Oireita raskauden edetessä

Täällä on suht napakoita toispuoleisia muniskipuja. Onko muilla. Sattuu suht paljon välillä. :sick009

mulla oli pari ekaa vkoa dpo 8-9 jostain sieltä lähtien. Rauhottu sitten. Huolestuin tietenkin, mutta kaveri tsemppas ja sano et niin hälläki oli. En mä enää muista mitään ku edellisestä raskaudesta on 7-8 vuotta...
 
Tänään 5+2. Siis voiko olla että väsymys alkaa näin yhtäkkiä eikä ollenkaan hiipien? Aivan ylitsepääsemätön uupumus ollut melkein koko päivän. Tuntuu ettei mitään saa tehtyä ja keskittymiskyky on todella heikko. Ja eilen raportoin vielä oireettomuutta :bored: "ilokseni" voin kyllä kertoa, että tissit on olleet taas tänään niin kipeät, että piti tonkia alusvaatelaatikko läpi pehmeimpien mahdollisten liivien toivossa. Onneksi löytyi aika hyvä vaihtoehto tähän kohtaan omasta takaa enkä joutunut vielä ostoksille.

voi alkaa, mä oon potenu aivan rakettina alkaneesta väsymyksestä piinapäiviltä asti. Nyt pari päivää menny ilman päikkäreitä, toissapäivään asti nukuin noin +15h vuorokaudessa.
 
Viime yönä piti ekaa kertaa keskellä yötä käydä syömässä kun tuli pahempi olo kuin vielä kertaakaan päiväsaikaan. Onneksi se auttoi, ja kissa oli iloinen kun sai rapsutuksia ja huomiota keskellä yötä:hilarious:
 
Täällä on tosi oireetonta, ehkä toinen rinta vähän kipuilee. Toivon, että saisin neuvolasta ultran parin viikon päähän. :happy:
Ihmettelin vaan, kun kaksi ekaa päivää plussasta olin pää pöntössä. Testit vahvistui onneksi kivasti, mutta huono olo hävisi todella nopeasti. Psyykkaan itseäni, että kaikki on hyvin, kun oireet voi hävitä ja tulla milloin sattuu.
 
Mulla on ollut tosi lieviä oireita tähän asti vaikka selkeitä ovatkin. Rinnat silleen tasaisen arat, enemmän nänneissä huomaa mutta muutenkin välillä pientä kipuilua, etenkin vasemmassa rinnassa. Samanlaista kuin oli IVF-lääkitysten loppuvaiheilla mutta paljon lievempää. Yöllinen yllättävä voimakkaampi pahoinvointi palasikin aamupalan jälkeen, ihan kamala olo ollut koko aamupäivän. Onneksi tänään ei ole töitä. Mielenkiinnolla ja vähän kauhullakin odotan että miten tämä olo kehittyy seuraavien päivien aikana.
 
Täällä on tosi oireetonta, ehkä toinen rinta vähän kipuilee. Toivon, että saisin neuvolasta ultran parin viikon päähän. :happy:
Ihmettelin vaan, kun kaksi ekaa päivää plussasta olin pää pöntössä. Testit vahvistui onneksi kivasti, mutta huono olo hävisi todella nopeasti. Psyykkaan itseäni, että kaikki on hyvin, kun oireet voi hävitä ja tulla milloin sattuu.

Joskus 5+ alkoi mulla oireet, eikö ne sieltä tuu sullekin :grin Toki näissä on yksilöllistä vaihtelua, äitimuori sanoi olleensa aina "elämänsä kunnossa" raskausaikana ja hyvin meni kaikki :)
 
Täällä 5+2 ja unettomat yöt jatkuu. Tänään on muutaman kerran ollut oikein kunnolla huono olo, ei vain sellaista hetkittäistä tunnetta vaan pidemmän aikaa. Maski selvästi pahentaa oloa. Onneksi on viikonloppu tulossa, niin saa olla kotona ilman maskia. Ja rinnat kipeytyy joka päivä entistä enemmän, yöllä heräsin kun peitto vähänkään hipaisi.

Vähän jo meinasi huolettaa kun ei oikein semmoista pahaa oloa ole ollut (ekan positiivisen testin tein kaksi viikkoa sitten, niin tuntuu että ois muka jo kauankin ollut raskaana :grin), mutta kylläpä nuo olotilat sieltä taitaa olla tulossa.
 
Joo ei kannata ihan heti huolestua oireettomuudesta tai tosi lievistä oireista. Minullakin voimakkaampaa oireilua vasta nyt 8+0 paikkeilla ja ainakin keskiviikkona varhaisultrassa oli kaikki oikein hyvin.
 
Moi. Oon uus täällä. Ennestään on 12v poika ja nyt olen 6+4 ja järjetön väsymys on iskenyt. Voisin olla joka ilta jo klo 19 yöunilla onko muut olleet väsyneitä?
Rinnat myös tosi arat ja turvonneet. Repäisykipuja välillä nopeaa noustessa tai vaikka aivastaessa.
Toivon että kaikki menee hyvin koska ihka ensimmäinen luomu raskauteni
 
Täällä väsymys jo vähän hellittää, mutta yhä voisin mennä kasilta nukkumaan, herään vain sitten jo neljän-viiden aikaan. Oon siis aina ollut iltavirkku ja nyt hormonit heittää aamuvirkuksi, ihmeellinen oire. Nyt siis 9+0
 
Täällä vähän väsymystä , mutta en nyt tiedä johtuuko raskaudesta vai viekä vaan tuo 10kk vauhti-veikko äitiltä virrat:grin :Heartblue
Muuten on oireetonta , kun vain syö vähän ja usein. :)
 
Hei tai on yks ärsyttävä oire ! Naamaan ja selkään puskee näppyjä! :meh::shifty::arghh: Naama on kun teinillä :inpain:
 
Ja täältä tullaan uuden oireen kanssa: nenäverenvuoto. Olin jo vähän odotellutkin tätä, koska mulla on muutenkin herkät limakalvot nenässä. Ja nyt kun on vielä pieniä flunssan oireita (pitänee taas mennä koronatestiin vaikka vajaa viikko sitten viimeksi kävin) niin mitäpä muutakaan olisi osannut odottaa.
 
Ja täältä tullaan uuden oireen kanssa: nenäverenvuoto. Olin jo vähän odotellutkin tätä, koska mulla on muutenkin herkät limakalvot nenässä. Ja nyt kun on vielä pieniä flunssan oireita (pitänee taas mennä koronatestiin vaikka vajaa viikko sitten viimeksi kävin) niin mitäpä muutakaan olisi osannut odottaa.

Mulla ollut nyt muutaman viikon ajan kohta. Onneksi ei kovin runsasta mutta sitäkin säännöllisempää. Minullakin aina ollut herkät limakalvot nenässä joten ei yllätä.
 
Mä sain taannoin nenäverenvuodot lopulta loppumaan kun huuhtelin kannulla aamuin illoin :)
 
Muokattu viimeksi:
Mulla ollut nyt muutaman viikon ajan kohta. Onneksi ei kovin runsasta mutta sitäkin säännöllisempää. Minullakin aina ollut herkät limakalvot nenässä joten ei yllätä.
Joo ei mullakaan onneksi nyt vielä ainakaan oo paljoa tullut. Mut ei se silti hauskaa ole. Toisaalta jos tässä välttyis pahoinvoinnilta niin ehkä ajoittaiset nenäverenvuodot sit on ihan fine. Täytyy alkaa kyllä käyttää kannua jos se auttaisi!
 
Täällä atopia räjähtänyt. Ei oo ikinä aikuisiällä ollut iho näin huonossa kunnossa, kaikki raajat ihan ihottumassa ja yöllinen kutina aivan kauheaa :sad001 en ole oikein uskaltanut kortisoneja käyttää kun en ole lääkäriä vielä konsultoinut asiasta, onneksi ens tiistaina eka neuvola missä asia pitänee ottaa puheeksi.
 
Ja täältä tullaan uuden oireen kanssa: nenäverenvuoto. Olin jo vähän odotellutkin tätä, koska mulla on muutenkin herkät limakalvot nenässä. Ja nyt kun on vielä pieniä flunssan oireita (pitänee taas mennä koronatestiin vaikka vajaa viikko sitten viimeksi kävin) niin mitäpä muutakaan olisi osannut odottaa.

paljo sulla oli viikkoja? mulla poksu just 8 ainakin näihin viikkoihin on tyypillistä nuhaoireet ja nenäverenvuoto. Itellä niistäessä tullu herkästi verta ja tukkonen olo, vaikken kipeänä olekaan. :)
 
paljo sulla oli viikkoja? mulla poksu just 8 ainakin näihin viikkoihin on tyypillistä nuhaoireet ja nenäverenvuoto. Itellä niistäessä tullu herkästi verta ja tukkonen olo, vaikken kipeänä olekaan. :)
Mulla on kyllä vasta 5+6 meneillään, että voihan tää olla ihan pelkkää flunssaakin.
 
Mulla on kyllä vasta 5+6 meneillään, että voihan tää olla ihan pelkkää flunssaakin.
Mulla on 5+3 ja alusta lähtien ollut tukkoisuutta ja nenäverenvuotoa. Tukkoisuus alkoi jo rv 3, kävin koronatestissäkin kun yhtäkkiä oli nenä ihan tukossa ja nuhainen olo.
 
Takaisin
Top