Raskaaksi 2019

Kiitos :Heartred en tiedä, luultavasti tällä helpotan mahdollista negaa. En kestäisi, jos aina 100% uskoisin tai täällä huutelisin että nyt on tärpännyt, ja joka kerta tulisikin nega. Toki salaa aina vähän uskon ja toivon :joyful:

Mulla on kyllä ihan sama.. Nytkin tässä kierrossa on ollu oireita vaikka jonoks asti. Tuntuu että mun pms oireet vaan lisääntyy kierto kierrolta

No nyt muakin Alko jännittää sun puolesta! :nailbiting:
Koska sun menkat pitäis alkaa?
Tässä itekki arvon testaisko ens tiistaina vai odotanko vaan kärsivällisesti? Se nega tuntuu aina niin paskalle ja tuun niin pahalle päälle:oops:

Pitäis alkaa sitten mun laskelmien mukaan ens to-pe. Yleensä se luteaali on mulla 12 päivää ja uskon, että jos on alkaakseen niin jo tuolloin keskiviikkona tiputtelee :bounce

Pidän kiinni lupauksestani testata (raskaustestillä :laughing014) vasta tuolloin keskiviikkona. Mutta jos se on nega, niin laitan kyllä kaikki munat kemiallisen koriin, koska tää ei oo enää mitenkään päin normaalia mulle!

Tuun taas tänne vaan omanapaileen :laughing002 Ai luoja, miten sitä vaan muka voikin olla varma! Jos tää kierto vaihtuu seuraavaan, masennun kyllä enemmän kuin kertaakaan tän vasta lyhyen äheltämisen aikana :pale

Kaikki nää ihme tuntemukset, lämmöt jne. Eilen tanssitreeneissäkin kun ensin vedettiin lujaa ja sitten ohjaaja näytti jotain ja piti odottaa, niin ihan selkeästi tuntuu "jotain" ihan erilaista!? Ja tissikipukin käyttäytynyt ihan oudosti! Ensin vaan imetysosat heti oviksesta ja nyt dpo 7-8 viime yönä ihan liekeissä koko rintakehä. Eilen illalla iski kuolemanväsymys ja jäätävä kylmyys. Olin ihan varma, että nyt on kuumetta ja korona jajajaja, mutta mittari näytti 37,3. Niin, ja sit on tietenkin vielä se joka päivä uitettu ovistikku, joka alkaa taas lähestyä plussaa. Ainahan se kierron lopussa tummuu, mutta voi kun olis!

Näin. Sekoilen täällä keskenäni. Tää on joko korona tai vauva. Ja aina sanon, että kun odottaa raskaaksi tulemista, pitää jatkaa normaalia elämää kun voi mennä kauankin. Mitä mä tein heti kun on pienikin aavistus? PERUN KAVERIN KANSSA SM-LIIGAPELIIN OSALLISTUMISEN!? Toivottavasti ei ollut tän kauden ainoa mahdollisuus...:scared001

Tähän mun on ihan pakko kommentoida jääkiekkofanina, että saadaan rähinä pystyyn. Mutta mun mies on siis niin intohimoinen fani, että meidän koiran nimi on jopa tepsi:hilarious::hilarious::hilarious: sopivasti on vielä mustavalkoinenkin:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: mun ukko on kyllä uskomaton! Aina mä sanon sen kaikkiin nimiehdotuksiin, että ei helvetissä, mut sit huomaan et kumminkin se on saanut jotenkin tahtonsa lävitse:hilarious: nyt alkaa kyllä mulla anonyymiyden rajat notkumaan, hei vaan kaikki tutut, jos teitä on siellä:hilarious:

Tähän mun on ihan pakko kommentoida jääkiekkofanina, että saadaan rähinä pystyyn. Mutta mun mies on siis niin intohimoinen fani, että meidän koiran nimi on jopa tepsi:hilarious::hilarious::hilarious: sopivasti on vielä mustavalkoinenkin:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious: mun ukko on kyllä uskomaton! Aina mä sanon sen kaikkiin nimiehdotuksiin, että ei helvetissä, mut sit huomaan et kumminkin se on saanut jotenkin tahtonsa lävitse:hilarious: nyt alkaa kyllä mulla anonyymiyden rajat notkumaan, hei vaan kaikki tutut, jos teitä on siellä:hilarious:

Mun kaverilla oli silloin joskus esiteininä kissat, joiden nimet oli Hockey ja Night :hilarious: Asiasta rasiaan, ihan parasta, että Hockey Night on taas tehny paluun :gen014 Onneksi laitettiin nyt sit kanavapaketti tilaukseen niin näkee pelit kotisoffalta ilman majoooria koronariskiä :happy093.

Mä jouduin koronatestiin oli nega mut siis ihan hirveää. Varmaan metrin mittainen tikku molempiin sieraimiin niin syvälle et aivot käynnistyy uudestaan. Huh olkoon.

Kp19, nyt alkaa homma olla sen verran limaista että voisko se ovulaatio vihdoin tulla. Maanantaina testasin mun vikalla liuskalla tasavahvat, mut digi oli tyhjä, tiistai ja keskiviikko digi oli myös tyhjä, sit lopetin. Ukon selätystä siis viikonloppuna:angelic:

Mitä te remppasitte kun muutitte? :) ettekö muuttanut omakotitaloon vai muistanko väärin?
Mut nää projekti jutut on ihan parhaita saamaan ajatusta muualle. Mulla on varmaan remontti projektia ensi kesään asti, toki mies on niin tarkka kun tekee sitä työkseen että tuskinpa kauheesti saan muutakun suunnitella ja kantaa työkaluja ja kylmää juotavaa :hilarious: :p
Nyt on menossa kirppispöytä rojekti että pääsee vähän tavaroista eroon! Luoja tolla miehellä on niin sanotusti koko entinen elämä varastossa :grin

Rivariin muutettiin, tää oli pinnoiltaan ihan siistissä kunnossa mut edellisen asukkaan tapettivalinnat ei olleet ihan meidän makuun niin olkkarista revittiin ne ja maalia tilalle. Sit keittiöön vaihdettiin tasot ja ovien vetimet ja nyt sit maalasin kaakelit. Ja sit listat vaihdettiin kans. Kaikkee pientä kivaa:grin makkariin aateltiin vielä maalata yks seinä jollain värillä kunhan vaan keksin eka millä sävyllä. On kyl ihanaa kun saa rauhassa laittaa oman näköseks :Heartred

Ainiin ja lääkäri soitti aamupv, ehdotti vielä sitä neljättä inssiä ja se oli ihan ok meille. Saatiin päättää pidetäänkö taukoa yksi kierto vai jatketaanko heti, no päätettiin jatkaa eli huomenna alkaa gonalin piikittely taas. Ens pe ultra. Luulen kyllä että ovis tulee tukossa olevalta puolelta ja inssiä ei päästä ees tekemään, mutta kokeillaan jos pistokset auttaisi kehittämään oikealle puolelle jotain:rolleyes: ihan ok fiilis, päästään asiassa eteenpäin ja neljäs inssi on sitten viimeinen :happy:

Flo ennustaa et menkat alkais ens tiistaina.. Tekis mieli kauheesti testata, mutta en haluis taas pettyä.. :sad001

Ymmärrän :Heartred mutta ties vaikka ois tärpännyt :) Tai sit testata vasta tiistaina :p
mäki haluisin jo testailla :arghh: (siis vakavasti otettavasti) ja testaankin ainakin huomenna mut äääääh tiedän jo ettei tärppiä ja pystyispä olee vaan testailematta..ärsyttää ku luget tekee kaikki oireet, tai siis ei oo muuta ku turvotus ja rinnat pirun kipeet, mut ei voi luottaa oireisiinkaan

Joo on kyllä niin pms itkut ja muut oireet että ihan turha edes sitä negaa testata. Miten sitä aina tuleekin itku vaikka kuinka yrittää varautua? Henkisesti tässä ehkä vaikeinta on se kun tietää että kestää ennenkun saadaan mitään apua (se v*tun lähete ei ollut vieläkään mennyt ovumialta siihen 200m päähän tayssin polille!!) :smiley-angry007 :smiley-angry019

Ymmärrän :Heartred mutta ties vaikka ois tärpännyt :) Tai sit testata vasta tiistaina :p
mäki haluisin jo testailla :arghh: (siis vakavasti otettavasti) ja testaankin ainakin huomenna mut äääääh tiedän jo ettei tärppiä ja pystyispä olee vaan testailematta..ärsyttää ku luget tekee kaikki oireet, tai siis ei oo muuta ku turvotus ja rinnat pirun kipeet, mut ei voi luottaa oireisiinkaan

Joo ei voi kyllä.. Mulla oli ne mahakivut dpo4, kauhee turvotus ny mutta siis tiedän että nää kaikki muut on mun pms oireita.. :smiley-angry017 noh onneksi tää kuu menee muutossa ja sitten enää marraskuu ja sit ois jo ehkä ensikäynti

Tsemppiä Sofia ja muutkin, saisitte jo kaikki plussata :Heartred

Tääl on tänään ollut kunnon ragepäivä ja oksu olo koko päivän :stop: Muutoin vuosien tauon jälkeen on atopia palannut ja urtikaria riehuu siinä sivussa. Hiukset rasvoittuu ja naama kauheassa kunnossa. Riehun, raivoan, välissä itken ja sekoilen ahdistuksissani, lopulta halaan pönttöä. Nyt on ihan pakko sanoa, että ihan tyttöolo, kauneus on kyllä kadonnut jonnekin kankkulan kaivoon, ei huh huh :hilarious:
Terveisin raivohullu smuiggu ja valittamasta valittamaan päässyt ensiodottaja :grin

monta sivua taas selasin, oottelen testejä siellä oli muutama ihan siinä hilkulla!! Ite alotan huomenna oviksen tikutuksen greoppimehuu on menny ja miestä on kellistetty :Heartred Huomenna kylpemään, ihana lähtee veljen lasten kanssa hotelliin :cheers vähän on omalehmä ojassa näissä mun synttärilahjoissa :happy119

Ovitrelle ei oikein näy enää rfsu:ssa (märkänä taisi näkyä vähän), huomenna pc. Ovistestissä näkyy vielä. 8päivää ovitrellestä ja dpo6.

Liitteet

• IMG_20201003_090132.jpg
    IMG_20201003_090132.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 189
Paah täällä taisi nyt alkaa se masennuskausi :shifty: Niin olin toiveikas jo, mutta ovistestit lähestyy taas blancoa ja lämmötkin jostain syystä niiasi aamulla :grumpy: Tissit ei ole yhtään kipeät, mistään suunnasta vaikka kuinka rutistelisi :meh: Ja melkeinpä jo tuntee, miten normi menkkaraivo nostelee päätään. Dpo 8-9. Voi pylly :arghh:

Mutta edelleen, jos jotain hyvää pitää etsiä, niin se tiputtelu on edelleen poissa. Voiko olla, että loop oikeasti korjasi sen :eek:

Ensi kierto meneekin harakoille kun mies lähtee lappiin fisustaan. Nää ovikset kun jostain syystä nyt siirtyi ihmisten aikaan tässä kesän aikana ennenkö toi reissu varattiin :hilarious: Mikä meidän tuuri?! :hilarious: No, kahvia pannuun, Hesari parvekkeelle aamupalan kanssa ja kohti uusia pettymyksiä :p

Onko kukaan kokeillut pms oireisiin jotain? Joku dong guai tms vissiin on luontaistuotteista, mutta onko joku kokeillut jotain muuta? Inhoon noita pms oireita :( ei mulla ennen kkm ollu näin pahoja..

Onko kukaan kokeillut pms oireisiin jotain? Joku dong guai tms vissiin on luontaistuotteista, mutta onko joku kokeillut jotain muuta? Inhoon noita pms oireita :sad001 ei mulla ennen kkm ollu näin pahoja..

En oo mut mulla on kans aina sika pahat. Tuntuu et menkkojen aikaan oon ainoostaan järjissäni:p

En oo mut mulla on kans aina sika pahat. Tuntuu et menkkojen aikaan oon ainoostaan järjissäni:p

Siis meille tulee kohta ero miehen kaa näiden mun pms oireiden takia :( miten pystytte oleen kohdistamatta kaikkee itkua ja raivoo omaan mieheenne? Musta tuntuu että mun mies on jo ihan loppu ja mä oon ihan loppu. Voisin itkee 247 ja si kettuilla ihan kaikille kotona.. Mietin jo vakavasti ehkäisypillereitä että voisin olla edes yhden kuukauden normaali :banghead: harkitsen jo vakavasti kuukauden mittaista breikkiä koko vauva touhuun.. Kaikki selviytymiskeino vinkit otetaan vastaan.

Takaisin