Raskaaksi 2021

Mun mies edelleen sanoo, että ei näe yhtään mitään :pompus: toisaalta esikoisesta näki vasta ne leffaviivat niin uskoi, en tiedä ehkä mulla on viivalasit. Yleensä kyllä PC ei oo mulle ainakaan hirveesti viivanpaikkoja antanut :angelic: onko muilla kokemusta? Ja tosiaan ällötys on nytkin ollu koko hiton aamun läsnä. Esikoisesta oksensin rv26 asti :grumpy: jos tästä tärppi kävis niin ei kyllä enteile hyvää :hilarious:

Omaa napaa tähän, kp 25/26-28
Dpo 11-12 (testasin aiemmin vähän turhan ajoissa kun päiviä oli vasta 9-10)
Nään tässäkin nyt jotain, mutta toisaalta en :hilarious:
Ärsyttävää! Olis pitänyt vaa antaa menkkojen tulla tai odottaa sinne perjantaille :meh:
Perus malttamaton hätähousu! :angelic:

Oireet:runsaasti valkkaria, rinnat on muhkeet, ja ehkä eniten ihmetyttää ällötys kohtaukset. Iltalämpö eilen 36.8. Yleensä n. 36.3, mutta no tuo nyt voi vaihdella anyway.

Näen kyllä jotain, mutta vaikea sanoa, onko väriä. Livenä näet varmaan paremmin? Minulla esikoisen plussa oli kuvassa suunnilleen tuollainen, mutta livenä näkyi paremmin.

Mun mies edelleen sanoo, että ei näe yhtään mitään :pompus: toisaalta esikoisesta näki vasta ne leffaviivat niin uskoi, en tiedä ehkä mulla on viivalasit. Yleensä kyllä PC ei oo mulle ainakaan hirveesti viivanpaikkoja antanut :angelic: onko muilla kokemusta? Ja tosiaan ällötys on nytkin ollu koko hiton aamun läsnä. Esikoisesta oksensin rv26 asti :grumpy: jos tästä tärppi kävis niin ei kyllä enteile hyvää :hilarious:

Ja siis mies ei kyllä olisi nähnyt siinä ekassa testissä mitään! Mutta seuraavana päivänä tuli jo digiin plussa.

Näen kyllä jotain, mutta vaikea sanoa, onko väriä. Livenä näet varmaan paremmin? Minulla esikoisen plussa oli kuvassa suunnilleen tuollainen, mutta livenä näkyi paremmin.

Livenä on joo niin selkeä kun tommonen viivan alku voi ylipäätään olla, että ei tarvitse ettiä valoa vasten ja käännellä kuitenkaan :hilarious:kuivuneena enemmän punertava /lila kun harmaa.

Ajattelin perjantaina tehdä clearbluen kaapista pois jos ei menkat ala :happy:

Täällä on alavatsan nippailut rauhoittuneet. Ja heti mieli alkaa valmistautua negaan. Ärsyttää kun se koronarokote (toinen) on launtainta. Tuskin ehdin saada selvyyttä tilanteeseen ennen sitä. :sad001 Ja en halua myöskään "varmuuden vuoksi" peruuttaa rokotusaikaa, kun kuitenkin nega r-testi on todennäköisempi. :shifty: Ja että saisi sen rokotteen nyt sitten pois alta. Turhauttavaa. :meh:

Livenä on joo niin selkeä kun tommonen viivan alku voi ylipäätään olla, että ei tarvitse ettiä valoa vasten ja käännellä kuitenkaan :hilarious:kuivuneena enemmän punertava /lila kun harmaa.

Ajattelin perjantaina tehdä clearbluen kaapista pois jos ei menkat ala :happy:

Mä nään kyllä noissa sun kuvissa hennon värillisen haamun! Testasin itse PC:llä aikaisemmin negan ja oikein yritin etsiä siitä sitä viivanpaikkaa: Just kääntelemällä ja vääntelemällä valoa vasten sen lopulta löysin, mutta oli ihan täysin väritön eli ei ois voinut positiiviseksi mitenkään luulla. Mulla on semmonen kokemus että PC:t ei antais vääriä viivoja, vaan jos siinä jotain näkyy niin olisi varovaisen toiveikas olo :)

Kun tämä vauvantekomatematiikka ei ole muutenkin jo tarpeeksi vaikeaa niin siihen, kun pitää yrittää vielä noita rokotteita laskea mukaan, että osuisi alkukiertoon. :hilarious: :shifty:

Täällä on alavatsan nippailut rauhoittuneet. Ja heti mieli alkaa valmistautua negaan. Ärsyttää kun se koronarokote (toinen) on launtainta. Tuskin ehdin saada selvyyttä tilanteeseen ennen sitä. :sad001 Ja en halua myöskään "varmuuden vuoksi" peruuttaa rokotusaikaa, kun kuitenkin nega r-testi on todennäköisempi. :shifty: Ja että saisi sen rokotteen nyt sitten pois alta. Turhauttavaa. :meh:

Koska ajattelit testata ensimmäisen kerran? :smiley-bounce012
ja millä?

Tulinpahan vaan kertomaan että maltoin odottaa tähän aamuun asti (Dpo9) ja r-testi puhdas nega.
Mieli alkaa työstämään jo pettymystä tämän(kin) kierron osalta ja valmistautuu uuteen yritykseen (yk10).
:sorry:

Omaa napaa tähän, kp 25/26-28
Dpo 11-12 (testasin aiemmin vähän turhan ajoissa kun päiviä oli vasta 9-10)
Nään tässäkin nyt jotain, mutta toisaalta en :hilarious:
Ärsyttävää! Olis pitänyt vaa antaa menkkojen tulla tai odottaa sinne perjantaille :meh:
Perus malttamaton hätähousu! :angelic:

Oireet:runsaasti valkkaria, rinnat on muhkeet, ja ehkä eniten ihmetyttää ällötys kohtaukset. Iltalämpö eilen 36.8. Yleensä n. 36.3, mutta no tuo nyt voi vaihdella anyway.

Jotain siellä näkyy tännekkin asti. :pompus:
Toivottavasti vahvistuu! :angelic:
Koska testaat seuraavan kerran?:)

Jotain siellä näkyy tännekkin asti. :pompus:
Toivottavasti vahvistuu! :angelic:
Koska testaat seuraavan kerran?:)

Mul on vielä yks pc liuska, ehkä huomenna katselen jos ois vahvistunut :bag: sit onkin se grande finale eli digi odottamassa käyttöään. Mut sen teen vasta pe, vannotin näin itselleni :hilarious:
Nyt vaan pysyis menkat poissa!!
Mulla on ihan hyvä fiilis tästä kierroksesta, vaikka seksiä oli vain o+ päivänä.
Kuumottaa nää tulevat pari päivää :bag::bag::bag:

Kun tämä vauvantekomatematiikka ei ole muutenkin jo tarpeeksi vaikeaa niin siihen, kun pitää yrittää vielä noita rokotteita laskea mukaan, että osuisi alkukiertoon. :hilarious: :shifty:

Minulla on tosiaan rokotus oviksen aikaan tai juuri oviksen jälkeen näillä näkymin, mutta täällä on niin hankala siirtää noita kakkosrokotusaikoja, että antaa olla. Onneksi on kuitenkin vain luomuyritys menossa, niin jos nyt rokotus vaikuttaa jotenkin ovulaatioon tai kiinnittymiseen, niin sitten menee kierto hukkaan, ei voi mitään. Ihanaa silti saada se rokotus, kun täällä Saksassa vaaditaan rokotus (tai koronatesti, mutta niistäkin ollaan tekemässä maksullisia) moniin juttuihin. Ja toki se deltavariantti pelottaa, kun se näyttää olevan todella helposti tarttuva.

Mul on vielä yks pc liuska, ehkä huomenna katselen jos ois vahvistunut :bag: sit onkin se grande finale eli digi odottamassa käyttöään. Mut sen teen vasta pe, vannotin näin itselleni :hilarious:
Nyt vaan pysyis menkat poissa!!
Mulla on ihan hyvä fiilis tästä kierroksesta, vaikka seksiä oli vain o+ päivänä.
Kuumottaa nää tulevat pari päivää :bag::bag::bag:

Monesti se fiilis on se vahvin oire. :Heartred
Toivottavasti osuisi oikeaan ja viiva olisi huomenna vahvempi. :happy:

Jos yhtään lohduttaa, niin alkuperäisissä rokotustutkimuksissakin oli naisia, jotka saivat rokotteen, kun eivät vielä tienneet olevansa raskaana. Verrattuna lumeryhmän vastaaviin raskauksiin, ei havaittu mitään eroa (esim. keskenmenoja ei ollut sen enempää kuin lumeryhmässäkään). Että jos saat rokotteen ja sitten plussaatkin pari päivää myöhemmin, ei ole mitään syytä olla huolissaan. :)

ON: Onko kurjempaa kuin pahoinvointi, kun ei edes ole raskaana? :arghh: Esikoinen oli mahataudissa ja taisi tartuttaa minuunkin, tosin en ole vielä toistaiseksi oksentanut. Tässähän voi vaikka harjoitella raskautta varten... :hungover:

Minullahan ei ensimmäisessä raskaudessa edes ollut pahoinvointia, mutta jokainen raskaus voi olla niin erilainen. Miehen siskolla ei myöskään ollut pahoinvointia ensimmäisessä raskaudessa, mutta nyt toisessa oli. Ja molemmat poikia, vaikka hän ehtikin jo toivoa tyttöä pahoinvoinnin perusteella...

Vielä yks kuva, sori spämmi :angelic:
Tässä kuivana ja luonnonvalossa.
Kyllä siinä piru vie joku viivantynkä on!
Mä tässä jo mietin et nyt vaan keksin oireita ja piirtelen pääni sisällä viivoja. Kääk :bag:
Nyt kun tää vaan vahvistuis!

Liitteet

• Screenshot_20210728_142433_com.android.gallery3d.jpg
    Screenshot_20210728_142433_com.android.gallery3d.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 285

Sanos muuta! On tämä yksi työmaa.. :joyful:

Koska ajattelit testata ensimmäisen kerran? :smiley-bounce012
ja millä?

Kotoa löytyy One step 10 mIU-testejä niin varmaan aloitan niillä, ehkäpä huomenna aamulla. Eivät parhaimmasta päästä, mutta ne on toisaalta mulle nyt useamman kierron näyttäneet ihan vitivalkoista negaa. Sillon kun olen plussannut, sain hailuraa one steppeihin, kun CB (sama mIU) näytti vahvempaa viivaa. CB:lla aion testailla pe aamuna vasta. Jos ei mitään hailurakaan näy, sitten vaan nöyränä rokotteelle ja menkkojen odottelua. :bag:

Jos yhtään lohduttaa, niin alkuperäisissä rokotustutkimuksissakin oli naisia, jotka saivat rokotteen, kun eivät vielä tienneet olevansa raskaana. Verrattuna lumeryhmän vastaaviin raskauksiin, ei havaittu mitään eroa (esim. keskenmenoja ei ollut sen enempää kuin lumeryhmässäkään). Että jos saat rokotteen ja sitten plussaatkin pari päivää myöhemmin, ei ole mitään syytä olla huolissaan. :)

Hyvä tietää! :angelic: Kyllä tuo lohduttaa. :happy: Jotenkin tuntuisi helpommalta, kun saisi itse päättää mitä rokotteen kanssa tekee jos plussa vielä tulisikin. Mutta tämän osasin melkeinpä arvata, että jännitysnäytelmäksi menee. :rolleyes:

Onnea plussaneille. Kp 18/28 menossa täällä. Nännit taas sika kipeät sekä mahaa turvottaa ja menkkakipuja on aika ajoin. Voi olla keltarauhasesta johtuvia mutta saas nähä. Perjantaina olisi koronarokotuksen toisen annoksen vuoro. Hirvittää ja pelottaa. Itte mietin että toukokuun kemiaalinen oli yhdeydessä ekaan koronarokotus annokseen. Tiedä sitten. Aika matelee ja joka kuukausi ikää tulee lissää.

Koska mun mies on ihan paras se toi kaupasta lisää mulle liuskoja ihmeteltäväksi :hilarious:
Nyt oli vain n. 1.5h pidätys ja vahvempi viiva :happy:

Tämän jo mies näki :angelic:

Liitteet

• IMG_20210728_202150_785.jpg
    IMG_20210728_202150_785.jpg
    475.7 KB · Katsottu: 287
Koska mun mies on ihan paras se toi kaupasta lisää mulle liuskoja ihmeteltäväksi :hilarious:
Nyt oli vain n. 1.5h pidätys ja vahvempi viiva :happy:

Tämän jo mies näki :angelic:

Se on jo hyvä mittari jos mieskin näkee :hilarious:

Testaatko aamulla digillä vai maltatko pitää sen kaapissa perjantaihin asti? :smiley-bounce013

Takaisin