Raskaaksi 2019

Mä en normaalisti oo mikään testihullu tänään sitte jotenki aamulla ja halusin sen tehä.. no sehän oli nega niinkun oletinkin, sen verran oli huonot ajotukset! Sieltä ne ajatukset taas tuli että saakl sitä koskaan lasta jos mies ei niihin hoitohin haluu lähtee, näinkö mun elämä on kirjotettu? Töissä kuuli tänään paljon juttelua sijaisvanhemmuudesta laaten vaatteitten ostamisesta äitiyslomasta ja sen loppumisesta. Olis pitänny tehä vasta huomenna :BangHead alkais sit se tiputtelu ja menkat niin pääsis eteenpäin, tän takii mä en yleensä tee testejä, tässä oli ehkä se tunne juttu :dontknow

Mä en normaalisti oo mikään testihullu tänään sitte jotenki aamulla ja halusin sen tehä.. no sehän oli nega niinkun oletinkin, sen verran oli huonot ajotukset! Sieltä ne ajatukset taas tuli että saakl sitä koskaan lasta jos mies ei niihin hoitohin haluu lähtee, näinkö mun elämä on kirjotettu? Töissä kuuli tänään paljon juttelua sijaisvanhemmuudesta laaten vaatteitten ostamisesta äitiyslomasta ja sen loppumisesta. Olis pitänny tehä vasta huomenna :BangHead alkais sit se tiputtelu ja menkat niin pääsis eteenpäin, tän takii mä en yleensä tee testejä, tässä oli ehkä se tunne juttu :dontknow

Voi pee :( :Heartpink millon menkkojen pitäis alkaa?

Mä päätin tänään juoda muutamat, hirvee stressi töistä ja varmasti lapsettomuudesta ja kaikkee..potuttaa..oon itkeskelly koko illan..

Niinpä, piinallinen odotus on kamalaa, mutta vielä kamalampaa on murjottaa ja olla sen nega-tiedon kanssa pms-oireissa menkkojen alkuun asti monta päivää. :sad001

Halauksia täältä:Heartbigred

Pistin kans just saunan päälle ja juon yhden siiderin, koska voin:happy: on kans ollut tässä välil fiiliksiä, et en jaksa enää yhtään tätä odottamista. Heikkoina hetkinä mietin myös sitä yksityistä. Sit tuun aina lopulta järkiini:hilarious: kohtahan tämäkin kierto on ohi (nyt kp4:hilarious:) ja sit jos taas pääsis piikittää itteään:hilarious:

Hyvää viikonloppua:Heartred

Voi pee :sad001 :Heartpink millon menkkojen pitäis alkaa?

Mä päätin tänään juoda muutamat, hirvee stressi töistä ja varmasti lapsettomuudesta ja kaikkee..potuttaa..oon itkeskelly koko illan..
Keskiviikkona varmastikkin viimeistään, viikonlopulle tai maanantaille oottelen tiputteluu!

Niinpä, piinallinen odotus on kamalaa, mutta vielä kamalampaa on murjottaa ja olla sen nega-tiedon kanssa pms-oireissa menkkojen alkuun asti monta päivää. :sad001
Toi on nuuten NIIN totta tää negan tekeminen tuntuu paljon pahemmalta kun se pienen verimäärän näkeminen paperissa, kummallista..

Täällä paleltaa, väsyttää hulluna vaikka on loma, maistuu vähän rauta suussa ja silloin tällöin jomottaa mahassa kuin olisi menkat, mutta ne on ainakin vuorokauden myöhässä. Jos huomenna aamulla ei tule plussa, niin sitten minä kyllä olen kuin öö aapisen laidalla, että en ymmärrä kyllä yhtään mitään sitten enää... :nailbiting: :facepalm: suorastaan pelottaa. Ja tuntuu, että kannattaako näitä etukäteen edes mainostaa, mutta tämmöisiä oireita täällä kuitenkin on.
Nyt alkoi ihan jännittämään :nailbiting: voi kunpa olisi tärpännyt! :smiley-angelic001

Tepsu mikä dpo, vieläkö voisi plussaksi kääntyä? :smiley-angelic001

Täällä dpo 1. Tylsä vaihe, vasta joskus viikon päästä voi itse alkaa testaamaan. Eikä kehtaa sitä siideriäkään ottaa, vaikka maistuisi.

Voi pee :sad001 :Heartpink millon menkkojen pitäis alkaa?

Vähän sama täällä.. Rupes vituttaa joulukin kun se on niin ahdistavaa aikaa lapsettomana. Pari kaveria saanut nyt kesällä/syksyllä lapsia niin he innoissaan suunnittelee ekaa joulua perheenä. Mä tässä vaan pohdin et ostasko punkkua vähän enemmän jos ollaa miehen kaa kahestaa vaa kotona :banghead:

Vähän sama täällä.. Rupes vituttaa joulukin kun se on niin ahdistavaa aikaa lapsettomana. Pari kaveria saanut nyt kesällä/syksyllä lapsia niin he innoissaan suunnittelee ekaa joulua perheenä. Mä tässä vaan pohdin et ostasko punkkua vähän enemmän jos ollaa miehen kaa kahestaa vaa kotona :banghead:

Niinpä, kai se on pakko vetää kalsarikännit kun ei koronan takia varmaan sukulaisiakaan näe :finger::drunken_smilie:smiley-angry019

Nyt alkoi ihan jännittämään :nailbiting: voi kunpa olisi tärpännyt! :smiley-angelic001

Tepsu mikä dpo, vieläkö voisi plussaksi kääntyä? :smiley-angelic001

Täällä dpo 1. Tylsä vaihe, vasta joskus viikon päästä voi itse alkaa testaamaan. Eikä kehtaa sitä siideriäkään ottaa, vaikka maistuisi.
Olisko tää nyt 11 että periaatteessa, mutta... jos menkkoja ei kuulu ens keskiviikkona niin sitte kokeilen uudestaan

Mä jätän tän vaan tähän, tuntuu että täällä on monella muullakin siipi maassa :Heartred:Heartred

Liitteet

• Screenshot_20201016-224342_Facebook.jpg
    Screenshot_20201016-224342_Facebook.jpg
    42 KB · Katsottu: 152
Halauksia täältä:Heartbigred

Pistin kans just saunan päälle ja juon yhden siiderin, koska voin:happy: on kans ollut tässä välil fiiliksiä, et en jaksa enää yhtään tätä odottamista. Heikkoina hetkinä mietin myös sitä yksityistä. Sit tuun aina lopulta järkiini:hilarious: kohtahan tämäkin kierto on ohi (nyt kp4:hilarious:) ja sit jos taas pääsis piikittää itteään:hilarious:

Hyvää viikonloppua:Heartred

Juu, kyllä mekin nyt päätettiin se julkinen katsoa koska on se huomattavasti halvempaa..

Juu, kyllä mekin nyt päätettiin se julkinen katsoa koska on se huomattavasti halvempaa..

Mä yritän kans kestää julkisen ivf, mutta katsotaan ensin mitä sanovat jonon pituudesta kun jonoon mennään. Jos lähes varmaa että eka hoito ennen kesää, se käy.

Mua ahdistaa kans joulu.. Ehkä sen takia että miehen sisko ja sillä just sen ikäinen vauva kun meillä pitäis kans olla.. Voisin kans vetää kännin jouluna jos esikoinen on isällään...

Mä yritän kans kestää julkisen ivf, mutta katsotaan ensin mitä sanovat jonon pituudesta kun jonoon mennään. Jos lähes varmaa että eka hoito ennen kesää, se käy.

Niimpä.. Ja en ymmärrä siis tehdäänkö julkisella ollenkaan lyhyellä kaavalla ivf.. Menispä tää loppuvuosi nyt nopeasti kun ei sitä plussaa nyt luomuna kuitenkaan tuu

Täällä piti oikeen luntata että on kp10. En oo tikutellu ovista ja musta tuntuu että mieliala on paljon parempi ilman tiukuttelua.. Ensiviikolla voisi jo odottaa kutsua ensikäynnille..

Tsempit kunkin tilanteeseen. Onnenomenan testiä odottelessa, toivotaan et olis tärppi!

Täällä ovis lähenee, nyt tullut kaksi vilkkuvaa hymynaamaa ja testit loppuikin sit sopivasti - no en jaksa pistää 50+ euroa että ostaisin tosta meidän lähiapteekista. Perustestejähän vois mut antaa olla... Ainakin antaa osviittaa. Luulen että huomenna olis se pysyvä hymynaama kuitenkin ruudussa. Kivasti pientä flunssaa meillä molemmilla, mut on sitä ennenkin seksiä räkäisenä harrastettu :hilarious:

Takaisin