Inseminaatio/muut hoidot 2018

Hoi te, joilla on ollut käytössä Lugesteron: voiko se aiheuttaa nenäverenvuotoa? Lienee liitännäinen kuiviin limakalvoihin, mutta voiko luget siis vaikuttaa myös niihin? Täällä kp 23, inseminaatiosta 11 päivää. Tänään on alkanut nenäverenvuoto ja ikenistä bongasin kans vähän verta. Voikohan kaikki olla vain Lugesteronin syytä?

Ei mulla kyllä oo ollut:happy:
 
Samaa minäkin mietin, miten nabss kävi? En tosin itse ole Lugesteronia syönyt, mutta tuo kuivuus voi muuten olla raskausoire.

Minä olen ihan onneni kukkuloilla, kävin tänään ultrassa ja huomenna inssiin! Sain aamulla hymynaaman ovistestiin, mutta tälle samalle päivälle ei enää ollut aikaa inssiä varten. Mutta eipä se haittaa, huomennakin pitäisi ehtiä vielä.

Limakalvo oli 9 mm ja kaksi munasolua, 20 mm ja 18 mm olivat odottelemassa :happy: Joten todennäköisyydet ovat raskautumiseen paremmat, pienen monikkoriskin kera. Mutta kaksoset vasta jättipotti olisikin, kun muutoin voi aika olla vähän limitillä useampaan lapseen. Pliis pliis tulisinpa raskaaksi tästä ja kestäisipä se loppuun saakka! :smiley-angelic001
 
Tsemppiä Laakeripuu, toivotaan parasta! :Heartred

Täällä vielä jännätään, nyt kp 27/27-32. Oireita on vaikka muille jakaa mutta mikä lie Lugeista johtuvaa, en tiedä. :scratch Eilen oli muutaman tunnin ajan järkyt menkkakivut, mutta hävisivät yhtä nopeasti kuin alkoivat eivätkä ole tulleet takaisin.

Testasin huvikseni perjantaina vain nähdäkseni oliko Pregnylin vaikutus jo hävinnyt. Nega sieltä tuli, tosin liian aikaista kai se olisi raskautta näyttää. Nyt en oikein tiedä, milloin testaisin. :biggrinEhkä perjantaina, jos menkat ei ole alkaneet. Silloin on vapaapäivä töistä, niin voisi rauhassa surra jos nega paukahtaa.

Mut jos jotain positiivista, niin ainakin tuhruvuoto on pysynyt Lugeilla pois! :hello2 Yleensä tuhruttelu on alkanut viimeistään kp 25-26, nyt ei mitään. Vähän meinaa kyllä jo jännittää.
 
Täällä simpat on laitettu aamupäivällä kyytiin, olikin tullut huima parannus miehen pesunjälkeisten siittiöiden määrään; melkein tuplaantuivat yli 10 miljoonaan! Hän poltti edellisen inssin aikaan vielä jonkin verran tupakkaa, mutta lopetti n. 3 kk sitten kokonaan, ehkäpä se on vaikuttanut näin positiivisesti. Voi tietty johtua jostain muustakin, mene ja tiedä.

Kaksi keltarauhasta ultratessa näkyi tänään, joten ovulaatio oli jo tapahtunut. Kauaa siitä ei voinut olla, koska vielä yöllä tunsin kovan paineen muniksissa ja vatsa oli ihan turvoksissa. Jos tästä nyt ei natsaa, niin ehditään vielä juhannuksen jälkeen inssiin ennen kesätaukoa. Mutta toivotaan, että kävisi tsägä. :blob6:blob3
 
Täällä simpat on laitettu aamupäivällä kyytiin, olikin tullut huima parannus miehen pesunjälkeisten siittiöiden määrään; melkein tuplaantuivat yli 10 miljoonaan! Hän poltti edellisen inssin aikaan vielä jonkin verran tupakkaa, mutta lopetti n. 3 kk sitten kokonaan, ehkäpä se on vaikuttanut näin positiivisesti. Voi tietty johtua jostain muustakin, mene ja tiedä.

Kaksi keltarauhasta ultratessa näkyi tänään, joten ovulaatio oli jo tapahtunut. Kauaa siitä ei voinut olla, koska vielä yöllä tunsin kovan paineen muniksissa ja vatsa oli ihan turvoksissa. Jos tästä nyt ei natsaa, niin ehditään vielä juhannuksen jälkeen inssiin ennen kesätaukoa. Mutta toivotaan, että kävisi tsägä. :blob6:blob3

Toivotaan nyt parasta:wink

Mä kävin eilen kontrolliultrassa, kp9, oli eilen, kun ovistikku oli jo tosi tumma. Ei kumminkaan ovulaatiota vielä käsillä ja toivotaan et selvitään viikonlopun yli, muuten jää luu käteen ja seuraava yritys on sitten kesäsulun jälkeen.

Letrokieto tämäkin. Toistaiseksi oikealla 10mm (ja mun ~1,5cm endometriooma) ja vasemmalla 11mm follit, voi olla että toinen ei kehity johtofolliksi, kun ei mulla letrokierroissa oo ollut kun yhtä follia, mut toivottavasti kehittyis:angelic:

Nyt ei auta muuta kun toivoa parasta ja pelätä pahinta. Jos inssiin päästään, niin nyt mennään pidemmällä pidättäytymisellä. Viimeksi oli päivän pidätys, kun ohjeistettiin et 1-2 päivää ja näyte oli aika surkea. Nyt ohjeistettiin et enintään 4 päivää. Kokeillaan ehkä 2,5 päivän taktiikkaa:wink
 
Täällä simpat on laitettu aamupäivällä kyytiin, olikin tullut huima parannus miehen pesunjälkeisten siittiöiden määrään; melkein tuplaantuivat yli 10 miljoonaan! Hän poltti edellisen inssin aikaan vielä jonkin verran tupakkaa, mutta lopetti n. 3 kk sitten kokonaan, ehkäpä se on vaikuttanut näin positiivisesti. Voi tietty johtua jostain muustakin, mene ja tiedä.

Kaksi keltarauhasta ultratessa näkyi tänään, joten ovulaatio oli jo tapahtunut. Kauaa siitä ei voinut olla, koska vielä yöllä tunsin kovan paineen muniksissa ja vatsa oli ihan turvoksissa. Jos tästä nyt ei natsaa, niin ehditään vielä juhannuksen jälkeen inssiin ennen kesätaukoa. Mutta toivotaan, että kävisi tsägä. :blob6:blob3


Tsemppiä!! Toivotaan että tämä on se kerta kun onnistaa :happy:
 
Kiitos Pupsis :)

Nipanderi, tuo on kyllä niin ahdistavaa, että kaiken muun vastoinkäymisen lisäksi pitää aina pelätä sitäkin, että ovis osuu viikonlopulle... Tällaisten hätätapausten osalta pitäisi olla joku 24/7 klinikka!

Meillä tuli sperma nyt 2 päivän pidättäytymisellä ja vaikutti olevan hyvä näin. Toki tuossa oviksen kohdilla se tuntuu vähän turhan pitkältä tauolta, kun just silloin pitäis nimenomaan olla hommailemassa. Muina aikoina meillä onkin tällä rintamalla melko hiljaista... :p
 
Kp 29/27-32. Eilen loppui Lugesteronit ja eiköhän ne menkat ihan hetkenä minä hyvänsä paukkaa päälle. Sen verran kovia kramppeja alkaa olla. Harmittaa ja on niin pettynyt olo, kun jotenkin ehkä liikaa kuitenkin toivoin onnistumista. Jos nyt ei ala tänään ihan valtoimenaan vuotaa, niin varmaan kuitenkin huomenna varalta testaan. En kyllä odota enää mitään plussaa tästä kierrosta. Yrityskierto 21, täältä tullaan kovaa kyytiä. :sad015

Turhauttaa ja surettaa ehkä eniten just sen takia, kun oireita oli ihan hirveästi ja ihan uusiakin. Kai ne sitten oli Lugeista johtuvia kaikki.
 
Kp 29/27-32. Eilen loppui Lugesteronit ja eiköhän ne menkat ihan hetkenä minä hyvänsä paukkaa päälle. Sen verran kovia kramppeja alkaa olla. Harmittaa ja on niin pettynyt olo, kun jotenkin ehkä liikaa kuitenkin toivoin onnistumista. Jos nyt ei ala tänään ihan valtoimenaan vuotaa, niin varmaan kuitenkin huomenna varalta testaan. En kyllä odota enää mitään plussaa tästä kierrosta. Yrityskierto 21, täältä tullaan kovaa kyytiä. :sad015

Turhauttaa ja surettaa ehkä eniten just sen takia, kun oireita oli ihan hirveästi ja ihan uusiakin. Kai ne sitten oli Lugeista johtuvia kaikki.

Mistä päättelet, että menkat alkaa? Ootko siis jo testannut negan?

Kun mulla tuli Lugejen lopetuksen jälkeen (13 päivää inssistä) kovia menkkakramppeja parikin päivää, mutta kuitenkin plussasin 15 päivää inssistä.
 
Mistä päättelet, että menkat alkaa? Ootko siis jo testannut negan?

Kun mulla tuli Lugejen lopetuksen jälkeen (13 päivää inssistä) kovia menkkakramppeja parikin päivää, mutta kuitenkin plussasin 15 päivää inssistä.
Eilen alkoi tuhruvuoto, kivut koveni ja tänään, 18 päivää inssistä, testi oli nega. Tuskinpa tästä enää positiiviseksi muuttuu.
 
Eilen alkoi tuhruvuoto, kivut koveni ja tänään, 18 päivää inssistä, testi oli nega. Tuskinpa tästä enää positiiviseksi muuttuu.

Voi ei, olen pahoillani:sorry: täällä edelleen jännäillään osuuko ovis vklopulle, vai päästäänkö kesäsulkuun jatkamaan odottelua:nailbiting: toisaalta en jaksa enää yhtään odottaa, toisaalta, nyt on tullut niin paljon vauvauutisia henk.koht elämässä, että jotenkin on mennyt jo valmiiksi kaikki fiilikset inssistä. Varmaan sekin taas epäonnistuu:sorry:
 
Voi ei, olen pahoillani:sorry: täällä edelleen jännäillään osuuko ovis vklopulle, vai päästäänkö kesäsulkuun jatkamaan odottelua:nailbiting: toisaalta en jaksa enää yhtään odottaa, toisaalta, nyt on tullut niin paljon vauvauutisia henk.koht elämässä, että jotenkin on mennyt jo valmiiksi kaikki fiilikset inssistä. Varmaan sekin taas epäonnistuu:sorry:
Kiitos :Heartred Toivottavasti pääsette inssiin, täällä on peukut pystyssä! Ja niin tuttuja fiiliksiä... Jotenkin veti kyllä jalat alta tämä, odotin ja toivoin niin paljon, mutta nyt tuntuu että miksikä se tokakaan inssi sitten onnistuisi. Mutta ei vaivuta epätoivoon, jospa meille kaikille vielä se pieni joskus tulee :Heartred
 
Näyttääkö Clearbluen testit viivanpaikkaa? Äsken roskiksen avatessani hoksasin, että kuivuneessa testissä on selkeä pystyviiva. Se on kyllä tosi kapea, mutta aivan selkeästi nähtävissä. Testin teosta on nyt pari tuntia. Ikinä ei ole missään testissä tuollaista ollut. Yritän liittää tähän kuvan, näkyyköhän siinä.. No, oli mitä oli, vuoto on jo alkanut eli eiköhän se ohi ole, jos jotain olikin.
 

Liitteet

  • 20200529_084640.jpg
    20200529_084640.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 143
Höh, surku homma nabss :sorry:

Mulla ei ole tuosta testistä kokemusta, mutta näkyy kyllä ihan selkeästi tuo viiva... :bored:
Kyselin tuolla plussa vai ei-ketjussa ja ilmeisesti näihin siniviivallisiin saattaa kuivuttuaan tulla näkyviin tuommoinen viiva. Eli tuskin on mitään sen kummempaa sitten kuitenkaan :shifty:
 
Ahdistaa ihan valtavasti. Menkat 3 päivää myöhässä, maanantaina ensikäynti. Ei ole kyse raskaudesta. Labrassa pitäisi käydä 2-5 kiertopäivien aikana ennen käyntiä. = jos menkat alkaa vkl niin mul on hiuksenhieno mahdollisuus käydä käyntipäivän aamuna labrassa.

Tuskallista ja ahdistavaa kun ihan aina käy niin et suunnitelmiin tulee muutoksia syystä tai toisesta.
Mä oon 2 vuotta kirjannut jokaiset kuukautiset ylös flo sovellukseen eikä se ole ikinä ennustanut mun kiertoa väärin, mulla ei myöskään oo kahteen vuoteen ollut yhtään näin pitkää kiertoa.
Menkkamaisia jomotuksia ja menkkaoireita ollut jo viime perjantaista asti. Tiedän että jo pelkästään stressi voi vaikurtaa asiaan, mutta kahden vuoden aikana olen kyllä käynyt läpi monta paljon stressaavampaa kautta, eikä ne oo vaikuttaneet mun kiertoon.

Miksi ne on nyt myöhässä, kun niiden ajoituksella olisi merkitystä?!?!?! Anteeksi vuodatus mutta ahdistaa.
 
Täällä simpat on laitettu aamupäivällä kyytiin, olikin tullut huima parannus miehen pesunjälkeisten siittiöiden määrään; melkein tuplaantuivat yli 10 miljoonaan! Hän poltti edellisen inssin aikaan vielä jonkin verran tupakkaa, mutta lopetti n. 3 kk sitten kokonaan, ehkäpä se on vaikuttanut näin positiivisesti. Voi tietty johtua jostain muustakin, mene ja tiedä.

Kaksi keltarauhasta ultratessa näkyi tänään, joten ovulaatio oli jo tapahtunut. Kauaa siitä ei voinut olla, koska vielä yöllä tunsin kovan paineen muniksissa ja vatsa oli ihan turvoksissa. Jos tästä nyt ei natsaa, niin ehditään vielä juhannuksen jälkeen inssiin ennen kesätaukoa. Mutta toivotaan, että kävisi tsägä. :blob6:blob3

Nyt ihan hulluna tarrasukkia että pysyy mukana!!! :Heartred:woot:
 
Ahdistaa ihan valtavasti. Menkat 3 päivää myöhässä, maanantaina ensikäynti. Ei ole kyse raskaudesta. Labrassa pitäisi käydä 2-5 kiertopäivien aikana ennen käyntiä. = jos menkat alkaa vkl niin mul on hiuksenhieno mahdollisuus käydä käyntipäivän aamuna labrassa.

Tuskallista ja ahdistavaa kun ihan aina käy niin et suunnitelmiin tulee muutoksia syystä tai toisesta.
Mä oon 2 vuotta kirjannut jokaiset kuukautiset ylös flo sovellukseen eikä se ole ikinä ennustanut mun kiertoa väärin, mulla ei myöskään oo kahteen vuoteen ollut yhtään näin pitkää kiertoa.
Menkkamaisia jomotuksia ja menkkaoireita ollut jo viime perjantaista asti. Tiedän että jo pelkästään stressi voi vaikurtaa asiaan, mutta kahden vuoden aikana olen kyllä käynyt läpi monta paljon stressaavampaa kautta, eikä ne oo vaikuttaneet mun kiertoon.

Miksi ne on nyt myöhässä, kun niiden ajoituksella olisi merkitystä?!?!?! Anteeksi vuodatus mutta ahdistaa.

Jatkona vielä että soittelin klinikalle ja eihän tämä siis mitään estä, mutta voi vähän muuttaa aikatauluja kun ei nähdä tuloksia siinä käynnin yhteydessä. Katsotaan nyt. Vähän omaa oloa helpotti, mutta ahdistaa silti kun ne ei nyt ala...
 
Takaisin
Top