Onnea plussanneille ja pahoittelut negoista niille joilla testi näyttikin negaa. @Siiri
erityisesti voimia.
Itse elän toistaiseksi viimeisen luomukierron loppuvaiheita. Ovistesti oli positiivinen jo kp 12, ja nyt, 11 pv myöhemmin on jo ruskeaa tuhrua näkyvissä. Eiköhän ne kuukautiset ala ihan lähipäivinä taas ja kierto jää tosi lyhyeksi. Kp 2 alkaa sitten Menopurin pistely. Jännittää lähinnä että jos se ajoittuu ylihuomiseksi, pitäisi pistos laittaa mahdollisesti kesken töiden. Tänään kyllä ärsyttää kaikki, myös se että "mammakaverini" jolla samanikäinen esikoinen, on ilmeisesti raskaana
Itse elän toistaiseksi viimeisen luomukierron loppuvaiheita. Ovistesti oli positiivinen jo kp 12, ja nyt, 11 pv myöhemmin on jo ruskeaa tuhrua näkyvissä. Eiköhän ne kuukautiset ala ihan lähipäivinä taas ja kierto jää tosi lyhyeksi. Kp 2 alkaa sitten Menopurin pistely. Jännittää lähinnä että jos se ajoittuu ylihuomiseksi, pitäisi pistos laittaa mahdollisesti kesken töiden. Tänään kyllä ärsyttää kaikki, myös se että "mammakaverini" jolla samanikäinen esikoinen, on ilmeisesti raskaana

Tiedän, että noita testejä parjataan, että ne näyttävät viivanpaikkoja ja vääriä plussia (ainakin jossain määrin), mutta näitäkin testejä on tullut tehtyä vuosien aikana useita ja toisen viivan paikka on pysynyt aina ihan vitivalkoisena ennen tätä päivää. Eli täällä voisi vähintään olla kiinnittymisyritystä, mistä jo itsessään olen kovin onnellinen ja näen sen vain ja ainoastaan positiivisena asiana tässä vaiheessa. Toki toivon, että viiva tuosta vahvistuu ja meille suodaan perheenlisäystä maaliskuussa 2021. 

Ihan oikeasti siinä näkyi jotain pientä 5min aikaikkunan sisällä!
kantsii avata testi nii näkyy paremmin ja saa parempia kuvia

Ja luultavasti illalla testaan myös. Ehkä myös jo nyt päivällä.