Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisko vaikka vaan ihan sitä itseäänoliko sulla tänään se dpo 10?
no katsotaan miltä näyttää kun töistä pääsen ja huomenna..Öö öö apua..onko Ovitrelle vielä kehossa vai antaako pc tosiaan näin pahaa viivanpaikkaaa nykyäänen vielä testannut muulla merkillä. En innostu ennen kun alkaa tummumaan!!

Nyt on niin jännää!![]()
Jospa ei alakaan!Apua jos se alkaa haalistumaan vielä :arghh:
Toivon sydämestäni, että olisi raskaus! 
Öö öö apua..onko Ovitrelle vielä kehossa vai antaako pc tosiaan näin pahaa viivanpaikkaaa nykyäänen vielä testannut muulla merkillä. En innostu ennen kun alkaa tummumaan!!

Voi kumpa plussaisit jannn!!
Täällä pitäis tänään alkaa menkat mut ei oo näkyny. Tuli jo vaaleanpunasta valikosta eilen.. Jos ei ala 3päivän sisään niin testaan. Kai tähän väliin vielä kohdun ulkopuolinen..
Taidan nyt ottaa vähän taukoa foorumista, on remppaa ja muuttoa. Ja toisekseen ei oo mitään piinailtavaa koska luomu raskaus ei nyt oo mahdollista enään mun kohdalla.. Saatan käydä lukemassa mutta viimeistään ensikuussa sit palailen tänne. Toivottavasti en oo sit enää ainoo täälä![]()

Voi kumpa plussaisit jannn!!
Täällä pitäis tänään alkaa menkat mut ei oo näkyny. Tuli jo vaaleanpunasta valikosta eilen.. Jos ei ala 3päivän sisään niin testaan. Kai tähän väliin vielä kohdun ulkopuolinen..
Taidan nyt ottaa vähän taukoa foorumista, on remppaa ja muuttoa. Ja toisekseen ei oo mitään piinailtavaa koska luomu raskaus ei nyt oo mahdollista enään mun kohdalla.. Saatan käydä lukemassa mutta viimeistään ensikuussa sit palailen tänne. Toivottavasti en oo sit enää ainoo täälä![]()
ja et olet ainut! Täällä ollaan ja pysytään
Jannn, nyt jännittääteitkö vielä illalla testiä?
![]()
mutta pystyin pidättämään vain 2h. Jotain näkyi mutta ehkä vain viivanpaikat. Herkkä one step puikko tummeni mutta vasta myöhemmin..sitä ennen haalea plus tai viivanpaikka, en tiedä voiko siihen testiin luottaa. Ja pc viivanpaikka tai hailura. Kuvassa one step yli testiajan, tuskin näkyisi kuvassa muuten, ainakaan siis tänne ladattaessa. Itken ja etsin vauvakirjoja 
huomenna vasta itkenkin jos nega
ehkä plussastakin itken jos ehdin 
Teinmutta pystyin pidättämään vain 2h. Jotain näkyi mutta ehkä vain viivanpaikat. Herkkä one step puikko tummeni mutta vasta myöhemmin..sitä ennen haalea plus tai viivanpaikka, en tiedä voiko siihen testiin luottaa. Ja pc viivanpaikka tai hailura. Kuvassa one step yli testiajan, tuskin näkyisi kuvassa muuten, ainakaan siis tänne ladattaessa. Itken ja etsin vauvakirjoja
huomenna vasta itkenkin jos nega
ehkä plussastakin itken jos ehdin
![]()
tai sit toki luottasin jos nekin alkaa vahvistuu
mut lupaavaa pcn osalta!!
aamulla sit heti testikuvia tänne 
pitäisköhän itekin ostaa testejä, huomenna olis kp24
on ollut vähän jännä olo, mutta oon tullut tulokseen, että mulla viiraa varmasti päässä
) et näillä spekseillä on varmaan ihan turha odottaa yhtään mitään:bag:
Huomenna uutta testiä vaanpitäisköhän itekin ostaa testejä, huomenna olis kp24
on ollut vähän jännä olo, mutta oon tullut tulokseen, että mulla viiraa varmasti päässä
Tähän kiertoon jos mihin, niin ei ole ladattu tippaakaan toiveita! Ei hajua ovulaatiosta, join ainakin ämpärillisen alkoholia häissä ja lääkitsin itseäni buranalla, en oo ollut kauhean tarkka vitamiineista, oon toipunut hääjuhlista enkä oo harrastanut töiden lisäksi yhtään mitään ylimääräistä vasta kun tänään ja käytiin viime viikolla kahdesti hesellä (en ees muista millon viimeks olisin käynyt, ei ainakaan tän vuoden puolella) et näillä spekseillä on varmaan ihan turha odottaa yhtään mitään:bag:
![]()
toivotaan etten unenpöpperössä pissi pönttöön