Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Onko teillä konkareilla tullut edellisissä raskauksissa turhuja tai vuotoja? :)
Mullakaan ei oo tullut, mutta tiedän ihmisiä joilla on kyllä tullut ja käsittänyt olevan ihan normaalia!Onko teillä konkareilla tullut edellisissä raskauksissa turhuja tai vuotoja? :)
Huomenta ja mukavaa saada tänne lisää väkeä:)
Täällä tänään vasta 4+0 ja miten voikaan tuntua saavutukselta?
Olen jotenkin ollut ajatuksissani "ehkä tässä ollaan raskaana tai sitten ei"Kaippa sitä pikkuhiljaa uskaltaa alkaa kääntää ajatuksia vatsan kasvatuksen suuntaan. Ajattelin myös, että tämän toisen kohdalla osaan ottaa iisimmin ja päivä kerrallaan. Huomaan kuitenkin ajatusten yhä vahvemmin alkavan pyöriä oman navan ympärillä
Luulen tällähetkellä et tästä raskauskuplasta tulee tällä kertaa ihan erilaista:angelic:
![]()
mulla 4+1.Minulla oli, kahteenkin kertaan. Silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa + pari viikkoa myöhemmin. Aika pieni määrä verta riittää säikäyttämään, kun värjää valkovuotoa! Myöhemmin ei sitten enää ollut mitään.Onko teillä konkareilla tullut edellisissä raskauksissa turhuja tai vuotoja? :)
Minulla oli, kahteenkin kertaan. Silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa + pari viikkoa myöhemmin. Aika pieni määrä verta riittää säikäyttämään, kun värjää valkovuotoa! Myöhemmin ei sitten enää ollut mitään.
Toivotaan että pysyy nyt vuodot täältä pois kaikilta.

nyt innokkaasti kulutin noi loppuun. Saa nähdä vieläkö lähden lisää ostelemaan. Jos pääsen AR-ultraan, voi olla että maltan mieleni sinne
tai sit en.