Tässä kuvassa on la - su - ma - ti ekasta pissasta ja tokastaJa sama testi kaikissa
Selkeästi viiva tummuu :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tässä kuvassa on la - su - ma - ti ekasta pissasta ja tokastaJa sama testi kaikissa
Kyllähän näissäkin näyttäisi vahvistumista tapahtuvan! Tälleen on just hyvä vertailla kun laittaa vierekkäin.Tässä kuvassa on la - su - ma - ti ekasta pissasta ja tokastaJa sama testi kaikissa
Joo mun silmiini täälläpäässä selkeä. Mutta tiedän että kuvaan se näyttää varmaan varjolle taas tai viivanpaikalle,harmaalle vaikka on vaaleanpunainen. Odottelen vielä pari pv ja teen aamupissasta nuo kaksi muuta. No laitetaan sitten. Otan sydämellä vastaan kaikki kommentitSanoit että sait selkeän viivan tänään mutta et laittanut kuvaa siitä? Sanoin että digillä saisit varmuuden ja loppuisi arpominen? Jos minulla viikosta toiseen raskaustesti näyttäisi viivoja muttei tummuisi niin olisin kyllä huolissaan että jokin on vialla.

onko tossa lasissa joku naarmu tms ton viivapaikan päällä?Joo mun silmiini täälläpäässä selkeä. Mutta tiedän että kuvaan se näyttää varmaan varjolle taas tai viivanpaikalle,harmaalle vaikka on vaaleanpunainen. Odottelen vielä pari pv ja teen aamupissasta nuo kaksi muuta. No laitetaan sitten. Otan sydämellä vastaan kaikki kommentit
TESTIAJALLA
View attachment 100967
View attachment 100969
View attachment 100968
Pari tuntia jälkeenpäin
Ja kannattaa muistaa, ettei kukaan hyökkää ketään vastaan tai pysty muuttamaan sitä testitulosta jos se selkeästi on negatiivinen.
Toki asiat voi kirjoittaa niin, että tulee tunne, että joku kirjoittaa pahallaan, mutta ehei en usko.
Lähinnä siinä vaiheessa kun asiaa on puljattu ja väänetty monen sivun verran (ja useamman kuukauden) niin osa ei enää jaksa kaunistella niin sanavalinnoissaan, ei niitä kannata silti liikaa itseensä ottaa.
Minäkin olen joskus sanonut aika tosi tiukasti johonkin asiaan tällä palstalla, myönnän. Yleensä en niin jaksa ottaa kantaa, mutta siinä kohti se meni ehkä vähän henkilökohtaiseksi. Mm. olin katkera muija kun muut raskautuu yms. Tosin mielestäni silloinkin yritin vielä säilyttää ystvällisen sävyn.
Mutta tarkoitukseni ei silloinkaan ollut olla mitenkään "paha" tai "ilkeä" vaan kirjoitin sen mitä ajattelin ja sen jälkeen en ole edes uudestaan viitsinyt. Viesti oli siis sisällöltään ihan samanlainen kuin esim tässä ketjussa on tullut ns. "faktat pöytään".
Luulen, että joku siitä aikoinaan varmaankin vähän mielensä pahoitti mikä on tietysi kurjaa koska kommenttini ei ollut tarkoitettu sellaiseksi.
On. Sehän on niiden ”vika”. Mut ei haittaa enää kun se vahvistuu niin erottaa silti.onko tossa lasissa joku naarmu tms ton viivapaikan päällä?
Mullakin yritysvuosiin mahtuu aika monta negatiivista testiä, viivanpaikkaa ja googlen "raskaana vaikka menkat" - hakuja :bag:

Minun mielestä myös...Tässähän on ihan selvästi vahvistunut![]()
Tämähän se minullakin oli esikoista yrittäessä. Luulin, että tikuista on pakko yrittää etsiä viivaa, ja sitten kun lopulta tulin raskaaksi, viiva näkyi täysin etsimättä ja ihan missä valaistuksessa tahansa ja millä kameralla tahansa, ja jo ensimmäisellä testillä siinä kierrossa. Tuli huijattu olo, koska vasta siinä kohtaa ymmärsin, että tältä näyttää plussa, ja ne kaikki tikut joista viivaa olin etsinyt, olivat olleet selviä negoja. Olisi ollut kiva, jos joku olisi sen sanonut.Itse en ainakaan pahalla ole sanonut mitään. Ennen esikoista 7 vuoteen mahtuu aivan tolkuton määrä negatiivisiä raskaus testejä ja sitten kun niitä itse tarpeeksi vahtasi niissä aina muka näki jotaki... Oisin todellaki toivonut että joku ois vähän herätellyt mua ja lyönyt niitä "faktoja" pöytään.
Tämähän se minullakin oli esikoista yrittäessä. Luulin, että tikuista on pakko yrittää etsiä viivaa, ja sitten kun lopulta tulin raskaaksi, viiva näkyi täysin etsimättä ja ihan missä valaistuksessa tahansa ja millä kameralla tahansa, ja jo ensimmäisellä testillä siinä kierrossa. Tuli huijattu olo, koska vasta siinä kohtaa ymmärsin, että tältä näyttää plussa, ja ne kaikki tikut joista viivaa olin etsinyt, olivat olleet selviä negoja. Olisi ollut kiva, jos joku olisi sen sanonut.
ja lensin melkeen persauksilleen vessassa kun en todellakaan odottanut plussaa. Epäsäännöllinen kierto mut jotenki vaan oli olo että pitääpä testata.Ei mulla viikkoja 6+ ole. Kuka siellä kyseli? Jos on niin noin 5. Mutta sekin selvinnee.
Jos kohdunulkoinen on kyseessä sehän selviää kivuista ja
On. Sehän on niiden ”vika”. Mut ei haittaa enää kun se vahvistuu niin erottaa silti.
https://aijaa.com/3ths9Z
Täällä jatkuu haamuilu. Selkeämpi kuin eilen, mutta haamu edelleen. Tosin se dpo on arviolta 6-9, joten hätähousuilen :D
Livenä punertavampi kuin kuvassa. Jos sit parin päivän päästä taas uus!
https://aijaa.com/nmGvtn
Täysin kuivuneena. Äh. Miks pitää hätäillä tällee, sen sijaan et odottelis pari päivää ja ostais paremman testin :D hitto.

nega mun silmääni vielä, parin päivän päästä uusi :)https://aijaa.com/nmGvtn
Täysin kuivuneena. Äh. Miks pitää hätäillä tällee, sen sijaan et odottelis pari päivää ja ostais paremman testin :D hitto.