Somessa tuli vastaan maaliskuinen päivän sana.
Pitkä odotus ahdistaa sydäntä,
elämä elpyy, kun toive täyttyy.
Snl: 13:12
Oi onpa sopiva

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Somessa tuli vastaan maaliskuinen päivän sana.
Pitkä odotus ahdistaa sydäntä,
elämä elpyy, kun toive täyttyy.
Snl: 13:12

Siis mullakin oli tosi haalu viiva kun vaik vertaa niihin alkuviikon viivoihin. Voi olla ettei oo ovis vielä huomennakaanmut sillä ei oo sit enää niin silleen väliä, kunhan on sit seuraavien 5 päivän sisään kumminkin
onko sulla jokatapauksessa ultra maanantaina vaikka ovulaatio ei olis? Sit ehkä saa jo irrotuspiikinkin? Mikä se sun limakalvon paksuus taas olikaan viimeksi, toivottavasti menopur on ollut avuksi
![]()
Mä sain ohjeet, että jos ei huomennakaan oo vielä plussa, niin sitten pistän pregnylin. Eli inssi on joka tapauksessa maanantaina.
Jostain syystä niillä oli sillä lailla, että se aika piti päättää etukäteen, eli ei olis voinut maanantaiaamuna enää saada aikaa jos sitä ei oo etukäteen varattu. Siksi se oli nihkeä aluksi edes varaamaan sitä aikaa mulle kun meinas että se ovisplus todennäköisesti kuitenkin tulee perjantaina tai lauantaina, mutta onneksi suostui varaamaan kuitenkin!
Keskiviikkona limis oli jotain 5mm, toivottavasti on kasvanut siitä. Mua ei oo muistaakseni koskaan ultrattu tällä lailla just oviksen aikaan, eli jännittävää silläkin nähdä, onko hyvä tilanne! Vaikka nythän siellä kyllä vaikuttaa menopurit ja letrot, eli ei voi siltikään tietää mikä homma luomuna olis.
no Tsemppiä nyt kovasti, kumpa tää tuottaisi tulosta nyt
Nii joo yksityisellä noin eri. Jos mul on huomenna plussa, ni mies käy ma aamulla antamassa näytteen ja varaa mulle ajan parin tunnin päähän. Jos viikonpäivänä plus ni otan yhteyden poliin ja varataan seuraavalle aamupäivälle aikano Tsemppiä nyt kovasti, kumpa tää tuottaisi tulosta nyt
Pitäis niitä lugeja taas kipaista kans hakee, moti kyllä niidenkin kanssa läträämiseen aikalailla nolla, mutta mitäpä sitä ei tekisi![]()
Kunpa nyt olis tähdet kohdallaan!

Nii joo yksityisellä noin eri. Jos mul on huomenna plussa, ni mies käy ma aamulla antamassa näytteen ja varaa mulle ajan parin tunnin päähän. Jos viikonpäivänä plus ni otan yhteyden poliin ja varataan seuraavalle aamupäivälle aikano Tsemppiä nyt kovasti, kumpa tää tuottaisi tulosta nyt
Pitäis niitä lugeja taas kipaista kans hakee, moti kyllä niidenkin kanssa läträämiseen aikalailla nolla, mutta mitäpä sitä ei tekisi![]()
ihanaa että molemmilla meni yli vkl ovis ja voitte vähä rentoutua sen suhteen 
Noniin se olis se kuuluisa dpo0 sitten. Agggh en edes tiedä miten tää tällaiseksi meni. Miehen duunipaikka siis olettaa, että vuodenvaihteessa päästäisiin muuttamaan Suomesta pois (mikä nyt ei joka tapauksessa tule toteutumaan) ja varmaan pari kk saataisiin vielä joustoa.
Ne siis tietää siellä, että pyritään lisääntymään ja siksi saatiin alunperin vuosi lykkäystä :bag: No eipä siinä sitten miehellä kuitenkaan ollut mikään kiirus ns. panna hommia tulille ja KAH, sieltähän ne nyt iski, kuuluisat suorituspaineet
Ne kun ei onneksi olekaan tarttuvaa sorttia, mitä nyt jos ei onnistuta asap, menee ukolta työt alta ja paletti täysin uusiks :arghh: Gahhh, koitin sanoa tästä jo joskus öööööö 3 vuotta sitten
Onnistuttiin me sentään pari kertaa oviksen alla, rukoilkaamme ihmettä![]()

Hoidot alkaa minulla reumaan, avasin kirjeen ja jee kohta alkaa joku pistohoito! Toivottavasti tämä homeettomuus korjaisi pahimman.
Eka kierto ku ei vedä suonta ja ei oo enää huono olo. Se taisi olla home. Päänsärky alko joten kp28 tänään niin varmaan ylihuomenna aukeaa hanat. Mun kämppiksel tuli nyt ja oon 2 päivää sitä myöhässä näissä
Miettinyt et on se totta et menkat lähtee synkkaan hyvinkin helposti![]()
Yksityisellä missä käyn mentiin kyllä myös noin, että kun plussa tuli niin soittoa klinikalle ja inssi seuraavaksi päiväksi tai jos oli seurantaultra ja folli ok kokonen ja vkl tulossa niin varmuudeksi päätettiin etukäteen irrotuspiikki ja inssipäivä. Kerrohan oliko tänään plussaa siellä?ihanaa että molemmilla meni yli vkl ovis ja voitte vähä rentoutua sen suhteen
![]()
tämä tästä vielä puuttuikin... Kyllä sitä taas miettii että millä laskentakaavalla tämä kaikki on ansaittu, vaikka ei pitäis, kun ei näillä ansaitsemismeriteillä ole mitään tekemistä minkään kanssaEi ole plussa täälläkään. Limailua ollut kyllä eilisestä asti, että testaan vielä illalla.
Varasin koiralle huomiselle eläinlääkäri ajan. Alkoi kummallisesti nilkuttamaan sen takapäästä. Kyllähän mä tiedän että se iän puolesta käy ehtoopuolta, mutta kyllä nyt jännittää lähdetäänkö viimeiselle matkalletämä tästä vielä puuttuikin... Kyllä sitä taas miettii että millä laskentakaavalla tämä kaikki on ansaittu, vaikka ei pitäis, kun ei näillä ansaitsemismeriteillä ole mitään tekemistä minkään kanssa
voi toivotaan ettei vielä aika koita, vaikka toki parempi päästää pois jos toinen kivuissaan vaikka hirveää on, tsemppiä

Mulla ei oo lääkkeet jotka vaikuttavat negatiivisesti raskauteen koska lääkäri tietää tästä halusta joten on jouduttu rukkaamaan vähän eikä ole pitkä hoito tuo. Nyt siis pyritään tasoittaan pahin oireilu että pääsen johki normi lääkehoitoon joka keskeytyy kun jos joskus raskaudun. Otan enemmän selvää mutta yhdet lääkkeet käski jo heivata pois ja kyllä ei oo yhtään oireita tullut tuosta lopetuksesta... Ja tää oli joku metahylokrasdrui mitä en vaan muista mikä oli. No ne pistot kestää aikansa ja sit tietää enemmän mutta onhan se askel lähempänä raskautta! Todennäköisesti pillerit tulee rinnalle näin alkuun :)
Siis joo tiedän että se aiempi oli ettei saa mutta se lopetettu nyt ja jännitys et tuleeko oireita mutta nyt kun ilma on hyvä niin oon voinut hyvin. Toivon et ku pistokset ohi niin saan pillerit joita syödä jotka ei vaikuta huonosti raskautumiseen tai raskauteen itseensä.. Toivottavasti me molemmat saadaan hoidot sekä autoimmuunisairauksiin että näihin kilppareihin. Mä epäilen et mulla heittää varsinkin kierron lopussa kilpparit, luin että niin voi olla ja oireet täsmää ku mulla oli vajaatoiminta josta kyllä laihduin ja oli liikatoiminnan oireet josta ns parannuin mutta lääkäri totesi myös että koska mun keho hylkii ihan kaikkea tosi tehokkaasti niin todennäköisesti alkiota samalla tavalla... Tää harmitti kuullaJos on metotreksaattia eli esim Metoject niin ei saa raskautua. Itse syön pillerimuotoisia lääkkeitä jotka ei haittaa raskautumista eikä niitä tarvitse (eikä saa) lopettaa jos raskautuu. Mutta hyvä että saat hoitoa! Home voi pahentaa varmaan reumaa sekä vaikeuttaa raskautumista, omassa työpaikassa ainakin huono sisäilma, pelottaa jos se vaikuttaa mulla jotenkin..
Ja joo ilmeisesti home voi tehdä paljonkin mulla tuli tosi pahat oireet ihoon ja koko ajan kipeä niin ei ollut hyvä, nyt onneksi ei oo hometta ku kotoa työskentelen kun on riskiryhmään kuuluva. Vaikka mehän huomenna siirrytään kakkosvaiheeseen eli maskit edelleen mutta altaat avataan ja rannat myös! Vähän helppaa mielialaa.Jos on metotreksaattia eli esim Metoject niin ei saa raskautua. Itse syön pillerimuotoisia lääkkeitä jotka ei haittaa raskautumista eikä niitä tarvitse (eikä saa) lopettaa jos raskautuu. Mutta hyvä että saat hoitoa! Home voi pahentaa varmaan reumaa sekä vaikeuttaa raskautumista, omassa työpaikassa ainakin huono sisäilma, pelottaa jos se vaikuttaa mulla jotenkin..
Yksityisellä missä käyn mentiin kyllä myös noin, että kun plussa tuli niin soittoa klinikalle ja inssi seuraavaksi päiväksi tai jos oli seurantaultra ja folli ok kokonen ja vkl tulossa niin varmuudeksi päätettiin etukäteen irrotuspiikki ja inssipäivä. Kerrohan oliko tänään plussaa siellä?ihanaa että molemmilla meni yli vkl ovis ja voitte vähä rentoutua sen suhteen
![]()
Miten en muistanut et teillä on jo yks hauvelivoi toivotaan ettei vielä aika koita, vaikka toki parempi päästää pois jos toinen kivuissaan vaikka hirveää on, tsemppiä
Tuosta tulikin mieleen kun pelkään hirveesti että vauvan saaminen vaatii jonkun kuoleman..tuntuu että monella käy niin![]()