Raskaaksi 2021

Heipä hei kaikille ja paljon onnea plussanneille! Hetken taustalla kuumeillessa lueskellut tätä ketjua. Kaipa minäkin tänne tulen, vaikka kierto on tällä hetkellä imetyksen takia aivan sekaisin, menkat ollut joskus toukokuussa viimeksi ja tänään taas raskaustestissä nega.
29v/30v pari ja 5. lapsi toiveissa. Ihan järkyttäväksi menee tämä vauvakuume, vaikka edellinen vauva vasta 5kk. Tjottailtu on synnytyksestä saakka, mutta nyt alkaa tuntumaan siltä, että kunhan menkat tässä joskus taas alkaa, niin voisi taas alkaa ihan kunnolla yrittämään.
Jännittävää kun ei yhtään tiedä kauanko mahdolliseen plussaan menee, jos sellainen meille vielä tulee. Eka tärppäsi yk 28, toka yk 18, kolmas yk 3, neljäs yk 8 (välissä yk 4 kkm).

Tervetuloa mukaan! :smiley-bounce013

Saako kysyä, saitteko ensimmäisen ja toisen lapsen luomusti vai hoitojen avulla? :)

Tervetuloa mukaan! :smiley-bounce013

Saako kysyä, saitteko ensimmäisen ja toisen lapsen luomusti vai hoitojen avulla? :)
Eka tuli luomusti juuri siitä kierrosta, mistä oltiin päätetty lähteä lapsettomuustutkimuksiin. Tokaa yrittäessä tehtiin sitten yksityisellä tutkimukset (selittämättömiä ollaan) ja plussan jälkeisestä kierrosta piti tehdä inssi, eipä sitten tarvinnutkaan. Tämän jälkeen olenkin sitten tullut 3 kertaa helposti raskaaksi, saas nähdä miten nyt käy.

Joo no se testi on kyllä paljon saanut negatiivista kommenttia täällä. Vaikka on tyyris mutta silti epävarmempi mielestäni kuin se Apteq. Saisiko kuvaa tämän päiväisestä haamusta? Tykkään katsella niitä :bag::facepalm::rolleyes:

Joo, tässä päivällä tehty. Katotaan miltä huomen aamulla näyttää :rolleyes:

Liitteet

• 20210807_114227.jpg
    20210807_114227.jpg
    641.7 KB · Katsottu: 220
Eka tuli luomusti juuri siitä kierrosta, mistä oltiin päätetty lähteä lapsettomuustutkimuksiin. Tokaa yrittäessä tehtiin sitten yksityisellä tutkimukset (selittämättömiä ollaan) ja plussan jälkeisestä kierrosta piti tehdä inssi, eipä sitten tarvinnutkaan. Tämän jälkeen olenkin sitten tullut 3 kertaa helposti raskaaksi, saas nähdä miten nyt käy.

Kiva kuulla! Kauan yrittäneet ja luomusti raskaaksi tulleet luo aina itsellekkin toivoa :shy:

Toivotaan teille pikaista tärppiä! :smiley-angelic003

Tänään kp 35, keskiviikkona testattu cb täyspuhdas negatiivinen.

Eikös täälä ollut puhetta kuinka nuo rfsun raskaustestit on antaneet törkeää viivanpaikkaa? Koska mä sain nyt sellaisen :banghead:

Ekr93 mulla oli just tossa vaiheessa ja jonkun aikaakin itseasiassa alkuraskaudessa menkkamaista tunnetta. Sit sitä huoli silloin että noniin kohta ne menkat alkaa ja tää ilo loppuu mutta ei. Ne on kaiketi aivan normaaleja tollaset oireet :angel7 ps. kyllä tuo aikas lupaavalta jo näyttää kun tuolla testillä sait noin vahvan viivan jo noilla dpo:illa :woot::love017
Emilia täällä kans yks jota aina kiinnostelee tutkia muiden (ja omiakin) testejä :rolleyes::bag:

Eikös täälä ollut puhetta kuinka nuo rfsun raskaustestit on antaneet törkeää viivanpaikkaa? Koska mä sain nyt sellaisen :banghead:

Voi olla viivanpaikka, tai haamu. Ei sitä varmaksi voi sanoa jos ei testaa muualla ja varmista :grin

Ekr93 mulla oli just tossa vaiheessa ja jonkun aikaakin itseasiassa alkuraskaudessa menkkamaista tunnetta. Sit sitä huoli silloin että noniin kohta ne menkat alkaa ja tää ilo loppuu mutta ei. Ne on kaiketi aivan normaaleja tollaset oireet :angel7 ps. kyllä tuo aikas lupaavalta jo näyttää kun tuolla testillä sait noin vahvan viivan jo noilla dpo:illa :woot::love017
Emilia täällä kans yks jota aina kiinnostelee tutkia muiden (ja omiakin) testejä :rolleyes::bag:

Joo kyl se tosi monella tuntuu näillä alkuviikoilla et menkat alkaa ihan just, et pakko se on vaan luottaa et raskaana ollaan, niin kauan kunnes toisin todistetaan :dance008 Katotaan joskus keskiviikkona onko digissä noussut viikot :happy119 Tulikin jo tänään tiistaina katottua digi :angelic:

Liitteet

• 20210810_070851.jpg
    20210810_070851.jpg
    540.2 KB · Katsottu: 154
Muokattu viimeksi:
Itellä tällä hetkellä vissiin jotain dpo 7 ja malttamattomuutta on ilmassa kovasti :whacky011

Jep. Tuntuu ettei päivät kulu millään, ku odottaa että pääsis testaa ja sit jännittää miltä testi näyttää :banghead: Mut onneks ei mee ku pari, kolme päivää niin uskaltaa testata :angelic:

Hei kaipaisin mielipidettä: Käytän yleensä menkkojen aikaan kuukuppia, mutta on alkanut pohdituttaa että uskaltaako sitä käyttää vuoteluun / tiputteluun silloin jos ei oo vielä varmaa onko kyseessä kiinnittymisvuoto vai menkat? Ts voiko kuppi tehdä jotain hallaa alkuraskaudessa? Ei oo just nyt ajankohtaista, mutta pohdin tätä joskus aiemmin ja nyt vaellukselle lähtiessä vähän puntaroin, pakkaanko kaiken varuilta mukaan siteitä vai kupin.

Muokattu viimeksi:

Jep, äsken testasin pc:llä puhtaan negatiivisen! Järkyttävän viivanpaikan antaa tuo rfsu :eek:

Pimpula95 ja Ekr93: ONNEA plussista, iik ihanaa!!

Pikainen kysymys ovistuntemuksista: kuinka paljon ennen ovista teillä on ollut kipuja/tuntemuksia? Mulla nyt kp12 ja kierron pituus 29-30 päivää, eli olen asennoitunut että ovis olis joskus alkuviikosta.
Nyt kuitenkin alavatsa tuntuu turvonneelta ja aralta, mietin että kuinka paljon ennen ovulaatiota teille muille tulee tuntemuksia? En ole itse hirveästi ovistuntemuksia ennen tunnustelljt tai analysoinut, eli tää on mulle uutta.
Syy miksi kysyn: olen lasten kanssa yksin reissussa, poissa kotoota ovulaatiotestien sekä miehen ulottumattomissa :D Sunnuntaina pääsen vasta testailemaan ovista. Perkele kun piti ottaa testit mukaan mutta unohtui, ja ollaan metsässä eli apteekkiin/kauppaan en pääse!

Palaan vielä tähän viestiini, eli palasinkin jo tänään eli päivää aiemmin ovistestien ääreen ja tälläsen tuloksen sain nyt klo 17.30 pissasta. Ekaa kertaa tikuttelen ovista ja mietin että onkohan voinut jo näyttää eilen aamulla plussaa?? Jos on, ja ovis tapahtunut 24h sisällä niin nyt on sitten ehkä jo juna mennyt?? Konkari-ovistestaajat: miltä yleensä näyttää ovisplussan jälkeinen tulos, tipahtaako arvo nopeasti vai näyttääkö testi päivää ennen ja päivää jälkeen ovisplussan samalta?

Kiitos avusta, melkoista tämä tikuttaminen ja kaikki mahdolliset kysymykset :wacky: Tunnen itseni ihan pölvästiksi kun täällä tuntuu olevan porukalla niiiiiiin paljon tietoa ja ymmärrystä siitä miten kehon ja nämä testit toimii, itse jotenkin pimennossa. Mut enköhän mäkin opi :shy:

mielipiteitä siis, että onko tässä todennäköisempää että ovis on mennyt vai tulossa?

Liitteet

• D1D1EA60-3572-41B6-B24B-C05429FBFE54.jpeg
    D1D1EA60-3572-41B6-B24B-C05429FBFE54.jpeg
    800.5 KB · Katsottu: 206
Hei kaipaisin mielipidettä: Käytän yleensä menkkojen aikaan kuukuppia, mutta on alkanut pohdituttaa että uskaltaako sitä käyttää vuoteluun / tiputteluun silloin jos ei oo vielä varmaa onko kyseessä kiinnittymisvuoto vai menkat? Ts voiko kuppi tehdä jotain hallaa alkuraskaudessa? Ei oo just nyt ajankohtaista, mutta pohdin tätä joskus aiemmin ja nyt vaellukselle lähtiessä vähän puntaroin, pakkaanko kaiken varuilta mukaan siteitä vai kupin.

Uskaltaa käyttää. Ei se nyt sentään niin kovaa alipainetta luo, että alkio tulisi vahingossa ulos.

Palaan vielä tähän viestiini, eli palasinkin jo tänään eli päivää aiemmin ovistestien ääreen ja tälläsen tuloksen sain nyt klo 17.30 pissasta. Ekaa kertaa tikuttelen ovista ja mietin että onkohan voinut jo näyttää eilen aamulla plussaa?? Jos on, ja ovis tapahtunut 24h sisällä niin nyt on sitten ehkä jo juna mennyt?? Konkari-ovistestaajat: miltä yleensä näyttää ovisplussan jälkeinen tulos, tipahtaako arvo nopeasti vai näyttääkö testi päivää ennen ja päivää jälkeen ovisplussan samalta?

Kiitos avusta, melkoista tämä tikuttaminen ja kaikki mahdolliset kysymykset :wacky: Tunnen itseni ihan pölvästiksi kun täällä tuntuu olevan porukalla niiiiiiin paljon tietoa ja ymmärrystä siitä miten kehon ja nämä testit toimii, itse jotenkin pimennossa. Mut enköhän mäkin opi :shy:

mielipiteitä siis, että onko tässä todennäköisempää että ovis on mennyt vai tulossa?

Se on aika yksilöllistä, kuinka pitkään ovisplussa näkyy. Joillakin näkyy kaksi päivää plussa, joillakin vain puoli päivää (eli pitää testata kahdesti päivässä, ettei mene ohi). Eli voi olla ihan kumpaan suuntaan tahansa. Testaa huomenna, niin näet, vahvistuuko.

Täällä on ollut kyllä kuukauden aikana aivan ihana plussapuhuri :Heartred:Heartred ensi kerralla toivottavasti Me loputkin kuumeilijat päästään odottajiin :rolleyes:

Onko jollain ollut vv:ssä veriviirua ennen kuukautisten alkua? Eilen ja toissapäivänä alavatsa jomotteli tosi paljon, ja eilen (dpo11 tai 12) pyyhkiessä vv:ssä oli aivan selkeä verinen viiru. Ajattelin kuukautisten alkavan, mutta verta ei ole tullut sen jälkeen. Jomotusta on ollut sen jälkeen, mutta ei enää yhtään niin paljon. Että mitähän ihmettä tämä on? Liekö joku keltarauhasongelma :shifty: tämän lisäksi huomasin, että aiemmin alempana ollut kohdunnapukka oli noussut taas ylös. Toivottavasti tämä kierto ei nyt venyisi määrättömän pitkäksi, kun raskaanakaan tuskin olen :shifty:

Tällaista täällä tänään. :woot: Ehdin jo pelätä, että missasin oviksen, kun eilen tuntui olevan voimakkaammat oireet kuin tänään (mutta eilinen testi nega). Lauantai on kyllä ehkä kivoin ajankohta ovisplussalle.:happy:

Liitteet

• 20210807_181408.jpg
    20210807_181408.jpg
    2.6 MB · Katsottu: 177
Tässä kierrossa tuntuu ettei aika kulu millään :banghead: vasta ovista odottelen, nyt kp11..

Onnea kaikille plussanneille :love7:Heartpink:Heartblue

Näyttää siltä että olisi tulossa vasta mutta aika piankin :happy: tuon tikussa lukevan kp:n puolesta eli 13/29-30. Ovulaatio tapahtuu noin kaksi viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää. Ootteko päässyt hyödyntämään? :sign19:sign17:wav:sex Jos sun kierto on tuon noin 30 niin otollisimmat päivät yrittää raskautta olis n. kiertopäivät 12-18. Toki kuten edellä mainittiin niin on hyvin yksilöllistä miten kukin ovuloi :rolleyes: Ja testin perusteella olis aika pian tulossa, sen verran vahva jo nyt. Ehkä huomenna jo?

Mua risoo tää etten tiedä yhtään milloin tapahtuu. Kp22 ja ei ajatustakaan oviksesta. On niin monta muuttujaa tälle kierrolla ettei sitä tiedä edes mitä odottaa. Tulisi edes ennen 3 vk päästä olevia EM kisoja. Lähden sinne viikoksi ilman miestä. En kestä jos ovulaatio on sillon just :banghead:

Takaisin