Raskaaksi 2019

Tsemppiä tulevaan, aina ne asiat lopulta ratkeavat, yleensä aina loppu viimein vielä parhain päin:Heartred meillä on muuten monia yhteneväisyyksiä, jos sun ukko myös harrastaa kalastusta:p

Eiköhän :Heartpink Oon huomannut saman, onneksi yhteneväisyys ei kuitenkaan ulotuTPS:n asti :smiley-angry026 :hilarious::hilarious:

Ootteko muuten miettineet jo joulua?:hilarious: nimimerkillä ensimmäiset joululahjat hankittu:angelic: mitäköhän jouluna tapahtuu jos on kauheet koronameiningit meneillään:think005 ei pääsekään valmiiseen pöytään? Tai sit kaikilla on maskit? Pääseeköhän laulaa joululauluja? Eilen tuli meillä duuniin maskipakko...

Ootteko muuten miettineet jo joulua?:hilarious: nimimerkillä ensimmäiset joululahjat hankittu:angelic: mitäköhän jouluna tapahtuu jos on kauheet koronameiningit meneillään:think005 ei pääsekään valmiiseen pöytään? Tai sit kaikilla on maskit? Pääseeköhän laulaa joululauluja? Eilen tuli meillä duuniin maskipakko...

Mä oon miettinyt joulua ja lapselle ostanut yhden lahjan :) Toivottavasti ei olis hirveet koronat, mut luultavasti on.. Meillä ei töissä varmastikaan joulujuhlia vietetä.

Oon miettinyt joulua! Hankittiin Disney+ ja alan kohta bingaan sieltä Home Alone leffoja :hilarious::hilarious: Koronameiningit tulee oleen kauheet tätä menoa, sama käy ku pääsiäisenä hyvällä lykyllä :angry4 Me tosin varmaan kokoonnutaan silti äitelle, oli tilanne mikä hyvänsä. Se sen kasvain ja kaikki, niin alkaa olemaan jo vähän sellainen fiilis, että pakko tavata, tulkoon vaikka tulikiveä taivaalta :meh:

AliExpressissä oli kivoja joulukuosisia kertakäyttömaskeja :hilarious: Petteri Punakuonoa ja lumihiutaleita :hilarious: Mihin tää maailma on menossa. Ite oon töissä siinä mielessä onnellisessa asemassa, että saan ite päättää asioita. Nyt laitettiinkin lappu oveen, että sisään vain maskin kanssa :stop: Meitä on täällä niin vähän, että koko pulju menee kiinni jos joku nappaa koronabingossa päävoiton.

Ja jannn, se on kyllä totta, että aika iso osa miehistä kalastaa. Pitää muuten kattoa jos jotenkin saan modattua mun hienoa kalastusasukuvaa, niin laitan sen tänne :hilarious:

Oon miettinyt joulua! Hankittiin Disney+ ja alan kohta bingaan sieltä Home Alone leffoja :hilarious::hilarious: Koronameiningit tulee oleen kauheet tätä menoa, sama käy ku pääsiäisenä hyvällä lykyllä :angry4 Me tosin varmaan kokoonnutaan silti äitelle, oli tilanne mikä hyvänsä. Se sen kasvain ja kaikki, niin alkaa olemaan jo vähän sellainen fiilis, että pakko tavata, tulkoon vaikka tulikiveä taivaalta :meh:

AliExpressissä oli kivoja joulukuosisia kertakäyttömaskeja :hilarious: Petteri Punakuonoa ja lumihiutaleita :hilarious: Mihin tää maailma on menossa. Ite oon töissä siinä mielessä onnellisessa asemassa, että saan ite päättää asioita. Nyt laitettiinkin lappu oveen, että sisään vain maskin kanssa :stop: Meitä on täällä niin vähän, että koko pulju menee kiinni jos joku nappaa koronabingossa päävoiton.

Ja jannn, se on kyllä totta, että aika iso osa miehistä kalastaa. Pitää muuten kattoa jos jotenkin saan modattua mun hienoa kalastusasukuvaa, niin laitan sen tänne :hilarious:

Musta on myös erittäin sexyjä kuvia kahluu(=kura:hilarious:) vaatteissa. Silloin ennen lapsia käytiin vallan Lapin erämaissa kalalla yhdessä:happy:

Luulen kyllä että meillä on myös perinteiset joulumeiningit joka tapauksessa, mutta saa tietysti katsoa miten maailma makaa siihen mennessä:rolleyes:

Musta on myös erittäin sexyjä kuvia kahluu(=kura:hilarious:) vaatteissa. Silloin ennen lapsia käytiin vallan Lapin erämaissa kalalla yhdessä:happy:

Luulen kyllä että meillä on myös perinteiset joulumeiningit joka tapauksessa, mutta saa tietysti katsoa miten maailma makaa siihen mennessä:rolleyes:

Löysin! Poikien 152cm maastoasu, ja huppu, öfkourse :hilarious:

kalapuku1.jpg

Mun miehen lähimmät kaverit kaikki kalastaa ja tekevät lappiin reissuja, yleensä mieskin lähtee mukaan "kalastamaan" eli oikeesti kait tissuttelee vieressä :rolleyes::grin

Joulu on vähän auki.. Parina viime vuonna ollaan miehen puolen suvun kanssa syöty ja sit ollaan oltu kotona kaksin. Mun oma äiti asuu toisella puolella suomea, isä asuu samalla paikkakunnalla mutta on yleensä joulut töissä. Et ei tuu oikeen omaa perhettä nähtyä jouluisin. Yritän lohduttautua et ehkäpä ensi jouluna sitä olisi ite raskaana tai pieni oma tonttu jo:Heartred

No siis voihan piaru! Sain nyt ne eiliset verikoetulokset! Estrogeeni on normaalilla tasolla, mitä nyt luteaalivaiheelta voi odottaa, mutta ferrit oli 34,2 :wideyed: Se on joo viitteissä, mutta ainakin kuvaajalla kovin alarajalla. Alanks mä kiskoo jotain rautaa? :anyone

No siis voihan piaru! Sain nyt ne eiliset verikoetulokset! Estrogeeni on normaalilla tasolla, mitä nyt luteaalivaiheelta voi odottaa, mutta ferrit oli 34,2 :wideyed: Se on joo viitteissä, mutta ainakin kuvaajalla kovin alarajalla. Alanks mä kiskoo jotain rautaa? :anyone

Suosittelen! Oikeaoppisesti rautaa ei kait sais syödä ilman et tietää miksi on raudanpuute ja mistä se johtuu, mut ite en jaksanut vängätä lääkärien kanssa kun ei heitä tuntunut kiinnostavan koko ferri asia. Ylläripylläri. Olo on ainakin kohentunut paljon kun oon saanut nostettua sen reilu 50, aluksi arvo oli 22.o_O

Suosittelen! Oikeaoppisesti rautaa ei kait sais syödä ilman et tietää miksi on raudanpuute ja mistä se johtuu, mut ite en jaksanut vängätä lääkärien kanssa kun ei heitä tuntunut kiinnostavan koko ferri asia. Ylläripylläri. Olo on ainakin kohentunut paljon kun oon saanut nostettua sen reilu 50, aluksi arvo oli 22.o_O

Okei! Joo ei mun tarvii vissiin edes alkaa vänkää, aina ollut tappomenkat, sit se ektopia vuotanut 24/7 kunnes nyt korjattiin :yuck: Peräpukamat, you name it, vuotavia osia löytyy enemmän kun vanhasta bemarista. Marssin sitten apteekkiin seuraavaksi.

Ja yleisimmin se pahanlaatuinen ferrien aleneminen vissiin liittyy suolistosyöpään ja siellä piilossa tapahtuvaan vuotamiseen. Mulla on persekin tähystetty jo kahteen kertaan, viimeksi 2018 ja silloin sanoi, että nähdään 10 vuoden päästä taas :hilarious:

Mun mies ei kalasta :grin eikä muutenkaan mitään selvää harrastusta, aina välillä duunailee jotain :rolleyes:

Me oltais tänä jouluna menossa mun vanhempien ja siskon perheen kanssa vuokramökille Lappiin mutta saas ny nähä miten käy :facepalm: tai siinä on muitakin kysymysmerkkejä vielä mut niistä ei enempää täällä :rolleyes: lahjoja en kyl osaa ajatella näin aikaseen :bag:

Nyt alkoi pääkipu, ei ehkä hyvä merkki :( ellei johdu juomisen puutteesta/niskajumista..kohta taas testiä :hilarious: otin puolikkaan panadolinkin, täytyy varmaan ottaa toinenkin puolikas

Kiitos Sininen Kirahvi :love7 ja paljon voimia :Heartred Kyllä sitä itsekin tämän reilun viidennen vuoden yhtäjaksoisen yrittämisen aikana kerkesi vaipua monta kertaa epätoivoon. En saanut tuona aikana kuin vain blancoja testejä, sekös se itketti ja raivostutti. Ja yritystähän meillä oli siis jo useamman vuoden aikana ennen tätä viittä vuottakin, mutta lyhyissä pätkissä. En uskonut ihmeisiin meidän kohdalla, mutta kyllä tämä kuitenkin pienelle ihmeelle nyt tuntuu, kun oli jo opu-viikko valmiiksi sovittuna ja nyt ollaankin tässä tilassa ihan kevyillä hoidoilla :angel7

Kiitos❤️

Todella ihana kuulla, että kevyet hoidot toivat teille plussan. Yli viisi vuotta on ihan hirveän pitkä aika. Me olemme siinä jo kuitenkin äärettömän onnekkaita, kun meillä on yksi lapsi, joka saatiin aikanaan alkuun kevyillä hoidoilla.

Todellakin on mietitty! Ensimmäiset lahjat ostettu jo kesällä:). Joulu on mun ehdoton lempijuhla. Ollaan joka toinen vuosi aattona oltu mun vanhempien luona ja joulupäivä miehen vanhempien luona noin viimeiset kymmenen vuotta. Ja seuraavana vuonna toistenpäin. Tuleva joulu on kysymysmerkki, mutta tietyssä mielessä ois ihana olla ihan vaan oman perheen kanssa kotosalla ainakin tuo aatto.

Takaisin