Raskaaksi 2019

Mäkin katsoin eilen vikan jakson :)

Meil oli se soittoaika yksityiselle, ja saan tyroksiinin!!! Se oli heti silleen et kandee kokeilla näillä arvoilla. Sit 3vkoa lääkkeen aloituksesta kontrolli. Ja inssi seuraavassa kierrossa. Vitsi et oli hyvä puhelu ja hyvä mieli nyt :) mitähän ne tuumaa julkisella tästä tyroksiinista :hilarious: tekis mieli kyl jatkaa tuolla yksityisellä vaikka paritkin inssit, oli niin mukava lääkäri :) ja taas uutta toivoa kun tyroksiini! Ties vaikka luomuna onnistuisi o_O

Hieno homma!! :woot: mä haluan usko ettei teidän tarvi mennä edes ivf! Ja tuskin julkisen lääkäri kehtaa kyseenalaistaa yksityisen määräämiä lääkkeitä :angelic:

Nyt Jukkis, täältä kaikki tsempit teidän pienelle, kumpa hän olisi se, joka teistä tekee perheen:Heartred

Tänään nt-ultrassa kaikki hyvin:nailbiting::love7 ehkä tosiaan voi olla, että elokuussa meidän perhe olisi valmis:nailbiting:

Onneksi olkoon täältäkin Nipanderille hyvistä ultrakuulumisista, ihanaa :Heartred :angel7

Jukkikselle tsemppiä, nyt kaikki händyt ristissä teidän puolesta :rolleyes::smiley-angelic001:Heartred

Jann, ehdottomasti hienoa, että lääkäri keksi tarjota tyroksiinia - ties vaikka se olisi se juttu :thumleft Mä en itse usko et olisin raskautunut ilman lääkkeitä tai jos perussairauteni olisi jäänyt hoitamatta. Mulla ei mennyt lopulta kun 3 kiertoa lääkityksen kohdalleen saamisen jälkeen, että tuli plussa. Sitä ennen oli keskenmeno ja vuosi tuloksetonta yrittämistä. Nyt ollaan 24+2 ja lääkkeistä huolimatta vauva voinut hyvin. Minusta esim. Tuo tyroksiinihoito on huomattavasti kivuttomampi hoitomuoto, kuin lapsettomuushoidot, jos sillä poistuu lapsettomuuden ongelmat. Outoa, ettei kaikki lääkärit ole tässäkään ajan tasalla. Tsemppiä sinne, toivotaan, että tyroksiini tekisi tehtävänsä :gen053

Onneksi olkoon täältäkin Nipanderille hyvistä ultrakuulumisista, ihanaa :Heartred :angel7

Jukkikselle tsemppiä, nyt kaikki händyt ristissä teidän puolesta :rolleyes::smiley-angelic001:Heartred

Jann, ehdottomasti hienoa, että lääkäri keksi tarjota tyroksiinia - ties vaikka se olisi se juttu :thumleft Mä en itse usko et olisin raskautunut ilman lääkkeitä tai jos perussairauteni olisi jäänyt hoitamatta. Mulla ei mennyt lopulta kun 3 kiertoa lääkityksen kohdalleen saamisen jälkeen, että tuli plussa. Sitä ennen oli keskenmeno ja vuosi tuloksetonta yrittämistä. Nyt ollaan 24+2 ja lääkkeistä huolimatta vauva voinut hyvin. Minusta esim. Tuo tyroksiinihoito on huomattavasti kivuttomampi hoitomuoto, kuin lapsettomuushoidot, jos sillä poistuu lapsettomuuden ongelmat. Outoa, ettei kaikki lääkärit ole tässäkään ajan tasalla. Tsemppiä sinne, toivotaan, että tyroksiini tekisi tehtävänsä :gen053

Näinhän se on :) harmi että sain sen vasta nyt, kun ivf lähestyy.. ei ehdi kokeilla kauaa ennen sitä, raskautuisiko jo muuten kuin ivf.. en uskalla ajatella että raskautuisin seuraavasta inssistä :rolleyes:

Onnea Nipa hyvistä ultrakuulumisista:Heartpink

Jukkis nyt mäkkiranskikset naamaan ja plussaa odottelemaan :hello2

Nyt Jukkis, täältä kaikki tsempit teidän pienelle, kumpa hän olisi se, joka teistä tekee perheen:Heartred

Tänään nt-ultrassa kaikki hyvin:nailbiting::love7 ehkä tosiaan voi olla, että elokuussa meidän perhe olisi valmis:nailbiting:

Onnea!!! :excited001

Tosi hyvä jannn, että sait nyt lääkkeen kokeiluun, toivottavasti se tepsii. Tosi kurja juttu jos se on kokoajan ollut noin "pienestä" kiinni ja lääkärit ei oo kuunnelleet, kun oot tuonut sun huolen esiin asiasta:Heartred mutta nyt toivotaan todella, että tämä ratkaisisi asian:Heartred

Näinhän se on :) harmi että sain sen vasta nyt, kun ivf lähestyy.. ei ehdi kokeilla kauaa ennen sitä, raskautuisiko jo muuten kuin ivf.. en uskalla ajatella että raskautuisin seuraavasta inssistä :rolleyes:

Onnea Nipa hyvistä ultrakuulumisista:Heartpink

Jukkis nyt mäkkiranskikset naamaan ja plussaa odottelemaan :hello2

Mä eilen vedin mäkin ranut villasukat jalassa:laughing021

Jes hyvä! Plussa taattu :grin:Heartpink kertoile sit fiiliksiä sillon tällöin! Milloin testaat?

Pelottaa et jos en tunne mitään erikoista tänään/huomenna kun pitäis kiinnittyä niin peli on pelattu.. Jos maltan niin vasta testipäivänä 15.2, mutta voi olla et vähän aiemminkin jo:angelic:

Pelottaa et jos en tunne mitään erikoista tänään/huomenna kun pitäis kiinnittyä niin peli on pelattu.. Jos maltan niin vasta testipäivänä 15.2, mutta voi olla et vähän aiemminkin jo:angelic:

Ei siitä välttämättä tuu mitään tuntemuksia, kiinnittymisestä siis :angelic: sillä mun kaverilla oli eilen virallinen testipäivä ja testi olikin plus. Se oli hätäilly ja testannu maanantaina vai tiistaina negan ja oli sillä välillä muuttunukki plussaks :rolleyes:

Melkein mun synttäripäivä! Kai mun siirto osuu just synttäreiks. Oliko sulla muuten piikittely jälkeisessä kierrossa jo ihan normi olot? Voiko ne lääkkeet vaikuttaa vielä tässä kierroksessa :bookworm:

Oli joo ihan normi olot muistaakseni! Ovis tuli vaan myöhempään mitä normaalisti kun punktio pisti kierron sekasin. Ihana kuulla et sun kaveri plussasi :Heartred

Melkein mun synttäripäivä! Kai mun siirto osuu just synttäreiks. Oliko sulla muuten piikittely jälkeisessä kierrossa jo ihan normi olot? Voiko ne lääkkeet vaikuttaa vielä tässä kierroksessa :bookworm:
Minulla oli tosi kummalliset menkat punktion jälkeen, tiputtelu ihan loputtomiin ja siksi ei sitten limakalvo ollut kuin 4mm ovulaation aikaan seuraavassa kierrossa. Mutta muuten oli kyllä ihan normaali kierto se seuraava.

Nipanderi: Mitä ihmettä? Joko sinulla oli np-ultra? :woot: Minusta tuntuu, että plussasit tyyliin viime viikolla.:hilarious: Ihanaa, että siellä on kaikki hyvin.:love7 Onnea!:Heartred

Minulla on nyt pari päivää pistelyitä takana. Vanhasta muistista menee jotenkin tosi helposti tuo pistäminen ja fiilis on levollinen. :happy:

Takaisin