Plussa vai ei?

Miksei voi vaan olla kommentoimatta..yhtään mitään..ehkä ne viestit loppuu sit pikkuhiljaa..

Noo itse ainaki kommentoin sen vuoksi että todellaki oisin toivonut että joku ois mullekki aikoinaan pistäny valoja tauluun kun plussaa niin kovin toivoin että aina niitä muka näin testissä kuin testissä. Mutta näköjään kaikki ei hyväksy eriäviä mielipiteitä :smiley-ashamed004

Harmi ettet ollutkaan raskaana. Mutta hyvä että oot käyny asian varmistamassa. Uutta pysyvää plussaa kohti!
Kyllä onneksi kävin enkä viikkokaupalla joutunut arpomaan ja kyl se plussa vielä tulee! Ihan meille kaikille kuumeilijoille pliis

Noo itse ainaki kommentoin sen vuoksi että todellaki oisin toivonut että joku ois mullekki aikoinaan pistäny valoja tauluun kun plussaa niin kovin toivoin että aina niitä muka näin testissä kuin testissä. Mutta näköjään kaikki ei hyväksy eriäviä mielipiteitä :smiley-ashamed004

No juu, kaikkea on jo yritetty, paitsi ettei kommentoida

Onko mitään testiä suositella ovulaatioon? Olisiko dual hyvä?

Myös raskaustestisuosituksia otan vastaan, epäherkkiä jotka ei niin herkästi antaisi viivsnpaikkaa

No juu, kaikkea on jo yritetty, paitsi ettei kommentoida
Kyllä tätä monikin yrittää.

Ja aina välillä tulee ketjua lukemaan joku uusi osallistuja, joka ihmettelee, että mikä ihmeen keisarin uudet vaatteet -peli täällä on menossa, kun yksi käyttäjä postaa jatkuvasti blankotestejä ympäri kierron ja väittää niitä kaikkia plussiksi, eikä kukaan reagoi mitenkään, joten se uusi osallistuja kommentoi ja ihmettelee asiaa, ja se tulkitaan loukkaukseksi. Millähän uusille foorumilaisille saisi tiedon siitä, että tuohon murkkupesään ei kannata sohaista?

Myös raskaustestisuosituksia otan vastaan, epäherkkiä jotka ei niin herkästi antaisi viivsnpaikkaa
Mä oon ihan sitä perus CB digitestiä oviksen bongailuun käyttäny + sofin testejä. kun sofit tummentuu niin sit CB mukaan. :) Raskaustesteissä yritän itse tehdä jatkossa niin että säästän ne testirahat ja ostan pari digiä joiden kanssa ei tarvitse arpoa. Turhaa noita rfsu/pc/onesteppeja on ostella kun kaikki näyttää nykyään viivanpaikkoja

Miulla ei toiminut pcn ovis testit ollenkaan, mutta apteekin omilla puikoilla sain hyvin oviksen kiinni. Tästä tosin kolme vuotta aikaa, joten testit voinut muuttua

Mä oon testannu ovista pc testeillä, oon niistä kyllä tykännyt.
Tässä kierrossa meinasin testit ostaa mutten ostanutkaan ja nyt harmittaa :hilarious:
Kp15 jo menossa et eipä enää kannata ostaa :hilarious:

Tää on kyllä harmi et tässä ketjussa on hankala löytää niitä testikuvia.

Avena, valitettavasti minäkään en nää kun viivanpaikan sun tämänkään päivän testissä.
Tosi kurjaa ku tulee sulle koko ajan noin räikeitä viivanpaikkoja :sorry:
Ennen menkkoja mun mielestä näin jotain sun testeissä, ehkäpä siellä oli silloin kiinnittymisyritys.
En tiedä miten hyvin saitte hyödynnettyä sun ovisplussan, mutta toivottavasti sulle pian testeihin plussa tulisi :Heartred

Taas monta sivua yhden ihmisen testeistä jauhamista. Estänyt ja piilottanut ja silti saman shown saa lukea päivästä toiseen. Tätä on jo kestänyt monta kuukautta. Eikö tälle jo saisi stoppia pistämällä vaikka jäähylle muutamaksi viikoksi? Kärsii ihan hirveästi foorumin laatu :sorry:
Olen pahoillani, että tästä nyt tulee jollekkin paha mieli, mutta onhan tämä nyt jo ihan naurettavaa ja älytöntä.
Ennen oli kiva tiirailla muiden testejä

Samaa mieltä asiasta! Aktivoiduin taas kirjoittelemaan ja kuumeilemaan mutta into tyssäsi kyllä hyvin lyhyeen kun selvisi mitä tämä meno täällä on. Foorumi kärsii valtavasti juuri tästä jokapäiväisestä väännöstä :angry1

Kiitos vastauksista, laitan testejä tilaukseen ja kokeilen perusdigillä nyt varmistaa sen huipun.

Ja miten te muuten ootte ovulaation testaamisen aloittaneet? Jos ensin 2× päivään ja sit ku löytää sen oman niin testailee, mutulla mietin et näin kunnes oppii sen oman kierron

Oon siis aiemmin mennyt lähinnä limojen ja kipujen vaiston varassa mut nyt kun yritys niin kiva tietää miten keho toimii ja onko ne omat tuntemukset ihan paikallaan

Mä tuun nyt tähän väliin taas näitten mun testien kanssa häröilemään .. kun oon tehny tämmöstä ovis testi kokeilua..ja tuossa tosiaan dpo 10-12 oli raskaustesteissä jotain..mutta tänään alkanu nyt tuhruvuoto.. eli onkohan kyseessä ollu mahdollisesti kiinnittymis yritys vai onko mun kropassa kokoajan vähän koholla se hcg et testit nappaa vähän viivan paikkaa.. vai voisko ovis olla tulossa nyt? ... vai reagoiko ovis testit/raskaustestit kuukautisiin?

Ps. Dpo0 on ennemmin dpo1

Liitteet

• 20190530_075707.jpg
    20190530_075707.jpg
    30.8 KB · Katsottu: 269
Kiitos vastauksista, laitan testejä tilaukseen ja kokeilen perusdigillä nyt varmistaa sen huipun.

Ja miten te muuten ootte ovulaation testaamisen aloittaneet? Jos ensin 2× päivään ja sit ku löytää sen oman niin testailee, mutulla mietin et näin kunnes oppii sen oman kierron

Oon siis aiemmin mennyt lähinnä limojen ja kipujen vaiston varassa mut nyt kun yritys niin kiva tietää miten keho toimii ja onko ne omat tuntemukset ihan paikallaan
Mä oon ite tehnyt aina 1x pvä jostain dpo10 alkaen siihen saakka että testit alkaa jo haaleneen. :) Lähempänä ovista saattanut tehdä 1-3 testiä vähän fiiliksen mukaan.

Mä tuun nyt tähän väliin taas näitten mun testien kanssa häröilemään .. kun oon tehny tämmöstä ovis testi kokeilua..ja tuossa tosiaan dpo 10-12 oli raskaustesteissä jotain..mutta tänään alkanu nyt tuhruvuoto.. eli onkohan kyseessä ollu mahdollisesti kiinnittymis yritys vai onko mun kropassa kokoajan vähän koholla se hcg et testit nappaa vähän viivan paikkaa.. vai voisko ovis olla tulossa nyt? ... vai reagoiko ovis testit/raskaustestit kuukautisiin?

Ps. Dpo0 on ennemmin dpo1
Veikkaan, että on yrittänyt kiinnittyä, kun on niin selkeä viiva ultrassa.

Takaisin