Raskaaksi 2020

Mulla nyt dpo8 ja kans repii ihan kunnolla vasemmalle alas, just nivusen yläpuolelle. Yleensä vasemmalle, mut välillä vähän myös oikealle ja lievempänä
Mulla on täs kans ihan mukavasti repinyt tänään. Tuo nivusen yläpuoli on ollut kohteena. Eilen vähän jo aloitteli, mutta tänään päässy vauhtiin. Dpo8 myös meneillään :joyful:
 
Joko tämä on plussa o_O ihmeellinen kierto ollut kaiken kaikkiaan, nyt jo kp19
 

Liitteet

  • IMG_20200702_164105.jpg
    IMG_20200702_164105.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 106
Mulla on paineen tunne selkeä ja rinnat ihan kouristi. Jos nyt testi on ihan nega niin vaadin että pääsen pian gynelle ja saan selvyyden et oonko ylipäätään ovuloinut.. toivottavasti olisin, ei kai ne lämmöt ihan turhaan nouse kuitenkaan.... Toivottavasti nippailut enteilee hyvää! :wink

Jännä huomasin et ku pidin kättä jotenkin tos mahan päällä (kuin raskaana olevat joskus) niin semmonen pörinä käy. Ei siis suolipörinää vaan joku outo mitä en tunnista. Hauska kun oma keho toimii oudosti joka kierrossa ja "uusia" oireita bongaa.. no, mä toivon että jos oon raskaana niin saan tietää sen pian! Ja koska testaat?
Joka toinen tunti päätän et huomenna ja joka toinen että lauantaina:hilarious:
 
Täällähän eletään glorious kp 19, ja alkanee olemaan ovulaatio "ihan siinä huulilla" jo :woot: Kumman aikaseen tässä kierrossa. Tämän tosin päättelen vain ja ainoastaan juuri toissapäivänä loppuneesta tiputtelusta ja alkaneesta limailusta. Saattaapa limailla useammankin päivän, ovistesti vielä suhteellisen haalea.

Itse pistäisin rahani likoomaan sunnuntai-maanantai oviksen puolesta :pompus:



Mielenkiintoista. Melkein veikkaisin, että sielä olisi joku kyydissä? Itse pistin lottokupongin sisään siis siinä vaiheessa kun tiputtelu ei alkanutkaan taas normaalisti 2-3 pv ennen menkkoja :shifty: Sitten haalean plussan jälkeen alkoikin ja täysin kivuttomana, ihme kyllä. Kyllähän ne kivut siitä starttasitvat sitten. Kaksi päivää verta ja klimppejä kuin häränkurkusta ja uuteen kiertoon.


Mulla ei oo mtn menkka jomotuksiakaan oikein nyt ja juu olen tänäänkin haamut saanut testiin ja kun klimppeinä verta ei tuu. Nooo jospa pian aukeaa hanat:bookworm:
 
Tossa on vielä niistä haamuist kuvat jos mtn edes näkyy ... :banghead: ehkä mun silmät tekeekin vain sen toisen:laughing021
 

Liitteet

  • IMG_20200702_135439.jpg
    IMG_20200702_135439.jpg
    39.5 KB · Katsottu: 148
  • IMG_20200702_145934.jpg
    IMG_20200702_145934.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 148
Hei! Voiko munasolu irrota samalta puolelta kaksi kuukautta peräkkäin? Mulla edelleen kipuilee vasen munasarja lievästi. Herkkä raskaustesti haamuilee, mutta apteekin oma on puhdas nega. Toivoisin niin, että tiedossa on uusi ovulaatio, eikä tää ihme sekoilu jatku edelleen...
 
Hei! Voiko munasolu irrota samalta puolelta kaksi kuukautta peräkkäin? Mulla edelleen kipuilee vasen munasarja lievästi. Herkkä raskaustesti haamuilee, mutta apteekin oma on puhdas nega. Toivoisin niin, että tiedossa on uusi ovulaatio, eikä tää ihme sekoilu jatku edelleen...
Voi irrota. Yleinen harhaluulo, että irtoaa aina eri puolelta. Tsemppiä :Heartred
 
Kyllä

Kyllä minä ainakin haamun nään. Ootko tehnyt lisää testejä?


Nää on tämän päiväset :bag: ai että mua hävettää kun laitoin noi :facepalm: siis kemiaalinen mulla mielessä mutta jos miettii mistä ois napannut nii viimeksi pupuiltu 18.6. Ja juhannuksena mulla muistaakseni oli nivus, alavatsa ja selkä jomoja. :confused005 mutta katsotaan miten käy vähäisen vuodon
 
Minä nään myös viivat, ei tarvitse edes tihrustaa:smiley-angelic001 toivotaan vahvistumisia!


Tilasin just nipun ovis- ja raskaustestejä.. pian semmonen kokoelma että voi tikuttaa joka pissalla:dance011onneksi mies ei tiiä kuinka hurahtanut oon testeihin. Ovistestin viiva hieman tummunut, josko ensi viikolla plussaa.
 
Hei! Voiko munasolu irrota samalta puolelta kaksi kuukautta peräkkäin? Mulla edelleen kipuilee vasen munasarja lievästi. Herkkä raskaustesti haamuilee, mutta apteekin oma on puhdas nega. Toivoisin niin, että tiedossa on uusi ovulaatio, eikä tää ihme sekoilu jatku edelleen...

Kyllä mulla on irronnut, niin monta kiertoo toiselta puolen, että luulin ettei toinen puoli toimikaan o_O mut molemmat puolet oli täysin aktiivisia siitä huolimatta.
Sulla ollut testit pitkään posia, oletko kysässyt neuvolasta tai tk asiaa? Toisaalta, jos herkkä on haamu ja apteekin oma nega niin aika todennäköisesti se hormoni olis jo suurelta osin laskusuunnassa. Mietin vaan, ettei kohdun ulkopuolisesta oo kyse, kun sulla niitä kipujakin :oops:

Mulla on täs kans ihan mukavasti repinyt tänään. Tuo nivusen yläpuoli on ollut kohteena. Eilen vähän jo aloitteli, mutta tänään päässy vauhtiin. Dpo8 myös meneillään :joyful:

Ei mulla mitään tommosii oo ollu koko päivänä :grin :hilarious: ei niin mitään tuntemuksia vatsalla, ei vihlasun vihlasua, muuta ku ilmavaivoja :grin:grin

Mua on lähinnä taas turvotellut ja iho kutissut sekä poltellut. Oireilee taas tää iho huolella :mad:Usko aika minimaalinen plussaan. Tissikivut on nyt sellasia et kun liivit pois ottaa niin koskee ja tuntuu raskailta :oops:
Tänään oon syöny jo paremmin, että eiköhän ne menksut sieltä saavu ajallaan. Paitsi et mä nukahin taas iltapäivästä ja nukuin yöunien lisäks päikkäreitä 3h. Mut mulla on kyl univelkaa. Sydän hakkas taas vaihteeks ku viimestä päivää ja näin ihan sekavia unia, kuten et söin korillisen sitruunoita ja siitä sitte heräsinkin kutittaan itteeni :grin
 
Mutta tätä veren tiputtelua en vain ymmärrä ja miehelle en viitsi edes sanoa kun passitin eilen siteitä hakemaan :hilarious:
 
Kyllä mulla on irronnut, niin monta kiertoo toiselta puolen, että luulin ettei toinen puoli toimikaan o_O mut molemmat puolet oli täysin aktiivisia siitä huolimatta.
Sulla ollut testit pitkään posia, oletko kysässyt neuvolasta tai tk asiaa? Toisaalta, jos herkkä on haamu ja apteekin oma nega niin aika todennäköisesti se hormoni olis jo suurelta osin laskusuunnassa. Mietin vaan, ettei kohdun ulkopuolisesta oo kyse, kun sulla niitä kipujakin :oops:



Ei mulla mitään tommosii oo ollu koko päivänä :grin :hilarious: ei niin mitään tuntemuksia vatsalla, ei vihlasun vihlasua, muuta ku ilmavaivoja :grin:grin

Mua on lähinnä taas turvotellut ja iho kutissut sekä poltellut. Oireilee taas tää iho huolella :mad:Usko aika minimaalinen plussaan. Tissikivut on nyt sellasia et kun liivit pois ottaa niin koskee ja tuntuu raskailta :oops:
Tänään oon syöny jo paremmin, että eiköhän ne menksut sieltä saavu ajallaan. Paitsi et mä nukahin taas iltapäivästä ja nukuin yöunien lisäks päikkäreitä 3h. Mut mulla on kyl univelkaa. Sydän hakkas taas vaihteeks ku viimestä päivää ja näin ihan sekavia unia, kuten et söin korillisen sitruunoita ja siitä sitte heräsinkin kutittaan itteeni :grin
Kiitos Zazar! Kohdun-ulkopuolista itsekkin pelkään ja nää kivut on jo syy ottaa yhteyttä neuvolaan. Taidan soittaa huomenna, vaikka testi on haalea, niin tää jomottelu huolettaa...:Heartred
 
Kiitos Zazar! Kohdun-ulkopuolista itsekkin pelkään ja nää kivut on jo syy ottaa yhteyttä neuvolaan. Taidan soittaa huomenna, vaikka testi on haalea, niin tää jomottelu huolettaa...:Heartred

Joo kannattaa ottaa yhteyttä, ei siitä ainakaan haittaa ole! :) kipuja voi olla kyllä pidempäänkin, mutta tuo sun haamu herättää kysymyksiä. Saat sitten varmistuksen myös sille, mikä tilanne on :)
Tsemppiä! :angel7
 
Takaisin
Top