Raskaaksi 2021

Täällä dpo3 ja ihan kummallinen kylmä-kuuma-olo koko päivän. Paha olokin olis, mut viime kierto jo osotti, et mulla on koko ajan paha olo. :hilarious: Aamulla iski myös ihan kunnon vihlasut alakertaan. Eletään jännittäviä aikoja!

Olen itse myös miettinyt onko mun luteaalivaihe liian lyhyt, kun oma kierto on normaalisti 26pv.
O+ kp15 (ovis siis kp16).
Ja menkat alkaa yleensä dpo11 päivän aikana.

Kokeilin geleitä, kun ajattelin jos ne aikaistaisi ovista, mutta niillä ei kyllä ollut oviksen aikatauluun mitään vaikutusta.
Siitä kokeilu kierrosta tosin plussasin, mutta en tiedä oliko geleiden ansiota.

Eli kai se raskautuminen on mahdollinen lyhyehkölläkin luteaalivaiheella. En tosin tiedä hankaloittaako sitä. :think005

Jos jotain positiivista lyhyessä kierrossa niin pääsee nopeasti uuteen yritykseen, jos testi on nega. :hilarious:

Aloin nyt taas syömään geleitä (kp1). Koska näyttää siltä, että jatkamme kuumeilua. :Heartred Onneksi on alkukierto vielä aikaa asiaa pohtia.
Mulla on ovis vaihdellut yrityksien aikana(3 lasta, 4 raskautta), mutta kolmosen yrityksen aikana mulla oli luteaali 9-10 päivää ja raskauduin viidennestä kierrosta :)

Hirvee pissahätä yllätti yöllä niin pakko oli tehdä jo testinä pregcheck kun tuo rfsu ei oo se kaikkein luotettavin :confused:

Kyllä siellä nyt varmaan yrittää jtn. tapahtua testaan seuraavan kerran viikonloppuna ja katon miten viiva tummuu. Toivottavasti näin :happy:

Ihanaa, paljon onnea! ❤️

Dpo16 ja testit on tummuneet koko ajan. Tein tänään digin ja siinä 2-3 viikkoa nyt, just niinku pitääkin. Km päättyneessä ei ikinä näyttänyt muuta ku 1-2 viikkoa.
7E43DEE7-174B-4512-833F-2561489F63FF.jpeg

Helmililjan plussa vaan vahvistuu, onnea!

Mellie, hieno digitulos!

Limputin kuva kertoo rfsun herkästä kaiken :sysipaska! Pikaista plussaa!

Dpo 10. Viime yönä heräsin pari kertaa menkkajomoihin. Aamun sysipaskatesti roikuttaa löysässä hirressä. Tänään lähdetään reissuun niin ainakin parin päivän tauko tulee testailusta... _20210706_124328.JPG

Minä palaan tammikuisista tänne. Eilen ylimääräisessä ultrassa selvisi, ettei sikiöllä ollut enää sykettä. 1,5 viikon takaisessa nt-ultrassa ja seuloissa kaikki oli kunnossa. Pienen koko vastasi keskenmenon vahvistavassa ultrassa viikkoja 13+0. Omat epäilykseni heräsivät samoina päivinä, mutta laitoin sen silloin hysterian piikkiin. Ja vaikka itsellä oli omat epäilykset kuluvalla viikolla, oli kuollut sikiö silti järkytys ja olo on kuin jyrän alle jäänyt. Tiistaina aloitetaan tyhjennys cytoteceilla sairaalassa ja eilen sain kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen. Pitäkäähän peukkuja, että tyhjennys onnistuu kerralla.

On ollut ihana seurata, kuinka paljon plussia tänne on ehtinyt tulla kesän aikana. Kaikille pienensä menettäneille hurjasti voimia :Heartred

Me aloitellaan kolmannen yritys, kun vain kroppa ja mieli ovat yritykseen valmiita. Onnea on ihana puoliso.
Halaus <3 Olen pahoillani!!!
Tsemppiä tähän päivään, pikaista toipumista.

täällä kans tuli tällänen sunnuntaina testattaessa. toivon niin että kaikki menisi hyvin loppuun asti :love017 jännittää sen vapun varhaisen km/kemiallisen takia

Liitteet

• 617A9818-1592-445F-A6CF-C22E3B0E3D52.jpeg
    617A9818-1592-445F-A6CF-C22E3B0E3D52.jpeg
    3.1 MB · Katsottu: 220
täällä kans tuli tällänen sunnuntaina testattaessa. toivon niin että kaikki menisi hyvin loppuun asti :love017 jännittää sen vapun varhaisen km/kemiallisen takia

Vau mitkä leffaviivat! Onnea! :love017
Pienelle tarrasukkia, että pitää nyt tiukasti kiinni. :Heartred

Ihanan paljon plussia nyt täällä!!
:smiley-bounce016

Onnea plussanneille!! :love017

Omanapailua; dpo7-8. Tuleva mahdollisuus pettymykseen pelottaa ja toisaalta mieli yrittää luoda toivoa. Tosi ristiriitaista :scared001
Alavatsa ollut hellänä, nipistelyjä, turvotusta. Tissit turvoksissa ja nännit vaihtelevasti arat, ovulaation jälkeen ei pystynyt ees koskemaan. Pissillä pitää juosta ja melkeen sattuu kun rakko on täynnä alavatsa kun on hellänä :think005 Tosi vilkkaita unia oon nähny ja kerran vähän kyseenalaisia ja iso O kesken unien :hilarious:
Väsyttää ja (kyllä, näillä helteillä) paleltanut tänään. :eek: Minä joka hikoon pienelläkin lämmöllä painaudun peittokasaan illalla kun palelee - joopajoo :laughing021
Muutamia finnejäkin ilmesty viikonloppuna naamalle, eikä niitäkään oo ihan näin ajoissa ollut :bag:

No, ehkä se mieli tekee kepposia kun sitä raskautta niin kovin toivoo :hilarious:

Töihinpaluukaan ei ollut ihan niin …. Onnistunut. Kaks päivää niin etten voinut käyttää olennaisia järjestelmiä (vaikka pyysin esimiestä varmistamaan että ne on käytössä kun palaan), ja nyt huomenna oottaa lisäksi kahden päivän jääneet työt huomisen hommien lisäksi. Todella onnistunut paluu sairaslomalta sanoisin :bored:

Voii paljon onnea plussanneille :happy::Heartred ompa niitä tullut ihanan paljon! :hello2

on: Menkat alkoi maanantaina ja olo ihan rikki :sad010 Mieli maassa ja tällä kertaa vielä tosi kivuliaat pitkästä aikaa. Yk8 pärähti siis käyntiin. Eipä auta masistelu vaan pitäis taas nostaa ittensä täältä kohti tätä uutta kiertoa. Ens kierrossa onneksi (mikäli ei oo tärpännyt) on lääkäriaika, voi kumpa ei tarvitsisi mennä :smiley-angelic001 Tsemppiä piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille!!

Vautsi! Mahtavat leffaviivat :happy093
Mikä dpo tai kp sait tuon?

Ei tartte noita viivoja tihrustaa! Onnea miiamaria! Kp/dpo kiinnostaa täälläkin!! :greet025

kp 30/32 plussasin :) dpo en osaa sanoa ku en oo oviksia tikuttanu, flon ovulaatiopäivän(17.6)mukaan laskettuna ois dpo 17 ku tein testin(4.7)?

Ooh onnittelut miiamaria ja mellie !! Ja tarrasukkia !!:smiley-bounce016

On mahtavat viivat miiamarialla :cool05

Voii paljon onnea plussanneille :happy::Heartred ompa niitä tullut ihanan paljon! :hello2

on: Menkat alkoi maanantaina ja olo ihan rikki :sad010 Mieli maassa ja tällä kertaa vielä tosi kivuliaat pitkästä aikaa. Yk8 pärähti siis käyntiin. Eipä auta masistelu vaan pitäis taas nostaa ittensä täältä kohti tätä uutta kiertoa. Ens kierrossa onneksi (mikäli ei oo tärpännyt) on lääkäriaika, voi kumpa ei tarvitsisi mennä :smiley-angelic001 Tsemppiä piinailijoille ja uuteen kiertoon joutuneille!!
Mulla kans yk8 käynnissä, menkat loppu ja kp7. Flo ennustaa ovista viikon päähän, mutta jotenkin on edelleen ihan lannistunu olo. Ei pienintäkään uskoa, että tässäkään kierrossa tärppäisi. :meh:
Miehelle esitin jo "toiveen", että jos se vaikka kävis yksityisellä jossain testeissä jos haluaa jatkaa lapsen "hankintaa", koska koen sen jotenkin helpommaks kuin lähtee minua tutkimaan ja ruinaamaan kunnalliselta puolelta apuja.

En vaan kestä noita PMS-oloja enää. Pelkäsin ihan oikeesti viimeks, että teen ittelleni jotain kun olin niin syvissä vesissä mielialan kanssa. Ja mies kyllä näkee mun pahan olon ja ymmärtää, että ei voi loputtomiin kokeilla vaan onnee kerta kerran jälkeen. Jos joku kerta tuleekin se pohja vastaan enkä pysty enää hillitsemään itteeni ja lopetan kertaheitolla koko tuskailun.

Annoin siis vaihtoehdot, että joko lähdetään jo nyt selvitteleen mahdollisuuksia koko raskauteen tai sit kuopataan koko yritys, mutta mun mielenterveys on nyt liian kovalla koetuksella rajujen pms-oireiden takia. Eli lapsi tulille tai ehkäisy takaisin. Päivän mies mietti ja lupas käydä yksityisellä testeissä.

On tää kyllä ihan arsesta enkä ymmärrä, miten täälläkin osa porukasta on jaksanu yrittää ihan tolkuttoman kauan sitä onnistumista! Nostan kyllä hattua teille ja toivon todella, että kaikki odotus ja tuskailu vielä palkitaan!!! :Heartbigred

Takaisin