Plussa vai ei?

Joo sitä tässä pohdin aamulla. Olette ihan oikeassa siinä. Mä vaan olen niin ”jästipää” menemään,kun ennen ollut turhaan. Nimenomaan neuvolassa. Hain äsken vielä niitä perhanan RFSU testejä kun edelleen ne eiliset CB testit jotka vessan hyllyllä on,näyttää sitä viivaa. Tuli melkoisen selkeä äsken siihen RFSU:un... Oli niin tumma ovulaatiotesti aamulla jonka ajattelin kuluttaa,ja yleensä ne on tyhjiä tässä kohdin kiertoa. Nyt tuli vahva viiva RFSU ovistestiin...
En uskalla kuvaa enää laittaa tänne kun saa aikaan sotatantereen:nailbiting::shy: siis siitä raskaustestistä.

miksi et tee digitaalista niin ei tarvis niitä viivoja miettiä

Tää ketju on just niitä kuvia varten joten laita vaan! Itseä ainakin kiinnostaisi nähdä mihin suuntaan kehittyy!
En tiedä mikä on paras paikka,Aijaa vai tämä. Mulla kuvanlaatu kärsii aina...

miksi et tee digitaalista niin ei tarvis niitä viivoja miettiä
Ei tule tässä kohtaa kysymykseen vielä. Ehkä myöhemmin kun/jos viivat vahvistuu. Siten yleensä tehdään. Ja kaikilla on eri tahtia hCG eritys,ja jopa eri raskauksissa se kehittyy eri tahtia.

Joo sitä tässä pohdin aamulla. Olette ihan oikeassa siinä. Mä vaan olen niin ”jästipää” menemään,kun ennen ollut turhaan. Nimenomaan neuvolassa. Hain äsken vielä niitä perhanan RFSU testejä kun edelleen ne eiliset CB testit jotka vessan hyllyllä on,näyttää sitä viivaa. Tuli melkoisen selkeä äsken siihen RFSU:un... Oli niin tumma ovulaatiotesti aamulla jonka ajattelin kuluttaa,ja yleensä ne on tyhjiä tässä kohdin kiertoa. Nyt tuli vahva viiva RFSU ovistestiin...
En uskalla kuvaa enää laittaa tänne kun saa aikaan sotatantereen:nailbiting::shy: siis siitä raskaustestistä.

Jos sulle tuli melko selkeä viiva rfsu:n niin miksi et tee digiä loppuisi se arpominen? Jos olet raskaana digi kyllä näyttäisi sen tässä vaiheessa. Jos taas et niin ei muutako uuteen yrityskiertoon. Turha on paikoillaan jumia ja tehdä testejä testin perään ei se siitä muutu.

En ole sitä testiä Pipana ostamassa vielä. Voisitko antaa kaikkien kukkien kukkia?
Niitä kuvia saa tänne laittaa. :dummy1::anyone

Riidan haastaminen täällä on turhaa, jotkut näkevät testeissä plussaviivat ja toiset eivät. Pidetäänhän keskustelu jatkossa jälleen ystävällisenä, puolin ja toisin.

Terveisin ylläpito
En ole edes laittanut kuvaa. Minun käskettiin hakea digitesti ja lopettaa arpominen. Mitä pahaa tein? Eiks tää olekaan se kuva-palsta Plussa vai ei niminen?

En tiedä mikä on paras paikka,Aijaa vai tämä. Mulla kuvanlaatu kärsii aina...

Ei tule tässä kohtaa kysymykseen vielä. Ehkä myöhemmin kun/jos viivat vahvistuu. Siten yleensä tehdään. Ja kaikilla on eri tahtia hCG eritys,ja jopa eri raskauksissa se kehittyy eri tahtia.
Näitkö sen, kun tuolla toisessa ketjussa oli yksi käyttäjä tehnyt digin, vaikka muut ei nähneet hänen testissä mitään. Ja se vahvisti positiivisen tuloksen. Digin herkkyys 10mIu, voit aivan hyvin tehdä digin siinä missä muitakin testejä

Jos Spyro haluaa sen nähdä niin enkö sitten saa hänen pyynnöstäkään sitä laittaa? :playful::banghead:
Olisi ihanaa kun täällä olisi hyvä ilmapiiri.
Näitkö sen, kun tuolla toisessa ketjussa oli yksi käyttäjä tehnyt digin, vaikka muut ei nähneet hänen testissä mitään. Ja se vahvisti positiivisen tuloksen. Digin herkkyys 10mIu, voit aivan hyvin tehdä digin siinä missä muitakin testejä
Niin,tilasin sen Digin,se oli se 25mIu, eikä viikkotesti.o_O

Noniin,tein uuden testin. Tämän viestin sain sinulta eilen. Eli?

Sanoit että sait selkeän viivan tänään mutta et laittanut kuvaa siitä? Sanoin että digillä saisit varmuuden ja loppuisi arpominen? Jos minulla viikosta toiseen raskaustesti näyttäisi viivoja muttei tummuisi niin olisin kyllä huolissaan että jokin on vialla.

Jos Spyro haluaa sen nähdä niin enkö sitten saa hänen pyynnöstäkään sitä laittaa? :playful::banghead:
Olisi ihanaa kun täällä olisi hyvä ilmapiiri.

Niin,tilasin sen Digin,se oli se 25mIu, eikä viikkotesti.o_O
Ei kukaan ole kieltänyt laittamasta kuvia. :pompus:

Kuvia saa laittaa ja jokainen saa itse päättää laittaako kuvia. Jos kuvaa laittaa, niin täytyy myös olla siinä kohtaa valmis vastaanottamaan sekä ne negatiiviset että positiiviset vastaukset. Eihän siinä sen kummempaa.

Kuvia saa laittaa ja jokainen saa itse päättää laittaako kuvia. Jos kuvaa laittaa, niin täytyy myös olla siinä kohtaa valmis vastaanottamaan sekä ne negatiiviset että positiiviset vastaukset. Eihän siinä sen kummempaa.

Ja jos ei viivaa näe niin miksi pitäisi valehdella että näkee viivan? Ei kai siitä voi mieltä pahoittaa jos testi on negatiivinen ja ihmiset siitä sanoo :sad001

Ite kyllä oon sen huomannu, et vaikka samalla testillä tekee, niin joka kerta ei viivanpaikkaa tule. Mut kaikilla on omat kokemuksensa eikä tässä nyt odotukset kovin korkealla ole :hilarious:
Nyt on ehkä dpo10. Eli tosi pienethän ne on.
Niin kyllä, muotoilin huonosti, voi tulla kokoajan viivanpaikkaa tai välillä ei näy selkeästi, mutta kuitenkin oikea plussa sit vahvistuu nopeasti, että ei tarvitse enää miettiä onko vaan viivanpaikka. Ja ite oon kyllä kiinnittänyt huomiota, että nykyset testit on aika kuraa kaikki. Viikko digi on sellanen johon oikeesti luottaisin.
Vielä on hyvinkin pari päivää aikaa muuttua plussaksi.

Ja jos ei viivaa näe niin miksi pitäisi valehdella että näkee viivan? Ei kai siitä voi mieltä pahoittaa jos testi on negatiivinen ja ihmiset siitä sanoo :sad001

Missä kohtaa mä sanoin että pitäisi valehdella että näkee viivan? Mä sanoin että kuvan laittajan pitää pystyä hyväksymään se jos joku sanoo nimenomaan ettei siinä viivaa näe. o_O Pahoittelen jos artikuloin jotenkin epäselkeästi mutta en todellakaan tarkoittanut asiaa niin että pitäisi valehdella näkevänsä viivoja jos niitä ei näe.

Missä kohtaa mä sanoin että pitäisi valehdella että näkee viivan? Mä sanoin että kuvan laittajan pitää pystyä hyväksymään se jos joku sanoo nimenomaan ettei siinä viivaa näe. o_O Pahoittelen jos artikuloin jotenkin epäselkeästi mutta en todellakaan tarkoittanut asiaa niin että pitäisi valehdella näkevänsä viivoja jos niitä ei näe.

En tarkoittanut että sinä sanoit, lisäsin vain tuohon sun tekstiin että ihmiset ala valehtelemaankaan niitä että viivoja näkyisi jos niitä ei näy. Tai ainakin sitä tarkoitin :hilarious:

Ja kannattaa muistaa, ettei kukaan hyökkää ketään vastaan tai pysty muuttamaan sitä testitulosta jos se selkeästi on negatiivinen.
Toki asiat voi kirjoittaa niin, että tulee tunne, että joku kirjoittaa pahallaan, mutta ehei en usko.
Lähinnä siinä vaiheessa kun asiaa on puljattu ja väänetty monen sivun verran (ja useamman kuukauden) niin osa ei enää jaksa kaunistella niin sanavalinnoissaan, ei niitä kannata silti liikaa itseensä ottaa.

Minäkin olen joskus sanonut aika tosi tiukasti johonkin asiaan tällä palstalla, myönnän. Yleensä en niin jaksa ottaa kantaa, mutta siinä kohti se meni ehkä vähän henkilökohtaiseksi. Mm. olin katkera muija kun muut raskautuu yms. Tosin mielestäni silloinkin yritin vielä säilyttää ystvällisen sävyn.
Mutta tarkoitukseni ei silloinkaan ollut olla mitenkään "paha" tai "ilkeä" vaan kirjoitin sen mitä ajattelin ja sen jälkeen en ole edes uudestaan viitsinyt. Viesti oli siis sisällöltään ihan samanlainen kuin esim tässä ketjussa on tullut ns. "faktat pöytään".
Luulen, että joku siitä aikoinaan varmaankin vähän mielensä pahoitti mikä on tietysi kurjaa koska kommenttini ei ollut tarkoitettu sellaiseksi.

En tarkoittanut että sinä sanoit, lisäsin vain tuohon sun tekstiin että ihmiset ala valehtelemaankaan niitä että viivoja näkyisi jos niitä ei näy. Tai ainakin sitä tarkoitin :hilarious:
Ai sori sitten mä käsitin ite väärin! :joyful::joyful::joyful:

Niin kyllä, muotoilin huonosti, voi tulla kokoajan viivanpaikkaa tai välillä ei näy selkeästi, mutta kuitenkin oikea plussa sit vahvistuu nopeasti, että ei tarvitse enää miettiä onko vaan viivanpaikka. Ja ite oon kyllä kiinnittänyt huomiota, että nykyset testit on aika kuraa kaikki. Viikko digi on sellanen johon oikeesti luottaisin.
Vielä on hyvinkin pari päivää aikaa muuttua plussaksi.

Tässä kuvassa on la - su - ma - ti ekasta pissasta ja tokasta :happy: Ja sama testi kaikissa

Liitteet

• IMG_20210316_100805.jpg
    IMG_20210316_100805.jpg
    20.6 KB · Katsottu: 359
Takaisin