Raskaaksi 2021

Tää näyttää kuvassa suunnilleen samalta ku mun testi irl. En päässyt tänään hakemaan uutta testiä eli huominen jää väliin mutta jos huomenna pääsisin niin maanantaina testaisin heti aamusta. On mulla jemmassa pc liuskoja mutta ne ei ole yhtä herkkiä. En tiedä näyttäisikö ne mitään. Matkan varrella on tullut huomattua miten eri testit näyttää ihan eri tavalla. Joku ei herkkä saattaa näyttää aiemmin kuin toinen herkkä.

Oloja ei ole suuntaan tai toiseen ollenkaan.

Testasin tosta seuraavana päivänä digillä ja se näytti "raskaana"

Testasin tosta seuraavana päivänä digillä ja se näytti "raskaana"
Mulla ei ole digiä. Eikä mulla ole seurapiirirakkoa että pystyisin venyttämään välin päivällä riittävän pitkäksi. Yöllä kyllä onnistuu ja siksi ois parasta aamulla testata. No ehkä mä yritän huomenna päästä hakemaan jonkun testin tai pari. Mun pitäis kyllä muutenkin päästä apteekissa käymään pikimmiten.

Apteekista puheen ollen. Just tänään ajattelin että pitäis hankkia haavanhoitoon tarvikkeita kesää ajatellen. Enpä ehtinyt kun ensin mä itse viilsin päivällä peukaloni pahasti auki juuresveitsellä ja sen jälkeen tyttö kaatui juostessa niin että polvi oli isosti auki. Joka ikinen vuosi pääsee yllättämään niin ettei oo kesäkeleillä haavatarvikkeita kotona.

Voi rakkaat, laittakaa niitä kuvia tulemaan vaikka ois mitä laatua :smiley-angelic001
Pogomamalla mun silmään ainaki positiivinen testi, odotan innolla jatkoa :joyful:

Täällä vasta dpo3:meh:

Täällä dpo8, ja en tiedä onko lähestyvien menkkojen oireita vai mitä kummaa.
Perjantai illasta asti nipistelyä ja satunnaista poltetta alavatsalla, lauantaina tuli hirveä pahoinvoinnin aalto yhtäkkiä illasta ja se jatkui kolme tuntia, ja nyt kun heräsin niin sama öklötys oli edelleen ja ei huvita syödä aamupalaa:hungover:
Tissit taas vaihteeksi kipeät niin kuin kahdessa edellisessäkin kierrossa: nännejä kutittaa, ihoa kiristää ja tissit tuntuu raskailta.

Tein huvin vuoksi noita raskauslaskureita, ja jos olisi luomusti tärppi käynyt niin LA olisi joulukuun viimeinen päivä tai tammikuun ensimmäinen :hilarious:

Täällä dpo8? (tai mitä vaan dpo 8-11väliltä:hilarious:), mutta tällä kertaa ihmetyttää oireiden puuttuminen.

Ei nälkää, ei palelua, ei kuivuutta, ei itkua tai riidanhaluisuutta. Ei kiristä housut tai väsytä. :oops:Finnitkin häviämässä ja uusia ei näytä puskevan ja rinnoissa ei mitään tuntemuksia.

Oviskin oli niin omituisen voimakas, että luulis sen nyt sitten tapahtuneen viime viikonloppuna. Tosin sekin oli outoa, että ovis kipuilu kesti koko viikonlopun, vaikka yleensä ollut ekana päivänä kevyttä kuumotusta ja seuraavana päivänä kunnon kivut. Nyt kuumottelu jatkui vielä kevyenä pari päivää oviksen jälkeenkin. :hungover:

Mulla oli jo alkuviikosta ovis oireita. Melkein o+ tuli testiinkin. Olis pitänyt hakea lisää testejä koska eilen oli niin voimakkaat jomotukset et oksat pois :hilarious:

Testasin aamusta One stepin liuskalla ja oon jo aiemmin todennu ne surkeiksi mutta täytyy käyttää loppuun ne mitä on jäljellä ja niitähän muuten riittää. Tuo testi oli mun silmään nega. Löysin myös jonkun puikkotestin minkä merkistä ei ole mitään hajua ja ihan kuin siihen ois tullut toinenkin viiva. Tai siis tuli mutta en mä tiedä onko siinä väriä vai ei. Arvatkaa vaan polttelisko lähteä ostamaan apteekin hyllyt testeistä tyhjiksi.

Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan. Paitsi että mun leuka on täynnä finnejä mutta niitä jos tulee yksi niin niitä tulee samalla useampi. En siitäkään pysty päättelemään yhtään mihinkään suuntaan. Menkat ei ole vielä alkaneet mutta nyt onkin vasta dpo 11 ja yleensä luteaali on noin 12 päivää eli tiistaille aikaisintaan odotan menkkoja.

Olen kokeillut mieheni suhteen kaikkea mahdollista, huumorilla, itkemällä ja parkumalla, rauhallisesti keskustelemalla ja kertomalla miltä musta tuntuu ja miksi on mulle tärkeää, suuttumalla jne.... Aina sama lopputulis-> älä painosta mua! :mad: Joo mieheni tuntien paras lopputulos saataisiin juuri sillä että saa itse pohtia rauhassa, ilman että mä otan asiaa esille kokoajan... Mutta nyt ollaan tosiaan semmosen asian äärellä, että on tosi vaikeeta mulle odottaa koska asialla on vähän kiire....
Ollaan me sentään jotain keskusteluja tässä 4kk aikana saatu käytyä. Kerran sanoi että ei ole poissuljettu asia, että muistuta mua jossain vaiheessa (siiis millon aargh:shifty::shifty:) Kokoajanhan mä muistutan ja suuttuu:shifty: Sit kuitenkin sanoi myöhemmässä keskustelussa kaikkea miksi ei..... Ja sit taas ”en siis tiedä vielä”....En ymmärrä näitä miesten juttuja yhtään:shifty::shifty: Eikä siis tosiaankaan ymmärrä että asialla on kiire ja luulee että kerrasta varmasti tärppäisi niin pitää olla ihan varma :banghead::banghead:

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo8? (tai mitä vaan dpo 8-11väliltä:hilarious:), mutta tällä kertaa ihmetyttää oireiden puuttuminen.

Ei nälkää, ei palelua, ei kuivuutta, ei itkua tai riidanhaluisuutta. Ei kiristä housut tai väsytä. :oops:Finnitkin häviämässä ja uusia ei näytä puskevan ja rinnoissa ei mitään tuntemuksia.

Oviskin oli niin omituisen voimakas, että luulis sen nyt sitten tapahtuneen viime viikonloppuna. Tosin sekin oli outoa, että ovis kipuilu kesti koko viikonlopun, vaikka yleensä ollut ekana päivänä kevyttä kuumotusta ja seuraavana päivänä kunnon kivut. Nyt kuumottelu jatkui vielä kevyenä pari päivää oviksen jälkeenkin. :hungover:
Itsellä oli juurikin nuo tuntemukset tärppikierrossa. Olin ihan ihmeissäni kun 2pv oli menkat myöhässä ja pärähti plussa tulla. Epäilin ovulaatiotakin että oliko edes tapahtunut kun ei ollut siitäkään mitään tuntemuksia.. eli jospa sullakin olisi tämä plussakierto :smiley-angelic003

Jeeee, tänään (tai huomenna) alkaa uusi kierto ja tiistaina (tai keskiviikkona) letrot käyttöön! :smiley-angelic003 Voi kunpa lääkkeet toimis ja tää alkava kierto olis nyt tärppikierto:smiley-angelic001

Olen kokeillut mieheni suhteen kaikkea mahdollista, huumorilla, itkemällä ja parkumalla, rauhallisesti keskustelemalla ja kertomalla miltä musta tuntuu ja miksi on mulle tärkeää, suuttumalla jne.... Aina sama lopputulis-> älä painosta mua! :mad: Joo mieheni tuntien paras lopputulos saataisiin juuri sillä että saa itse pohtia rauhassa, ilman että mä otan asiaa esille kokoajan... Mutta nyt ollaan tosiaan semmosen asian äärellä, että on tosi vaikeeta mulle odottaa koska asialla on vähän kiire....
Ollaan me sentään jotain keskusteluja tässä 4kk aikana saatu käytyä. Kerran sanoi että ei ole poissuljettu asia, että muistuta mua jossain vaiheessa (siiis millon aargh:shifty::shifty:) Kokoajanhan mä muistutan ja suuttuu:shifty: Sit kuitenkin sanoi myöhemmässä keskustelussa että on jo kohta 38 (joo siis ihan hirveen vanha isäksi, just joo) ja taloudellinen tilanne mietityttää (just joo meillä on kyllä hyvä tilanne), ja että tuntuu kuin alottais kaiken alusta (Siis kysynpä vaan mistä alusta, mun lapset oli jo 6 ja 9 kun tavattiin ja jos oltas sillon heti saatu yhteinen niin eihän sekään olisi kuin max.2v) ja sitten se pelko että jos jotain sattuu mulle, hänelle tai että vauva ei ole terve (tämän pelon ymmärrän, mutta siitä pitää vain päästä yli).... Ja sit taas lopulsi ”en siis tiedä vielä”....En ymmärrä näitä miesten juttuja yhtään:shifty::shifty: Eikä siis tosiaankaan ymmärrä että asialla on kiire ja luulee että kerrasta varmasti tärppäisi niin pitää olla ihan varma :banghead::banghead:

Mun mielestä tuo on vähä kakspiippuinen homma. Samallahan miehes painostaa sua odottamaan.

Tein huvin vuoksi noita raskauslaskureita, ja jos olisi luomusti tärppi käynyt niin LA olisi joulukuun viimeinen päivä tai tammikuun ensimmäinen :hilarious:

Tämä on varmaan aika yleinen harrastus täällä? :grin Nyt kun en tästä kierrosta raskaudu, niin on tiedossa monta kuukautta siinä mielessä kivoja laskettuja aikoja, ettei ole mitään muuta samaan aikaan. Siis toki lapsi voi syntyä myös etuajassa, mutta jos laskettu aika on helmikuussa, niin on aika epätodennäköistä, että se syntyy jouluna. Meidän esikoisella oli tasan sama laskettu aika kuin äidilläni oli minua odottaessa, mutta onneksi sentään synttäreiden välissä on 10 päivää. Tosin täytyy sanoa, etten oikein jaksa enää omia synttäreitä juhlia, kun ne ovat niin pian esikoisen synttäreiden jälkeen. Pojalle leivon vaikka mitä ja omilla synttäreillä syön pakastekakkua. :hilarious:

Tämä on varmaan aika yleinen harrastus täällä? :grin Nyt kun en tästä kierrosta raskaudu, niin on tiedossa monta kuukautta siinä mielessä kivoja laskettuja aikoja, ettei ole mitään muuta samaan aikaan. Siis toki lapsi voi syntyä myös etuajassa, mutta jos laskettu aika on helmikuussa, niin on aika epätodennäköistä, että se syntyy jouluna. Meidän esikoisella oli tasan sama laskettu aika kuin äidilläni oli minua odottaessa, mutta onneksi sentään synttäreiden välissä on 10 päivää. Tosin täytyy sanoa, etten oikein jaksa enää omia synttäreitä juhlia, kun ne ovat niin pian esikoisen synttäreiden jälkeen. Pojalle leivon vaikka mitä ja omilla synttäreillä syön pakastekakkua. :hilarious:
Tää on muuten hauska. Mun äidillä oli samana päivänä mua odottaessa la kuin mulla nuoremmasta pojasta. Mä itse synnyin 2 viikkoa la:n jälkeen ja poika vain 4 päivää. Meillä on 10 päivää eroa synttäreissä.

Sain miehen sillä verukkeella lähtemään apteekkiin että meillä ei ole haavatarvikkeita nyt kesää ajatellen yhtään. Kävin itse täydentämässä varastot niiltä osin ja samalla myös hankin muutaman testin. Voisin melkein tänä iltana testata herkällä jos vaan jotenkin pystyn pidättämään tarpeeksi pitkään. Jos ei niin viimeistään aamulla.

Ovis tuloillaan, normisti kivut kp13-15 hujakoilla mutta tänään jo ekoja nippailuja muniksissa vaikka vasta kp11 tosta vuodon alusta laskien

Mä näen kyllä jotain kuvassakin. :pompus:
Toivottavasti ei olisi pelkkä viivanpaikka ja lähtisi kauniisti vahvistumaan. :happy:
Dpo8 on aikaista vielä niin hyvin on aikaa vielä vahvistua. :happy:

nii, täytyy tehdä uusi testi ehkä parin päivän päästä. huvikseni vain testasin, en kyllä usko itse että raskaana voisin olla:grin

Mulla on tänään kp 18 ja uskoisin, että omien tuntemusten mukaan olisi dpo 2 :)

Ollaan me sentään jotain keskusteluja tässä 4kk aikana saatu käytyä. Kerran sanoi että ei ole poissuljettu asia, että muistuta mua jossain vaiheessa (siiis millon aargh:shifty::shifty:) Kokoajanhan mä muistutan ja suuttuu:shifty: Sit kuitenkin sanoi myöhemmässä keskustelussa että on jo kohta 38 (joo siis ihan hirveen vanha isäksi, just joo) ja taloudellinen tilanne mietityttää (just joo meillä on kyllä hyvä tilanne), ja että tuntuu kuin alottais kaiken alusta (Siis kysynpä vaan mistä alusta, mun lapset oli jo 6 ja 9 kun tavattiin ja jos oltas sillon heti saatu yhteinen niin eihän sekään olisi kuin max.2v) ja sitten se pelko että jos jotain sattuu mulle, hänelle tai että vauva ei ole terve (tämän pelon ymmärrän, mutta siitä pitää vain päästä yli).... Ja sit taas lopulsi ”en siis tiedä vielä”....En ymmärrä näitä miesten juttuja yhtään:shifty::shifty: Eikä siis tosiaankaan ymmärrä että asialla on kiire ja luulee että kerrasta varmasti tärppäisi niin pitää olla ihan varma :banghead::banghead:
En tiedä auttaisiko kirjoittaa kirje, jonka se saisi lukea rauhassa keskeyttämättä? Tai jos joku muu puhuisi hänelle? Joskus auttaa, kun joku muu puhuu kuin se läheinen henkilö.

Mutta joo raskautumiseen menee keskimäärin 6-12kk, joskus se käy nopeasti, joskus voi mennä se 2v. En tiedä auttaisiko se häntä käsittämään, jos avaat asian numeroina. Miehet on usein faktaihmisiä ja myös luulee, että vauva tulee aluille kertalaakista. :grin

Takaisin