Raskaaksi 2020

dpo5. mitäs tämä kellertävä valkovuoto on o_O joko tässä vaiheessa keltarauhanen on aktivoitunut? ei ainakaan tulehduksen merkkejä ilmassa... naama myös kukkii kivasti :bag: myös pientä painetta alamahalla. kyllä näitä oireita voi nyt jo alkaa bongaamaan. superkyttääjät move ja @Chard :laughing014

Mulla kiinnittyi Dpo5 ja tuli keltasta Vv:tä ja tippa vertakin. Siinä Dpo9 tulikin plussa. :)

huhahuh anteeks heti alkuun omanapa, mutta helpotuin kun se vuoto kesti suht. runsaana vain pari tuntia ja loppui sitten. Oli siis edelleen samat menkat, mutta ne vain piti välipäivän.

Tonni, ymmärrän kyllä hyvin ton "kaikkimullehetinyt" -ajatusmaailman, omaan itsekin samanlaisen ja eniten tässä kaikessa hoitojen kanssa säätämisessä on rieponut just se kun se sotii niin mun kaikkimullehetinyt-maailmaani vastaan. :D Mutta tosiaan jos teillä on pienikin mahdollisuus luomuraskauteen hoitoja odotellessa, niin hyvällä tuurilla voitte onnistua ennen hoitojen aloitustakin. Tiedän että tämä on niin klisee kuin vain voi olla, mutta monelle on käynyt niin että kun ollaan päästy hoitoihin jonoon, ja stressaaminen raskautumisesta on saatu ikäänkuin laskettua harteilta niin se raskautuminen onkin onnistunut siinä hoitoja odotellessa! Olisi hienoa jos onnistuisi teilläkin näin!

Dpo13 ja tutut krampit ja tiputtelut alkoi, uuteen kiertoon siis! Olkoot se yhtä järkevä kuin nyt oli :salut

Instassa seurailen sellaista kaveria kuin infertileandimpatient ja sen nimimerkki ei ehkä voisi olla osuvampi :laughing002 Kyllä me tässä yritellään vanhaan malliinkin ihan keskenämme kun ei tiedetä missä vika luuraa :dontknow Katsotaan sitten ensi kuussa josko sen läheteasian saisi siirtymään eteenpäin ja vähän stressitaakkaa sitä myöten vähennettyä. Ainakin kesää kohti mennään ja josko tässä ehtisi sitten vaikka yhden rokotteenkin saamaan kun tämä yritys nyt ei näytä tulosta tuottavan kovin nopealla aikataululla :biggrin

Mulla kiinnittyi Dpo5 ja tuli keltasta Vv:tä ja tippa vertakin. Siinä Dpo9 tulikin plussa. :)
kiva kuulla <3 toivotaan että tämäkin olisi hyvä merkki. eilen oli myös jotain jomottelua vasemmalla puolella.

kuuntelen just muuten klassikkoa guns n roses - patience. sopii tähän kuumeilevan mielenmaisemaan oikein hyvin :excited001:laughing021

Anteeks spämmäys kunhan pohdin "ääneen"..jos odotan optimistisena ens maanantaihin vastausta, pääseekö hoitoon vai ei, ja sit jos ei niin tilaan vasta uusia ovistestejä, niin ehtisköhän ne tulla ajoissa, vai pitäiskö jo nyt varmuudeksi tilata :scratch sit ne tulis vasta kp10 tai kp12.. nojoo on niitä muutama vielä jäljelläkin..no täytyy laskeskella, plus on 95% varmaa että seuraavasta kierrosta EI pääse hoitoon :bag:

Onko teillä jonot siellä vai mistä ajattelet, ettei pääsis hoitoon?

Toivottavasti @move88 on kiinnittymistä :smiley-angelic001

Täällä kp10 ja talleteltu on nyt parina edellisenä päivänä.
Ovistesti hiukan tummentunu. Flo ennustaa ovista lauantaille, epäilin et tulis aiemmin, mutta enpä tiedäkään. Meinaan testata ovista nyt kaks kertaa päivässä ja katotaan saanko tummemman testiviivan, kuin kontrolli. Edellisessä kierrossa en saanu. Voihan se olla et huippu menee nopsaan ohi.
Nyt kyllä pidän pääni, enkä tee rtestiä ennenku vasta sit, ku oikeesti siinä vois olla jotain:angelic::wacky:

Onko teillä jonot siellä vai mistä ajattelet, ettei pääsis hoitoon?

Toivottavasti @move88 on kiinnittymistä :smiley-angelic001

Täällä kp10 ja talleteltu on nyt parina edellisenä päivänä.
Ovistesti hiukan tummentunu. Flo ennustaa ovista lauantaille, epäilin et tulis aiemmin, mutta enpä tiedäkään. Meinaan testata ovista nyt kaks kertaa päivässä ja katotaan saanko tummemman testiviivan, kuin kontrolli. Edellisessä kierrossa en saanu. Voihan se olla et huippu menee nopsaan ohi.
Nyt kyllä pidän pääni, enkä tee rtestiä ennenku vasta sit, ku oikeesti siinä vois olla jotain:angelic::wacky:

Joo siis ne kattoo vissiin sitä viikkoa, mille arvioitu punktio, et onko kaikki lääkäriajat jo menny..kyl sit viim syksyllä pakko päästä ja olla etusijalla ku odottanut niin pitkään..

Jee kiva päästä piinailee sun kanssa sun testejä taas :grin mut joo kandee ainaki dpo9-10 odotella :happy:

Joo siis ne kattoo vissiin sitä viikkoa, mille arvioitu punktio, et onko kaikki lääkäriajat jo menny..kyl sit viim syksyllä pakko päästä ja olla etusijalla ku odottanut niin pitkään..

Jee kiva päästä piinailee sun kanssa sun testejä taas :grin mut joo kandee ainaki dpo9-10 odotella :happy:

Missä teidän hoidot tehdään?

Nojoo, onhan se ihan järjen köyhyyttä alkaa testailemaan yli aikaisin :hungover::hilarious:

Meillä tehään TAYS ssa sit jos sinne asti joudutaan/päästään. Onkin jonkinmoinen matka ajella sitten. Mut ei siellä ny montaa kertaa tarvi käydä.

Meillä tehään TAYS ssa sit jos sinne asti joudutaan/päästään. Onkin jonkinmoinen matka ajella sitten. Mut ei siellä ny montaa kertaa tarvi käydä.

Siellä onkin lyhyemmät jonot kuin täällä :) jos joskus jonottaa tarvii hoitoihin..

Mitenköhän ton nyt tulkitsis?
Ylempänä pc ja alempana rfsu :wacky:
Eilen aamulla pc on ollu ehkä vähän tummempi.
Yks pc ovistesti on vielä jäljellä ja rfsun omia ostin lisäksi eilen.

Liitteet

• 20210422_075523.jpg
    20210422_075523.jpg
    20.7 KB · Katsottu: 137
@amandatt ja @Tonninseteli haleja :Heartred

täällä käy vissiin taas henkisesti raskaaks tää homma, kun tulee toistuvasti uniin... alkuyöstä herätin miehen huutamalla painajaisessa - olin unohtanut unessa ottaa letrot :rolleyes: ja aamulla heräsin unesta, jossa olin paniikissa koska olin unohtanu pakata ovistestit mukaan reissulle :meh:...

näillä meinigeillä jatketaan :hilarious::facepalm: dpo7 ja aamutukkoisuus, mut varmaan johtuu allergiasta.

Amandatt, pahoittelut :sad001:Heartpink

Kaivoin netin syövereistä vanhoja piinailuketjuja esikoisen ja kuopuksen hoidoista (eri foorumi). Kiva lukea sen ajan tuntemuksia ja fiiliksiä ja miten kaikki meni :grin
Täällä dpo8 eikä mitään uutta. Alaselkää särkee, välillä on alavatsalla jotain pieniä tuntemuksia, mutta ne ei kerro mitään. Tuntuu et tissit saattaisi tulla lähiaikoina kipeiksi, mikä sopii kans perus PMS-oireisiin.

Ne jotka täällä jännäilee luomuraskautumista ennen hoitoja. Itsellä kävi niin, että hoitosuunnitelma oli jo tehty valmiiksi ja seuraavasta kierrosta oli tarkoitus aloittaa letrot jne. Noh, se vihoviimeinen mahdollinen luomukierto jäi tosiaan sitten viimeiseksi ja nyt odotellaan esikoista syntyväksi lokakuussa. Omalla kohdalla jotenkin varmaan stressi laukes ja mieli rauhottu siinä vaiheessa, kun seuraavaan kiertoon oli selkeä suunnitelma ja sit kroppa päättikin, että jaha, nyt on niin seesteistä, et tuikataampa tämä pulla uuniin.
Mulla luomuraskautuminen oli hyvin epätodennäköistä, koska taustalla endometrioosi ja pcos, mutta tärppäs, ku tärppäski ilman mitään apuja. Eli ei missään nimessä kannata heittää kirvestä kaivoon luomuyrittämisen suhteen, vaikka hoitojonossa olisikin. Mitä vaan voi sattua!

Täällä järkyttävä väsymys enkä saa mistään hommasta kiinni. Tekisi mieli vaan nukkua ja syödä jotain makeaa. Pahin ärtymys sentään perheen onneksi laantunut, että kai mä etsin jonkun kolosen minne käperryn suklaavuoren kanssa reilu viikoksi vähän lepäämään. Tai sitten vaan lähden kukkaostoksille ja pihan kimppuun aurinkoenergiaa hakemaan :)

Täällä järkyttävä väsymys enkä saa mistään hommasta kiinni. Tekisi mieli vaan nukkua ja syödä jotain makeaa. Pahin ärtymys sentään perheen onneksi laantunut, että kai mä etsin jonkun kolosen minne käperryn suklaavuoren kanssa reilu viikoksi vähän lepäämään. Tai sitten vaan lähden kukkaostoksille ja pihan kimppuun aurinkoenergiaa hakemaan :)

Hei tää on just niinku mun näppikseltä. Just nukuin päikkärit ja kun heräsin, niin kaivoin karkkipussin jämät :hilarious:
No joo. Nyt taas pitäis ryhdistäytyä karkkien kanssa. Muutama päivä menny plörinäks.

Nyt en oikein paikallista, että kummaltako puolelta irtoaa munis. Vähän vihloo kummallekin puolelle:pompus:

Illalla on tiedossa villiä hurjastelua makkarin puolella. Ainakin viestien perusteella :grin

Kukat on aina kivoja! Mä rahjustan aina yhteen pieneen kivijalkakukkakauppaan kun kyrsii :happy: Siellä tekevät niin hienoja kimppuja ja heti piristyy päivä (kunnes kissa syö sen kimpun.)

Takaisin