Raskaaksi 2019

Onnea Monette! :love017

Täällä on aina paljon uutta ja jää kommentoimatta, mutta taustailen. Pahoittelut kp1 ja tsemppiä ja plussatuulia jännittäviin tilanteisiin! :wav

Öö öö apua..onko Ovitrelle vielä kehossa vai antaako pc tosiaan näin pahaa viivanpaikkaaa nykyään :rolleyes: en vielä testannut muulla merkillä. En innostu ennen kun alkaa tummumaan!!

Liitteet

• IMG_20201006_060514.jpg
    IMG_20201006_060514.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 280
  • IMG_20201006_061234.jpg
    IMG_20201006_061234.jpg
    16 KB · Katsottu: 266
Oisko vaikka vaan ihan sitä itseään :hello2oliko sulla tänään se dpo 10?

Dpo9 tai dpo10.. mitä enemmän tuijotan kuvia niin sitä enemmän uskon et höpö höpö :hilarious: no katsotaan miltä näyttää kun töistä pääsen ja huomenna..

Öö öö apua..onko Ovitrelle vielä kehossa vai antaako pc tosiaan näin pahaa viivanpaikkaaa nykyään :rolleyes: en vielä testannut muulla merkillä. En innostu ennen kun alkaa tummumaan!!

Jännittävää! :smiley-bounce013

Jospa onkin tosi kyseessä. :love7

Ai vitsi täällähän on on monen laista, sympatit porukalle kp1:stä, onnea Monetelle ja tsemppiä zararille ultran odotteluun! Ja jännätään nyt sit näitä Jannnin testejä ja toivotaan et Onnenomenan nippailut kuiteskin olis jotain mikä tietäsi plussaa :)

Ylihuomenna ensikäynti ja alkaa vähän jännittää jo. Yritin puhua miehen kanssa et kai se tietää et a) tämä ei siis ole ilmaista vaikka on julkisella ja b) mitä hän on mieltä jos ns vikaa löytyy hänestä tai meistä molemmista.. Ei tuuminut kumpaankaan mitään, melkeen ärsyttää kun itse haluisin tästä puhua, mut mies on vaan sillain "kattellaan.." meiningillä. Toisaalta plussaa toki että tällä kertaa on ihan mukana näissä tutkimuksissa, kun ennen esikoista ei olis lähtenyt kuin hirveellä väännöllä (plussasin sit 1,5 v yrityksen jälkeen just kun niihin tutkimuksiin oltais lähdetty).

Voi kumpa plussaisit jannn!! :Heartred

Täällä pitäis tänään alkaa menkat mut ei oo näkyny. Tuli jo vaaleanpunasta valikosta eilen.. Jos ei ala 3päivän sisään niin testaan. Kai tähän väliin vielä kohdun ulkopuolinen..

Taidan nyt ottaa vähän taukoa foorumista, on remppaa ja muuttoa. Ja toisekseen ei oo mitään piinailtavaa koska luomu raskaus ei nyt oo mahdollista enään mun kohdalla.. Saatan käydä lukemassa mutta viimeistään ensikuussa sit palailen tänne. Toivottavasti en oo sit enää ainoo täälä :nailbiting:

Täällä pitäis tänään alkaa menkat mut ei oo näkyny. Tuli jo vaaleanpunasta valikosta eilen.. Jos ei ala 3päivän sisään niin testaan. Kai tähän väliin vielä kohdun ulkopuolinen..

Taidan nyt ottaa vähän taukoa foorumista, on remppaa ja muuttoa. Ja toisekseen ei oo mitään piinailtavaa koska luomu raskaus ei nyt oo mahdollista enään mun kohdalla.. Saatan käydä lukemassa mutta viimeistään ensikuussa sit palailen tänne. Toivottavasti en oo sit enää ainoo täälä :nailbiting:

Tsemppiä kaikkeen :Heartred

Tsemppiä :Heartred ja et olet ainut! Täällä ollaan ja pysytään:shy:

Jannn, nyt jännittää:happy: teitkö vielä illalla testiä? :hilarious:

Tein :hilarious: mutta pystyin pidättämään vain 2h. Jotain näkyi mutta ehkä vain viivanpaikat. Herkkä one step puikko tummeni mutta vasta myöhemmin..sitä ennen haalea plus tai viivanpaikka, en tiedä voiko siihen testiin luottaa. Ja pc viivanpaikka tai hailura. Kuvassa one step yli testiajan, tuskin näkyisi kuvassa muuten, ainakaan siis tänne ladattaessa. Itken ja etsin vauvakirjoja :smiley-angelic001:sad010 huomenna vasta itkenkin jos nega :hilarious: ehkä plussastakin itken jos ehdin :hilarious:

Liitteet

• IMG_20201006_173154.jpg
    IMG_20201006_173154.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 242
Tein :hilarious: mutta pystyin pidättämään vain 2h. Jotain näkyi mutta ehkä vain viivanpaikat. Herkkä one step puikko tummeni mutta vasta myöhemmin..sitä ennen haalea plus tai viivanpaikka, en tiedä voiko siihen testiin luottaa. Ja pc viivanpaikka tai hailura. Kuvassa one step yli testiajan, tuskin näkyisi kuvassa muuten, ainakaan siis tänne ladattaessa. Itken ja etsin vauvakirjoja :smiley-angelic001:sad010 huomenna vasta itkenkin jos nega :hilarious: ehkä plussastakin itken jos ehdin :hilarious:

One step 10mlu puikkoon en heti luottas kun anto mulle aina jäätäviä haamuja :sour: tai sit toki luottasin jos nekin alkaa vahvistuu :woot: mut lupaavaa pcn osalta!! :woot: :woot: aamulla sit heti testikuvia tänne :happy093.

Huomenna uutta testiä vaan:happy: pitäisköhän itekin ostaa testejä, huomenna olis kp24:think005 on ollut vähän jännä olo, mutta oon tullut tulokseen, että mulla viiraa varmasti päässä:hilarious:

Tähän kiertoon jos mihin, niin ei ole ladattu tippaakaan toiveita! Ei hajua ovulaatiosta, join ainakin ämpärillisen alkoholia häissä ja lääkitsin itseäni buranalla, en oo ollut kauhean tarkka vitamiineista, oon toipunut hääjuhlista enkä oo harrastanut töiden lisäksi yhtään mitään ylimääräistä vasta kun tänään ja käytiin viime viikolla kahdesti hesellä (en ees muista millon viimeks olisin käynyt, ei ainakaan tän vuoden puolella:hilarious:) et näillä spekseillä on varmaan ihan turha odottaa yhtään mitään:bag::hilarious:

Huomenna uutta testiä vaan:happy: pitäisköhän itekin ostaa testejä, huomenna olis kp24:think005 on ollut vähän jännä olo, mutta oon tullut tulokseen, että mulla viiraa varmasti päässä:hilarious:

Tähän kiertoon jos mihin, niin ei ole ladattu tippaakaan toiveita! Ei hajua ovulaatiosta, join ainakin ämpärillisen alkoholia häissä ja lääkitsin itseäni buranalla, en oo ollut kauhean tarkka vitamiineista, oon toipunut hääjuhlista enkä oo harrastanut töiden lisäksi yhtään mitään ylimääräistä vasta kun tänään ja käytiin viime viikolla kahdesti hesellä (en ees muista millon viimeks olisin käynyt, ei ainakaan tän vuoden puolella:hilarious:) et näillä spekseillä on varmaan ihan turha odottaa yhtään mitään:bag::hilarious:

Joskus se stressittömyyskin puree :wink :grin ja ehkä kemiallisesta oli jotain "hyötyä" uuteen kiertoon?o_O:rolleyes: huomista odottaa noin viisi eri testiä :hilarious: toivotaan etten unenpöpperössä pissi pönttöön :hilarious:

Takaisin