Raskaaksi 2021

Minä palaan tammikuisista tänne. Eilen ylimääräisessä ultrassa selvisi, ettei sikiöllä ollut enää sykettä. 1,5 viikon takaisessa nt-ultrassa ja seuloissa kaikki oli kunnossa. Pienen koko vastasi 13+0, jolloin aloin jo epäillä, onko kaikki kunnossa. Etiäisestä huolimatta olo on kuin jyrän alle jäänyt. Tiistaina aloitetaan tyhjennys cytoteceilla sairaalassa ja eilen sain kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen. Pitäkäähän peukkuja, että tyhjennys onnistuu kerralla.

On ollut ihana seurata, kuinka paljon plussia tänne on ehtinyt tulla kesän aikana. Kaikille pienensä menettäneille hurjasti voimia :Heartred

Me aloitellaan kolmannen yritys, kun vain kroppa ja mieli ovat yritykseen valmiita. Onnea on ihana puoliso.

Voi Imme! :sorry:

Todella surullinen uutinen.. :sad010
Olen pahoillani! :sorry:
Hurjasti voimia teidän koko perheelle! :HeartredToivottavasti kaikki menisi hyvin.

Voi Imme! :sorry:

Todella surullinen uutinen.. :sad010
Olen pahoillani! :sorry:
Hurjasti voimia teidän koko perheelle! :HeartredToivottavasti kaikki menisi hyvin.
Kiitos Pillow :Heartred:Heartred:Heartred uskon, että tälläkin harmaalla pilvellä on jossain se hopeareunus

Minä palaan tammikuisista tänne. Eilen ylimääräisessä ultrassa selvisi, ettei sikiöllä ollut enää sykettä. 1,5 viikon takaisessa nt-ultrassa ja seuloissa kaikki oli kunnossa. Pienen koko vastasi keskenmenon vahvistavassa ultrassa viikkoja 13+0. Omat epäilykseni heräsivät samoina päivinä, mutta laitoin sen silloin hysterian piikkiin. Ja vaikka itsellä oli omat epäilykset kuluvalla viikolla, oli kuollut sikiö silti järkytys ja olo on kuin jyrän alle jäänyt. Tiistaina aloitetaan tyhjennys cytoteceilla sairaalassa ja eilen sain kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen. Pitäkäähän peukkuja, että tyhjennys onnistuu kerralla.

On ollut ihana seurata, kuinka paljon plussia tänne on ehtinyt tulla kesän aikana. Kaikille pienensä menettäneille hurjasti voimia :Heartred

Me aloitellaan kolmannen yritys, kun vain kroppa ja mieli ovat yritykseen valmiita. Onnea on ihana puoliso.

Ihan kamalaa, oon tosi pahoillani. :sad001 Voimia koko teidän perheelle. :Heartred

Minä palaan tammikuisista tänne. Eilen ylimääräisessä ultrassa selvisi, ettei sikiöllä ollut enää sykettä. 1,5 viikon takaisessa nt-ultrassa ja seuloissa kaikki oli kunnossa. Pienen koko vastasi keskenmenon vahvistavassa ultrassa viikkoja 13+0. Omat epäilykseni heräsivät samoina päivinä, mutta laitoin sen silloin hysterian piikkiin. Ja vaikka itsellä oli omat epäilykset kuluvalla viikolla, oli kuollut sikiö silti järkytys ja olo on kuin jyrän alle jäänyt. Tiistaina aloitetaan tyhjennys cytoteceilla sairaalassa ja eilen sain kohdunkaulaa pehmittävän lääkkeen. Pitäkäähän peukkuja, että tyhjennys onnistuu kerralla.

Voi kuinka surullista, kauheasti voimia ja jaksamista teille :sad010:Heartred

Immelle suuret pahoittelut, kunpa pieni olisi jaksanut jatkaa kasvua...

Testihirmu minussa ottaa taas vallan. Rfsu normivahvuudella umpinega, mut löyty vielä toinen herkkä ja siihenkin piirtyi testiajalla toinen viiva, ei niin selkeä kuin aamulla, enemmän semmonen tälle testille tyypillinen :toive herää, mut se olikin pelkkää vittuilua-viiva.

Miksi, oi miksi mä TAAS sorruin testaamaan liian aikaisin?!?!? Eli dpo 8 ja se neljän päivän nuijanukutus olis niin ollu tarpeen!

Liitteet

• _20210704_173732.JPG
    _20210704_173732.JPG
    799.1 KB · Katsottu: 233
Immelle suuret pahoittelut, kunpa pieni olisi jaksanut jatkaa kasvua...

Testihirmu minussa ottaa taas vallan. Rfsu normivahvuudella umpinega, mut löyty vielä toinen herkkä ja siihenkin piirtyi testiajalla toinen viiva, ei niin selkeä kuin aamulla, enemmän semmonen tälle testille tyypillinen :toive herää, mut se olikin pelkkää vittuilua-viiva.

Miksi, oi miksi mä TAAS sorruin testaamaan liian aikaisin?!?!? Eli dpo 8 ja se neljän päivän nuijanukutus olis niin ollu tarpeen!

Näen kyllä tässäkin kuvassa toisen viivan :whacky011

Olen Fallin kanssa samaa mieltä, itsekin näen tikussa toisen viivan :rolleyes:

Imme voimia :Heartpink

Rouvakettunen, kyllä mä molemmissa näen :Heartpink Peukut pystyssä vahvistumiselle! Ja tsemppiä tuleviin päiviin!

omanapa; Dpo5-6 ja nännien arkuus yhä läsnä, alavatsa ollu hellänä eilen ja tänään. Huomenna töihinpaluu 2,5kk saikun jälkeen, vähän meinaa ruveta ahdistamaan, mutta katsotaan nyt miten meneepi. Työuupumus itsellä ekaa kertaa, ja vointi oli viikko takaperin jo jopa jokseenkin hyvä mutta nyt taas mieli maassa ja ahdistaa. :pale

Pahoittelut ja voimia :Heartred

Tällänen haamulainen tuli tänään, dpo 10. On kyllä se pirun rfsu mutta nyt saa jännätä. Vähän etova ja flunssainen olo :rolleyes:
Mitä ootte mieltä?

Liitteet

• IMG_20210705_071236.jpg
    IMG_20210705_071236.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 245
Tällänen haamulainen tuli tänään, dpo 10. On kyllä se pirun rfsu mutta nyt saa jännätä. Vähän etova ja flunssainen olo :rolleyes:
Mitä ootte mieltä?
Minusta viiva näyttää lupaavalta! Huomenna uusiksi, niin päästään kurkkaamaan, onko vahvistunut :)

Helmililjan viiva lupaa hyvää!!

Dpo 9 ja eiliset rfsu-perseherkät testit oli vaan tärkeetä toiveiden herättelyä, nega tänään. Mut hei, huomenna on dpo 10 ja oikeesti vois jotain jo näkyä....

Suuri halaus huonoja uutisia saaneille :Heartred

Pillow kuulostaapa tilanne ikävältä, tsemppihali sinne :Heartred

Vahvistumisia kaikille haamulaisille:hello2

täällä mennään jo kp3. Dpo10 alkoi menkkoja edeltävä tuhruttelu ja kp1 pyörähti parin päivän päästä käyntiin. Onkohan mun luteaali liian lyhyt? Kierto kesti kokonaisuudessaan 27 päivää ja ovis oli kp16 kohdalla. Ärsyttävää kun ei meinaa onnistua vaikka ovis bongattuna ja tallettelut ihan optimaaliseen aikaan :sorry:

täällä mennään jo kp3. Dpo10 alkoi menkkoja edeltävä tuhruttelu ja kp1 pyörähti parin päivän päästä käyntiin. Onkohan mun luteaali liian lyhyt? Kierto kesti kokonaisuudessaan 27 päivää ja ovis oli kp16 kohdalla. Ärsyttävää kun ei meinaa onnistua vaikka ovis bongattuna ja tallettelut ihan optimaaliseen aikaan :sorry:

Mä just tästä lueskelin, kun mullakin kierron pituus sen 26 ja ovis bongattu vasta kp17. Oisko 12-14 päivää luteaalille ollut se optimi, lyhyestä puhutaan, kun on alle 9 päivää. Sitä en osaa sanoa, että paljonko se sitten vaikuttaa, jos jää ton 9-10 päivän mittaiseksi.

Mä just tästä lueskelin, kun mullakin kierron pituus sen 26 ja ovis bongattu vasta kp17. Oisko 12-14 päivää luteaalille ollut se optimi, lyhyestä puhutaan, kun on alle 9 päivää. Sitä en osaa sanoa, että paljonko se sitten vaikuttaa, jos jää ton 9-10 päivän mittaiseksi.

Olen itse myös miettinyt onko mun luteaalivaihe liian lyhyt, kun oma kierto on normaalisti 26pv.
O+ kp15 (ovis siis kp16).
Ja menkat alkaa yleensä dpo11 päivän aikana.

Kokeilin geleitä, kun ajattelin jos ne aikaistaisi ovista, mutta niillä ei kyllä ollut oviksen aikatauluun mitään vaikutusta.
Siitä kokeilu kierrosta tosin plussasin, mutta en tiedä oliko geleiden ansiota.

Eli kai se raskautuminen on mahdollinen lyhyehkölläkin luteaalivaiheella. En tosin tiedä hankaloittaako sitä. :think005

Jos jotain positiivista lyhyessä kierrossa niin pääsee nopeasti uuteen yritykseen, jos testi on nega. :hilarious:

Aloin nyt taas syömään geleitä (kp1). Koska näyttää siltä, että jatkamme kuumeilua. :Heartred Onneksi on alkukierto vielä aikaa asiaa pohtia.

Olen itse myös miettinyt onko mun luteaalivaihe liian lyhyt, kun oma kierto on normaalisti 26pv.
O+ kp15 (ovis siis kp16).
Ja menkat alkaa yleensä dpo11 päivän aikana.

Kokeilin geleitä, kun ajattelin jos ne aikaistaisi ovista, mutta niillä ei kyllä ollut oviksen aikatauluun mitään vaikutusta.
Siitä kokeilu kierrosta tosin plussasin, mutta en tiedä oliko geleiden ansiota.

Eli kai se raskautuminen on mahdollinen lyhyehkölläkin luteaalivaiheella. En tosin tiedä hankaloittaako sitä. :think005

Jos jotain positiivista lyhyessä kierrossa niin pääsee nopeasti uuteen yritykseen, jos testi on nega. :hilarious:

Aloin nyt taas syömään geleitä (kp1). Koska näyttää siltä, että jatkamme kuumeilua. :Heartred Onneksi on alkukierto vielä aikaa asiaa pohtia.

Tsemppiä sinne! :Heartbigred

Mulla myös kierto 26-27 pv. Itse en tässä kierrossa ota geleitä ollenkaan kun viime kierrossa en saanut ovista edes kiinni, mitä ei oo koskaan ennen tapahtunut. Vaikka tuskin niillä mitään vaikutusta siihen ollut :smug:

Tsemppiä sinne! :Heartbigred

Mulla myös kierto 26-27 pv. Itse en tässä kierrossa ota geleitä ollenkaan kun viime kierrossa en saanut ovista edes kiinni, mitä ei oo koskaan ennen tapahtunut. Vaikka tuskin niillä mitään vaikutusta siihen ollut :smug:

Olen ymmärtänyt, että ovuloimattomat kierrot välillä ovat kai täysin normaaleja. :)

Jospa tässä kierrossa sitten irtoaisi täydellinen yksilö. (Tai kaksi) :thumright :Heartred:Heartblue

Koska alkaa tikutus? :)

okei kiitos infosta! :happy: eli voisi ajatella että itsellä vielä mahdollisen puolella tuo 11 pvn luteaali.

vähän kyllä kanssa houkuttaisi geleitä kokeilla, ei kai siinä mitään menetäkään :)

Takaisin