Plussa vai ei?

Joo mun silmiini täälläpäässä selkeä. Mutta tiedän että kuvaan se näyttää varmaan varjolle taas tai viivanpaikalle,harmaalle vaikka on vaaleanpunainen. Odottelen vielä pari pv ja teen aamupissasta nuo kaksi muuta. No laitetaan sitten. Otan sydämellä vastaan kaikki kommentit:happy119:signs001
TESTIAJALLA

View attachment 100967
View attachment 100969

View attachment 100968
Pari tuntia jälkeenpäin
Harmaalle näyttää miun mielestä, eikä vahvemmalle kuin aiemmin.

A9C48DD2-D0C0-4832-9A40-38E848AD6508.jpeg

Tuo koko testi on siis harmaa. Koska viiva samaa väriä kun tuo muukin. OK. Ei se mitään. :couchpotato:

Mullakin oli sama homma, kaikki negatiiviset kierrot oli kauheesti oireita, mm. oksensinkin ja aina näkyi testeissä viivanpaikkaa ja omasta mielestäni plussaakin. Menkat kuitenkin alkoi ajallaan. Nyt plussakierrossa kuitenkin tikkuun pissatessa tuli ihan selkeä viiva, ei tarvinnut hakea mitään tiettyä asentoa liuskalle että näkyisi, ei tarvinnut korostaa värejä kamerassa et sai näkyviin tai kattoa negatiivilla. Sama homma, nyt kun sai plussan niin tajus kerta heitolla et ne edelliset oli kyllä vaan viivanpaikkaa, kun se plussa on kyllä niin täysin selkeä ja näky jopa forumin kuviin asti :grin ja jos epäröittää, niin ainakin mulla oli 12 h myöhemmin selkeästi vahvistunut se viiva. Laitan tähän kuvankin, ylempi viiva DPO9 laimea iltapissa hädintuskin parin tunnin pidätyksellä ja alempi DPO10 aamupissa, yli 4 h rakossa. Eli kyllä se vahvistuu, jos on aito plussa.

Liitteet

• IMG_20210222_084653.jpg
    IMG_20210222_084653.jpg
    24 KB · Katsottu: 300
Mun mielestä kaikkien kuvat, myös jo plussanneiden, on kivoja katsoa kun voi vertailla :happy:

Eiköhän tänne mahdu vanhatkin plussat vertailuun uudelleen, ihan niinkuin ne tuoreetkin kuvat.

En oo testaillu enää, mutta luen tätä keskustelua säännöllisesti ja ajattelin, että noi vois olla hyödyllisiä, miten se vahvistuminen näkyy. Lähinnä kun täällä viikosta toiseen näkyy vahvistumattomia viivoja, ja mulle olis ollu itselleni hyödyksi, et joku olis sanonu nämä asiat, jotka edelliseen viestiin kirjoitin.

Joo niin...Ihan hyvä kun voi vertailla toisten viivoja. Koska jokaisellahan hCG:tä kehittyy eri tahtiin ja tummenee eri tahtia viivat. :)

Avena itse laittaa kuvia joka päivä ja suuttuu kun se on muiden mielestä negatiivinen. No jaa, minäkään en raskaana ollut vaikka testi oli positiivinen. Oli jämiä ilmeisesti km (tosin negatiivinen testi testattu jo aiemmin että ihmettelen kuinka se oli yhtäkkiä plus ja vahvistuikin, mutta ultrassa selvisi että en oo raskaana ja et oon vasta ovuloinut)

Olipa hyvä kun pääsin lääkäriin enkä viikkokaupalla kuvitellut et raskaana oon ja tuhlannut rahoja testeihin kun yksityinen on yhtä kallis kuin 10 testiä about. Jotenkin hämmentynyt olo, mutta mulla testi kyl oli ihan selkee.

Haluan myös tuoda esiin et juu voi laittaa kuvia niin paljon kuin sielu sietää ihan jokainen mut eiköhän oteta ne kommentit vastaan ja näin. Oikeesti tää palsta muistuttaa et kaikki pohtii yhden ihmisen juttuja ja siitä riidellään ja hukkuu muiden plussat ja haamut kun on kiva käydä katsomassa erimerkkisiä testejä ja katsoa mikä on haamu, viivanpaikka jne mut nyt ei löydy kuin sivukaupalla riitelyä et onko viiva vai ei. No on viivanpaikka tai evaporaatioviiva Avena sinulla ja tunnut kyllä itse muiden testit hyvin tulkitsevan nopeasti viivanpaikaksi tai ettei näy.

Avena itse laittaa kuvia joka päivä ja suuttuu kun se on muiden mielestä negatiivinen. No jaa, minäkään en raskaana ollut vaikka testi oli positiivinen. Oli jämiä ilmeisesti km (tosin negatiivinen testi testattu jo aiemmin että ihmettelen kuinka se oli yhtäkkiä plus ja vahvistuikin, mutta ultrassa selvisi että en oo raskaana ja et oon vasta ovuloinut)

Olipa hyvä kun pääsin lääkäriin enkä viikkokaupalla kuvitellut et raskaana oon ja tuhlannut rahoja testeihin kun yksityinen on yhtä kallis kuin 10 testiä about. Jotenkin hämmentynyt olo, mutta mulla testi kyl oli ihan selkee.

Haluan myös tuoda esiin et juu voi laittaa kuvia niin paljon kuin sielu sietää ihan jokainen mut eiköhän oteta ne kommentit vastaan ja näin. Oikeesti tää palsta muistuttaa et kaikki pohtii yhden ihmisen juttuja ja siitä riidellään ja hukkuu muiden plussat ja haamut kun on kiva käydä katsomassa erimerkkisiä testejä ja katsoa mikä on haamu, viivanpaikka jne mut nyt ei löydy kuin sivukaupalla riitelyä et onko viiva vai ei. No on viivanpaikka tai evaporaatioviiva Avena sinulla ja tunnut kyllä itse muiden testit hyvin tulkitsevan nopeasti viivanpaikaksi tai ettei näy.
Harmi ettet ollutkaan raskaana. Mutta hyvä että oot käyny asian varmistamassa. Uutta pysyvää plussaa kohti!

Taas monta sivua yhden ihmisen testeistä jauhamista. Estänyt ja piilottanut ja silti saman shown saa lukea päivästä toiseen. Tätä on jo kestänyt monta kuukautta. Eikö tälle jo saisi stoppia pistämällä vaikka jäähylle muutamaksi viikoksi? Kärsii ihan hirveästi foorumin laatu :sorry:
Olen pahoillani, että tästä nyt tulee jollekkin paha mieli, mutta onhan tämä nyt jo ihan naurettavaa ja älytöntä.
Ennen oli kiva tiirailla muiden testejä

Taas monta sivua yhden ihmisen testeistä jauhamista. Estänyt ja piilottanut ja silti saman shown saa lukea päivästä toiseen. Tätä on jo kestänyt monta kuukautta. Eikö tälle jo saisi stoppia pistämällä vaikka jäähylle muutamaksi viikoksi? Kärsii ihan hirveästi foorumin laatu :sorry:
Olen pahoillani, että tästä nyt tulee jollekkin paha mieli, mutta onhan tämä nyt jo ihan naurettavaa ja älytöntä.
Ennen oli kiva tiirailla muiden testejä
Sitä minäkin. Miksi ei voi vain antaa olla??? Ei tartte kun yksi joka pilaa kaiken,ja sitten toiset rupeaa kommentoimaan sille ja lumipalloefekti. En jaksa ymmärtää. Ja MINÄ syypää?? Miksi?
Kauhea show yhdestä viestistä jo tänäaamuna alkoi. En laittanut edes kuvia. Ijomeo on eräs jonka estin. Hänen viestinsä on mauttomia ja kerta toisensa jälkeen sama jatkuu. Ei foorumi ole kiusaamista varten. Minua kiusataan ja se jatkuu. Joka päivä! Ei jaksa enää!

Monstera sano muuta. Mun mielestä on outoa et meidän pitää keskustella asiallisesti kun yksi huutaa ja puhuu tylysti meille ku ei olla samaa mieltä.

Nyt on ainakin käynyt selväksi että CB ja rfsu antaa viivanpaikkaa tai varjoja. Hienoa. Siirrytään eteenpäin. Olisi oikeasti kiva tulkita muutakin kuin tätä samaa kaavaa. Foorumin laatu kärsii eikä tee mieli kommentoida enää ku ei sillä oo merkitystä.

Takaisin