Oon miettinyt miten sen sokerirasituksen pystyy tekemään kun pitäisi 10h paastota ennen, ja mulla on jatkuvasti nälkä. Yölläkin on usein pakko napata pari pähkinää tai suolakeksin, että saa uudestaan nukahdettua, kun muuten vatsa huutaa tyhjyyttään. Ensi viikolle varasin ajan rasitukseen, mutta taidan vielä koittaa siirtää sitä hiukan eteenpäin, jos vaikka tämä jatkuva nälkä tästä helpottuisi...
Usein tuo paasto suositellaan olevan 12h. Kokeile syödä tuhdimpi iltapala/illallinen jossa enemmän proteiinia, jos se auttaisi ettei tarvitse yöllä syödä?
Eilen päivällä ja illalla oli järkyttävä olo ja illalla oksensin ihan kunnolla ja koitin vielä syödä illalla jotain, että selviäisin tästä... Inhottavaa, että välillä oli jo parempi tuo pahoinvointi ja nyt se alkoi uudestaan ja mun oli tultava jo näin aikaisin rasitukseen, koska on ylipainoa ja sukurasitus. Positiivinen hetki oli, että mun paastosokeri sormenpäästä mitattuna oli alle rajojen! Olin varma, että rajat ottaa ja paukkuu heti kättelyssä :angelic:
paino laskenut 200g, mutta arvelinkin kun oli sitä pahoinvointia.
Mulla ekaa odottaessa diagnosoitiin radi, mutta lopulta ihan normaalilla (melko herkkupitoisella
) ruokavaliolla ylityksiä oli koko raskausaikana ihan muutama, nekin lähinnä liian pitkistä paastoista johtuvia. Mutta odotettavasti radi-tuomio sieltä nytkin koittaa.
Ja sit vielä 3min ennen mun aikaa keksi tehä kakan ja mentiin sit hikihatussa äkkiä pesulle
ja ilmeisesti verenpaineet otetaan ite ettei tuu just valkotakkikammon takia korkeita lukemia.. Se pissa-analyysi laite ei heti vetänyt tikkua sisäänsä, kerkesin jo ainutta painiketta painella ainakin viidesti kunnes huomasin näytöstä että laskee sekuntteja analyysin aloittamiseen. Ja on kyl hyvä et se printtaa myös kuitin, jossa tulokset.