Raskaaksi 2020

Kahta ovista ei kai voi olla :p mutta jospa keltarauhanen siellä jomottelisi, vaikka eri puolella missä oviskivut, niin kai ne kivut säteilee sinne tänne :scratch:grin

Illan ovistikut, tein tokavikan diginkin. Tummempi on, huominen saa riittää vaikkei ihan plussa oiskaan :joyful: :happy093 olot kertoo tarpeeksi :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20210309_211334__01.jpg
    IMG_20210309_211334__01.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 151
Kahta ovista ei kai voi olla :p mutta jospa keltarauhanen siellä jomottelisi, vaikka eri puolella missä oviskivut, niin kai ne kivut säteilee sinne tänne :scratch:grin

Illan ovistikut, tein tokavikan diginkin. Tummempi on, huominen saa riittää vaikkei ihan plussa oiskaan :joyful: :happy093 olot kertoo tarpeeksi :rolleyes:
Voi o,la tuplaovis, se on harvinainen ja suht epätodennäköistä, mutta samassa kierrossa voi saada kaksi ovista. Mutta keltarauhanen on kyllä loogisempi. :grin mun tekis mieli tehdä digi vaikkei siitä mitään näy. :oops:

Äh ei plussaa..mut kai se on mentävä tänään inssiin :nailbiting: jännä nähdä ultrassa miltä näyttää..

Liitteet

• IMG_20210310_062257.jpg
    IMG_20210310_062257.jpg
    30.2 KB · Katsottu: 130
  • IMG_20210310_062040.jpg
    IMG_20210310_062040.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 126
Kerro sitten kuinka käy!

Pelottaa että munat eilen karannut. Ei satu nyt pahemmin..enää, vielä? Ja lämmöt droppas ikään kuin ois ovulaatio tänään.. vaisto sanoo ettei kande huomiseen odottaa..

Mulla kävi taas niin, että ne eilisen aika haaleat viivat pomppasi tänään plussaksi :) Digiin tuli myös hymy. Pitäisikö lämpöjen siis tipahtaa ovispäivänä? Tänään tuli vielä pieni nousu. Tosin mä olen vasta ensikertalainen näissä lämpöjen mittailussa niin en voi verrata miten mulla on ennen mennyt..
F80C0542-EC80-4AA0-BF5A-5A4A86A52249.jpeg

Mullakaan ei oo mitään kokemusta noista lämpöjen mittailusta, en oo sitä koskaan harrastanu ja mä en vaan millään jaksa olla paikallani niin kauaa että saisin mitään todellisia tuloksia. :hilarious:

Mulla kävi taas niin, että ne eilisen aika haaleat viivat pomppasi tänään plussaksi :) Digiin tuli myös hymy. Pitäisikö lämpöjen siis tipahtaa ovispäivänä? Tänään tuli vielä pieni nousu. Tosin mä olen vasta ensikertalainen näissä lämpöjen mittailussa niin en voi verrata miten mulla on ennen mennyt..View attachment 100632

Ehkä mullakin ois illalla tai huomenna ollu tommoset :angelic: wau! Huomenna "pitäisi" lämmöt tippua, eli o+ pvän jälkeen

Mullakaan ei oo mitään kokemusta noista lämpöjen mittailusta, en oo sitä koskaan harrastanu ja mä en vaan millään jaksa olla paikallani niin kauaa että saisin mitään todellisia tuloksia. :hilarious:

Heti herättyä sängyssä n. Minuutti mittari suussa :grin

@amandatt , ei lämmöt välttämättä tipu oviksen aikaan tai se droppi ei välttämättä tuu just aamulla, varsinkin sulla kun näyttää olevan tosi nopea tuo lh-piikki testien perusteella niin voi olla et se droppi on vaan eri aikaan :) ite mittailin melkein vuoden päivät ja ehkä kolmesti oli jonkinlainen ovisdroppi havaittavissa.

Ärsyttävää, hoitaja oli puhelimessa silleen et ihan täynnä mut tungetaan sut nyt tohon klo 11.30 ja miehen piti heti lähteä polille :nailbiting: toivoin et oisin töissä edes klo 12 asti..nyt kerkeisin takaski mut ehkä meen kotiin lepää :hilarious:

Ärsyttävää, hoitaja oli puhelimessa silleen et ihan täynnä mut tungetaan sut nyt tohon klo 11.30 ja miehen piti heti lähteä polille :nailbiting: toivoin et oisin töissä edes klo 12 asti..nyt kerkeisin takaski mut ehkä meen kotiin lepää :hilarious:
Onnea matkaan:angelic:

Mun mielestä mulla on aina ollut tällänen nopea nousu, kun olen ovista testaillut. En sitten tiedä olisiko sellainen tasaisempi nousu kuitenkin parempi :scratch

Mielenkiinnolla jatkan tätä lämpöjen testailua, otin tän nyt kokeiluun vähän tälläsenä harrastuksena niin ei stressaa :joyful: Tuskin loputtomiin jaksan jatkaa, mutta muutaman kierron verran olisi kiva ihan mielenkiinnosta mittailla.

Tsemppiä kaikille! :cheers

Semmonen yllätys ja viivästys kävi miehellä, että yhtäkkiä pitikin näyttää infektiotestien tulokset. Onneksi sai kannasta lopulta kaivettua. Luulin että olivat jo lääkärissä ne tsekanneet, onneksi riittää ilmeisesti kun alle vuosi sitten otettu ne. Ja nyt tiedän itsekin etsiä ne valmiiksi omasta kannasta.

Semmonen yllätys ja viivästys kävi miehellä, että yhtäkkiä pitikin näyttää infektiotestien tulokset. Onneksi sai kannasta lopulta kaivettua. Luulin että olivat jo lääkärissä ne tsekanneet, onneksi riittää ilmeisesti kun alle vuosi sitten otettu ne. Ja nyt tiedän itsekin etsiä ne valmiiksi omasta kannasta.
Ootteko te yksityisellä vai julkisella?

Hah joo ei tuu kesää :D Tiedän itsestäni valmiiksi etten millään pysty tähän.

Mulla kans vähän sama kun yritin yhessä kierrossa ottaa lämpöjä ja lopultahan se meni niin että joka toinen päivä olin jo kerennyt vessaan unohtaen koko lämmöt :hilarious:.

Täällähän on monella ovis käsillä. Flo ennustelee mulle huomiselle, joten jos tallettelis vielä tänään. Päästäänkin yhdessä sitten piinailemaan. :angelic:

Ei ollut karannut, mutta isoin oikealla oli jo 25mm..onkohan se sit liikaa ja huono... Ehdin jo googlettaa että noin iso voi olla ylikypsä ja viallinen..
Sitten oli tämän lisäksi yksi 14mm oikealla ja vasemmalla 2 x 11mm..
Ja limakalvo vasta 6.9mm :sorry: ei ole suuret odotukset mut katsotaan. Jännä, että luget alkaa vasta sunnuntaina o_O eli dpo4 :woot: eikö pitäis viim dpo3 alkaa... Lääkäri laski että "neljän päivän päästä", luulikohan että nyt on torstai :hilarious: vai olenko itse nyt sekaisin. Tärppikierrossa alotin jo dpo2, silloin julkinen sanoi varmaan vahingossa yhden päivän liian aikaisin.
Nyt yksityisellä oli se ero julkiseen, että tuolla piti/sai maata muutama minuutti paikoillaan ennen ylösnousua.
Miehen tulos sentään oli erinomainen :)

Takaisin