Vausa kai testasit tänään?![]()
Testasin, tällä kertaa siihen tuli haalea haamu testiajalla mut nyt kuivuttuaan näyttää aika blankolta. Sanoisin et paskoja testejä vaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vausa kai testasit tänään?![]()
Testasin, tällä kertaa siihen tuli haalea haamu testiajalla mut nyt kuivuttuaan näyttää aika blankolta. Sanoisin et paskoja testejä vaan.![]()
ajattelitko hakea jonkun muun testin vielä? Ja aika hyvä et oot päässy näin pitkälle eikä juuri ole tiputellut tai loppui jossain vaiheessa?Testasin, tällä kertaa siihen tuli haalea haamu testiajalla mut nyt kuivuttuaan näyttää aika blankolta. Sanoisin et paskoja testejä vaan.![]()
oliko mikä dpo?
toivottavasti saat sieltä voimaa itsellesi ja olon helpottamaan
itsekin välillä luen 2020 palstaa, mutta joka kerta totean, että joo ei. Ei sitä nyt ihan ehdoin tahdoin halua hieroa suolaa haavoihin
sain tiedon että aloitankin työt uudessa yksikössä jo kesäkuun tokalla viikolla. Just kerkeis olee inssi ennen sitä. Voisiko tää nyt onnistua, pliis
Paskoja ne on kylläajattelitko hakea jonkun muun testin vielä? Ja aika hyvä et oot päässy näin pitkälle eikä juuri ole tiputellut tai loppui jossain vaiheessa?
Mikä testi, kuvaa?oliko mikä dpo?

tai jos kysyn niin kai ihan sama mitä vastaavat..en haluis mitään pelotteluja kun tuskin kuitenkaan raskautuisin vaik ois monta follia.. 
Luen kans 2020 sivusilmällä ja aina mietin et ei oo todellista miten tulee koko ajan siel plussia
Nipa kysy kuitenkin et mikä ois niiden mielipide? Mähä aattelin tuplat ens kierrossa tai sitä seuraavassa mut en kyl ehkä kysy mielipidettätai jos kysyn niin kai ihan sama mitä vastaavat..en haluis mitään pelotteluja kun tuskin kuitenkaan raskautuisin vaik ois monta follia..
Mites Nipan koiravauva, onko uutta?
Vausa![]()

Kivaa, mulla on itsellä aina ollut koira ja en osaa olla ilman. Sillä adoption katukoiran, me aina unohdetaan sanoa että meil on koira ku se on niin kiltti ja hiljainen ja antaa lasten touhuta siinä ja tyyliin repiä korvista mut aina kielletään. Toki siis tää unohdus käy sillon ku istutaan jossakin kahvilla tai tulee kylään uusia ihmisiä jotka tota ei oo nähnyt ja se on kaduilla oppinut "hymyilee" eli juoksee vastaan hampaat irvessä reppana ku ei tajua että se on yleensä vihaisen koiran merkki mut toi hymyilee innoissaan. Lapsia ei edes moikkaa vaan istuu nätisti eikä lotkauta korvaa.. asuntonäytössä unohtui mainita että meillä on koira ja sinne ei sitä koiraa sit saanu viedä mut ihana jos saatte pienen koiravauvan <3Juu, kyllä mä aion sitä ehdottaa, mut oon siis varautunut kielteiseen vastaukseen
Koiravauva etenee nyt silleen, et pitäis nähdä se kasvattaja. Meil on ollut jo kahdesti treffit sovittuna, mut eka se tuli kipeeksi ja sit sen joku koirista sairastui. Nyt taas sunnuntaina on uus yritys, katsotaan:) hyvä uutinen kuitenkin on se, että pentuja siis on odotuksessa kesälle, että astutus kumminkin onnistui![]()
. Nyt tassu tuntuu taas kevyeltä, eikä tarvii juostessa vaippaakaan
tykkään!Voi voi, testi näyttää tässä vaiheessa täyttä negaa, mutta tikku ja liuska tummenee kuitenkin. Käytin vanhaa laitetta, en tiedä olisiko ollu väliä käyttää uutta
Ai niin ja miksi vanhaa, ajattelin asian näin;
Mittasin ihan sillä, että jos siihen taltioituu vanhat tasot, niin vertautuisi niihin kun aloitin testaamisen vasta nyt. Mutta siis ei tainnut olla väliä onko vanha vai uusi laite.
Ja miksi minulla on vanha laite säilössä, sain kerran uuden laitteen tilttiin siten, että en saanut mitattua sen kertaisesta näytteestä.
Kastoin vielä uudenkin laitteen kanssa ja sama tulos tuli, mutta oudon tummaa ollakseen ettei kumpikaan hormoni ole vielä koholla
Ai niin ja vielä, nyt on menossa vasta kp9 mutta mittaamisen oon aloittanu yleensä kp8
Ja testasin muuten klinikan antaman ohjeen mukaan vasta tyhjennysvirtsan jälkeen ja neljän tunnin pidätyksellä

mulla tulee verta ilmeisesti aina sillon kun ovuloin vasemmalta, siltä puolen raskauduin ja siihen on varmaan kasvanut arpikudosta.. Ja ummetus on kauheen paha
Ihmettelin myös kauheen pahaa palelua kun oltiin lähössä kotiin, ihan pipo päässä ois voinu olla sisälläkin. Mietittiin myös miehen kanssa aiemmin, että jopas tulee limaa, pari päivää ennen tätä, siis kun sitä maitomaista valkkaria oli järjetön määrä ja sit se vaan loppui. Eilen ihmettelin kun seksiä harrastaessa sattui niin maan perusteellisesti kohdun toiselle puolen, juurikin vasemmalle ja tänä aamuna kutitti vatsaa samalta puolen. Luulin kyllä oikeasti, että olin jo ovuloinut ja menkat ne vaan alkaa, mutta seuraava aamu näyttää sen parhaiten. Tai sitten taas vaan tiputtelen...

Mulla tuli verta tos pari pv sitten seksin jälkeen mut nyt vasta ovis tulossa mulla. Jospa on ovulaatio nyt.. mut maitomainen vv mul on ku käytän lugeja eli vasta luteaalissa ovulaation jälkeen. ..Muuten voiko ovulaation aikaan tulla housuihin pari tippaa verta? Tähän ajankohtaan lähinnä aattelin, että menkat alkaa, mut mitään ei näy eikä kuulu, paitsi pari nuppineulankokoista tippaa housuissa iltapäivästämulla tulee verta ilmeisesti aina sillon kun ovuloin vasemmalta, siltä puolen raskauduin ja siihen on varmaan kasvanut arpikudosta.. Ja ummetus on kauheen paha
Ihmettelin myös kauheen pahaa palelua kun oltiin lähössä kotiin, ihan pipo päässä ois voinu olla sisälläkin. Mietittiin myös miehen kanssa aiemmin, että jopas tulee limaa, pari päivää ennen tätä, siis kun sitä maitomaista valkkaria oli järjetön määrä ja sit se vaan loppui. Eilen ihmettelin kun seksiä harrastaessa sattui niin maan perusteellisesti kohdun toiselle puolen, juurikin vasemmalle ja tänä aamuna kutitti vatsaa samalta puolen. Luulin kyllä oikeasti, että olin jo ovuloinut ja menkat ne vaan alkaa, mutta seuraava aamu näyttää sen parhaiten. Tai sitten taas vaan tiputtelen...
Tää on tosi turhauduttavaa kun en enää yhtään osaa tulkita omaa kehoa sen keskenmenon jälkeen.. Tuntuu et kaikki muuttuu, keho parka luuli varmaan mun synnyttäneen![]()
Eikä mulla tässä kierrossa ollut mikään tarkoituskaan kytätä oireen oiretta, mut eipä näitä tippailuja voi olla huomaamattakaan.. Kyllä mä ymmärrän niin monen tiputtelijankin tuskan, peestähän tää on yritti tai oli yrittämättä![]()
Samantyylinen näkymä lääkärin mukaan kuin viimeksi kun ei päästy inseminaatioon, sillä erotuksella että nyt limakalvo näkyi kolmikaikuisena ja sanoi, että toinen munasarja on lepotilassa tällä kertaa. Ei ollut tyytyväinen vasteeseen ja näkymä ei kuulema vastannut sitä mitä olisi pitänyt eikä selkeää johtofollia löytynyt. Eli ei mennä insseen tälläkään kertaaKävitkö jo ultrassa? Mitä näkyi?![]()
Voi peeSamantyylinen näkymä lääkärin mukaan kuin viimeksi kun ei päästy inseminaatioon, sillä erotuksella että nyt limakalvo näkyi kolmikaikuisena ja sanoi, että toinen munasarja on lepotilassa tällä kertaa. Ei ollut tyytyväinen vasteeseen ja näkymä ei kuulema vastannut sitä mitä olisi pitänyt eikä selkeää johtofollia löytynyt. Eli ei mennä insseen tälläkään kertaaJa ennen kesätaukoa ei ehditä enää hoitoihin, joten elokuun kierrosta on sitten seuraava mahdollisuus ennen arvioitua punktioajankohtaa.
Niin ja sama lääkäri oli kuin viimeksikin.
Mä ymmärrän ton hyvin mut ku mulla vielä luomuna sit ku alkaa hoidot ja ku saatu tää mun oma juttu "lepotilaan" niin sit mietitään niitä lapsettomuushoitoja vaikka lääkäri tarjosi nyt letroja ilman ultrassa käyntii mikä oli outo kun en kysynyt nyt vaan aiemmin kysyin et onko mahdollista niitä kokeilla kun clomit ei futannu..Mäkin seurasin hetken keväällä 2020 ryhmän keskustelua mut kun korona pysäytti hoidot niin poistin heti seurannan, silloin ei pystynyt yhtään mitään plussia tms hehkutusta ja alkuyrityksen jännitystä. Enkä kyllä ole palannut kun ei se tehnyt eikä tee mulle hyvää.
Samantyylinen näkymä lääkärin mukaan kuin viimeksi kun ei päästy inseminaatioon, sillä erotuksella että nyt limakalvo näkyi kolmikaikuisena ja sanoi, että toinen munasarja on lepotilassa tällä kertaa. Ei ollut tyytyväinen vasteeseen ja näkymä ei kuulema vastannut sitä mitä olisi pitänyt eikä selkeää johtofollia löytynyt. Eli ei mennä insseen tälläkään kertaaJa ennen kesätaukoa ei ehditä enää hoitoihin, joten elokuun kierrosta on sitten seuraava mahdollisuus ennen arvioitua punktioajankohtaa.
Niin ja sama lääkäri oli kuin viimeksikin.
Niin ja jos et/te viimekertaisesta muista niin, oli epäselvää niin kuin nyt, että olisiko ovulaatio tapahtunut jo ja keltarauhanen kehittynyt, näkyi sellainen ovaalin mallinen suonikas muodostelma. Tai sitten ettei ovulaatiota tapahdu ja nyt täsmensi että näkymä, jota epäilee keltsiksi voi olla johtuvaa edellisestä kierrosta.