti, elohiiri ollut eilen ja tänään alavatsalla. Pissattaa kokoajan, mutta juon varmaan vettä niin paljon, että johtuu siitä. Lisäksi vaihtelevasti runsas vv. Uutena tässä kierrossa on se, että vv on ajoittain selvästi kellertävää. Aiemmin siitä tänne jo kirjoitin, kun ekan kerran sitä ilmeni dpo4. Mutta mitään tulehdukseen viittaavia oireita ei ole, joten luulisin, että on keltarauhasen aiheuttamaa. Jännää kun ei ole ennen ollut tämmöstä. Tässä kierrossa odotukset on tosi korkealla, kun talletukset meni niin nappiin. Mutta vielä saa useemman päivän jännittää :banghead:

Muita samoilla päivillä? :anyone:)

Täällä dpo 5 :cool14 Samalla tekisi mieli testailla jo ens viikon alusta, toisaalta taas vasta lähempänä mahdollisten menkkojen alkua. Jos meillä ei tärppää tästä kierrosta, niin saadaan lähete lapsettomuuspolille. Ajatukset suuntaa jo enemmän sinne.

Takaisin