Meillä kanssa kuulemma aikaisemmin on katsottu itse, nyt koronasta johtuen muki luukkuun ja terkka katsoo. En ole iiihan varma, miten tämä liittyy koronaan, mutta näin nyt on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mitä se muuten kertois jos olis se prot (?) plussalla?
Teettekö alapesut ennen virtsakoetta?
Neuvolan ohjeissa ei ollut mainintaa.
Yleensä muistelen tehneeni varmuuden vuoksi.
Viimeksi unohdin tehdä, kun olin lähtenyt liian myöhään kotoa ja neuvola aika oli alkamassa viiden minsan päästä.
Tikussa proteiini näytti hieman vihreältä. Itse pitää siis tehdä testi täällä. Jätin ohjeiden mukaan pissan uusinta koetta varten, terkkari uusittuaan sanoi pissan olevan puhdas. Kuulemma väri voi näyttää eri valossa toiselta.
Meillä kanssa kuulemma aikaisemmin on katsottu itse, nyt koronasta johtuen muki luukkuun ja terkka katsoo. En ole iiihan varma, miten tämä liittyy koronaan, mutta näin nyt on.
@Nuppis90 minua jäi nyt vähän hämäämään että mistä tässä et ollut samaa mieltä? Kun eihän tuossa edes ollut mitään mielipidettä alun perinkään...?![]()
Eikö sulle oo tullut Maisaan ilmoitusta että olisi tuloksia tullut? Mulle sanottiin että varmaan seuraavana päivänä tulee tulokset ja oletin vaan että sinne ne menee. Sitä en tiedä kun itsekin aloin miettimään, että pitääkö sit ite soittaa neuvolaan jos niissä jotain on vai soitetaanko sieltä mulle...Onko vakio että jos sokerirasituksessa tulee poikkeavia tuloksia, niin siitä soitetaan heti tai lähipäivinä?
Kävin maanantaina rasituksessa eikä mitään ole kuulunut. Mulla on ensi maanantaina myös neuvola, että voiko olla että tulos tulee siellä sitten vasta. Vai uskallanko huokaista helpotuksesta? Jotenkin oletusasetuksena oli itellä että diagnoosi tulee.