Raskaaksi 2019

Uskon että toi eilinen oli plus ainakin nyt kuivuneena näyttää :hilarious:

Liitteet

• IMG_20201226_174725.jpg
    IMG_20201226_174725.jpg
    10.9 KB · Katsottu: 156
Kuinka nopeesti noita teroja voi syödä oviksen jälkeen?

Voi jo dpo2, esim. mulla oli inssi ti ja to aloitin luget. (Yleensä kyllä ohjeistavat päivää myöhemmäksi mutta nyt meni näin :grin) ja varsinkin jos olet varma että ovis meni jo etkä pelkää että vaikuttavat mahd hedelmöittymiseen (vai minkä ne mahd estävät?) niin anna mennä vaan :)
Alkaako sitten ivf seuraavassa kierrossa?
Milloin Jukkiksella on punktio?

Voi jo dpo2, esim. mulla oli inssi ti ja to aloitin luget. (Yleensä kyllä ohjeistavat päivää myöhemmäksi mutta nyt meni näin :grin) ja varsinkin jos olet varma että ovis meni jo etkä pelkää että vaikuttavat mahd hedelmöittymiseen (vai minkä ne mahd estävät?) niin anna mennä vaan :)

Mulla oli punktio 9.12 :) nyt kp13, ei päästy tuoresiirtoon hyperi riskin takia niin pas ens kuussa jos päivät osuu kohdilleen

Mulla oli punktio 9.12 :) nyt kp13, ei päästy tuoresiirtoon hyperi riskin takia niin pas ens kuussa jos päivät osuu kohdilleen

Ainiin! Kohta pääset tositoimiin. Eli pas ei tule lääkkeelliseen kiertoon?

Ainiin! Kohta pääset tositoimiin. Eli pas ei tule lääkkeelliseen kiertoon?

Ei tuu. Jännittää jo valmiiksi että ovis ei vaan tule seuraavassa kierrossa ma tai ti, sit ei pääse siirtoon ku klinikka kiinni viikonloput ja pakkasessa 5pv blastoja:rolleyes:

Kiitos :) onko sulla millainen olo nyt? Toivon niin että maanantaina saat pelkästään hyviä uutisia:Heartred

Ilman sitä verikoetta en osaisi olla edes huolissani! Torstaina oli ajoittaisia menkkajomoja, sen jälkeen ei oikein mitään. Tissit on kipeet, vähän turvottaa, hengästyttää. Ei muita oireita. Ei tunnu että olisi mennyt kesken. Mutta täytynee varautua pahimpaan :( vuotoja ei ole ollut, eli tällä kertaa ehdin ehkä näkemään edes jonkun pallukan ultrassa :rolleyes:

Varoitus valituksesta:

Ei v*ttu mua ärsyttää kun miehen on pakko päästä ryyppään. Olin jo viime vklp yksin lasten kanssa kotona että se pääsi tuulettuu. Ja nyt huomaa kun ei oo lapsia että viina hammasta varmaan kolottaa. Ihankun tää oiskin vaan yksin mun projekti tää vauva juttu. V*ttu mua ottaa aivoon..:mad:

Sofia, tsemppiä :Heartpink Miehet on vaan välillä älyttömän ärsyttäviä. Jospa juttelisit sille sit kun se riennoiltaan pääsee, ehkä sillä on tästä lapsiasiasta kanssa stressiä ja se yrittää purkaa sitä sit noin.. :sorry: Tiedän kuitenkin tunteen. Meillä mies joi yritysaikana huomattavasti useammin kun nyt raskaana ollessani, ei oo paria enempää ottanut syksyn jälkeen :wideyed: Se sano mulle usein, et tarvii välillä niitä stressin vapautus keinoja kavereiden kanssa, vaikka olin siitä välillä aika paljon eri mieltä, kun mietittiin miten usein se on jossain. Mut nyt näyttäisi tasaantuneen eli ehkä teilläkin olisi vain jokin ohimenevää vaihe :bag:

Miten muuten teillä kaikilla joulut sujui? :)

Sofia, tsemppiä :Heartpink Miehet on vaan välillä älyttömän ärsyttäviä. Jospa juttelisit sille sit kun se riennoiltaan pääsee, ehkä sillä on tästä lapsiasiasta kanssa stressiä ja se yrittää purkaa sitä sit noin.. :sorry: Tiedän kuitenkin tunteen. Meillä mies joi yritysaikana huomattavasti useammin kun nyt raskaana ollessani, ei oo paria enempää ottanut syksyn jälkeen :wideyed: Se sano mulle usein, et tarvii välillä niitä stressin vapautus keinoja kavereiden kanssa, vaikka olin siitä välillä aika paljon eri mieltä, kun mietittiin miten usein se on jossain. Mut nyt näyttäisi tasaantuneen eli ehkä teilläkin olisi vain jokin ohimenevää vaihe :bag:

Miten muuten teillä kaikilla joulut sujui? :)

Meillä mies stressasi paljon ivf hoitoa,puhui et pelkäsi eroa jos hänen soluilla ei mitään saada aikaan.Ei puhunut paljoa näistä kun hoitokierto oli päällä mutta nyt kun stressi sen osin helpottanut on sanonut. Nyt hän sit on ryypiskellyt enemmän, varmaan osittain loman kunniaksi mut uskon et kun isoimman mörön on saanut mielestään pois niin rällää hetken menemään:grin Uskon et teillä sofia joku ohimenevä vaihe, stressiä ennen alkavaa ivf?

Mulla ei tullut ollenkaan joulufiilistä tänä vuonna, aattona oltiin kotona ja käytiin mun isällä syömässä. Ihan mukavan rento päivä, mutta kyllä sitä jo niin toivoisi että ensi vuonna olisi oma pieni tonttu :Heartred töissä olen joulupäivästä uudenvuoden aattoon saakka, sitten lomailen hetken:)

No en tavallaan pelkää.. Viimeinen luomukierto.. Nännit on jo niin kipeet että uskon että ovulaatio on jo tapahtunut :) tammikuun kierrosta sitten ivf :angelic:

Meillä mies stressasi paljon ivf hoitoa,puhui et pelkäsi eroa jos hänen soluilla ei mitään saada aikaan.Ei puhunut paljoa näistä kun hoitokierto oli päällä mutta nyt kun stressi sen osin helpottanut on sanonut. Nyt hän sit on ryypiskellyt enemmän, varmaan osittain loman kunniaksi mut uskon et kun isoimman mörön on saanut mielestään pois niin rällää hetken menemään:grin Uskon et teillä sofia joku ohimenevä vaihe, stressiä ennen alkavaa ivf?

No juu on se kyllä kännissä aina sanonut että tammikuu jännittää kun hän haluaa sitä niin paljon.. Noh tein sitten #hyvävaimo hommat ja soitin sen kaverille että tulee käymään kun mun miehellä on vieroitusoireita kun se ei oo nähny sitä. Haettiin ruokaa ja nyt mää jo menossa nukkuun kun aamulla töihin :) saatiin vähän henkeviäkin puhuttua. Kiitos kaikille tsempeistä.. Oon varmaan ite niin kotihiiri että en ymmärrä tollasta viihteellä usein käymistä :wacky: ja varsinkaan nyt kun toi korona...

Ilman sitä verikoetta en osaisi olla edes huolissani! Torstaina oli ajoittaisia menkkajomoja, sen jälkeen ei oikein mitään. Tissit on kipeet, vähän turvottaa, hengästyttää. Ei muita oireita. Ei tunnu että olisi mennyt kesken. Mutta täytynee varautua pahimpaan :sad001 vuotoja ei ole ollut, eli tällä kertaa ehdin ehkä näkemään edes jonkun pallukan ultrassa :rolleyes:

Toivon ja haluan että kaikki on kunnossa:dummy:! Tuut sit heti kertoon :angelic:

No juu on se kyllä kännissä aina sanonut että tammikuu jännittää kun hän haluaa sitä niin paljon.. Noh tein sitten #hyvävaimo hommat ja soitin sen kaverille että tulee käymään kun mun miehellä on vieroitusoireita kun se ei oo nähny sitä. Haettiin ruokaa ja nyt mää jo menossa nukkuun kun aamulla töihin :) saatiin vähän henkeviäkin puhuttua. Kiitos kaikille tsempeistä.. Oon varmaan ite niin kotihiiri että en ymmärrä tollasta viihteellä usein käymistä :wacky: ja varsinkaan nyt kun toi korona...

Mä oon kans kunnon kotihiiri. Ja ahdistaa toi korona kyllä.. Mies onneksi usein saunoo kaverinsa luona ja siinä juovat. Et ei isolla porukalla mut onhan tossakin riski:hungover: just ennen ivf oltiin vaan kotona ja töissä miehen kaa, ettei vaan tulisi altistumisia ja karanteeneja. Liian stressaavaa aikaa tää kaikin puolin:mad: mäkin tässä yritän saada kohta unta kun aamuvuoro kutsuu täälläkin:grin

Kannatti valittaa. Melkein samantien loppui vihdoin ne menkat.:hilarious: Nyt näyttää, että ovis jo tulossa.o_O Noh lyhyt kierto olisi jees niin päästään nopeammin taas pistelemään.

Tsempit Jannn huomiseen ultraan! Jospa siellä olisi kaikki hyvin kuitenkin.:dummy::Heartpink

Luin eilisen Hesarin tänään. Kysykää nyt sitten te, joilla on menoa neuvolaan yms terveydenhoitajille, että mitä hittoa tuon rokotteen kanssa oikein pitäisi tehdä?? Nyt siis jenkit ilmeisesti ohjeistaa, että rokotteen jälkeen pitäisi pitää kahden kuukauden tauko yrittämisestä??

Alan olla jo ihan pihalla ja kypsä tähän vatulointiin. Tuntuu, että kaikkien muiden rokottamiseen tai rokottamatta jättämiseen otetaan paremmin kantaa paitsi raskautta yrittävien tai raskaana olevien :shifty:

Takaisin