Raskaaksi 2019

Varmaan jinxaan koko homman, niinku viimeksi. Dpo 9-10 täällä hei ja tässä uitettu ovistikku.

View attachment 94459

En ainakaan ovuloi nyt ensimmäistä kertaa tässä kierrossa kun lämmöt nousseet jo aikapäiviä sitten :hilarious: Viimeksi tämä tiesi kemiallista...

Oijoooi! Vois näkyä jo raskaustestissäkin :rolleyes: samanlainen ku mun tän päiväsessä

Oijoooi! Vois näkyä jo raskaustestissäkin :rolleyes: samanlainen ku mun tän päiväsessä

Sepä! En kyllä edelleenkään testaa ennen keskiviikkoa :nailbiting: Viimeksi kun tällaisen jälkeen testasin ja sain hailuran viivan, alkoi kirjaimellisesti seuraavana päivänä menkat :sad015

Sepä! En kyllä edelleenkään testaa ennen keskiviikkoa :nailbiting: Viimeksi kun tällaisen jälkeen testasin ja sain hailuran viivan, alkoi kirjaimellisesti seuraavana päivänä menkat :sad015

Mulla tuli tommosta vahvempaa viivaa pidemmän aikaa ja sitten plussa :shy: händyt ristissä, et ois pysyvä kyytiläinen siellä :smiley-angelic001

Mulla on huomenna se neuvolakäynti. Mä oon nyt kuitenkin alkanut voimaan tosi pahoin, ei auta liikunta, kevyt ruokailu ei mikään. Ihan junan alle jäänyt olo koko ajan ja vaan makoilen. Oksettaa kaikki hajut, löydän koko ajan jonkun uuden ällöhajun täältä kämpästä :hilarious: Ei huh huh, miten selviin tiistaina töihin :hungover:
Mut ei auta kun toivoo, et tää lupailis ihan hyvää masuasukin suhteen :bag:

Tasan kaks vuotta yritystä tänään.:cool05:finger:

Mulle nuo ivf lääkkeitten korvattavuusjutut on vielä ihan yhtä mysteeriä, mutta kylläpä se sitten selviää ku luottoraja paukkuu apteekin kassalla.:grin En muista kirjotinko tässä ketjussa vai jossain muussa, että yliopiston verkkoapteekin hintojen mukaan mulle on määrätty synarelaa ja gonalia n. 880 euron eestä. Niistä sitten kela-korvaukset pois.

Mulla tuli tommosta vahvempaa viivaa pidemmän aikaa ja sitten plussa :shy: händyt ristissä, et ois pysyvä kyytiläinen siellä :smiley-angelic001

Mulla on huomenna se neuvolakäynti. Mä oon nyt kuitenkin alkanut voimaan tosi pahoin, ei auta liikunta, kevyt ruokailu ei mikään. Ihan junan alle jäänyt olo koko ajan ja vaan makoilen. Oksettaa kaikki hajut, löydän koko ajan jonkun uuden ällöhajun täältä kämpästä :hilarious: Ei huh huh, miten selviin tiistaina töihin :hungover:
Mut ei auta kun toivoo, et tää lupailis ihan hyvää masuasukin suhteen :bag:

Pääsetkö ultraan siellä? :)

Pääsetkö ultraan siellä? :)

En varmaan ihan huomenna vielä kun se käynti on sen lähetteen tekemistä varten + ensikäynti, mut nopeimmillaan pääsen ultraan joko samana päivänä tai ens viikolla. Luulen, että seuraavalle viikolle menee kun ei oo kiireellinen tapaus :hilarious:

Koska menkkojen pitäis alkaa?

Varmaan torstaina :singing: En kyllä tiedä mikä on oikeesti homman nimi kun tissit ei oo yhtään kipeet, ei oo minkään valtakunnan muutakaan oirehdintaa, ihan normi nippasuja silloin tällöin :confused005 Ja noi lämmöt perseilee ihan huolella, ei yhtään tarpeeks korkealla enää. Ei kauheen vahva fiilis siihen plussaan enää mitä lähemmäs keskiviikkoa pääsee...

"Vuonna 2020 vuosiomavastuu on 577,66 euroa. Jos vuosiomavastuusi ylittyy, maksat loppuvuoden ajan jokaisesta korvattavasta valmisteesta vain 2,50 euron omavastuun". Eli kaikki kelakorvattavat lääkkeet jotka menee yli ton 577,66 jälkeen maksaa sen 2,5e/ lääke. Oli kyllä kiva hakea n. 500e pistoslääkkeet ja maksaa niistä vaan minimaalinen summa!

Näin mäkin oletin sen toimivan, mutta en ymmärtäny noita eri korvattavuusluokkia. Ilmeisesti se homma ei kuitenkaan vaikuta lääkettoon.

Mulla on jotenkin ihan tärppikiertofiilis, mä tuun niiiiiin tippuu korkeelta ja kovaa :BangHead ei ollu ovista vielä tänään kp taitaa olla 12 en tiiä mistä moinen fiilis kumpuaa :dontknow

Mä oon ihan loppu yks yö 2 8v kanssa kylpylässä ja päälle melke 2h suuntaansa autolla ja huonosti nukuttu 2 yötä mä palaudun tästä ainakin viikon!! Mut oli ihan super kivaa loistavan ikästä kylpyläseuraa :Heartred

Mulla on jotenkin ihan tärppikiertofiilis, mä tuun niiiiiin tippuu korkeelta ja kovaa :BangHead ei ollu ovista vielä tänään kp taitaa olla 12 en tiiä mistä moinen fiilis kumpuaa :dontknow

Mä oon ihan loppu yks yö 2 8v kanssa kylpylässä ja päälle melke 2h suuntaansa autolla ja huonosti nukuttu 2 yötä mä palaudun tästä ainakin viikon!! Mut oli ihan super kivaa loistavan ikästä kylpyläseuraa :Heartred

Ihana fiilis :Heartpink pidä se yllä :joyful:

Varmaan torstaina :singing: En kyllä tiedä mikä on oikeesti homman nimi kun tissit ei oo yhtään kipeet, ei oo minkään valtakunnan muutakaan oirehdintaa, ihan normi nippasuja silloin tällöin :confused005 Ja noi lämmöt perseilee ihan huolella, ei yhtään tarpeeks korkealla enää. Ei kauheen vahva fiilis siihen plussaan enää mitä lähemmäs keskiviikkoa pääsee...

Nyt heität sen kuumemittarin hevon kuuseen :grin itellähän on tässä raskaudessa korkein lämpötila ollut 36.7 vaik normaalisti luteaalissa voi olla mulla 37.2 että en menis lämpöihin heti vannomaan :hilarious: ja plussatessa oli tasan normi lämpö oisko joku 36.4. Lisäks rinnat kipeytyi vasta 3pv ennen plussaa ja sillonkin ne oli silleen kaivelemalla kipeet :laughing002

Mullakin on meneillään kokonaisuudessaan kummallinen kierto, nyt kp21. En oo ihan varma onko ovista ollut vai ei, vai olisko ovuloimaton kierto:confused004 kaks viikkoa on nyt saanu harrastaa seksiä sillon kun mieli on tehnyt, ei oo ollut ylimääräisiä vuotoja (paitsi viime vkloppuna oli ne pari päivää) :think005 näin kivaa ei olekaan ollut sitten tammikuun 2019 kun nää vuotohommat alkoi:happy: nyt varmaan jinxasin koko homman, huomenna hanat aukeaa:violent001

Nyt ois sit plussa aalto mahikset ilmassa sanoisin! Täällä kp1, et mä en ainakaan pääse aaltoa aloittamaan, mut toivotaan nyt muiden puolesta parasta :smiley-angelic001

Takaisin