Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tänään on ollut ehkä hiukkasen huono olo välillä. Otan sen ilolla vastaan, kun jotenkin pelkään vain koko ajan, että tämä ei ole oikea raskaus ja on hirmu oireeton olo, kuten ehkä tässä vaiheessa voi vielä ollakin. :rolleyes:
Kolmesta ekasta raskaudesta se onnistunut oli todella oireeton, pari kertaa vihlas silloin ekoilla viikoilla. Tietty myöhemmintuli pahoinvointi jne. Kaksi surullista juili ja tuikki todella paljon.
 
Mulla on rinnat kipeät sivuilta ja nännit kipeytyi viime viikon loppupuolella. Välillä hieman huonoa oloa, mutta aika vähän kuitenkin. Esikoisesta ei onneksi huonoa oloa ollutkaan. Nälkä kun iskee, ruokaa on saatava heti eikä 15. päivä.. :grin
 
Kolmesta ekasta raskaudesta se onnistunut oli todella oireeton, pari kertaa vihlas silloin ekoilla viikoilla. Tietty myöhemmintuli pahoinvointi jne. Kaksi surullista juili ja tuikki todella paljon.
Saanko kysyä, että miten niissä keskenmenneissä viivat vahvistuivat vai vahvistuiko ollenkaan? :sorry:
 
Saanko kysyä, että miten niissä keskenmenneissä viivat vahvistuivat vai vahvistuiko ollenkaan? :sorry:
En viivoja muista. Plussa on mulle plussa, vahvistuminen riippuu konsentraatiosta ja se vaihtelee laimeuden mukaan, nousu on huikeaa mutta silti ne on vain tikkuja.
Toinen vuosi pois joskus ennen rv8 ja toinen alkoi tiputella muutamaa päivää ennen sitä ultraa, joskus rv12-13. Siinäkin oli kasvu pysähtynyt joskus rv8.
Jälkimmäisessä käytiin ihan varhaisultrassakin yksityisellä ja mulla oli siellä jo tunne että kaikki ei välttämättä ole hyvin, vaikka gyne vakuutti että kaikki on hyvin.
 
Täällä rinnat kipeytyny todella ja repäisykipuja on jos aivastaa tai nousee nopeasti ylös.
 
En viivoja muista. Plussa on mulle plussa, vahvistuminen riippuu konsentraatiosta ja se vaihtelee laimeuden mukaan, nousu on huikeaa mutta silti ne on vain tikkuja.
Toinen vuosi pois joskus ennen rv8 ja toinen alkoi tiputella muutamaa päivää ennen sitä ultraa, joskus rv12-13. Siinäkin oli kasvu pysähtynyt joskus rv8.
Jälkimmäisessä käytiin ihan varhaisultrassakin yksityisellä ja mulla oli siellä jo tunne että kaikki ei välttämättä ole hyvin, vaikka gyne vakuutti että kaikki on hyvin.
Muistaakseni viikkonäytöllisen digitestin tein ja mun mielestä se näytti 1viikko liian vähän, odotin 3+ ja näyttikin vähemmän. En ole varma oliko se eka vai toka. Kolmannessa mokasin ja tein liian aikaisin niin en saanut 3+ :D.
 
Ai kauhia, kun kaks päivää nyt farkut puristanu niin, että illan vihlonu alamahaa. Tänään piti töissä olla nappi auki aina kun istui omalla paikalla :'D
 
Mulla oli alkuun tosi oireetonta, vähän menkkamaisia kipuja ja jonkinlaista närästyksen tunnetta. Tissit on ihan valtavat ja vähän aratkin. Menkkakivut on nyt jääneet lähes kokonaan pois ja ällötys lisääntynyt. Eilen olin haistavinani kaiken kauhean voimakkaana, mutta tiedä sitten. :grin
 
Mulla oli alkuun tosi oireetonta, vähän menkkamaisia kipuja ja jonkinlaista närästyksen tunnetta. Tissit on ihan valtavat ja vähän aratkin. Menkkakivut on nyt jääneet lähes kokonaan pois ja ällötys lisääntynyt. Eilen olin haistavinani kaiken kauhean voimakkaana, mutta tiedä sitten. :grin
Kyllä mulla ainaki hajuaisti paranee entisestään ihan hurjasti.
 
Kyllä mulla ainaki hajuaisti paranee entisestään ihan hurjasti.
Joo, hajuaisti. Oli äsken vaikeaa tehdä lihapullia. Mua niin ällötti se haju kun sekoitin taikinaa. Piti laittaa tuoksua nenän alle.
 
Joo, hajuaisti. Oli äsken vaikeaa tehdä lihapullia. Mua niin ällötti se haju kun sekoitin taikinaa. Piti laittaa tuoksua nenän alle.
Pesin aamulla kakkapeppua... Taapero ihmetteli ja matki kun yökin kun otin kakkavaippaa pois ja tittelin sen roskiin... :grumpy::love7
 
Pesin aamulla kakkapeppua... Taapero ihmetteli ja matki kun yökin kun otin kakkavaippaa pois ja tittelin sen roskiin... :grumpy::love7
Täällä mies hoitanut ton muuten varmaan viikon verran, on vaan sattunut olemaan paikalla. Saa nähdä kun sattuu mun kohdalle täällä sama. :grin
 
Täällä mies hoitanut ton muuten varmaan viikon verran, on vaan sattunut olemaan paikalla. Saa nähdä kun sattuu mun kohdalle täällä sama. :grin
Sitä odotellessa... yökin muutenkin aika helposti mutta nyt tuli kyllä "sydämenpohjasta"... Onneks lavuaarin yläpuolella on kaappi jota aina haistelen pesun aikana niin selviän muutoin ihan hyvin. Se vaipan avaaminen on pahinta. Vissiin äitihormoneilla olen selvinnyt aika hyvin kun aiemmin en moittinut kakkan hajua pahaksi. Tosin riippuu mitä on syönyt...
 
Tänään on ollut todella vähän oireita, se ei tunnu oikein hyvältä asialta sanoo äidinvaisto. Keskenmenneissä yhteistä on ollut se että yhtäkkiä "aivosumu" ja pahoinvointi lakkaa. Etenkin toi aivosumu on sellanen minkä haihduttua yhtäkkiä alkaa epäilemään raskauden jatkumista. Aivosumua oli pääsiäisenä jonkin verran.
 
Tänään on ollut todella vähän oireita, se ei tunnu oikein hyvältä asialta sanoo äidinvaisto. Keskenmenneissä yhteistä on ollut se että yhtäkkiä "aivosumu" ja pahoinvointi lakkaa. Etenkin toi aivosumu on sellanen minkä haihduttua yhtäkkiä alkaa epäilemään raskauden jatkumista. Aivosumua oli pääsiäisenä jonkin verran.

Mulla kyllä oireet vaihtelee tai oikeastaan voimakkuus todella paljon. Välillä on tissit kipeet ja välillä ei. Välillä nippailee mahaa ja välillä päiviä ettei.. eli en olisi huolissani. Se vaan kuuluu raskauteen :greet025
 
Tänään on ollut todella vähän oireita, se ei tunnu oikein hyvältä asialta sanoo äidinvaisto. Keskenmenneissä yhteistä on ollut se että yhtäkkiä "aivosumu" ja pahoinvointi lakkaa. Etenkin toi aivosumu on sellanen minkä haihduttua yhtäkkiä alkaa epäilemään raskauden jatkumista. Aivosumua oli pääsiäisenä jonkin verran.
Sama homma. :sour: Tuntuu, että on liikaa energiaa, liian hyvä ja itsenäinen olo. Hajuaisti ei ole herkistynyt, ummetusta ei ole, lämpöherkkyyttä otsassa ei tunnu, ei turvotusta tai vatsaoireita... Ainoat oireet ovat hyvin lievä etominen välillä ja pieni kihelmöinti tisseissä toisinaan. :angry2
 
Mie oon miettinyt, missä mun aivot on :woot:.. Koska en muista enää yhtään mitään :eek: Eilen suunniteltiin tiimin kanssa seuraavan viikon asioita, ja tänään olin jo unohtanut, mitä suunniteltiin :inpain::inpain:
 
Takaisin
Top