IVF/ICSI 2020

Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista niille joilla testi näyttikin negaa. @Siiri❤️ erityisesti voimia.

Itse elän toistaiseksi viimeisen luomukierron loppuvaiheita. Ovistesti oli positiivinen jo kp 12, ja nyt, 11 pv myöhemmin on jo ruskeaa tuhrua näkyvissä. Eiköhän ne kuukautiset ala ihan lähipäivinä taas ja kierto jää tosi lyhyeksi. Kp 2 alkaa sitten Menopurin pistely. Jännittää lähinnä että jos se ajoittuu ylihuomiseksi, pitäisi pistos laittaa mahdollisesti kesken töiden. Tänään kyllä ärsyttää kaikki, myös se että "mammakaverini" jolla samanikäinen esikoinen, on ilmeisesti raskaana :shifty:
 
Moi!

Onko teillä muilla ollut koskaan ”aaltoilevaa juilintaa” kohdun alueella alkionsiirron jälkeen? Mulla tulee sellaista aina muutama päivä siirron jälkeen. Mietin, että liittyykö se Lugesteroniin vai onko jotain muuta tuntemusta. Tuntuu ikään kuin kohtu lievästi supistelisi. Ei ole ehkä hyvä juttu kiinnittymisen kannalta, jos oikeasti on supistelua :sad001
 
Onnittelut plussanneille ja halaukset negan saanneille.
Tsemppiä esmeralda uusiin käänteisiin! Mulla on paino tippunut n. 2,5kg 3 viikossa eli tosi tyytyväinen olen. BMI nyt vajaa 27. Otin fatsecretin käyttöön jotta voin varmistaa riittävän kalorimäärän. 1500kcal noin tulee päivittäin. Ja liikuntaa enemmän tai vähemmän. Ensi viikolla on suunnitelmissa sumujen aloitus ja vielä toistaiseksi ajattelin pitää kalorivajetta yllä. En tiedä sitten missä vaiheessa olisi vai olisiko hyvä pyrkiä kulutuksen ja saannin tasaamiseen.
 
Dpo 12 ja RSFU:n Varhainen raskaustesti näytti hyvin haaleasti viivaa/viivan paikkaa. :happy7 Tiedän, että noita testejä parjataan, että ne näyttävät viivanpaikkoja ja vääriä plussia (ainakin jossain määrin), mutta näitäkin testejä on tullut tehtyä vuosien aikana useita ja toisen viivan paikka on pysynyt aina ihan vitivalkoisena ennen tätä päivää. Eli täällä voisi vähintään olla kiinnittymisyritystä, mistä jo itsessään olen kovin onnellinen ja näen sen vain ja ainoastaan positiivisena asiana tässä vaiheessa. Toki toivon, että viiva tuosta vahvistuu ja meille suodaan perheenlisäystä maaliskuussa 2021. :smiley-angelic001:Heartblue:Heartpink

Olisin halunnut tehdä CB:n varhaisten päivien testin, mutta niitä ei ollutkaan lähikaupassa ja tuo oli ainoa ennen menkkoja jonkinlaista luotettavaa tulosta antava testi. Teen CB:n testin loppuviikosta. :dance008

Edit: Laitoin kuvat, mitkä yritin ottaa testistä. Siirto nähtävästi blurrasi ja heikensi kuvanlaatua entisestään. Mutta jos oikein siristää silmiä, katsoo aurinkoa vasten samalla takaperin juosten, voi tuossa vähintään mielikuvitusta käyttämällä nähdä kaksi viivaa. :laughing002 Ihan oikeasti siinä näkyi jotain pientä 5min aikaikkunan sisällä!

Edit 2: Ainakin yhteen kuvaan on päässyt mukaan myös pissakuppi. :laughing021
 

Liitteet

  • IMG_20200701_085104.jpg
    IMG_20200701_085104.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 208
  • IMG_20200701_085101.jpg
    IMG_20200701_085101.jpg
    17.6 KB · Katsottu: 217
  • IMG_20200701_085059.jpg
    IMG_20200701_085059.jpg
    17.4 KB · Katsottu: 221
  • IMG_20200701_085031.jpg
    IMG_20200701_085031.jpg
    18.8 KB · Katsottu: 217
Muokattu viimeksi:
Toivotaan Kanna parasta! Kyllä jotain hailuraa näkyy kuvissa:happy: kantsii avata testi nii näkyy paremmin ja saa parempia kuvia :wink
 
Toivotaan Kanna parasta! Kyllä jotain hailuraa näkyy kuvissa:happy: kantsii avata testi nii näkyy paremmin ja saa parempia kuvia :wink

Toivotaan todella, sinun perässä tultaisiin! :smiley-angelic001 Koitin avata testiä, mutta ei auennyt kevyellä väkivallalla ja kynsisaksilla. :grin Paketissa sanottiin, ettei yli 5 minuutin kuluttua testi ei näytä luotettavaa tulosta, mutta kävin kurkkimassa roskiksessa ja viiva näkyi selkeämmin mitä testiajan sisällä.

Miten sinä olet voinut Smoothie? Onko oireilua tai muuta mainittavaa ollut? :)
 
Se pää mihin pissaa niin sieltä mä sen aina saan revittyä väkivalloin auki.
Mutta kyllä tuossa näkyy!
Mun haamujen haamu oli tuolla testillä tämmöinen, viikko siirrosta

View attachment 91160

Kiitos vinkistä, sain revittyä pissapään auki.

Laitoin uudet kuvat, ekaa olen vähän muokannut, jotta viiva näkyy selkeämmin, tokassa luonnollinen valokuva.
 

Liitteet

  • IMG_20200701_104751__01.jpg
    IMG_20200701_104751__01.jpg
    36.7 KB · Katsottu: 192
  • IMG_20200701_104751.jpg
    IMG_20200701_104751.jpg
    32 KB · Katsottu: 203
Kyllähän siinä selvä viiva on! Toivottavasti vahvistuu:rolleyes:

Apua, kiitos tulkinnoista! :wideyed::wideyed: Naurattaa jo nyt toi oma viestini aikaisemmin "teen loppuviikosta CB:n testin". Meen töiden jälkeen kauppaan ja ostan kaikki mahdolliset testit jo huomiselle. :hilarious: Ja luultavasti illalla testaan myös. Ehkä myös jo nyt päivällä.:dance008
 
Mä tein tuolloin iltapäivällä sellaisen predictorin herkän testin ja siihenkin tuli tlsi haalea viiva. Seuraavana päivänä iltapäivällä oli se sama predictor jo selvä plussa.

Mulla on joku Predictorin testi kotona, mutta se on mallia "antaa nopean tuloksen" ja siinä sanotaan, että voisi tehdä siinä vaiheessa kun kuukautiset on myöhässä eli minun tilanteessa lauantaina. Onkohan nyt siis järkevää tehdä noita varhaisia testejä lauantaihin asti?
 
Mikä pp/dpo sulla nyt on?
Joskus noi herkät ei vahvistu silleen kuten jotkut muut. Mä sain jo pregcheckin liuskalla pp 9/dpo 11 selvän viivan ja siitä lähti vahvsitumaan. Kun tosiaan noilla herkillä jo pp7/dpo9 alkoi näkymään.

Nyt on dpo 12 ja tasan viikko alkion siirrosta. Yleensä kuukautiset ovat alkaneet dpo 14 - 16. Onkohan tässä toiveita jatkoa ajatellen vai onkohan näin haalea viiva ollut vain kiinnittymisyritys?
 
Kokeile jotain toisen merkkistä testiä! Joillakin ne viivat alkaa näkymään vasta oletettuna kuukautisten alkamispäivänä tai sen jälkeen!

Käyn ostamassa kaikki mahdolliset testit ja merkit tänään. Montahan testiä kehtaa ostaa?
Voi apua! Miten tässä nyt oikein pysyy pöksyissään? :excited001
 
Toivotaan todella, sinun perässä tultaisiin! :smiley-angelic001 Koitin avata testiä, mutta ei auennyt kevyellä väkivallalla ja kynsisaksilla. :grin Paketissa sanottiin, ettei yli 5 minuutin kuluttua testi ei näytä luotettavaa tulosta, mutta kävin kurkkimassa roskiksessa ja viiva näkyi selkeämmin mitä testiajan sisällä.

Miten sinä olet voinut Smoothie? Onko oireilua tai muuta mainittavaa ollut? :)

Kiitos kysymästä, hyvin oon voinut. Vähän liiankin hyvin että välillä epäilyttää edelleen onko tuola mitään elävää :bag: välillä vähän huimaa ja pientä alavatsatuntemusta, en tiedä etooko joskus ihan ministi vai kuvittelenko vaan :hilarious: rinnat on olleet kipeät punktiosta asti ja edelleen käytän progea joten en tiedä johtuuko lääkkeistä vai raskaudesta vai molemmista. Mutta ehkä kuulun niihin joilla ei juuri oireilua sitten tule..

Jos sulla dpo12 niin aika varmasti ihan perusherkät testit vois näyttää jo viivaa ja tosiaan parempaakin kuin noi erittäin herkät :) peukut pystyssä ettei olisi "vain" kemiallinen!

Edit. Mä testasin dpo12 apteekin omalla 25mlu ja tuli hento viiva ja rfsukin 25mlu anto viivan.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla se tissikipu alkoi siitä ovitrellesta ja kesti tosiaan jonnekin yli 12 viikolle.. Nykyään ei oo enää kipeät. Kauanko sä vielä sitä progea käytät? Sait vissiin käyttää kauemmin kuin testipäivään.

Okei! Toivon et tää tissikipu ois raskaudesta kun yleensä proget ei tehny mulle kipeitä rintoja tai ei ainakaan tällä tavalla mutta ei oo ollu tällästä progekomboa aiemmin ja muutenki tissikivut vähän vaihteli aina riippuen kierrosta, joskus ei ollut mitään ja joskus oli. Ovat myös jotenkin muhkeamman oloiset :hilarious: lääkäri määräsi 7+0 asti eli vielä viikonpäivät sais käyttää.
 
Takaisin
Top