Letrozolin käyttäjiä?

Nyt on 6pv pistetty menopuria ja tänään oli ultra. Limis hyvä, yks johtofolli vasemmalla. Toinen pienempi oikealla joka ei varmaan ehdi, sit jotain ihan pikkusia. Ei näitä kasva mulla enempää. :confused005 tänää vielä yks pisto menopuria ja huomenna ovitrelle irrotuspiikki, sitten taas tukinaksut ja terolut.. Miehen tulokset tuli nopsaan, siittiöiden määrä hyvä mutta normaalia hitaampaa. Ja joku oksidatiivinen stressi havaittavissa. :wideyed: 3kk syö antioksidantteja jotka vois tuohon stressiin auttaa. Eli vikaa sitten molemmissa kuitenkin. Edelleen luomuna on mahdollisuus kun yksi lapsi jo on niin, mutta haastavaa.. Esikoinen on meidän lottovoitto. :HeartredElämäntilanne on nyt muuten niin stressaava, että tän kierron jälkeen halutaan pitää hoidosta taukoa, mies syö antioksidantteja ja luomuna mennään.. Palataan hoitoihin loppuvuodesta jos siltä tuntuu. Täytyy vielä oman lääkärin kanssa soitella, on nyt lomalla ja tulokset ja ultran katsoi toinen lääkäri. Muoks: tavallaan huojentunut että jotain selitystä alkaa löytyä. Huonoa se, että molemmissa nyt jotain mikä heikentää mahdollisuuksia.
Oliko nuo antioksidantit joku tietty valmiste miehelle? :) Toivottavasti nyt tärppäis :)

Ja tärppi onnea kaikille muillekin!

Itellä nyt kierto ilman letroja, vähän hitaasti taas ovulaatio näyttää taas tulevan :)

Meillä tuli yllättävä käänne. Kp3 nousi korkea kuume ja kovat alavatsakivut. Päivystyksen kautta ambulanssilla sairaalaan missä olen viettänyt viimeiset 2 vuorokautta. Jonkinlainen kohduntulehdus. Nyt jatkuu antibiootit ja seksikielto josta en tiedä kauanko pitää jatkaa, toivottavasti loppuisi kielto ennen ovulaatiota :hilarious: kp5 yk38 :whacky011

Voi ei Pupsis, aika hurjaa! Toivottavasti olet jo kotiutunut ja paranemaan päin. Olikos sinulla keskenmeno takana, mistä tuo tulehdus johtui vai ihan muusta syystä?

Minulla alkaa olla menkat taputeltuna ja letrot menossa. Torstaina menen ultrattavaksi, mutta en tiedä miten inssin kanssa nyt käy, kun ovis saattaa osua juuri juhannukselle... sitten pitää vaan yrittää jotain omia juhannustaikoja.

Kävin pari päivää sitten vyöhyketerapiassa, kun olin lukenut, että siitäkin ovat jotkut apua saaneet. Aion kokeilla myös kiinalaisen lääketieteen keinoja, olen siitäkin lukenut lapsettomuuden hoidossa olevan paljon apua.

Ei ole ollut keskenmenoa, en ole koskaan saanut positiivista raskaustestiä. Sairaalassa eivät osanneet varmuudella sanoa mistä tulehdus johtui, se saattoi tulla kuukautisista/endometrioosista sillä tämä tapahtui kierron kolmantena päivänä. Toinen vaihtoehto on että tamppoonista on päässyt bakteeri kulkemaan kohdulle asti. Ultratessa ei löytynyt mitään ainesta kohtuussa joten kaavintaa tai muuta ei jouduttu tekemään, siinä mielessä oli tuuria.

Mitä kiinalaisia lääketieteellisiä keinoja olet löytänyt? olisi mielenkiintoista kuulla

Hurjankuuloista pupsis, toivottavasti voit jo paremmin!

Minuakin kiinnostaisi kiinalainen lääketiede :grin Vippaskonsteista en oo "sortunu" muihin kun vehnänalkioöljyyn ja greippimehuun, mutta tässä vaiheessa kaikki info on tervetullutta.

Mitäs muille kuuluu? Piinapäivät menossa? :) Oviksia? Toivottavasti kellään ei ainakaan kp 1..

Mun on pakko tulla hehkuttaa omaa mahdollista ovista :smiley-bounce013 Söin siis letrot, en ees muista monennenko kerran, varmaan joku 10-11. Kierto niillä. Tälläkertaa kp 3-7, ennen oon aina 5-9. Viikonlopun aikana sylkiovulaatiotestiin alko pikku hiljaa tulla saniaiskuviota. Eilen oli kipuja ja tänään kp 14 tuli kunnon ovislimat. En muista millon viimeks ois näin vahvat ovisoireet ollu. Joten ehkäpä siellä jotain tapahtuu, pelkäsin jo ettei letrot enää toimi.

Tsempit kaikille & hyvää alkanutta viikkoa!

Täällä kai ovis lähestyy, nyt kp11. Ei tosin mitään oireita oikein vielä :o toiv ei taas valeovis. Mut varmaan viime kierron letrot vielä vähän vaikuttaa

Liitteet

• IMG_20200615_065503.jpg
    IMG_20200615_065503.jpg
    24 KB · Katsottu: 198
Mä oon potkupallo!
Ai samperi... kohtuu nippailee, alavatsa turvoksissa ja koko mahaa hankala liikuttaa mitenkään :wtf:
Tästä jos ei plussa tule nii ei mistään! Tänään siis menossa pp4.

Mä oon potkupallo!
Ai samperi... kohtuu nippailee, alavatsa turvoksissa ja koko mahaa hankala liikuttaa mitenkään :wtf:
Tästä jos ei plussa tule nii ei mistään! Tänään siis menossa pp4.

Oliko sulla hyperin riskiä? Myös hcgn erittyminen voi saada sen aktivoitumaan jos oli. Mullakin oli tosi turvoksissa ja maha pinkeenä suunnilleen pp1-pp3. Ja nyt tänään tein elämäni ensimmäisen plussan pp7 :love017 mulla myös oli pp3-pp4 alkaen erilaisia alavatsatuntemuksia ajoittain, menkkajomoa, nippailua, vihlontaa, pistelyä mut ei muuta :)

Vau savonlikka, noni, viltit heilumaan. Täällä odotetaan kp1:stä. Lauantaina testattu negaa. Tässä juhannuksen kunniaksi hanat auki:bag:

Käytän loput letrot tässä kesätauolla ja kolmas inssi ainakin näillä näkymin olis sit pistoshoitoinen.

Pupsis, olipa hurjan kuuloinen reissu. Voitko jo paremmin?

Oliko sulla hyperin riskiä? Myös hcgn erittyminen voi saada sen aktivoitumaan jos oli. Mullakin oli tosi turvoksissa ja maha pinkeenä suunnilleen pp1-pp3. Ja nyt tänään tein elämäni ensimmäisen plussan pp7 :love017 mulla myös oli pp3-pp4 alkaen erilaisia alavatsatuntemuksia ajoittain, menkkajomoa, nippailua, vihlontaa, pistelyä mut ei muuta :)

pientä hyperin riskiä :) yks kiertohan ehti olla punkion ja siirron välissä. välillä jo mietin kuvittelenko tämän kaiken :nailbiting:

pientä hyperin riskiä :) yks kiertohan ehti olla punkion ja siirron välissä. välillä jo mietin kuvittelenko tämän kaiken :nailbiting:

Ainiin tämä oli pas! Eli ei sitten varmastikaan hyperiin liittyvää :wink toivotaan parasta:happy: milloin ajattelit testata?

Vau savonlikka, noni, viltit heilumaan. Täällä odotetaan kp1:stä. Lauantaina testattu negaa. Tässä juhannuksen kunniaksi hanat auki:bag:

Käytän loput letrot tässä kesätauolla ja kolmas inssi ainakin näillä näkymin olis sit pistoshoitoinen.

Pupsis, olipa hurjan kuuloinen reissu. Voitko jo paremmin?

Juuh kiitos! Vointi on parempi vaikka vielä toipuminen tulee viemään aikaa. Rankat antibiootit ovat käytössä noin viikon vielä mutta verikokeissa arvot olivat menossa normaalimpaan suuntaan. Jännitän vaan että kun yhdyntäkielto on yhtä pitkään kun antibiootit eli kp15 asti. Toivon että ovulaatio olisi kp 17 niin kerettäisiin heilutella peittoa, jännän äärellä alan tikuttaa sunnuntaista alkaen... jos nyt ovulaatiota ollenkaan on tässä kierrossa :hilarious:

Ja miten tämä saattoi mennäkään multa ohi ja huomasin Smoothie vasta toisessa chatissä, ONNEA!!! Vaikka on aikaista niin silti ihan mahtava erävoitto :love017

Ja miten tämä saattoi mennäkään multa ohi ja huomasin Smoothie vasta toisessa chatissä, ONNEA!!! Vaikka on aikaista niin silti ihan mahtava erävoitto :love017

Kiitos! Tänään oon jännäillyt jääkö tämä vain kemialliseksi kuitenkin :arghh: torstaina olisi verikoe.

Onnea smoothie!! :Heartred

Täällä kp33, dpo 14. Ilmeisesti se mun järkky kipukohtaus oli oviskipua, koska progesteronitulos dpo7 oli 60. Menkkajomotteluja ollu taas muutaman päivän ajan ja sellasta pms-kiukkua että mies ollut hämillään... Aloin mm. itkemään kun sanoin, että lähden shoppailemaan ja mies ehdotti että pitäiskö mun ostaa uusia rintsikoita ku olin just valittanu, että kaikki näkyy kesäpaidoista läpi. Siis aloin vuolaasti itkemään ja raivoamaan että en tarvitse rintsikoita vaan uusia paitoja :hilarious: ei ihan tapaistani ja hävetti hetken kuluttua suuresti. Raskaustestin tein viimeksi dpo12 ja nega oli (apteekin normitesti). Jos ei tässä nyt huomiseen mennessä ala vuoto niin käyn ostamassa testin, mutta olen jo itkenyt valmiiksi ne "ei taaskaan tärpännyt" -itkut. :rolleyes:

Täällä kp2, letropakettia saa taas alkaa kaivelemaan esille.

10.8 kestää polin kesätauko:dead: tuntuu, että siihen on ihan ikuisuus aikaa. Sit ilmeisesti heivataan letrot ja aloitetaan pistoshoidot.

Ei tässä auta kun toivoa, että tällä kaikella on joku tarkoitus ja lopussa kiitos seisoo. Mitäs muilla?

Juu toivo jaksaa elää..

Ei vieläkään ovisplussaa, iiiihan pieniä nippailuita muniksissa ja mahd vähän limoja.

Täällä on turvotus ja nippailut rauhoittuneet. Nyt menossa pp6. Ainoastaan ihme kiukkuja iskenyt.. paprikan siemenet levahti vahingossa pöydälle, nii teki mieli viskata koko paprika mehtään :angry4
Taian hankkia toisen koiranpennun :hilarious: sen takuulla saa, joutuu öisin heräilee ja hermot menee monet kerrat! Ainakin jos ei lasta ala kuulu :shifty:

jännä, että sillon 8v sitten inseminaatio riitti ja oikeat lääkkeet. Nyt ei sit millään...

Onneksi puoliso on sitä mieltä, että hälle riittää tuo yksi omansa ja mun lapsi, jos ei lasta saada. Silti tekis välillä mieli sanoa, että eti semmoinen nainen, joka voi sulle lapsen antaa...

Ei ole ollut keskenmenoa, en ole koskaan saanut positiivista raskaustestiä. Sairaalassa eivät osanneet varmuudella sanoa mistä tulehdus johtui, se saattoi tulla kuukautisista/endometrioosista sillä tämä tapahtui kierron kolmantena päivänä. Toinen vaihtoehto on että tamppoonista on päässyt bakteeri kulkemaan kohdulle asti. Ultratessa ei löytynyt mitään ainesta kohtuussa joten kaavintaa tai muuta ei jouduttu tekemään, siinä mielessä oli tuuria.

Mitä kiinalaisia lääketieteellisiä keinoja olet löytänyt? olisi mielenkiintoista kuulla

Okei... no toivottavasti ehditte oviksen aikaan peuhailla niin, että paikat on kunnossa :)

Kiinalaiset käyttävät ainakin akupunktiota ja sitten kaikenmaailman yrttejä. En tosin tiedä saako noita yrttihoitoja Suomessa, mutta ainakin sitten sitä akupunktiota. Tällaisen kirjan luin: Jane Lyttleton, Treatment of Intertility with Chinese Medicine.

Onnittelut Smoothie plussasta! :smiley-bounce012

Takaisin