Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaan jinxaan koko homman, niinku viimeksi. Dpo 9-10 täällä hei ja tässä uitettu ovistikku.
View attachment 94459
En ainakaan ovuloi nyt ensimmäistä kertaa tässä kierrossa kun lämmöt nousseet jo aikapäiviä sittenViimeksi tämä tiesi kemiallista...
Oijoooi! Vois näkyä jo raskaustestissäkinsamanlainen ku mun tän päiväsessä
Viimeksi kun tällaisen jälkeen testasin ja sain hailuran viivan, alkoi kirjaimellisesti seuraavana päivänä menkat 
Sepä! En kyllä edelleenkään testaa ennen keskiviikkoaViimeksi kun tällaisen jälkeen testasin ja sain hailuran viivan, alkoi kirjaimellisesti seuraavana päivänä menkat
![]()
händyt ristissä, et ois pysyvä kyytiläinen siellä 
Ei huh huh, miten selviin tiistaina töihin 

Mulla tuli tommosta vahvempaa viivaa pidemmän aikaa ja sitten plussahändyt ristissä, et ois pysyvä kyytiläinen siellä
Mulla on huomenna se neuvolakäynti. Mä oon nyt kuitenkin alkanut voimaan tosi pahoin, ei auta liikunta, kevyt ruokailu ei mikään. Ihan junan alle jäänyt olo koko ajan ja vaan makoilen. Oksettaa kaikki hajut, löydän koko ajan jonkun uuden ällöhajun täältä kämpästäEi huh huh, miten selviin tiistaina töihin
Mut ei auta kun toivoo, et tää lupailis ihan hyvää masuasukin suhteen :bag:
Pääsetkö ultraan siellä? :)

Sepä! En kyllä edelleenkään testaa ennen keskiviikkoaViimeksi kun tällaisen jälkeen testasin ja sain hailuran viivan, alkoi kirjaimellisesti seuraavana päivänä menkat
![]()

Miten me nyt maltetaan odottaa keskiviikkoon?![]()

Oon niin paskajäykkänä etten varmaan uskalla testata silloinkaan. Odotan vaan mahdolliset 9kk menkkojen alkua![]()
Oon niin paskajäykkänä etten varmaan uskalla testata silloinkaan. Odotan vaan mahdolliset 9kk menkkojen alkua![]()
Koska menkkojen pitäis alkaa?
En kyllä tiedä mikä on oikeesti homman nimi kun tissit ei oo yhtään kipeet, ei oo minkään valtakunnan muutakaan oirehdintaa, ihan normi nippasuja silloin tällöin
Ja noi lämmöt perseilee ihan huolella, ei yhtään tarpeeks korkealla enää. Ei kauheen vahva fiilis siihen plussaan enää mitä lähemmäs keskiviikkoa pääsee..."Vuonna 2020 vuosiomavastuu on 577,66 euroa. Jos vuosiomavastuusi ylittyy, maksat loppuvuoden ajan jokaisesta korvattavasta valmisteesta vain 2,50 euron omavastuun". Eli kaikki kelakorvattavat lääkkeet jotka menee yli ton 577,66 jälkeen maksaa sen 2,5e/ lääke. Oli kyllä kiva hakea n. 500e pistoslääkkeet ja maksaa niistä vaan minimaalinen summa!
ei ollu ovista vielä tänään kp taitaa olla 12 en tiiä mistä moinen fiilis kumpuaa 

Mulla on jotenkin ihan tärppikiertofiilis, mä tuun niiiiiin tippuu korkeelta ja kovaaei ollu ovista vielä tänään kp taitaa olla 12 en tiiä mistä moinen fiilis kumpuaa
Mä oon ihan loppu yks yö 2 8v kanssa kylpylässä ja päälle melke 2h suuntaansa autolla ja huonosti nukuttu 2 yötä mä palaudun tästä ainakin viikon!! Mut oli ihan super kivaa loistavan ikästä kylpyläseuraa![]()
pidä se yllä 
Varmaan torstainaEn kyllä tiedä mikä on oikeesti homman nimi kun tissit ei oo yhtään kipeet, ei oo minkään valtakunnan muutakaan oirehdintaa, ihan normi nippasuja silloin tällöin
Ja noi lämmöt perseilee ihan huolella, ei yhtään tarpeeks korkealla enää. Ei kauheen vahva fiilis siihen plussaan enää mitä lähemmäs keskiviikkoa pääsee...
ja plussatessa oli tasan normi lämpö oisko joku 36.4. Lisäks rinnat kipeytyi vasta 3pv ennen plussaa ja sillonkin ne oli silleen kaivelemalla kipeet 
kaks viikkoa on nyt saanu harrastaa seksiä sillon kun mieli on tehnyt, ei oo ollut ylimääräisiä vuotoja (paitsi viime vkloppuna oli ne pari päivää)
näin kivaa ei olekaan ollut sitten tammikuun 2019 kun nää vuotohommat alkoi
nyt varmaan jinxasin koko homman, huomenna hanat aukeaa
Yksityisellä tehty ivf oli muistaakseni pois siitä julkisen puolen tarjonnasta sitten.