Letrozolin käyttäjiä?

Kiitos teille nopeista vastauksista :Heartred Tuntuu että pahin paniikki ehti jo vähän lieventyä, kun sai jollekin kertoa tästä (muillekin kuin miehelle, hän kun on mies eikä oikein tajunnut mitä selitin :biggrin). Eniten vain ihmetyttää se, että jos nyt jo olisi ovis, niin missä minun limat oikein ovat. No, nyt lähden ostamaan uusia testejä ja tarkistan tilanteen uudelleen.

Jaahas. Kylläpä tää nyt pelottavasti näyttää siltä, että ovis tulee ennen aikojaan. :arghh: Ihan paskaa, jos tää kierto menee nyt mönkään inssin suhteen, koska ensi kuussa poli on kiinni. Täytyy vielä yrittää toivoa, että maanantaina ei olis liian myöhäistä inssille.

Liitteet

• 20200605_191713.jpg
    20200605_191713.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 240
Nabbs, toivotaan että venyisi oviksen tulo vielä! Miten insseissä menee, saa normaalisti heiluttaa peittoja, vai pitääkö inssiä varten pantata?

Pipana93, Miltäs näyttää, onko testit vahvistuneet? :)

Kp5 ja eka menopur pistos tehty. Vähän jännitti se litkun sekoitus mutta kaipa tuo onnistui. :nailbiting: Lääkäri soitti vielä d-vitamiiniarvoista, oli ihan hyvä. Tuo testi viimeksi vielä otettiin siis.

Naffa, 2-5 päivää pitäisi pidättäytyä. Eli ehtii onneksi vielä pari kertaa heilutella jotta ehtii sitten täyttyä se 48 h jos maanantaille inssi osuu.

Nabbs, toivotaan että venyisi oviksen tulo vielä! Miten insseissä menee, saa normaalisti heiluttaa peittoja, vai pitääkö inssiä varten pantata?

Pipana93, Miltäs näyttää, onko testit vahvistuneet? :)

Kp5 ja eka menopur pistos tehty. Vähän jännitti se litkun sekoitus mutta kaipa tuo onnistui. :nailbiting: Lääkäri soitti vielä d-vitamiiniarvoista, oli ihan hyvä. Tuo testi viimeksi vielä otettiin siis.

On siinä pidättäytyminen. Ekaan meille laitettiin ohjeeksi 1-2 päivää ja tokaan että max 4 päivää pidätystä:happy: mullakin oli kantaan kirjattu, että jos nyt ei natsaa, nii seuraavaan inssiin pistoksilla:nailbiting: vaikka toisaalta, kiva myös kokeilla jotakin uutta:happy: kumpa vaan ei tarviis sitä seuraavaa kertaa enää:smiley-angelic001

Meille sanottiin että mielellään vähintään 1pvä pidättäytymistä. Ja sain itse päättää menenkö suoraan pistoksiin vai haluanko letroilla o_O sanoin et voin ainakin ekan kokeilla letroilla ja katsoa millainen vaste on.

Hei jes, riittääkö yksikin päivä?! Täähän parani heti, luulin että pitää olla vähintään vähintään kaksi päivää. :grin

Hei jes, riittääkö yksikin päivä?! Täähän parani heti, luulin että pitää olla vähintään vähintään kaksi päivää. :grin

Näin ainakin meillä? En tiedä onko spermanäytteellä väliä, meillä tosi hyvä, tosin se oli 3,5pvä pidättäytymisellä, saa nähdä miten sit inssissä lyhyemmällä :grin

Näin ainakin meillä? En tiedä onko spermanäytteellä väliä, meillä tosi hyvä, tosin se oli 3,5pvä pidättäytymisellä, saa nähdä miten sit inssissä lyhyemmällä :grin
Joo meillä ei myöskään ole spermassa vikaa, kuulemma laatutavaraa :grin Eli luulisi että jos vaikka puolitoista vuorokauttakin olisi pidättäytyminen, niin riittäisi :pompus:

Päivä alkoi huonosti; aamulämpö 35,68 eli droppasi toooodella alas. Jo valmiiksi lannistuneena tein vielä raskaustestin ja se oli puhdas nega :sorry: Tänään on tosin vasta dpo 10, joten ei sitä tietty vielä kirvestä kaivoon voi heittää, mutta olin vaan niin varma dpo 6 menkkakivuista, että silloin olisi jotain kiinnittynyt. Tiedä häntä mitä se sitten oli.

Voihan sitä fantasioida kaiken maailman kiinnittymisdipeistä, mutta ei vaan jaksa uskoa että tämä vielä hyväksi kääntyisi. Yritän kuitenkin olla ihan positiivisin mielin, on kai tähän jo niin turtunutkin, ettei jaksa kauaa surra.

Käyn tää
Onko teillä kellään ollut todella kovia oviskipuja? Eilen illalla kovasti tuntui vasemmalla alavatsassa ja jopa kyljessä asti painetta, kipua, polttelua. No yöllä heräsin sitten aivan järkyttävään kipuun, koko alavatsa/lantionpohja "tulessa" ja krampissa ja en pystynyt makaamaan edes paikoillani, kesti ehkä 20min kunnes sain taas nukuttua. Mieskin heräsi itkunsekaiseen ähinääni.. pelottaa että oliko kivun aiheuttajana sittenkin joku kysta tms.. vai voiko ovulaatio tehdä näin järkyttävän kivun? Tämä nyt kolmas letroilla aikaansaatu ovis, joka kerta ollut kipua muttei tällaista! Eikä ole kokemusta miltä normaali ovis tuntuu!:grin

Mulla on ollut juuri noita järjettömiä oviskipuja ollut muutamissa kierroissa.
Tuntuu että taju lähtee, ja oli nyt tärppikierrossakin ihan kamalat kivut.

Käyn aina lueskelemassa mitä teille kuuluu ja koitan omia vinkkejä antaa :Heartred
PCOS naikkoset ja miksei muutkin kellä ongelmia kierron kanssa - - > tilatkaa myo-inositolia!!! (Donaferty, Inofolic, Inocaps)

Käyn tää

Mulla on ollut juuri noita järjettömiä oviskipuja ollut muutamissa kierroissa.
Tuntuu että taju lähtee, ja oli nyt tärppikierrossakin ihan kamalat kivut.

Käyn aina lueskelemassa mitä teille kuuluu ja koitan omia vinkkejä antaa :Heartred
PCOS naikkoset ja miksei muutkin kellä ongelmia kierron kanssa - - > tilatkaa myo-inositolia!!! (Donaferty, Inofolic, Inocaps)

Mä söin tota inocapsia mut en huomannut eroa, voi olla et sisäisesti auttoi esim kilppareihin/munasoluihin, voisin kyl uusiks hommaa :) kai niitä voi ottaa letrojen jne kanssa?

Jesssu, kiva kuulla sinusta! Ja huojensi mieltä, että mahdollista olisi oman kipuiluni kohdalla että oli oviskipua.. nyt taas päivät matelee tässä kun odottelee että pääsisi testaamaan. Dpo4 vasta, ei ihmeempiä tuntemuksia. Nännikipu helpottanut mutta toisessa rinnassa ihmeellinen kipeä kohta. Kauhea väsymys ja päänsärky, mutta luulen että johtuu tästä sadesäästä, mun pää tuntuu olevan joku ilmapuntari kun reagoi aina säähän :hilarious:

Onko muita piinailijoita linjoilla?

Mullakin on myo-inositolivalmiste ollut kohta 3kk käytössä. En ole huomannut sen tuovan mitään eroa mihinkään, joskin se on ollu samaan aikaan letrojen kanssa käytössä. Luomukierrossa ei auttanut ainakaan ovulointiin minun tapauksessa.

Jesssu, kiva kuulla sinusta! Ja huojensi mieltä, että mahdollista olisi oman kipuiluni kohdalla että oli oviskipua.. nyt taas päivät matelee tässä kun odottelee että pääsisi testaamaan. Dpo4 vasta, ei ihmeempiä tuntemuksia. Nännikipu helpottanut mutta toisessa rinnassa ihmeellinen kipeä kohta. Kauhea väsymys ja päänsärky, mutta luulen että johtuu tästä sadesäästä, mun pää tuntuu olevan joku ilmapuntari kun reagoi aina säähän :hilarious:

Mullakin on myo-inositolivalmiste ollut kohta 3kk käytössä. En ole huomannut sen tuovan mitään eroa mihinkään, joskin se on ollu samaan aikaan letrojen kanssa käytössä. Luomukierrossa ei auttanut ainakaan ovulointiin minun tapauksessa.

Dpo3, letrot+inssi+luget kierto. Koitan olla piinailematta, välillä onkin ihan neutraali olo. Sit välillä tulee kuristava tunne, että ei taaskaan ja välillä, et no voisko olla nyt. Ei kyllä mitään uskalla ainakaan toivoa:oops:

Täällä yksi piinailija. Inssi ja dpo 5. Ei mitään uudenlaisia tuntemuksia, vähän epäilen että ei oo tärpännyt. Aion tehdä testin vasta 22.6

Täällä yksi piinailija. Inssi ja dpo 5. Ei mitään uudenlaisia tuntemuksia, vähän epäilen että ei oo tärpännyt. Aion tehdä testin vasta 22.6

Oho, sä meinaat malttaa pitkälle:happy:Ite kokeilen herkkää 13.6. Olis yhdet juhlat silloin. Oon kyl ihan kahden vaiheilla kiinnostaako vaiko eikö. Sillon on dpo10, että välttämättähän ei edes näkyisi. Mutta toisaalta, monilla on kyllä siihen mennessä jo joku hailura näkyvissä.

Mä testaan huomenna dpo15. Aamulla oli vielä toiveikas olo, mut nyt fiilikset ihan maassa kun illasta alkoi menkkakivut ja tuhru :sorry: Ei muuten, mutta kun aamupahoinvointia ja yökkimistä on ollut sieltä dpo5 lähtien, myös tänään. Normaalisti tollasta ei ole. Toivottavasti teillä muilla tärppää!

Oi, monta jännäilijää täällä! Toivottavasti moni plussaisi tässä kierrossa, pidän peukut pystyssä!

Itse ajattelin 12.6. dpo10 tehdä herkän testin, loma alkaa silloin ja haluan ennemmin tehdä negatestin kuin pettyä kesken loman menkkojen vuoksi! :rolleyes:

Nääh testit vaan haamuili tänään kp27 enkä oo testannu kun toissapäivänä viimeksi, jolloin ehkä jos oikeen tiiras niin näky jotaki tai sit kuvittelin. Oon vähän heikko hermoinen ja heittäny jo kirveen kaivoon, kun esikoinenki näky kp25 niin selkeenä :hilarious: ei mitään oireita, muutako tuntuu että menkat tulee ja kaikki kyrsii :mad: Mies sano että oon ragemutsi ku oon kiukutellu sille monta päivää :hilarious::hilarious:

Vois kai sitä vielä testata jos ei menkkoja näy, mutta uskompa että mitään näy :facepalm:

Jospa seuraavassa kierrossa sitten :smiley-angry003

Takaisin