Raskaaksi 2019

Kysyin kyllä hoitajalta et eikö tää oo niinkuin pitkä kaava mut hän sanoi että ei oikeastaan. En kyl sinänsä tajua et miksei kun jos molemmat lääkkeet estää omaa hormonitoimintaa mut kai se pitkä sit tarkottaa sitä oman hormonitoiminnan lakkauttamista.. Ymmärsin et pyrkivät et lauantai on se päivä kun stimut alkaa ja mun uus kierto pitäs alkaa ke-pe ens viikolla joten ei kovin suurta heittoa tuu normaaliin lyhyen kaavan aloitukseen.

Pyyhkiessä vasta onneksi. Hain clearblue herkän ja vertasin sitä lauantaiseen testiin. Tiedän olen hullu näiden testien kanssa, mutta pelottaa niin paljon tämä vuoto. Ainakin tuossa selkeä vahvistuminen. Ei edes meinaa ylemmästä nähdä kuvan välityksellä ja toki kuiva. View attachment 89049

Eiks sulla ollu aika aikaiset dpot vasta et sinänsä täähän on jo tosi hyvä viiva :) ymmärrän et ei noista vuodoista voi olla huolestumatta mutta tuntuu kyllä et ovat hyvin yleisiä niin toivotaan et on vaan harmitonta.

No nyt kun sanoit niin muistinhan mä et oot puhunut siitä aiemmin! Luulen et tää mun tyyppinen pitkä kaava ja sit se lyhyt on julkisen puolen yleisimpiä. Yksityisellä varmaan tehdään enempi yksilöllisiä.
Mitä stimuja sulla on? Ja varmaan joku jarru?

Joo eipä kaikkea voi täällä muistaa! Gonal f 150 /vrk (en muista yksikköä) ja orgalutran jarruna.

Saapa nähdä mikä tulee itselle sitten, toivottavasti syksyllä tai toivottavasti ei :wink Kaksi kevyttä hoitoa vielä ja saa nähdä kunhan ne on kokeiltu, mennäänkö syksyllä IVF-hoitoja kohti ja mitä tahtia :scratch

Muokattu viimeksi:
Saapa nähdä mikä tulee itselle sitten, toivottavasti syksyllä tai toivottavasti ei :wink Kaksi kevyttä hoitoa vielä ja saa nähdä kunhan ne on kokeiltu, mennäänkö syksyllä IVF-hoitoja kohti ja mitä tahtia :scratch

Samat on fiilikset. Jotenkin koittaa pysyä toiveikkaan ettei tarvis, mut kyllä mulla on tuolla sisuksissa sellainen olo, että kyllä tää homma tulee piiiiitkän kaavan kautta menemään:banghead: Olispa raskaana:sad001

Meillä kans 2-3 inssiä vielä, en jotenkin usko että niillä tärppää et eiköhän tuu menemään kans pidemmän kaavan mukaan.. Gyne kyllä kovasti oli sitä mieltä että on optimistinen inssien suhteen meillä, mutta tiiä sitten.

Ja jep, Nipa. Oispa raskaana.

Meillä kans 2-3 inssiä vielä, en jotenkin usko että niillä tärppää et eiköhän tuu menemään kans pidemmän kaavan mukaan.. Gyne kyllä kovasti oli sitä mieltä että on optimistinen inssien suhteen meillä, mutta tiiä sitten.

Ja jep, Nipa. Oispa raskaana.

Niinhän ne meilläkin, eiköhän se myös kuulu vähän toimenkuvaan:hilarious:

Juu! Pistetäänkö orgalutrania useampana päivänä? Varmaankin, käytetäänhän sitä sumuakin joka päivä. Kiinnostaa siis vaan mielenkiinnosta kun on niin monia lääkkeitä ja tapoja.

Joo pistetään, ymmärsin et kontrolliultra on neljän gonal annoksen jälkeen ja sillo päätetään millo jarru alkaa.

Samat on fiilikset. Jotenkin koittaa pysyä toiveikkaan ettei tarvis, mut kyllä mulla on tuolla sisuksissa sellainen olo, että kyllä tää homma tulee piiiiitkän kaavan kautta menemään:banghead: Olispa raskaana:sad001
Niinpä!

Vaikka velmuilinkin tuolla emojilla, tunne ei ole kepeä, vaan koen paljon epäuskon tunteita sitä kohtaan miten onnistutaan :sorry:

Toivottavasti Monette, Nipanderi ja Jukkapalmu23 pääsisitte mahdollisimman vähällä, miten se nyt tässä tilanteessa voisi enää olla vähäisempää. Mut ymmärtänette.

Mulla oli itellä olo, että jos olis joutunut inssit vielä tekemään niin olis tuntunut niin turhalta.
Ymmärrän siis aatokset, että kunhan saa hoidettua inssit pois ja pääsee "tositoimiin". Toivon silti että teidän kohdilla inssi riittää :Heartred
Kiitos NewMoon :Heartred

Toisaalta jos ei olisi noita paria insseä tekemättä, voisi olla turhaantuneemmatkin olot, kun ei tiedä tässä tilanteessa milloin hoidoissa pääsee etenemään.

Tietääkö täällä joku miten lääkkeiden hinnoittelu apteekeissa menee? Eli pitääkö kaikilla apteekeilla olla samat hinnat nimenomaan reseptilääkkeille vai saako hinnoitella paljonkin ylös voittomielessä? Muissa tuotteissa, vitamiineissa ym apteekit saa ilmeisesti hinnoitella miten haluaa. Mietin vaan et kun täällä uudella paikkakunnalla on kaksi yksityistä pienempää apteekkia ja toisesta ostin folaatin ja se oli ~3e kalliimpi kuin yliopiston apteekissa. Niin mietin et kantsiiko lääkeostoja myös vertailla apteekkien välillä.

Tietääkö täällä joku miten lääkkeiden hinnoittelu apteekeissa menee? Eli pitääkö kaikilla apteekeilla olla samat hinnat nimenomaan reseptilääkkeille vai saako hinnoitella paljonkin ylös voittomielessä? Muissa tuotteissa, vitamiineissa ym apteekit saa ilmeisesti hinnoitella miten haluaa. Mietin vaan et kun täällä uudella paikkakunnalla on kaksi yksityistä pienempää apteekkia ja toisesta ostin folaatin ja se oli ~3e kalliimpi kuin yliopiston apteekissa. Niin mietin et kantsiiko lääkeostoja myös vertailla apteekkien välillä.

Jotenkin luulis että ei ois reseptilääkkeissä sallittua. En oo ainakaan lugeista huomannu mitään hintaeroja

Jotenkin luulis että ei ois reseptilääkkeissä sallittua. En oo ainakaan lugeista huomannu mitään hintaeroja

Niin, noista kelakorvattavista selvitinkin et hinnat pitäs olla samat mut on paljo reseptilääkkeitä jotka ei oo kelakorvattavia esim just luget ja terot, ovitrelle..

Niin, noista kelakorvattavista selvitinkin et hinnat pitäs olla samat mut on paljo reseptilääkkeitä jotka ei oo kelakorvattavia esim just luget ja terot, ovitrelle..

Jotenkin en usko et olis laillista, kun musta potkii kyl moraalisesti aika pahasti vastaan jos reseptilääkkeistä sais pyytää mitä vaan

Takaisin