Plussa vai ei?

Tässä kuvassa on la - su - ma - ti ekasta pissasta ja tokasta :happy: Ja sama testi kaikissa
Kyllähän näissäkin näyttäisi vahvistumista tapahtuvan! Tälleen on just hyvä vertailla kun laittaa vierekkäin.
Ja nää testit ei ainakaan itellä tummunut koskaan mitenkään supertummaksi, eli siinä mielessä mielestäni huono testi.
Jännä nähdä miltä näyttää huomenna!

Sanoit että sait selkeän viivan tänään mutta et laittanut kuvaa siitä? Sanoin että digillä saisit varmuuden ja loppuisi arpominen? Jos minulla viikosta toiseen raskaustesti näyttäisi viivoja muttei tummuisi niin olisin kyllä huolissaan että jokin on vialla.
Joo mun silmiini täälläpäässä selkeä. Mutta tiedän että kuvaan se näyttää varmaan varjolle taas tai viivanpaikalle,harmaalle vaikka on vaaleanpunainen. Odottelen vielä pari pv ja teen aamupissasta nuo kaksi muuta. No laitetaan sitten. Otan sydämellä vastaan kaikki kommentit:happy119:signs001
TESTIAJALLA

B91B80B6-5000-4B30-9577-73EF055A59FF.jpeg

1EDBC57A-64E4-47DD-803A-24F552D7522B.jpeg

FAAED8DA-CE67-4118-B935-0614A95889AC.jpeg

Pari tuntia jälkeenpäin

Ja kannattaa muistaa, ettei kukaan hyökkää ketään vastaan tai pysty muuttamaan sitä testitulosta jos se selkeästi on negatiivinen.
Toki asiat voi kirjoittaa niin, että tulee tunne, että joku kirjoittaa pahallaan, mutta ehei en usko.
Lähinnä siinä vaiheessa kun asiaa on puljattu ja väänetty monen sivun verran (ja useamman kuukauden) niin osa ei enää jaksa kaunistella niin sanavalinnoissaan, ei niitä kannata silti liikaa itseensä ottaa.

Minäkin olen joskus sanonut aika tosi tiukasti johonkin asiaan tällä palstalla, myönnän. Yleensä en niin jaksa ottaa kantaa, mutta siinä kohti se meni ehkä vähän henkilökohtaiseksi. Mm. olin katkera muija kun muut raskautuu yms. Tosin mielestäni silloinkin yritin vielä säilyttää ystvällisen sävyn.
Mutta tarkoitukseni ei silloinkaan ollut olla mitenkään "paha" tai "ilkeä" vaan kirjoitin sen mitä ajattelin ja sen jälkeen en ole edes uudestaan viitsinyt. Viesti oli siis sisällöltään ihan samanlainen kuin esim tässä ketjussa on tullut ns. "faktat pöytään".
Luulen, että joku siitä aikoinaan varmaankin vähän mielensä pahoitti mikä on tietysi kurjaa koska kommenttini ei ollut tarkoitettu sellaiseksi.

Itse en ainakaan pahalla ole sanonut mitään. Ennen esikoista 7 vuoteen mahtuu aivan tolkuton määrä negatiivisiä raskaus testejä ja sitten kun niitä itse tarpeeksi vahtasi niissä aina muka näki jotaki... Oisin todellaki toivonut että joku ois vähän herätellyt mua ja lyönyt niitä "faktoja" pöytään.

Oletetun ovulaation jälkeen on ovulaatiolimailu ja runsas valkovuoto jatkunut, mikä herätti kysymysmerkin mahdollisesta raskaudesta, sillä aina ennen oviksen jälkeen ollut kuiva kausi. Emme siis yritä lasta, mutta toivottu hän silti olisi :)

Ja en tarkoita nyt viestilläni ketään tiettyä käyttäjää joka avaa sanaisen arkkunsa vaan ihan yleisesti :)
Koskee siis ihan mitä tahansa ketjua missä nyt voisi olla jotain eriäviä mielipiteitä asiaan jos toiseen.

Ei mulla viikkoja 6+ ole. Kuka siellä kyseli? Jos on niin noin 5. Mutta sekin selvinnee.
Jos kohdunulkoinen on kyseessä sehän selviää kivuista ja
onko tossa lasissa joku naarmu tms ton viivapaikan päällä?
On. Sehän on niiden ”vika”. Mut ei haittaa enää kun se vahvistuu niin erottaa silti.

Mullakin yritysvuosiin mahtuu aika monta negatiivista testiä, viivanpaikkaa ja googlen "raskaana vaikka menkat" - hakuja :bag:

Ja itellä oli ainaki miljoonat eri "oireet" että olen varmana raskaana. Mut faktahan oli sit se että kun oikeesti olin raskaana asuin kummatkin alku raskaudet 6-16 viikot vessassa oksentamassa, ja sen kyllä oikeesti huomas että oli raskaana :hilarious::hilarious:

Itse en ainakaan pahalla ole sanonut mitään. Ennen esikoista 7 vuoteen mahtuu aivan tolkuton määrä negatiivisiä raskaus testejä ja sitten kun niitä itse tarpeeksi vahtasi niissä aina muka näki jotaki... Oisin todellaki toivonut että joku ois vähän herätellyt mua ja lyönyt niitä "faktoja" pöytään.
Tämähän se minullakin oli esikoista yrittäessä. Luulin, että tikuista on pakko yrittää etsiä viivaa, ja sitten kun lopulta tulin raskaaksi, viiva näkyi täysin etsimättä ja ihan missä valaistuksessa tahansa ja millä kameralla tahansa, ja jo ensimmäisellä testillä siinä kierrossa. Tuli huijattu olo, koska vasta siinä kohtaa ymmärsin, että tältä näyttää plussa, ja ne kaikki tikut joista viivaa olin etsinyt, olivat olleet selviä negoja. Olisi ollut kiva, jos joku olisi sen sanonut.

Tämähän se minullakin oli esikoista yrittäessä. Luulin, että tikuista on pakko yrittää etsiä viivaa, ja sitten kun lopulta tulin raskaaksi, viiva näkyi täysin etsimättä ja ihan missä valaistuksessa tahansa ja millä kameralla tahansa, ja jo ensimmäisellä testillä siinä kierrossa. Tuli huijattu olo, koska vasta siinä kohtaa ymmärsin, että tältä näyttää plussa, ja ne kaikki tikut joista viivaa olin etsinyt, olivat olleet selviä negoja. Olisi ollut kiva, jos joku olisi sen sanonut.

Kyllä täysin samaa mieltä. Toisesta kun plussasin niin se viiva hyppäs oikeen silmille :hilarious: ja lensin melkeen persauksilleen vessassa kun en todellakaan odottanut plussaa. Epäsäännöllinen kierto mut jotenki vaan oli olo että pitääpä testata.

Ei mulla viikkoja 6+ ole. Kuka siellä kyseli? Jos on niin noin 5. Mutta sekin selvinnee.
Jos kohdunulkoinen on kyseessä sehän selviää kivuista ja

On. Sehän on niiden ”vika”. Mut ei haittaa enää kun se vahvistuu niin erottaa silti.

Kohdunulkoinen ei kyllä selviä välttämättä kivuista.. Omakohtaista kokemusta on. :sad001 En millään meinannut uskoa, kun multa löydettiin raskaus munatorvesta viikolla 9, lääkärikin oli kyllä ihmeissään, sillä mitään kipuja ei ollut. Ei vaikka kuinka paineli alavatsaani joka suunnasta, silloinkaan ei mitään. Mulla tosin kohdunulkoisessakin aika nätisti vahvistui viivat, nyt jälkikäteen ajateltuna aika hitaasti kuitenkin, kun oon katsellut aiempia testikuviani. Haluan sanoa tämän täällä myös siksi, että moni puhuu kohdunulkoisen kyllä varmasti kivuista selviävän. Näin ei aina ole.

https://aijaa.com/3ths9Z

Täällä jatkuu haamuilu. Selkeämpi kuin eilen, mutta haamu edelleen. Tosin se dpo on arviolta 6-9, joten hätähousuilen :D

Livenä punertavampi kuin kuvassa. Jos sit parin päivän päästä taas uus!

https://aijaa.com/nmGvtn

Täysin kuivuneena. Äh. Miks pitää hätäillä tällee, sen sijaan et odottelis pari päivää ja ostais paremman testin :D hitto.

Takaisin