Raskaaksi 2019

Ite pitäny omanapailussa vähän hiljaiseloa pariviikkoa, oli jotenkin niin rankka viimekierron pettymys ku olin niin varmana plussasta ja kun kesti että menkat alkoi terojen jälkeen. Nyt on kp15 ja ollaan menty jokatoinenpäivä tallettelutaktiikalla, ovista metsästän ei ole vielä näkynyt, uuden kierron pieni optimistisuus ja toive taas palannut ku viimepettymyksestä selvitty. Oli vaan normaalia rankempi pettymys nyt viimeeksi, nostin niin korkeelle toiveet ja oli taas niin kaikki maailman tuntemukset ja olot tietty :hilarious:

Missä kierronvaiheissa muut menossa?

Juu testailen kyl vielä. Kiitokset kaikille :Heartpink tekis mieli vaan lopettaa jo luget.. ehkä enää huomisen käytän, pitäisi vielä la käyttää.

Kp 11 täällä, odottelen ovista suunnilleen viikon päähän jos on tullakseen. Siitä se piina taas alkaa, vaikka ei tässä enää mitään kummoisia odotuksia ole raskauden suhteen. Vähän pitää kuitenkin olla jännitystä elämässä, ja onhan tästä yrittämisestä tullut jo "rakas" harrastus suorastaan. :grin Mulla ei terolutit pitäneet viimeksi vuotoa poissa, prkl. :bored: Toki tässä vielä toivutaan keskeytyksestä ja hysteroskopiasta, sillä eihän ne mitään pikkujuttuja ole kropalle, kun on tätä ikääkin jo siunaantunut.

Täällä hengataan nyt kp28 edelleen... Tänään tasan kaksi viikkoa oviksesta, eli ihan bueno luteaali. Tuhruttaa vaan vielä niin vähän, että ei taida huomennakaan vielä olla kp1 :shifty:

Vitsi kun meillä pitäisi töissä ilmoittaa jo kuun loppuun mennessä talvilomat miten haluaa pitää, alunperin ajattelin että sijoitan sen niin et mahdollinen punktio olisi sillon.. Pitää huomenna kysyä lääkäriltä että tehdäänkö pitkällä vai lyhyellä kaavalla yms ja osaisko jo nyt sanoa osviittaa aikataulusta jos ivf joulukuussa:rolleyes: onneksi on loman lisäksi kertynyt viikon verran palkallisia vapaita mitä voin myös käyttää tohon

Täällä kp13 ja ovisplussa. Jos seuraavassakin kierrossa on ovis aikasintaan samaan aikaan niin päästään joulukuussa hoitoihin suunnitelman mukaan.:happy:

Muutenkin kuuluu vähän parempaa, kuukauden sairasloma on kohta puolivälissä ja tänään oli ensimmäinen käynti psykologilla. Oli hyvä käynti, vaikka yllättävän vaikeeta oli sanottaa tunteita ja ajatuksia, vaikka oon niitä jauhanu kaikille vastaantulijoille. Aamulla otettiin myös verikoita, joista ferrit ja kilpparit kiinnostaa kovasti.

Jessus nää ovistestit o_O mut kai tää oli ihan normia loppukierrosta. Ja kerrankin sain rfsu paljon puhutun viivanpaikan :cool::hilarious:

Liitteet

• IMG_20201008_183536.jpg
    IMG_20201008_183536.jpg
    13.5 KB · Katsottu: 197
  • IMG_20201008_183330.jpg
    IMG_20201008_183330.jpg
    12.9 KB · Katsottu: 186
Jessus nää ovistestit o_O mut kai tää oli ihan normia loppukierrosta. Ja kerrankin sain rfsu paljon puhutun viivanpaikan :cool::hilarious:

Musta tuntuu et Jann, jotain siellä on ainakin yrittänyt tapahtua jos ei ole kuitenkin nyt raskaus alkanut. Mikä dpo sulla on? Mulla kävi niin et ekojen hailuroiden jälkeen viivat haaleni ja olin aivan varma etten ole raskaana, mut sit parin päivän päästä selkeä plussa :)

Musta tuntuu et Jann, jotain siellä on ainakin yrittänyt tapahtua jos ei ole kuitenkin nyt raskaus alkanut. Mikä dpo sulla on? Mulla kävi niin et ekojen hailuroiden jälkeen viivat haaleni ja olin aivan varma etten ole raskaana, mut sit parin päivän päästä selkeä plussa :)

Nyt lienee dpo11. Voi olla että hcg nousee hitaasti tai oli kemiallinen, tai Ovitrelle näkyi pitkääno_O noh aika näyttää. En usko enää raskauteen mut pidetään nyt toivoa pakolliset pari päivää vielä yllä :scared001:whacky011 :salut

Joo ja se et ovistestit tummii loppukierrosta ei tod päde kyllä aina, eikä monellakaan oo koskaan niin, haluun olla optimistinen vielä:blob7:Heartred

Joo ja se et ovistestit tummii loppukierrosta ei tod päde kyllä aina, eikä monellakaan oo koskaan niin, haluun jaksaa olla optimistinen vielä:blob7:Heartred
mikä dpo? viikot jnejne sulla vois olla nyt

Dpo11 ja 3+4 mahd

Maha alkaa olla ihan hakatun näkönen, viimeksi ei jäänyt mitään jälkiä gonalista mut nyt on ja pientä mustelmaakin. Plus näytän sille kun oisin nielassut melonin, no aivan sama. Päätä ei onneksi oo särkenyt yhtään:smiley-angelic001

images.jpg

Toivottavasti ei tuu valtavan kokoisena - mut oli pakko kaivaa tää vastaukseksi kun sain tän perinteisen heiton vastauksena kun kerroin ensikäynti kuulumiset kaverille. Lisätään tännekin :hilarious:

Jannn, meinasin jo pahoitella, mutta en ainakaan vielä - toivon että viiva vielä ilmestyy takaisin!

Täällä on tuntunut luteaalivaihe tosi pitkältä ja en ole ihan tarkkaan selvillä päivistä. Tajusin, että olin taas katsonut kalenteria väärin, koska viime kierto olli poikkeuksellisen pitkä ja minun sunnuntaiset ovulaatiot ja kp1set menivätkin eri viikonpäiville... Mietin, milloin uskaltaa testata... :confused004 Ehkä tulevana tiistaina kp1 - tai torstaina.

Minua on eilen ja tänään etenkin aamupuolella oksettanut ja kuvottanut aika paljonkin. :nailbiting: :wtf: Minun piti olla seurailematta näitä oloja, mutta vaikea se on, kun työmatkalla tuntui, että laatta lentää ratissa ja piti pohtia, kääntyäkö kotiin, jos onkin mahatauti. Mutta on ennenkin ollut kuvotusta ennen menkkoja, joten en tiedä näistä. Jotenkin karua, kun koko kesän se on tuntunut lupailevan ja sitten ei annakaan. :hungover:

Koronaan en muuten usko, ei ole muita sellaisia oireita. Eikä se tauti tiettävästi ole vielä tänne maaseudulle asti tullut. :hilarious: oikeasti ei olla vielä siellä tilastossa, eli alle 5 tapausta ollut täällä.

Takaisin