Raskaaksi 2019

Tämä. Viime raskautta toivoessa saattohoideltiin miehen isoäiti ja meidän toinen koira jouduttiin lopettamaan agressiiviseen syövän takia. Uskaltaako tässä mitään lapsia kohta toivoakaan kun aina vastapainona joutuu tekemisiin tuon elämän loppupäänkin kanssa. Luonnollinen kiertokulku, tiedetään, mutta omalla kohdalla tuntuu että paskan ja onnen määrä on jotenkin vakio:bag:
Mulla on kanssa sellainen vahva fiilis että aina plussan tai vauvan tullessa joku kuolee. Kuukausi ennen esikoisen syntymää isä kuoli, toista kun odotin, kaverin vauva kuoli kohtuun, kun plussasin kolmannen, niin miehen papan hautajaiset oli seuraavana päivänä. Nyt kun neljäs tulee niin kaveri jonka syöpä leikattiin sai uudet huonot uutiset ja enää ei ole parannusta, pelkkää pysäytystä :sad001

Edit: mutta toisaalta kun aloin asiaa kelaan, niin aina on sekä iloa että surua. Saattaa olla että myös asiat vaan sattuu tapahtuu lähekkäin tai tulee monta huonoa uutista yhtä aikaa. Ehkä maalailin omassa päässäni piruja seinille, en usko et universumi kuitenkaan ihan noin toimii :)

Tämä. Viime raskautta toivoessa saattohoideltiin miehen isoäiti ja meidän toinen koira jouduttiin lopettamaan agressiiviseen syövän takia. Uskaltaako tässä mitään lapsia kohta toivoakaan kun aina vastapainona joutuu tekemisiin tuon elämän loppupäänkin kanssa. Luonnollinen kiertokulku, tiedetään, mutta omalla kohdalla tuntuu että paskan ja onnen määrä on jotenkin vakio:bag:

Niin vahva tämä! Parhaimmat elämänohjeet äiteltä on ollut "Paskan määrä on aina vakio" (lue: Ei välttämättä siis ole ittestä kiinni, vaikka parhaansa yrittää, aina joku menee viduiks, mutta ei kuitenkaan liikaa!) Ja asia X on "Tehtävä vaikka verta pierren" (ei lykätä niitä paskoiltalaan tuntuvia hommia.) :happy:

Noi homeet on kyllä todellinen ongelma. Mä oon homeisessa työpaikassa työskennellyt ja meni niin pahaksi, että ei edes viikonloppuna olo parantunut, vaati pidemmän loman. Nukahtelin kotona päivällä, päätä särki, Astma paheni, keuhkojen hapenottokyky huonontui (testattiin).. Jäin saikulle ja lopulta työpaikka siirrettiin vähän puhtaampiin tiloihin. Oli mulla kaikkea muutakin nivelet särki ihan varpaiden nivelistä leukaan asti eikä se helpottunut.
Joo ihan meidän oireet...

Miten en muistanut et teillä on jo yks hauveli:Heartred voi toivotaan ettei vielä aika koita, vaikka toki parempi päästää pois jos toinen kivuissaan vaikka hirveää on, tsemppiä:Heartred

Tuosta tulikin mieleen kun pelkään hirveesti että vauvan saaminen vaatii jonkun kuoleman..tuntuu että monella käy niin:woot::sorry:
Meillä kuoli kissa yhtäkkiä vauvan syntymän jälkeen :sad001

Hmm amh on melkein 5.. onkohan letrot voineet nostaa sitä vai onko tosiaan mulla noin hyvä reservi vielä:woot: ehkä laatu vaan kuraa:hilarious:

6 päivää inssistä nyt ja jotenkin tuntuu vaan et ei se tästäkään tärppää. Sit jos ovuloin juhannuksen jälkeen oikealta puolelta taas niin ehtis ehkä tekemään kolmannen ja kai viimeisen inssin.. Mulla kun ehkä vasen tukossa niin sille puolelle ei ees tehä inssiä. Jotenki masis olo tänään

Mulla on niin kipeet rinnat ja kaikki oireet että haluan jo uuteen kiertoon joka näköjään on tulossa. Huoh kohta apteekkiin hakemaan jotakin että pystyisi toimimaan normaalisti...

Dpo14 ja kp29

Toiv ei pcos tarkoita korkeahko amh. No huomenna selviää..

Nyt on inssi tehty! Limis oli jotain 10mm ja kuulemma muutenkin hyvä. Rakkuloita oli kaksi täysikokoista (tarkempaa kokoa ei sanonut) molemmat vasemmalla puolella, kuulemma todennäköisesti molemmat irtoaa. Ei siis ovis ollut vielä tapahtunut, mutta kun eilen pistin illalla pregnylin, niin eiköhän se tapahdu tässä piakkoin. Miehen spermakin oli oikein hyvää.

Eli ihan toiveikkain mielin nyt odottelemaan, ei ainakaan näytä olevan mitään syytä miksei raskautumista vois tapahtua ellei sitten ne munasolut oo laadultaan paskaa. Jos se cyclogest pitäis tiputtelunkin poissa, aina saa toivoa...

Äh, menispä aika nyt nopeesti! :nailbiting:

Nyt on inssi tehty! Limis oli jotain 10mm ja kuulemma muutenkin hyvä. Rakkuloita oli kaksi täysikokoista (tarkempaa kokoa ei sanonut) molemmat vasemmalla puolella, kuulemma todennäköisesti molemmat irtoaa. Ei siis ovis ollut vielä tapahtunut, mutta kun eilen pistin illalla pregnylin, niin eiköhän se tapahdu tässä piakkoin. Miehen spermakin oli oikein hyvää.

Eli ihan toiveikkain mielin nyt odottelemaan, ei ainakaan näytä olevan mitään syytä miksei raskautumista vois tapahtua ellei sitten ne munasolut oo laadultaan paskaa. Jos se cyclogest pitäis tiputtelunkin poissa, aina saa toivoa...

Äh, menispä aika nyt nopeesti! :nailbiting:
Vähäks jännää :love017 ja ihanaa kiva jännätä teijän puilesta kun ite on tylsässä vaiheessa

Ompa jänskät tilanteet muillakin, mä pidän kans peukkuja kaikille täällä :thumright

Lääkäri katsoo tänään ne mun tulokset, ärsyttävää tää oottelu - oon ollu tänään jo ihan levoton koko päivän ja ärsyttää kun just nyt satuttiin tulemaan keskelle korpimettää miehen töiden vuoksi, niin kenttäkin olematon, että toivon mukaan puhelut tulee ees läpi :shifty::banghead: Täällä miehen kotipaikalla, kun ei aina tule...

No huomenna soitan aamusta polille suoraan, jos mitään ei tänään kuulu :nailbiting: kirjevastaus nyt on joka tapauksessa tulossa kokeista ja jatkoista, ja tietysti lääkäri yleensä kyllä soittelee perään, jos jotain akuuttia on, mut koska ei olla yhteyksien tai postin tavoitettavissa just nyt niin pakko soitella sinne, jos mitään ei nyt kuulu.

Ei muuta, jännittää :nailbiting:

Toiv ei pcos tarkoita korkeahko amh. No huomenna selviää..

5 on vielä ihan selkeästi viitearvojen sisäpuolella. Eikös sulla suht säännöllinen kiertokin ole, ja saat ovikset tikutettua? En usko että toi arvo tai pco on mikään huolenaihe. Tsemppiä joka tapauksessa huomiselle!

5 on vielä ihan selkeästi viitearvojen sisäpuolella. Eikös sulla suht säännöllinen kiertokin ole, ja saat ovikset tikutettua? En usko että toi arvo tai pco on mikään huolenaihe. Tsemppiä joka tapauksessa huomiselle!

Joo pääosin säännöllistä ja saan ovikset yleensä kiinni. Oliks sulla pcos ja lukema muistanko oikein 16?? Juu alle 8.1 on mun ikäsellä korkein viite.. kertoilen huomenna käynnin jälkeen!

Takaisin