Jatkona vielä että soittelin klinikalle ja eihän tämä siis mitään estä, mutta voi vähän muuttaa aikatauluja kun ei nähdä tuloksia siinä käynnin yhteydessä. Katsotaan nyt. Vähän omaa oloa helpotti, mutta ahdistaa silti kun ne ei nyt ala...
Te olitte sitten nopeesti saaneet tuon ajan, jos et ole ehtinyt ennen labrassa käymään. En tiedä ehtivätkö saamaan saman aamun tuloksia vielä, jos huomenna pääset käymään, kenties ehtisikin. Mutta joka tapauksessa saatte sitten juteltua lääkärin kanssa ja varmasti saatte jo jotain kättä pidempää jatkoa ajatellen. Joten älä huoli, kyllä se siitä järjestyy

seuraavan kerran labran ollessa auki mulla oli jo kp6 eikä se enää käynyt. Mutta katsotaan kuinka käy, menkat on edelleen tulematta ja oon jo hieman huolissani asiasta..:bag:
että otanko riskiä. Ensi kuussa olisin lomalla ja muutenkin oviksen pitäisi tulla paremmalla ajalla. Enkä saa syödä letroja ilmeisesti liian montaa kk peräkkäin, täytyy kysyä vielä jos ehtii ennen menkkoja saamaan vastauksen, saanko ensi kuussa ilmoittautua hoitoon jos tämä ovis ajoittuu huonosti ja olen syönyt letroja touko- ja kesäkuun.. tai ainut riski kai jos liikaa folleja, niin sit eivät tee inssiä.
Oon luullut että kaikki on kiinni silloin.. Mut huippua jos silloinkin mahdollisuus päästä inssiin!

inssissä vaan truutattiin menemään, niin jäi vähän epäselväksi, että kehittyikö molemmat loppuun saakka