Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä vieläkin kovat kivut vähintään kerran päivässä, joten panadolia palaa. Hirveää kun normaalisti otan säekylääkettä parisen kertaa vuodessa ja nyt tuntuu että niitä joutuu popsimaan kun karkkia! Kauhea väsy painaa ja nukahtelen monta kertaa päivässä kesken kaiken:grin

Muita oireita ei sitten olekaan, tosin rinnat on taas tänä aamuna arat, sitä ei ole viikkoon nyt ollut! 5+4 tänään ja vajaa kolme viikkoa ekaan neuvolaan! Täytyy myöntää, että on vaikeaa uskaltaa innostua vielä. Ei sentään vuotoa, mutta nuo kivut pelottaa.

Onko muilla raskausoireena huimausta? Täällä pahoinvointi helpottanu vähän mutta nyt pyörii päässä. :dead:

Täällä oireet ovat vielä lieviä, tosin viikotkin vasta 5+4. Tutut oireet myös aiemmista raskausksista, eli väsymys ja menkkakipumainen jomotus alavatsalla. Tuo alavatsan jomotus oli oire, joka sai tekemään raskaustestin kun kuukautiset olivat myöhässä. Imetän vielä meidän nuorempaa tyttöä, joten epäsäännölliset kuukautiset olivat aika tuttu juttu.

*ällöttävä tietoa luvassa* : prkl hiivatulehdus. Ja on paha :S edellisessä raskaudessa oli sama juttu....

Alavatsakivut tuli tännekin eikä nyt anna nukkua. Välillä ei mitään ja välillä vihloo kunnolla.

TURVOTUS. siis miten voi olla että rv 4+4 ja kaikki housut kiristää. Turvottaa aamusta iltaan. Myös ilmavaivat kiusallisena oireena

Täällä etova olo ja ummetus edelleen seurana. Ja aivan jäätävä turvotus. Oon myös tosi hajuherkkä. Meidän vessan käsisaippua haisee aivan järkyttävältä. Yritän syödä säännöllisesti ja monipuolisesti, liikkua pitäis enemmän mutta olo on niin kauhea ettei tee mieli sohvalta liikkua minnee. Kolmas raskaus ja ekaa kertaa näin pahat oireet. Ilmeisesti toi ibs tuo vähä lisähaastetta. Nyt 7+1

Täällä myös palelua. Oireet alkoivat muutenkin tällä kertaa niin älyttömän aikaisin, että uskoin vaan kuvittelevani kaiken. Repäisykivuilla alkoi ja jatkui etomisena. Mulla on aikaisemmilla kierroksilla etominen ollut pahimmillaan aamuisin, mutta jostain syystä nyt etominen painottuu iltaan. Rinnat ovat turvoksissa ja kipeät.

Edellisillä kierroksilla muuten paras aamuetomisen taltutuskeino on ollut yhdistelmä kuituja, rasvoja, sokeria ja hapanta, eli esim. ruisleipää+levitettä, suolakurkkua ja appelsiinimehua.

Mutta siis jotain hyötyä tästä etätöissä olosta! Kukaan ei ihmettele vessassa ramppaamista tai töiden tekemistä paksuun torkkupeittoon kääriytyneenä.

Mulla kans alkoi oireet kyllä huomattavasti aikaisemmin kuin aiemmissa raskauksissa. Ennen plussaa jo alkoi jäätävä väsymys, sit pissattaa koko ajan, etova olo, röyhtäyttää koko ajan, nukun tosi katkonaisesti ja huonosti. Repäisykipuja ja jomottelua pitkin päivää, varsinkin kun makoilee tai pysähtyy, niin tuntuu jomottelua. Turvottaa ja vatsallaan makaaminen tuntuu epämiellyttävältä, syke myös selkeästi normaalia korkeampi.

Nyt 5+6 ja tuntuu, että oireet vahvistuu päivä päivältä! Selkeästi etova olo iltaisin, tänään aamulla rinnat oli taas pitkästä aikaa arat ja vieläkin väsyttää ihan hirveästi! Mielitekojakin on alkanut tulemaan, jostain syystä tekee hirveästi mieli maissia johon sekoitetaan sulatettua Oltermannia!:grin Enkä ole siis eläessäni edes ajatellut tällaista comboa aikaisemmin! Välillä paleltaa tosi paljon ja seuraavaksi onkin hiki. Kivut jotka vaivasi ihan alussa on onneksi loppuneet kokonaan. Huomenna varhaisultraan, toivottavasti kaikki on hyvin ja voin vihdoinkin innostua raskaudesta!:Heartred

Mulla alkoi kans oireet tosi aikaisin, nyt siis 4+3. Keskenmenneessä ei ollu missään kohtaa ees sitä mitä nyt näin alussa. Pahoinvointia oli jo ennen plussaa, nyt etovaa oloa aamusin ja iltasin. Perjantaina oli melko kovat menkkakivut, sillon niiden piti alkaakin mut ei sit vuotoa tullukaan. Palelu ja rintojen arkuus pomppii päälle/pois pitkin päivää. Kamalasti tekee mieli vesimelonia, mitä himosin kans viimeksi :grin

Siis miten voi olla, että ihan sama mitä ja kuinka paljon syön, niin tuntuu kuin oisin vetäny kolme rullakebabia.
Maha tuntuu todella täydeltä syömisen jälkeen vaikka en syö sen enempää kuin ennen.:depressed:

Nyt 5+3

Eilisen uutuutena tuli iltaturvotus. :hilarious: Kohta oon varmaan taas siinä pisteessä, että aamun ja illan välissä näyttää olevan monta kuukautta.

Alussa vaivannu alaselkäkipu on nyt helpottamaan päin. Edelleen väsyttää ja rinnat kipiänä. Oon aina ollu hirveen (eli siis liiankin) hyvä syömään ja nyt tuntuu ettei mitään taho tehä mieli. Varsinkaan mitään salaattia. :yuck: Varsinaista etovaa ja pahaa oloa ei ole mutta jossain vaiheessa syömistä alkaa tökkimään. :think005 Tänään siis 7+2 :grin

Palattu taas samaan kuin esikoisen aikaan, ei kerrassaan mitään oireita pariin päivään.

Siis tää mietintä siitä, että onko siä oikeesti joku on iskeny taas. Kun ei oo yhtään raskaana oleva olo. Vaikka kaikki mun raskaudet on ollu tämmösiä ja joka kerta tätä asiaa pohdin.:banghead:

yllättävän vähän oireita ollut nyt. Etova olo kesti vaan viikon. Tietyt hajut toki edelleen aiheuttaa huonoa oloa, mut muuten aika jees olo. Väsyttää,turvottaa ja ummetus on ollu aika hirveää viime aikoina.

Takaisin