Raskaaksi 2021

Dpo 12 (la 28.12:laughing025). Tein rfsu:n sen ei herkän. En osaa sanoa onko väriä, mut haalea vaalea toinen viiva näkyy silmälle, kuvaan ei taida saada. Näitä viivanpaikkoja on tullut testattua jo liiankin kanssa, joten toiveet ei oo hirmu korkealla, mut totta maar huomenna uus testi :cool05View attachment 102181
No haamulainenhan se siinä, ja näytöstäisi väriäkin olevan :pompus:

Vahvistumista odotellessa
:happy093.

Laitetaan tännekin! Uusi foorumilainen hoi, monta vuotta vierestä seurannut ja nyt yritetään esikoista. Mutta mulla tosi outo tilanne täl hetkellä... Kopioin mitä laitoin tuonne plussa vai ei ketjuun, kun en tiedä mihin tää kuuluu.. Vertaistukea kaipaisin...

Eli mulla oli kemiallinen raskaus maaliskuussa tällöin menkat tuli 2 päivää etuajassa ja runsaina, kipeinä. Dpo12 tein plussan tällöin ja negan sain testiin kun menkat loppui.

Nyt sitten huhtikuun kierto oli 2 päivää myöhässä. Vuoto niukkaa, ei kipuja. Alkoivat kun normaalit menkat oli ihan punaista veristä vuotoa. Seuraava päivä oli jo sit rusehtavaa vuotoa ja se jatkunut n.5 päivää..

Tänään ollut eka päivä ilman vuotoa. Ollut alavatsa kipeä ja rinnat kipeet. Kokeilin tnän ekan kerran ovulaatiotestiä tässä kierroksessa niin järkytyin kun testi oli semi vahva. Ikinä kp7 ei oo ollu tän vahvusta viivaa! Yleensä vaa hailuroita ja sit vahvistuneemmat viivat alkaneet kp12 jälkeen. Sitten kävin kaupassa ja ajattelin, että varmuuden vuoksi teen rfsu liuskan, semmonen jännä gut feeling.noh alle 2 tunnin pidätyksellä siihen ilmestyi joku viiva?!! En nyt ymmärrä mitä mun kehossa on meneillään... Viiva punersi kun ilmestyi testiin ja varsinkin luonnonvalossa.Onkohan tässäkin kyse nyt sit taas kemiallisesta.
  1. Tässä kuvat

https://aijaa.com/MyzLKm rfsu liuska

https://aijaa.com/x1zbUb ovulaatio testi joka hämäs mua.

Ja tosiaan nytkin on semmonen menkka kipumainen alavatsa kipristely päällä.. Jomotus vasemmalla varsinkin.

:eek: nimimerkillä hämmentynyt!

Laitetaan tännekin! Uusi foorumilainen hoi, monta vuotta vierestä seurannut ja nyt yritetään esikoista. Mutta mulla tosi outo tilanne täl hetkellä... Kopioin mitä laitoin tuonne plussa vai ei ketjuun, kun en tiedä mihin tää kuuluu.. Vertaistukea kaipaisin...

Eli mulla oli kemiallinen raskaus maaliskuussa tällöin menkat tuli 2 päivää etuajassa ja runsaina, kipeinä. Dpo12 tein plussan tällöin ja negan sain testiin kun menkat loppui.

Nyt sitten huhtikuun kierto oli 2 päivää myöhässä. Vuoto niukkaa, ei kipuja. Alkoivat kun normaalit menkat oli ihan punaista veristä vuotoa. Seuraava päivä oli jo sit rusehtavaa vuotoa ja se jatkunut n.5 päivää..

Tänään ollut eka päivä ilman vuotoa. Ollut alavatsa kipeä ja rinnat kipeet. Kokeilin tnän ekan kerran ovulaatiotestiä tässä kierroksessa niin järkytyin kun testi oli semi vahva. Ikinä kp7 ei oo ollu tän vahvusta viivaa! Yleensä vaa hailuroita ja sit vahvistuneemmat viivat alkaneet kp12 jälkeen. Sitten kävin kaupassa ja ajattelin, että varmuuden vuoksi teen rfsu liuskan, semmonen jännä gut feeling.noh alle 2 tunnin pidätyksellä siihen ilmestyi joku viiva?!! En nyt ymmärrä mitä mun kehossa on meneillään... Viiva punersi kun ilmestyi testiin ja varsinkin luonnonvalossa.Onkohan tässäkin kyse nyt sit taas kemiallisesta.
  1. Tässä kuvat

https://aijaa.com/MyzLKm rfsu liuska

https://aijaa.com/x1zbUb ovulaatio testi joka hämäs mua.

Ja tosiaan nytkin on semmonen menkka kipumainen alavatsa kipristely päällä.. Jomotus vasemmalla varsinkin.

:eek: nimimerkillä hämmentynyt!

Mulla on kerran ollut kohdun ulkopuolinen raskaus. Siinä tuli just tuollaiset oudot menkat ja niiden jälkeenkin testi näytti posiitivista, mutta hcg ei nouse siinä samalla tavalla. Mulla nousi ja laski vuorotellen (kun siis lääkärissä seurattiin ensin verikokeilla, meneekö itsestään pois).
En tarkoita, että sulla olisi tällainen tilanne, mutta toki se on mahdollista. Toivottavasti olisi vaikka ihan normiraskaus omituisella vuodolla höystettynä Kannattaa varmaan testata parin päivän päästä uudelleen

Haamua tyrkkää PogoMammalla, uusiks heti huomenna?!?!

Siis Kp 1 on aina virallinen la:n tarkistuspäivä. Samalla pitää myös kattoo tärppipäivät flow'sta ja suunnitella varhaisultra ja ja ja.... :smiley-angelic006:smiley-angelic006:smiley-angelic006

Dpo 12 (la 28.12:laughing025). Tein rfsu:n sen ei herkän. En osaa sanoa onko väriä, mut haalea vaalea toinen viiva näkyy silmälle, kuvaan ei taida saada. Näitä viivanpaikkoja on tullut testattua jo liiankin kanssa, joten toiveet ei oo hirmu korkealla, mut totta maar huomenna uus testi :cool05View attachment 102181
Kyllä mä nään 2 viivaa ilman tihrustamistakin! :happy119

Mä testasin tänään negan. Lopetan testaamisen nyt ja testaan ehkä sitten joskus viikon päästä jos menkat ei oo alkanut.

Ei oo yhtään oloja suuntaan tai toiseen. Mulla on aiemminkin alkanut menkat ihan ilman varoitusta ja varmaan käy nytkin niin.

Heippa hei, omanapailua: Tänään on aukiolotutkimus (jännittää) sekä verikokeiden läpikäynti. Vähän mietityttää pari tulosta, mutta eiköhän lääkäri sanoo jos niissä on huolestuttavia asioita. Mieheni siemennäyte annetaan tänään myös, mutta siitä lääkäri oli vähemmän huolissaan koska miehellä on yksi lapsi ja meillä on kaksi todistettua hedelmöitystä. Tämä hänen mukaan tarkoittaa myös sen, että minulla täytyisi olla toinen johto auki mutta haluaa varmistaa asiaa. Edellinen kierto oli 1 päivä pidempi kuin normaalisti, kp 16 oli selkeä ovisplussa ja kp 28/29 alkoivat vuodot kunnolla. Vähän huolestuttaa se pieni niukka ruskea vuoto mikä alkaa muutama päivä aikaisemmin. Mulla se ei ainakaan tarkoita mitään kiinnittymistä. Normaalisti kiertoni on ollut 27/28, eli laskujeni mukaan luteaaliaikani on 12/13 päivää, joka ei pitäisi olla liian lyhyt ainakaan. Joka kierrossa minulla on valeraskausoireita, joten en enää usko niihin. Sanoin tekeväni testin vasta sitten kun menkat ovat reilusti myöhässä ettei tarvitse tiirustella testejä. Olen laittanut rahaa näihin aivan liikaa ja ne vain masentavat tai antavat (minulle ainakin) liikaa toivoa. Tällaista tänään... Mites muiden kierrot? Tänään KP 7 täällä... viikonloppuna aloitan ovistestailut!

Heippa hei, omanapailua: Tänään on aukiolotutkimus (jännittää) sekä verikokeiden läpikäynti. Vähän mietityttää pari tulosta, mutta eiköhän lääkäri sanoo jos niissä on huolestuttavia asioita. Mieheni siemennäyte annetaan tänään myös, mutta siitä lääkäri oli vähemmän huolissaan koska miehellä on yksi lapsi ja meillä on kaksi todistettua hedelmöitystä. Tämä hänen mukaan tarkoittaa myös sen, että minulla täytyisi olla toinen johto auki mutta haluaa varmistaa asiaa. Edellinen kierto oli 1 päivä pidempi kuin normaalisti, kp 16 oli selkeä ovisplussa ja kp 28/29 alkoivat vuodot kunnolla. Vähän huolestuttaa se pieni niukka ruskea vuoto mikä alkaa muutama päivä aikaisemmin. Mulla se ei ainakaan tarkoita mitään kiinnittymistä. Normaalisti kiertoni on ollut 27/28, eli laskujeni mukaan luteaaliaikani on 12/13 päivää, joka ei pitäisi olla liian lyhyt ainakaan. Joka kierrossa minulla on valeraskausoireita, joten en enää usko niihin. Sanoin tekeväni testin vasta sitten kun menkat ovat reilusti myöhässä ettei tarvitse tiirustella testejä. Olen laittanut rahaa näihin aivan liikaa ja ne vain masentavat tai antavat (minulle ainakin) liikaa toivoa. Tällaista tänään... Mites muiden kierrot? Tänään KP 7 täällä... viikonloppuna aloitan ovistestailut!
Varmasti lääkäri kertoo tilanteen :) munanjohtimet mullakin tutkittiin, vaikka löytyy oma kolmevuotias ja välissä yksi kemiallinen raskaus. Joskus ne voivat tukkeutua ajan kanssa tai vain toinen on auki, niin hyvähän se on tarkistaa. mulla on myös ollut rusehtavaa tiputtelua ennen menkkoja siitä asti, kun alettiin yrittää toista lasta eli yli vuoden jo. mitään selitystä sille ei ole löytynyt, kuulemma voi olla ihan normaaliakin eikä välttämättä tarkoita mitään ongelmaa lastensaannin suhteen. tsemppiä, toivottavasti arvot ovat hyvät ja pian tärppäisi <3

Omanapailen, mutta alkaa vähän rassaan hermoja.
Menossa jo kp 36/30 eikä yhtään menkkaoloja. Oon testannut haamua ja negaa vuorotellen. Eli kai ne haamut on sit ollut vaan viivanpaikkoja, mutta enpä muista, että koskaan ois ollut menkat näin myöhässä ilman selkeää syytä.
Neuvolasta sanoo, että oota viikko ja testaa uudestaan jos ei mitään tapahdu :dontknow

Omanapailen, mutta alkaa vähän rassaan hermoja.
Menossa jo kp 36/30 eikä yhtään menkkaoloja. Oon testannut haamua ja negaa vuorotellen. Eli kai ne haamut on sit ollut vaan viivanpaikkoja, mutta enpä muista, että koskaan ois ollut menkat näin myöhässä ilman selkeää syytä.
Neuvolasta sanoo, että oota viikko ja testaa uudestaan jos ei mitään tapahdu :dontknow

Mulla on tänään vasta kp 29/28 ja dpo 13 omien laskujen mukaan. Testit on vuorotellen negaa ja jotain epämäärästä viivaa. :banghead: Tän aamun PC-liuskassa taas jotain tositosi haaleeta, kuvaan asti en saa. Mulla ne taitaa olla vaan viivanpaikkoja. Turhauttaa, ku haluais vaan et kierto loppuu jos ei kerran oo tärpänny ja uutta kiertoa kohti. Testitkin loppui enkä uusia aio hakea, ei auta ku odotella menkkoja. :bag:

Mä ihmettelen mun tilannetta. Ei kai yksi rautatankkaus voi vaikuttaa kiertoon tuon vertaa. Huomasin äsken vessareissulla että valkkaria tulee ihan reilusti.

Mulla on tänään vasta kp 29/28 ja dpo 13 omien laskujen mukaan. Testit on vuorotellen negaa ja jotain epämäärästä viivaa. :banghead: Tän aamun PC-liuskassa taas jotain tositosi haaleeta, kuvaan asti en saa. Mulla ne taitaa olla vaan viivanpaikkoja. Turhauttaa, ku haluais vaan et kierto loppuu jos ei kerran oo tärpänny ja uutta kiertoa kohti. Testitkin loppui enkä uusia aio hakea, ei auta ku odotella menkkoja. :bag:
No sepä just. Alkais ne menkat vaan, kun en kerran raskaana ole. Kohta viikon myöhässä menkat ja plaah. Ei sillä, että uuteen kiertoon ois yrityksen takia kiirettä. Tukiverkostot supistui huomattavasti, niin neljännen lapsen yritys jää tauolle kunnes nuo pienimmät on vähän omatoimisempia.

Mulla on kerran ollut kohdun ulkopuolinen raskaus. Siinä tuli just tuollaiset oudot menkat ja niiden jälkeenkin testi näytti posiitivista, mutta hcg ei nouse siinä samalla tavalla. Mulla nousi ja laski vuorotellen (kun siis lääkärissä seurattiin ensin verikokeilla, meneekö itsestään pois).
En tarkoita, että sulla olisi tällainen tilanne, mutta toki se on mahdollista. Toivottavasti olisi vaikka ihan normiraskaus omituisella vuodolla höystettynä Kannattaa varmaan testata parin päivän päästä uudelleen

Tätä myös mietin.. Ehkä varuilta soitan terveysasemalle.

Tältä näytti aamulla.. Voi toki olla viivanpaikka.
https://aijaa.com/XL4qoI

Mulla kp 9 nyt. Testaila en meinaa. Yritän olla ajattelematta asiaa liikaa koska luulen että stressi vaikuttaa tosi paljon ovulaatioon. Eikä siinä mithään ko vasta perjantaina pääsen miehen tykö ja se voi tosiaan olla jo myöhäistä ovulaation kannalta :banghead:

Tervetuloa Natalia B, jännä tilanne...

Blääh, dpo 13 ja umpinega. Mikä lie viivanpaikka taas kerran hämäsi suurtestaajaa. Eilen alkoi jumalaton päänsärky, johon ei lääke auta, tulee yleensä pari päivää ennen menkkoja. Eli huomiselle ootan tätiä, taas.

Anteeksi, saanko omanapailla?
Kp 23/28, dpo 9. Tajusin eilen, että tyypillistä ennen menkkoja olevaa rintojen kipuilua ei ole VIELÄ ollut. Viime kierrossa se alkoi jo kp 21.
Nyt vaan sit odotellaan...:)

Varmasti lääkäri kertoo tilanteen :) munanjohtimet mullakin tutkittiin, vaikka löytyy oma kolmevuotias ja välissä yksi kemiallinen raskaus. Joskus ne voivat tukkeutua ajan kanssa tai vain toinen on auki, niin hyvähän se on tarkistaa. mulla on myös ollut rusehtavaa tiputtelua ennen menkkoja siitä asti, kun alettiin yrittää toista lasta eli yli vuoden jo. mitään selitystä sille ei ole löytynyt, kuulemma voi olla ihan normaaliakin eikä välttämättä tarkoita mitään ongelmaa lastensaannin suhteen. tsemppiä, toivottavasti arvot ovat hyvät ja pian tärppäisi :Heartred
Nyt on aukiolotutkimus tehty, ja tosiaan vasen toimi kuin tanssi, oikeasta ei saatu mitään läpi, sanoi ettei se välttämättä tarkoita ettei toimi mutta ainakin toinen toimii. Amh oli hänen mielestä alhainen mutta ei vielä hälyttävä, harmaalla alueella siis. Painonpudostusta pitäisi nyt seuraavaksi pitää prioriteetti ykkösenä, koska jos ei onnistu tässä vuoden sisällä luomusti niin koeputkihedelmöitys on kuulemma seuraavaksi... Että sellasta. Tyytyväinen tuloksiin mutta samalla kauhistuttaa!

Zemppiä tänne, en oo ihan samassa veneessä teidän muiden kanssa niin en viitsi tänne jatkuvasti valittaa tilannettani:meh: Tuun taas kurkkii jossain vaiheessa ja kertomaan edistyykö miehen taivuttelu projekti mihinkään...:grin

Jahas, noinkohan on täti jo tulossa kylään, kun on pari päivää jomotellut alavatsaa :shifty: Flo ennustaa kuukautisten alkavan torstaina keskiviikon ollessa kp 26. Flo on selvästi laskenut kierron yhden päivän lyhyemmäksi historiatietojen perusteella, sillä itse on sovellukseen merkannut kierron pituudeksi 27 päivää. Yleensä kierto on ollut välillä 25-29, useimmiten kuitenkin 26 tai 27.

Mulla ois tänään pitänyt menkat alkaa ihan viimeistään mutta ainakaan vielä ei punaista ole ollut näkyvillä.

Takaisin