Plussa vai ei?

Eipä valitettavasti ole mun silmään vahvistunut, mihin onneks olin jo aika valmistautunut. Jos toissaamuna Pregcheckiin tuli jo haamu, niin olisihan puolta herkemmän digin pitänyt eilen jo reagoida jos hormoni ois normaalisti nousussa.. Sinänsä kiva tietää että joku kiinnittymisyritys on kuitenkin tapahtunut. Alla kuvat tämän aamuisesta, ensin 3min kohdalla testiajan lopussa ja toinen ehkä max 10min kohdalla.

https://aijaa.com/40ftEP
https://aijaa.com/2zDhVV

Muokattu viimeksi:
Mulla alkoi vuoto,mutta päätin silti testata vielä. Ja jonkilainen tuli vaikka ennen tätä join 6 kuppia kahvia pettymykseeni,ja kävin pissalla jo aiemmin. Eli tosi laimee kusi.
D0C8E3A0-6402-47E3-BC6E-0F74EB89F756.jpeg

Musta näyttäisi vähän vahvemmalta.

Ois pitänyt tänään vasta käyttää se digi. Ihan joka päivä ei viitti sekä digiä että Predictoria tehdä jo kustannussyistä :nailbiting:

Laitoin samaan kuvaan eilisen ja tän aamuisen. Edelleen oon sitä mieltä että ei tästä kyllä vauvaa tule, kuitenkin jo kaks viikkoa oviksesta.

https://aijaa.com/MdFZ0a

Täällä eka kuva kun pissin tikkuun (näkee eron miten se viiva tekeytyy) ja toka kuva noin 2 min jälkeen ja kolmas 30 min testin teosta jolloin se oli ollut jo pitkään tommonen ja sit viä haalistui kuivuttuaan. Eli kertokaa, haamu vai plus. Minusta selkeä. Tai niin. Testinä ulkomainen puikkotesti minkä tilasin jostakin Kiinasta.

Eikä tosiaan tarvinnut käännellä valoon tai edes avata sitä. Joten nyt mä tiedän että kyllä sen aidon plussan kyl tunnistaa. On varma olo itsellä mut ihan vaan ku täällä moni spekuloi ja näin nii omalla kohdalla nyt näin.

Liitteet

• 20210301_100615.jpg
    20210301_100615.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 246
  • 20210301_100640.jpg
    20210301_100640.jpg
    8 KB · Katsottu: 235
  • 20210301_100711.jpg
    20210301_100711.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 238
Täällä eka kuva kun pissin tikkuun (näkee eron miten se viiva tekeytyy) ja toka kuva noin 2 min jälkeen ja kolmas 30 min testin teosta jolloin se oli ollut jo pitkään tommonen ja sit viä haalistui kuivuttuaan. Eli kertokaa, haamu vai plus. Minusta selkeä. Tai niin. Testinä ulkomainen puikkotesti minkä tilasin jostakin Kiinasta.

Eikä tosiaan tarvinnut käännellä valoon tai edes avata sitä. Joten nyt mä tiedän että kyllä sen aidon plussan kyl tunnistaa. On varma olo itsellä mut ihan vaan ku täällä moni spekuloi ja näin nii omalla kohdalla nyt näin.
Testi näyttää samalta kuin onestepin puikkotestit, jotka on tunnettuja röyhkeistä viivanpaikoista/vääristä plussista. Mun mielestä toi on selkeä haamu, mutta ihan sen takia, että testin luotettavuus on mitä on niin tekisin jonkin muun merkkisen testin. Toivotaan parasta :Heartred

Selvä plus!

Moi! Täällä kp27/28, dpo12. Testivimma iski ja tässä tulos: Ylemmässä kuvassa rfsu varhainen ja apteekin ultra. Nämä molemmat tehty 2h pidättämisen jälkeen. Alemmassa clear blue 3h pidättämisen jälkeen. Eli siis varmaan viivanpaikkojen suhteen kaikista huonoimmat testit mitä markkinoilta löytyy:laughing002 Tästä johtuen en uskalla liikaa toiveita elätellä, mutta ihmetyttää vaan voiko mulla olla niin huono tuuri, että kaikki testit näyttäis noin räikeitä viivanpaikkoja?:smiley-ashamed004

Liitteet

• 20210301_120619.jpg
    20210301_120619.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 263
  • 20210301_120605.jpg
    20210301_120605.jpg
    10 KB · Katsottu: 270
Kiitos! Täällä tää nainen sekoo onnesta kohta. En vielä juhlia pidä en mutta tuntuu kyl olevan just näin. Ja nyt se viiva tönöttää testissä entistä tummempana ja on selkeä viiva eli erona aiempiin haamuihin niin toi on ensinnäkin yhtä paksu ja se tuli siis heti näkyviin kun pissin tikkuun. Vahvistui vaan ja keräsi väriä eikä niin et kontrolliviiva ja sit sen jälkeen vaan yhtä aikaa.

Jotenkin tuli olo et onhan se nyt plus. Laitan vielä kuivuneesta yhden

Minusta selkeä plussa, onneksi olkoon ❤️

Moi! Täällä kp27/28, dpo12. Testivimma iski ja tässä tulos: Ylemmässä kuvassa rfsu varhainen ja apteekin ultra. Nämä molemmat tehty 2h pidättämisen jälkeen. Alemmassa clear blue 3h pidättämisen jälkeen. Eli siis varmaan viivanpaikkojen suhteen kaikista huonoimmat testit mitä markkinoilta löytyy:laughing002 Tästä johtuen en uskalla liikaa toiveita elätellä, mutta ihmetyttää vaan voiko mulla olla niin huono tuuri, että kaikki testit näyttäis noin räikeitä viivanpaikkoja?:smiley-ashamed004

Minusta jotain kyllä näkyy, odota vaikka pari päivää ja testaa sitten uudelleen

Jotain näkyy kaikissa, mutta nää testit tuntien testaisin vielä parin päivän päästä uudelleen, ennen kuin uskaltaisin tuulettaa.

Huomenna uutta? Aamusta? Mä nään myös jotain mut en niin selkeästi...

Takaisin