Raskaaksi 2019

Kp1

Jo parin kuukauden ajan olen kypsytellyt ajatusta foorumitauosta. Nyt olen todennut, että pakko. Harmittaa eniten se, että tipahdan teidän muiden kuulumisten kuulemisesta, ei malttaisi siksi olla poissa. Mutta minä olen todennut, että on pakko keskittyä johonkin muuhun välilllä, tai elämänilo häviää. Kokeilen, auttaako tauko kaikista raskauteen liittyvien juttujen lukemisessa ja kuuntelussa.

Kiitos paljon tässä vaiheessa kaikille tuesta! :Heartbigred Se on ollut merkittävää. Toivottavasti olen pystynyt antamaan jotain takaisinkin.

Onnenomena, ymmärrän hyvin tuon tauon :Heartred Itsekin pidin silloin kerran lähes kesän mittaisen tauon, kun kaikki yrittämiseen liittyvä alkoi vaan tuntua ylitse vuotavan vaikealle. Hyvä se on kuunnella itseään, kun on näin isosta asiasta kysymys, joka kuluttaa henkisiäkin resursseja kovasti. Toivottavasti saat suunnattua ajatukset muihin asioihin, Tsemppiä :Heartbigred

Kp1

Jo parin kuukauden ajan olen kypsytellyt ajatusta foorumitauosta. Nyt olen todennut, että pakko. Harmittaa eniten se, että tipahdan teidän muiden kuulumisten kuulemisesta, ei malttaisi siksi olla poissa. Mutta minä olen todennut, että on pakko keskittyä johonkin muuhun välilllä, tai elämänilo häviää. Kokeilen, auttaako tauko kaikista raskauteen liittyvien juttujen lukemisessa ja kuuntelussa.

Kiitos paljon tässä vaiheessa kaikille tuesta! :Heartbigred Se on ollut merkittävää. Toivottavasti olen pystynyt antamaan jotain takaisinkin.

Ymmärrän hyvin!
Ehkäpä kun tulet takaisin, saat kertoa plussauutisia :) kiitos tuestasi!

Jos tässä(kään) inssissä ei natsaa, niin pitäisköhän vaan kokeilla sitä akupunktiota:rolleyes: kun Vain elämässä Mariskakin suosittelee:hilarious: täällä päin vaan ne parhaimmat mitä oon kuullu, niin ovat ihan eläköitymisen kynnyksellä olevia erikoisia ukkoja:hilarious::bag: vaikka ei kai sen väliä, jos lopputulos olis toimiva:rolleyes:

Siis mä katoin kans sen jakson ja aloin heti googlaan akupunktioo :hilarious:

Kp1

Ymmärrän hyvin, itsellä oli taukoa näistä ajatuksista kun oli remontti ja muutto ettei edes ehtinyt mietiskeleen. Mietinkin vitsillä että pitäis varmaan muuttaa joka kuukausi että sais pakko lomaa tästä vauva asiasta :laughing001 mutta täällä ollaan kun tuut takaisin :Heartred oliko teillä nyt monesko yk keskenmenon jälkeen?

Täällä kp18 eikä hajua koska ovis on/ollut. Vaikeaa puhua kyllä odottavien kavereiden kanssa.. Tänäänkin mun sukulainen kertoi että saavat huomenna mahdollisesti tietää kumman saavat.. Välillä tulee vaan kysyneeksi ajatuksissaan että kauanko vielä meidän pitää odottaa? Nää mun kaikki kaverit on just sellasia yk1 tärpänneitä... Nyt jotain hyvää ruokaa ja sunnuntai fiilistelyä töiden jälkeen! Mukavaa päivää kaikille :Heartred

Kiitos kaikille! :Heartbigred ihanaa joulun odotusta itse kullekin!

Yk7 oli nyt keskenmenon jälkeen. Viimeksi tärppäsi joulukuussa, joten lähestyvä joulukuu sai ehkä tekemään päätöksen ajatella tätä kaikkea mahdollisimman vähän. Tälle kierrolle olisi liikaa odotuksia ja nega tuntuisi kamalalta, jos asiaa ajattelisin paljon.

"Eteenpäin", sanoi mummo lumessa.

Kp1

Se on totta, täällä tulee roikuttua ihan liikaa itsekin. Ja tuttua tuo että ajatukset aktiivisen yrityksen aikaan voi pyöriä melkeinpä vain seuraavassa testissä yms...
Täällä me ollaan ja pysytään (todennäköisesti) edelleen kun tuut takaisin! Mukavaa loppuvuotta sulle :Heartred !

Mä testasin negan. Testipäivä perjantaina, mutta tässä vaiheessa on aina näkynyt jo jotain, jos raskaana olen ollut. Joten se ei tästä enää plussaksi muutu. Uutta hoitoa kohti siis, tauko tulee, mutta ei tietoa kuinka pitkä. Oon henkisesti niin loppu. Mä varmasti pidän nyt myös taukoa foorumilta, koska on raskasta lukea jatkuvasti kaikenlaista asiaan liittyen. Palaan sitten kun hoidot ajankohtaiset. Parempaa onnea teille muille!

Mä testasin negan. Testipäivä perjantaina, mutta tässä vaiheessa on aina näkynyt jo jotain, jos raskaana olen ollut. Joten se ei tästä enää plussaksi muutu. Uutta hoitoa kohti siis, tauko tulee, mutta ei tietoa kuinka pitkä. Oon henkisesti niin loppu. Mä varmasti pidän nyt myös taukoa foorumilta, koska on raskasta lukea jatkuvasti kaikenlaista asiaan liittyen. Palaan sitten kun hoidot ajankohtaiset. Parempaa onnea teille muille!

Kosmos, olen pahoillani:Heartbigred

Voimia! :Heartred

Minä menin tänään vähän omin lupineni verikokeeseen. Tiedän, että polilta sanovat kuitenkin, että jos menkat on kunnolla alkaneet niin voin mennä aiemmin testiin ja lopettaa sitten terolutit. Joten ajattelin, mennä ensin ja soittaa polille sitten niin menee tällä yhdellä soitolla nyt sitten. Jotenkin tyhmää kun pitää verokokeella vielä todeta, ettei onnistunut tämäkään kierto. Vai onkohan siinä joku taka-ajatus, että saisivat kiinnittymisyritykset kiinni tai jotain? En tiedä.:dontknow

Iltapäivällä taitaa selvitä vieläkö joulukuussa siirretään. Minun laskujeni mukaan pitäisi ehtiä hyvin. Mutta ajoitus vähän jännittää kun nyt ei enää ole monen ikäisiä alkioita pakkasessa. Toivottavasti osuu ovis niin, että pystytään siirtämään.:nailbiting:

Pahoittelut :Heartpink

Kääk, en tiedä ammuinko omaan jalkaan, mutta sain inssin huomiselle. Koska tänään Ovitrelle ja pelkään aikaista ovulaatiota. Miehelle tulee sitten vain 1,5vrk jälleen pidättäytymistä, mutta täytyy jatkaa tallettelua sitten kotona inssin jälkeisinä päivinä.. Limakalvo 8mm ja vasemmalla n. 20mm ja 14mm follit.

Mitähän tarkoittaa kun lääkäri sanoi että löytyy 17mm kertaa 21 mm folli? Mutta kirjoitti omakantaan 20mm? Plus sitten tuo pienempi. Tuskinpa pienemmästä tulee mitään...ellei vähän myöhemmin poksahda..tai huomennahan nuo voivat olla pari milliä isommat. Ja ehkä vasta ke ovulaatio

Mitähän tarkoittaa kun lääkäri sanoi että löytyy 17mm kertaa 21 mm folli? Mutta kirjoitti omakantaan 20mm? Plus sitten tuo pienempi. Tuskinpa pienemmästä tulee mitään...ellei vähän myöhemmin poksahda..tai huomennahan nuo voivat olla pari milliä isommat. Ja ehkä vasta ke ovulaatio

Se folli on vähän soikee eli toisesta suunnasta mitattuna 20mm ja toisesta 17mm, ja on normaalia et ne ei oo täydellisen pyöreitä. Hyvät on speksit! :happy: Toivotaan tärppiä! ❤️

Se folli on vähän soikee eli toisesta suunnasta mitattuna 20mm ja toisesta 17mm, ja on normaalia et ne ei oo täydellisen pyöreitä. Hyvät on speksit! :happy: Toivotaan tärppiä! ❤️

Okei kiitos tiedosta! Paksuuntuisipa limis vielä vähän huomiselle :) vaikka tiedä sit mikä tässä aina mättää :hilarious: ehkäpä hedelmöityksessä ongelmia. No tämän kierron jälkeen ivf jonoon :shy:

Takaisin