voi alkaa, mä oon potenu aivan rakettina alkaneesta väsymyksestä piinapäiviltä asti. Nyt pari päivää menny ilman päikkäreitä, toissapäivään asti nukuin noin +15h vuorokaudessa.
Oi vitsi, voispa joskus nukkua noin paljon! Päikkäreistä meillä turha haaveilla, edes viikonloppuna
Kiitän kyllä onneani noista 8 tunnista ja nykyisin hyvin nukkuvista lapsista. Ei oo vielä ikävä niitä 2 tunnin välein heräilyjä ja sitä kun 5 tuntia yhtäjaksoista unta tuntui kuin olis saanut lottovoiton.
Muokattu viimeksi:
mä oon vaa sanonu miehelle, että mun on pakko nyt mennä nukkuu hetkeks ja hän on sovitun ajan päästä käyny herättää ja kysyny vai haluanko nukkua vielä 
tissit se kun turpoaa ja masua välillä aivastaessa tai nopeasti noustessa vähän ns vihlaisee. Ensimmäisestä raskausesta jo kohta 13v ja hän sai alkunsa clomifenillä. Ensimmäinen. Luomu raskauteni siis. Oisko mitään vinkkejä mikä helpottais nukkumista koska yöllä on tooooosi tylsää katseella seiniä kun muut nukkuu
Täällä myös yksi yökukkuja. Nyt menossa 7+4 ja unettomuus alkanut jo rv 3+. Heräilen edelleen joka yö noin klo 2-3 aikaan ja valvon yleensä pari tuntia. Nyt valvominen on muuttunut siten, että oon yöllä herätessä tosi väsynyt mutta en vain saa unta. Aluksi valvoessa ei väsyttänyt yhtään, olin tosi pirteä yöllä. Iltaisin menen nukkumaan 21 jälkeen. Viikonloppuisin oon väkisin valvonut jopa klo 22 asti 

ensimmäisestä vasta viimesillä kolmanneksella tuli levottomat jalat joita istuin öisin suihkussa
Tänään 10+3
Välillä on parempia öitä mutta plussasta asti oon herännyt aamuyöllä klo 3-5 välillä ja valvonut 30min - 2h. Nyt menossa 10+0. Päivisin sit väsyttää... Onneksi teen töitä kotona ja työajat joustavat niin voi välillä aamusta venyttää unia joa ja kun nukahtaa uudelleen.
mutta viime yönä oli niin kamala pahoinvointi että valvoin aamuyölle asti. Söin vielä iltapalaa ennen nukkumaanmenoa mutta sänkyyn päästessä alkoi oksettamaan ja oli todella tukala olo
joskus aamuyöstä sitten nukahdin ja aamulla pari katkonaista tuntia unta..